PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 2 Episode 2 *spoiler*



Wheelie
30-08-2005, 13:02
damn die melvin heeft wel een grote bek :lol:
leuke grap haalt die uit met dana.
wat vonden jullie van het gevecht tussen melvin & josh ???

Ton
30-08-2005, 13:09
Ik heb het nog niet gezien.
Zet iemand hem nog ff op yousendit/datapickup, of mixfight ftp...(die hebben we ook nog steeds toch?!)

Thnx :D

redjuh
30-08-2005, 15:27
mwah best een aardig gevecht... ben blij dat die peanut 4 brains weg is. maarre die gast die won heeft dus mooi ze elleboog gebroken, en kan dus niet meer medoen.
volgens mij mag hij wel blijven net als die lhw van vorig jaar. er komt dus fresh blood zoals ze al zeiden.
ben benieuwd iig.

Wheelie
30-08-2005, 16:57
dan zal die melvin wel weer terug komen

Ralph
30-08-2005, 17:05
Ik vond het wel een aardig gevecht, al was Melvin wel erg afwachtend. Hij had die Josh toch 2 keer in een guillotine en bij die laatste had Josh geluk dat de zoemer net ging, want die zat best diep.

redjuh
30-08-2005, 17:47
tja had ie niet 2 x die arm erbij gehad had hij hem 2 x laten slapen, maar helaas, het was nou eenmaal een half bakken techniek hoe hij hem uitvoerde.

qball
30-08-2005, 18:54
ik vond deze aflevering al een heel stuk aantrekelijker dan de eerste , de chalenge en de fight geven drekt een extra dimensie aan de serie... het gevecht op zich vond ik redelijk saai , povere technieken in combinatie met melvin die totaal niet uit zen schelp kwam , wat ik wel de max vond was dat de jongen die laatst gekozen werd bij de teamindeling (luke) drekt iedereen lik op stuk geeft en tijdens de chalenge ervoor zorgt dat zijn team wint , al vanaf dag één lachen de andere hem zowat weg maar ik denk dat hij nog voor een paar verasingen zou kunnen zorgen !!
al bij al valt deze reeks tot hiertoe goed mee , vorig seizoen was (naar mijn inziens) sterker dan dit ,wat waarschijnlijk grotendeels te maken heeft met het feit dat "het nieuwe eraf is" , en dat er dit seizoen zo geen clown a la chris "cry baby" leben in de reeks zit...

durft er al iemand een favoriet voor de finale noemen???

Wheelie
30-08-2005, 20:26
een van mijn favorieten voor de finale is Jorge Gurgel

shyne
30-08-2005, 20:41
ik vind dat ze echt vooruit zijn gegaan sinds seizoen 1.
je ziet ook dat er meer geld in zit.. de challenges zijn beter, de bokszakken hebben ineens een UFC logo :lol:

en randy komt ff zijn hummer showen!

maar wel zonde dat josh er al weer uit ligt..
dat is toch het nadeel van mma he, al die blessures :?

de contender had daar niet zoveel last van..

maar er komt een nieuwe jongen voor josh in de plaatst..
vraag me toch wel af wat het goede nieuws is, want als hij zou mogen blijven dan komt er geen nieuwe voor hem in de plaats..

m.g
30-08-2005, 21:55
Vond het wel een coole test, iedereen onderschat die slungel denk ik héél er. En die Melvin leek me wel een goede vechter maar het kwam er alleen niet zo uit. Mijn favo is ook Jorge Gurgel.

En ik mis ook die chick die het de vorigwe keer presenteerde!! :lol:

Justinian
30-08-2005, 21:56
een van mijn favorieten voor de finale is Jorge Gurgel
Idd, hij gooit hoge ogen volgens mij. Die Luke Cummo kan volgens mij ook nog wel een eind komen (grappige kerel trouwens :lol: ).

Aaronk
31-08-2005, 00:27
tja had ie niet 2 x die arm erbij gehad had hij hem 2 x laten slapen, maar helaas, het was nou eenmaal een half bakken techniek hoe hij hem uitvoerde.

RICKSON IS GOD

Ronald
31-08-2005, 08:46
Melvin is nu officieel de nieuwe Chris Leben: grote bek en het niet waar kunnen maken. Toch jammer dat ie eruit is. Zo'n figuur brengt toch een beetje leven in de brouwerij.

