PDA

View Full Version : K1 Final Elmination - Final Line up!



Biiyen
31-08-2005, 10:21
1. FE Bout: Peter Aerts VS Mighty Mo

2. FE Bout: Glaube Feitosa VS Semmy Schilt

3. Super Fight: Remy Bonjasky VS Alexy Ignashov
Bonjasky is dus 100% al geplaatst voor de Finale!!

4. Super Fight: Nobuaki VS George "The Iron Lion"

5. FE Bout: Francois "The White Buffalo" Botha VS Musashi

6. FE Bout: Jerome Le Banner VS Gary Goodridge

7. FE Bout: Bob Sapp VS Hong-Man Choi

8. FE Bout: Ray Sefo VS Kaoklai Kaennorsing

9. FE Bout: ?Ernesto Hoost? or wildcard Vs Ruslan Karaev

Biiyen
31-08-2005, 10:23
Met een beetje geluk hebben we drek 4 Nederlanders in de grote Finale.... dat zou wat zijn......

Biiyen
31-08-2005, 10:31
1. FE Bout: Peter Aerts VS Mighty Mo

2. FE Bout: Glaube Feitosa VS Semmy Schilt

3. Super Fight: Remy Bonjasky VS Alexy Ignashov
Bonjasky is dus 100% al geplaatst voor de Finale!!

4. Super Fight: Nobuaki VS George "The Iron Lion"

5. FE Bout: Francois "The White Buffalo" Botha VS Musashi

6. FE Bout: Jerome Le Banner VS Gary Goodridge

7. FE Bout: Bob Sapp VS Hong-Man Choi

8. FE Bout: Ray Sefo VS Kaoklai Kaennorsing

9. FE Bout: ?Ernesto Hoost? or wildcard Vs Ruslan Karaev

dtgerald
31-08-2005, 10:41
Leuke partijen ,Remy tegen Iggy lijkt me een mooie pot.

Anonymous
31-08-2005, 10:43
echt wel een vet gevecht. als ignashov beter is, heeft bonjansky een groot probleem

dtgerald
31-08-2005, 11:09
echt wel een vet gevecht. als ignashov beter is, heeft bonjansky een groot probleemIk heb het idee dat iggy er de laatste tijd met de pet naar gooit.Ik hoop dat hij zijn talent een keer inlost.

Jay Hoov
31-08-2005, 11:29
1. FE Bout: Peter Aerts VS Mighty Mo

2. FE Bout: Glaube Feitosa VS Semmy Schilt (sorry)

3. Super Fight: Remy Bonjasky VS Alexy Ignashov
Bonjasky is dus 100% al geplaatst voor de Finale!!

4. Super Fight: Nobuaki VS George "The Iron Lion" ---> who cares

5. FE Bout: Francois "The White Buffalo" Botha VS Musashi

6. FE Bout: Jerome Le Banner VS Gary Goodridge

7. FE Bout: Bob Sapp VS Hong-Man Choi

8. FE Bout: Ray Sefo VS Kaoklai Kaennorsing

9. FE Bout: ?Ernesto Hoost? or wildcard Vs Ruslan Karaev

Dit denk ik ook, alleen als Iggy in vorm is, denk ik niet dat Remy dat trekt.

Shytown
31-08-2005, 11:39
Remy toch rechtstreeks geplaatst, had ik niet verwacht obv info op K1 site.
Maar goed, nu hopen dat Ernesto toch deelneemt....

Biiyen
31-08-2005, 11:41
Remy toch rechtstreeks geplaatst, had ik niet verwacht obv info op K1 site.
Maar goed, nu hopen dat Ernesto toch deelneemt....

Vreemd dat Ernesto er niet bij staat... zou het dan toch zo zijn dat Ernesto niet gaat vechten? Dan wordt er waarschijnlijk toch nog 1 Wildcard verstrekt en die gat dan al niet naar Iggy...

Jay Hoov
31-08-2005, 11:41
1. FE Bout: Peter Aerts VS Mighty Mo

2. FE Bout: Glaube Feitosa VS Semmy Schilt (sorry)

3. Super Fight: Remy Bonjasky VS Alexy Ignashov
Bonjasky is dus 100% al geplaatst voor de Finale!!

4. Super Fight: Nobuaki VS George "The Iron Lion" ---> who cares

5. FE Bout: Francois "The White Buffalo" Botha VS Musashi

6. FE Bout: Jerome Le Banner VS Gary Goodridge

7. FE Bout: Bob Sapp VS Hong-Man Choi

8. FE Bout: Ray Sefo VS Kaoklai Kaennorsing

9. FE Bout: ?Ernesto Hoost? or wildcard Vs Ruslan Karaev

Dit denk ik ook, alleen als Iggy in vorm is, denk ik niet dat Remy dat trekt.

klopt, maar ik heb de hoop allang opgegeven dat Iggy ooit nog laat zien wat ie werkelijk kan, het gaat steeds verder bergafwaarts ipv vooruit


Helaas moet ik je gelijk geven.....Ps Iggy is wel een toffe pik, ik had hem 2 jaar geleden ontmoet, ff samen een fotootje gemaakt, en geprobeerd te lullen....Hij is echt een droogkloot.Ik hoop dat ie toch een keer ervoor gaat!In mijn ogen kan hij de beste van de wereld zijn....

