PDA

View Full Version : filpje shogun vs alistar



Anonymous
28-08-2005, 22:46
http://rapidshare.de/files/4456674/...listar.wmv.html

Jeru
28-08-2005, 22:49
************SPOILER************************







Ik heb net de hele wedstrijd gezien en Alistair vocht echt goed. In het begin had Shogun eigenlijk helemaal niets in te brengen totdat Alistair voor zijn befaamde guillotine ging....
Daarna was het eigenlijk all Shogun.
Jammer maar heel goed gevochten van Alistair tegen een monster van een vechter (zie finale Shogun - Arona)!!!!

sese
29-08-2005, 03:20
http://rapidshare.de/files/4456674/...listar.wmv.html

wat moet je daarna doen om dat te downloaden? kan je ff in het kort uitleggen aub

MZN
29-08-2005, 14:47
Ik heb net de hele wedstrijd gezien en Alistair vocht echt goed. In het begin had Shogun eigenlijk helemaal niets in te brengen totdat Alistair voor zijn befaamde guillotine ging....
Daarna was het eigenlijk all Shogun.
Jammer maar heel goed gevochten van Alistair tegen een monster van een vechter (zie finale Shogun - Arona)!!!!

Ik ben 't met je eens, Ik was eerst een beetje ontgoocheld over 't feit dat Allistair niet uit een mount kon komen. Maar toen ik de finale zag en hoe een top grappler als Arona werd geownd toen had ik er ineens de verklaring voor :). Het ligt aan Shogun en niet aan Allistair!

De spanning was er voor mij al af, een 1 of andere lamlul had de resultaten gespoild door per ongeluk de namen van de finalisten in een filename te laten rondslingeren :(

Ben
29-08-2005, 19:58
ik vind dat je als een beer hebt gevochten,
jammer volgende keer weer :wink:

XedgeX
29-08-2005, 20:13
wat een ontzettend goede wedstrijd!
van beide kanten erg goed gevochten, veel goeie posities en mooie escapes.
ook goed het trainersadvies opgevolgd alistair! zon beetje alles wat in het nederlands geroepen werd heb je gedaan, respect!

Hoek
30-08-2005, 07:14
Alistair was in het begin superieur met clinchen, knieƫn en takedowns.
En die guillotine zat helaas net niet goed.
Volgens mij ging het fout toen Alistair met z'n hoofd bij de benen van Shogun rondhing; misschien dat hij daar teveel geraakt is. Hij leek sindsdien aangeslagen of vermoeid. Hij kwam toen ook niet meer van z'n rug af.

Jammer, maar Shogun is ook een topper natuurlijk. Maar toch denk ik dat Alistair hem wel kan hebben. Volgende keer!

Jay Hoov
30-08-2005, 10:22
Shogun is een maatje te groot...jammer, maar waar!

Octavius
30-08-2005, 10:30
Allistair had de mindere conditie van de 2. Daar won Shogun op.

The Bulldog
30-08-2005, 16:58
TEring wat een partij...

D-man echt tre gek keknokt zeg....

weet niet of het zo was maar leek een beetje dat je alle kracht inzette op die choke..

Daarna minder snel en fel..
al hebben een paar inpacts op je kop natuurlijk ook invloed op de conditie..

Echt een super partij...wat was Allistair aan het jagen zeg...super..

Anonymous
02-09-2005, 23:07
http://rapidshare.de/files/4456674/...listar.wmv.html

wat moet je daarna doen om dat te downloaden? kan je ff in het kort uitleggen aub

ja kan iemand uitleggen wat je daarna moet doen aub...????
thanks.