PDA

View Full Version : Interview crocop after fight.. ***SPOILER***



Roob
28-08-2005, 21:57
This is Mirko's short interview he gave to Croatian newspaper "Vecernji list" after the fight:

"I don't have any objection to the judges decision. Fedor had the initiative and he deserved to win. After the 1st round I could barely stand on my feet. Unbelievable. During the trainings I could easily fight for more than 30 minutes, I was relaxed, I wasn't stiff. Why did my energy collapse in the match, I can't understand."

"He kicked me few times with his wide hooks, but it didn't disturb me. During the first round I punched him few times with direct kicks, he suffered "knock-out" on his feet. And instead I finish him with few more boxing kicks, I decided to go with the high-kick and slip. I was pulled by emotions, wanted to finish attractively."

"On the ground he couldn't do anything to me. I was defending well. In the 3rd round I wanted to be on the ground because I didn't have the energy for the attack in the stand-up position. Uff, If I wasn't so gassed out I would definetly attack him in the stand-up position. I wouldn't wait, just like I did in the 1st round, for Fedor to attack so I could strike back."

Fedor gave comment from the dressing room where they partied after the fight:
"I never had tougher opponent in my career. Please don't ask me any questions, I'm feeling grogy right now..."

mossad
28-08-2005, 22:01
Dankjewel. Interessante quote van Fedor. Ik denk dat er een leuke rematch in het verschiet ligt.

Dutch Dynamite
28-08-2005, 22:05
Thanks, denk niet dat die nog graag een rematch willen!

Silat
29-08-2005, 14:31
CroCop heeft echt een super guard! Fedor kon er gewon niet omheen. Fedor is zo sterk als een beer en als je dan op je rug ligt en zoveel met je benen moet werken, zijn je benen helemaal op als je weer mag staan.

Dat zorgde ervoor dat CC niet meer zo snel was op zijn benen.

Een rematch zo wel op z'n plaats zijn... dan nog denk ik dat de partij hetzelfde zal verlopen.

Arjan
29-08-2005, 15:22
Ik weet wel zeker dat die een rematch zal willen...

en wat ik ook in de pbp las was idd dat crocop helemaal gassed was.. dat bepaalt ook echt het halve gevecht, leuke intervieuw maar een beetje kort omdat die dr niet zon zin in had ;P

shyne
29-08-2005, 20:56
het leek wel alsof fedor alleen staand getraind had,
en crocop alleen grond..

staand liep crocop alleen maar weg en leek een beetje op rizzo..
terwijl fedor flink los ging..

maar op de ground kon fedor bijna niets, normaal slaat hij vanuit de guard volop...
en de guard passeren lukte ook totaal niet..

vond de laatste 2 rondes wel beetje tegen vallen, de 1e was super..

je kon duidelijk zien dat crocop buiten adem was, in de clinch hing zijn bitje al half naar buiten..

en hij wou ook steeds naar de grond, iets wat je normaal niet ziet van crocop :D

Arjan
29-08-2005, 22:34
Dat crocop achteruit liep vond ik nie raar meestal vecht die toch wel afwachtend en loopt die niet echt vooruit, meestal doet die pas wat als de ander half wankelt, was dit keer ook zo ...

verder was crocop super op de grond alleen hij was echt veeeels te moe

Nickuraba
29-08-2005, 23:00
ooh mijn god, ze hebben allebei iig een echt vechtershart, ze gingen door tot aan het einde!! dikke respect. Ofcourse is fedor de eerlijke winnaar, maar crocop deed het naar mijn mening toch wel goed in de eerste ronde.

hij heeft zijn werk goed gedaan, en kon makkelijk rollen met fedor op de grond, en zijn takedown defense is inderdaad super, ook fedor had er dikke moeite mee! K vond zijn standup een beetje minder, hij vecht nu eenmaal veel op de counter maar hij mept gewoon hard dus hij zou eens wat agressiever moeten vechten ipv alles elke x ontwijken, een x eenstopstoot ofzo.

In de voldende rondes bleef die in ieder geval staan, maarjah dat was omdat die te moe was, en kon die aardig klappen vangen. Veel mensen beweren dat zijn kinnetje kutis, maarjah die stoot van randleman en van McDonnald had die aan zijn eigen arrogantie te danken. Dit gevecht nam die veel moet ik zeggen maar zijn guard is wel goed, ook staand. Hij moet aan zijn conditie werken, dan zie ik het een wel een x lukken. K bedoel als je 1 jaar terug had geweerd dat die het zo op de grond zou doen, zou iedereen je uitlachen en kijk nu eens. Hij wil graag leren, dus hij komt er wel. Tijd zal het leren!!!

Hij blijft mijn held 8)

Silat
29-08-2005, 23:27
CC vecht gewoon te weinig op de grond omdat ie dat gewoon nooit hoefde. Je kan wel veel trainen op de grond maar in de ring is het menes, laat staan met Fedor :twisted:

Niemand had verwacht dat dit zo zou verlopen.

Allebei hebben ze het gereedschap om het gevecht in ene paar tellen te eindigen, nu neutraliseerde ze elkaar de hele tijd op hun beste punten. Daar hebben ze duidelijk op getraind.

Hoek
30-08-2005, 05:57
Mirko had in de 1e ronde veel actiever moeten counterpunchen en vaker zelf een snelle aanval in moeten zetten.
Maar hij had een prima takedown defense en een uitstekende guard.
Fedor kreeg er (helaas) geen stoot doorheen op de grond. Staand was hij wat ongecontroleerd af en toe maar dat maakt hem ook weer gevaarlijk :) .

Fedor heeft terecht gewonnen. Maar beiden hebben het heel zwaar gehad en ik zou graag een rematch zien.

Jay Hoov
30-08-2005, 09:34
Fedor domineerder zwaar!
Cro cop had wel een goede stoot, waar Fedor ff wankelde, maar voor de rest was het Fedor all the way.Cro cop deed helemaal niets op de grond, alleen maar verdedigen, dat maakte het ook moeilijker voor Fedor.

bloody
30-08-2005, 19:16
ik heb nog nooit een partij gezien van fedor waarin hij zo verschrikkelijk moe werd. Hij toonde steeds initiatief en bleef bezig terwijl cc op zijn rug lag, incasseren kan hij wel die cc. Maar toch een mooie pot