Virus
31-08-2005, 11:51
1. FE Bout: Peter Aerts VS Mighty Mo

2. FE Bout: Glaube Feitosa VS Semmy Schilt

3. Super Fight: Remy Bonjasky VS Alexy Ignashov
Bonjasky is dus 100% al geplaatst voor de Finale!!

4. Super Fight: Nobuaki VS George "The Iron Lion" ???

5. FE Bout: Francois "The White Buffalo" Botha VS Musashi

6. FE Bout: Jerome Le Banner VS Gary Goodridge

7. FE Bout: Bob Sapp VS Hong-Man Choi

8. FE Bout: Ray Sefo VS Kaoklai Kaennorsing

9. FE Bout: ?Ernesto Hoost? or wildcard Vs Ruslan Karaev

Biiyen
31-08-2005, 11:57
Even ter verduidelijking die Nobuaki vs Iron australia waar iedereen ??, whatever en who cares op zegt is dus Nobuaki KAKUDA de scheidsrechter.

Highline
31-08-2005, 11:59
Even ter verduidelijking die Nobuaki vs Iron australia waar iedereen ??, whatever en who cares op zegt is dus Nobuaki KAKUDA de scheidsrechter.

kakuda is cool, al aardig wat wedstrijdje van hem gezien. zijn karate wedstrijd tegen andy hug was ook cool en hard!

Shytown
31-08-2005, 12:03
Remy toch rechtstreeks geplaatst, had ik niet verwacht obv info op K1 site.
Maar goed, nu hopen dat Ernesto toch deelneemt....

Vreemd dat Ernesto er niet bij staat... zou het dan toch zo zijn dat Ernesto niet gaat vechten? Dan wordt er waarschijnlijk toch nog 1 Wildcard verstrekt en die gat dan al niet naar Iggy...

Wellicht post hier iemand van Vos die even aan Ernesto kan vragen om wellicht een reactie hier te plaatsen. Ik ben zeker fan van de man en wil graag weten of hij de K1 vecht, Rotterdam Rumble of dat hij geblesseerd is.

Anonymous
31-08-2005, 12:07
Wie weet precies wat de status van Ernesto is. Tijdje geleden vernam ik dat hij met blessures kampt en dat zijn deelname niet zeker was.

Norma???

bloody
31-08-2005, 13:10
zou lullig zijn als ernesto die wildcard niet krijgt

NormaR
31-08-2005, 13:26
Ik zal morgen is aan hem vragen hoe het zit. Hij had inderdaad blessures ja en kon tijdens de les zelfs bepaalde dingen niet voordoen. Als het klopt moet ie dus tegen die winnaar van de K-1 usa. Een knulletje van 22 die dan gelijk in het diepe wordt gegooid. Ben benieuwd...

Virus
31-08-2005, 13:33
Ben benieuwd!

MJOKKIE
31-08-2005, 15:18
Ik neem aan dat als hij fit is en wil, hij toch wel een plaats in de line-up krijgt...

appelsap
31-08-2005, 15:29
Ik neem aan dat als hij fit is en wil, hij toch wel een plaats in de line-up krijgt...

Vast wel, onder bepaalde voorwaarden..........

MJOKKIE
31-08-2005, 15:33
appeljuice, alles oke, hoe ist met ernesto?

Chico
31-08-2005, 17:26
[what if modus]hmm indien alle nederlanders doorgaan en de inloting bij de Grand Prix zodanig is dat er geen nederlanders tegenover elkaar staan in de eerste ronde hebben we kans op een geheel nederlandse halve finale en finale[/what if modus]

marster
31-08-2005, 18:19
Bonjasky heeft tochal 2 of 3 x tegen Iggi gestaan,Zoiets had ik 1 x in 1 intervieuw gelezen.

Biiyen
31-08-2005, 21:17
[what if modus]hmm indien alle nederlanders doorgaan en de inloting bij de Grand Prix zodanig is dat er geen nederlanders tegenover elkaar staan in de eerste ronde hebben we kans op een geheel nederlandse halve finale en finale[/what if modus]

haha dream on, geloof me dan maar dat net als vorig jaar alle nederlanders in 1 poule gaan.