RNLMC
31-08-2005, 09:37
http://www.teamjorgegurgel.com/Multimedia/TUF%20Highlight.wmv

http://www.teamjorgegurgel.com/Multimedia/2003%20JG%20Video.mpg

2 highlights van jorge gurgel, check zen site:http://www.teamjorgegurgel.com

Emilio
31-08-2005, 13:07
Vond het maar een slap gevecht. Hij liet zich heel eenvoudig neerleggen elke x en dat hij in ronde 3 neer ging wist ik al genoeg dat de winnaar bekend was.

leuke grap idd.

Dennuz
31-08-2005, 13:28
Vond het een leuke aflevering, stuk beter als de eerste. Aan de ene kant wel mooi dat Melvin zijn praatjes niet waar gemaakt heeft, maar volgens mij kan hij een stuk beter als wat hij heeft laten zien. Doorknokken met een gebroken hand geeft wel aan dat hij ervoor wou gaan.
Volgens mij hadden maar weinig mensen vantevoren deze uitslag verwacht.
Ben wel benieuwd wat het goede en het slechte nieuws zijn zal.

Jeru
31-08-2005, 22:43
een van mijn favorieten voor de finale is Jorge Gurgel

Idd dat denk ik ook. Vond het wel voorspelbaar dat Rich hem koos om in zijn team te komen.
Joe Stevenson een aantal keer in de KOTC gezien en dat is ook een leuk vechtertje.

qball
01-09-2005, 00:41
een van mijn favorieten voor de finale is Jorge Gurgel
ik vrees dat die met zijn slechte knie wel s vroegtijdig naar huis moet vertrekken
hoop het niet want ik wil m wel s in aktie zien

Aaronk
01-09-2005, 02:00
Joe Stevenson WINT ALLES> hij is zwaar de beste vechter in het stel.

marcelt
01-09-2005, 10:37
waar is die serie te zien dan?

Wheelie
01-09-2005, 10:44
waar is die serie te zien dan?

in amerika ;) en uiteraard op mixfight.nl

ICON
01-09-2005, 19:31
zo heb hem net gekeken.

mooie aflevering.
toen melvin naar dana ging dacht ik, KUT weer geen gevecht en weer n loser erbij. maar was n leuke grap! :lol:
vond t n redelijke partij. had verwacht dat melvin hem zou winnen toen t naar de derde ronde ging. hij zag er n stuk fitter uit, maar hij deed bijna nix. ( dat kwam dus waarschijnlijk door die hand)
die luke komt wel ver denk ik. 1 iemand in je guard vasthouden terwjil je n ander met je handen vasthoudt is op zich best knap :D

shyne
05-09-2005, 17:42
ook de reclames die spike tv uitzend voor TUF2 zijn vet!

zoals deze :D

http://www.theultimatefighter.tv/video/dana_commercial.wmv

Tsuki
05-09-2005, 17:58
ook de reclames die spike tv uitzend voor TUF2 zijn vet!

zoals deze :D

http://www.theultimatefighter.tv/video/dana_commercial.wmv


LMFAO , ik vind hem cool

Ronald
05-09-2005, 18:20
http://www.theultimatefighter.tv/video/dana_commercial.wmv
"I know the guys respect me...", zegt Dana White. Uhm... ik denk dat ie "respect" verward met "angst". Hij heeft daar de macht. Als je hem tegen hebt kom je de UFC niet in; zo simpel is het. Heel veel van de deelnemers hadden een willekeurig ander al een lang een pak op z'n sodemieter gegeven als ie zo tegen ze zou praten (en dan bedoel ik niet die "peptalk" die hij in het filmpje geeft maar hoe hij in het algemeen met de anderen omgaat).

Justinian
05-09-2005, 21:40
http://www.theultimatefighter.tv/video/dana_commercial.wmv
"I know the guys respect me...", zegt Dana White. Uhm... ik denk dat ie "respect" verward met "angst". Hij heeft daar de macht. Als je hem tegen hebt kom je de UFC niet in; zo simpel is het. Heel veel van de deelnemers hadden een willekeurig ander al een lang een pak op z'n sodemieter gegeven als ie zo tegen ze zou praten (en dan bedoel ik niet die "peptalk" die hij in het filmpje geeft maar hoe hij in het algemeen met de anderen omgaat).
Dat is ook een vorm van respect :wink:

Ronald
05-09-2005, 23:16
Dat is ook een vorm van respect :wink:
Hij had gewoon moeten zeggen: "I know the guys fear me...", maar ja... da's vanuit marketing oogpunt weer wat minder :) .