Muay Thai Elite
01-09-2005, 12:17
echt wel een vet gevecht. als ignashov beter is, heeft bonjansky een groot probleem
Mja... haha... wat jij wil....

MJOKKIE
01-09-2005, 13:49
muay thai elite, ff offtopic, had al gevraagd, coole avatar, wie zijn dat in die tuin?

Anonymous
01-09-2005, 14:06
muay thai elite, ff offtopic, had al gevraagd, coole avatar, wie zijn dat in die tuin?

dat is de beroemde kimbo man 8)

Anonymous
01-09-2005, 14:11
Oke ik heb voor mezelf wat punten op een rijtje gezet mbt. Ernesto Hoost.
hij staat geroosterd om te vechten voor pride en voor K1. hij stond al eerder bij het pride bushido Europe dan in de K1 gp semi's.
hij heeft niet gevochten dit jaar voor de K1. Pride is bezig met het lanceren van een stand up division, en wat is nou mooier dan de 4 voudig kampioen van de concurrent te roven?

Dus Ernesto kan een flinke smak yens pakken bij Pride en K1 wil toch z'n ultimate Champ niet kwijt, dus wat doen ze? de geven hem een wildcard en relatief 1 van de makkelijkste tegenstanders, omdat ruslan de minste ervaring heeft. kortom vrijwel zeker een plaats bij de laatste 8 voor Hoost, maar dan mag Ernesto natuurlijk niet in Ahoy staan...

tja wat zou je doen op je 40ste en als je de grootste kickboxer aller tijden bent... een flinke zak pride-appels voor de dorst, of nog 1 x proberen K1 kampioen te worden.

lastig lastig...

Iwan
01-09-2005, 14:12
Klinkt aannemelijk...

Shytown
01-09-2005, 14:17
Hierboven geven forummembers al aan dat ze het aan Ernesto zelf vragen. Ik ben erg benieuwd..
De hoofdvraag is of hij wel KAN vechten en blessurevrij is.
Eerder zou Ernesto al eens op Showtime vechten, maar zoals Dick Vrij het weleens verwoorde: "dan vecht je minimaal 1 ronde voor de jongens van de blauwe enveloppen"
Ik denk dus dat Ernesto gewoon K1 gaat vechten indien blessurevrij.

appelsap
01-09-2005, 15:00
Oke ik heb voor mezelf wat punten op een rijtje gezet mbt. Ernesto Hoost.

dus wat doen ze? de geven hem een wildcard en relatief 1 van de makkelijkste tegenstanders, omdat ruslan de minste ervaring heeft. kortom vrijwel zeker een plaats bij de laatste 8 voor Hoost, maar dan mag Ernesto natuurlijk niet in Ahoy staan...

lastig lastig...

Hier ben je me ff kwijt. een wildcard voor de halve finale?? Lijkt me niet want alle finalisten van vorig jaar waren al geplaatst, dus geen sprake van wild cards.
Dat ze graag willen dat Ernesto in zijn laatste jaar in de finale staat, kan ik begrijpen. Hoe ze dat gaan doen kan je het beste aan de Jappaners over laten. Die hebben daar ervaring mee........

Trismegistos
02-09-2005, 11:32
goeie match-up jammer dat het betekend dat er een freak in de finale staat (sapp-choi) maar dat zal wel express gedaan zijn.

Volgens mij heeft Sapp "gewoon" een K1 toernooi gewonnen dit jaar, en was dit onlangs nog te zien op Eurosport. Mischien niet het sterkst bezette toernooi, maar ja...

Muay Thai Elite
02-09-2005, 12:32
muay thai elite, ff offtopic, had al gevraagd, coole avatar, wie zijn dat in die tuin?

Die nigga in die witte broek is Kimbo Slice a/k/a Abdullah Bird (?) a/k/a "Give me my bread"-nigga... Hij is cool, en hij heeft skills. Het gerucht ging een tijd geleden dat hij door z'n hoofd geschoten is. Ook ging het gerucht dat hij in de UFC ging vechten. Een i-legende dus.

Ronald
02-09-2005, 18:57
(...)en relatief 1 van de makkelijkste tegenstanders, omdat ruslan de minste ervaring heeft.
Heb je het tournooi gezien dat Ruslan Karaev gewonnen heeft? Los van wat je van z'n tegenstanders vond, hij maakte wel indruk op me. Lijkt me zeker niet de makkelijkste tegenstander van die groep.

Chico
03-09-2005, 16:37
[what if modus]hmm indien alle nederlanders doorgaan en de inloting bij de Grand Prix zodanig is dat er geen nederlanders tegenover elkaar staan in de eerste ronde hebben we kans op een geheel nederlandse halve finale en finale[/what if modus]

haha dream on, geloof me dan maar dat net als vorig jaar alle nederlanders in 1 poule gaan.
Laat me dromen man :mrgreen: