PDA

View Full Version : Crocop news *spoiler*



Roob
31-08-2005, 19:55
Hi all,

I just saw Mirko's short interview on the TV when he arrived at the Zagreb airport. He announced his next opponents:

1. Josh Barnett in October
2. Antonio "Minotauro" Nogueira on New Year's eve

After that Mirko is going for the Pride Grand Prix tournament.

Source: RTL TV

Kind regards,
Hrvoje

bron: http://forum.nokaut.com

m.g
31-08-2005, 20:29
Dat worden twee vette partijen!! Josh zal wel héél erg gemotiveerd zijn om ter laten zien hoe goed hij is... En die partij van Nieuwjaar wordt ook vet, dan gaat Mirko zijn nieuwe grond skills laten zien. Ben erg benieuwd.

Aaronk
31-08-2005, 20:44
Dat worden twee vette partijen!! Josh zal wel héél erg gemotiveerd zijn om ter laten zien hoe goed hij is... En die partij van Nieuwjaar wordt ook vet, dan gaat Mirko zijn nieuwe grond skills laten zien. Ben erg benieuwd.

Nu heb je bewezen dat je geen verstand van mma heb

The Bulldog
31-08-2005, 21:29
Ik denk dat hij die skills tegen Fedor ook heeft laten zien....

Misschien wel geen gelukte submission maar als je zo tegen fedor op de grond bij positieve blijft...kun je wat...

Nickuraba
31-08-2005, 23:51
k ben het met underdog eens, iedereen d8 dat fedor hem op de grond helemaal af zou maken, erger nog, als het na de grond zou gaan zou crocop eraan gaan. Op de grond deed die het heel erg goed na mijn mening, t zijn geen dikke sub attempts, maar hij controleerde wel zeer goed

redjuh
01-09-2005, 01:23
oke maarre Nogueira is de beste grondvechter ter wereld die op dit moment nog actief deelneemt aan mma.
grondontduikingstechnieken zouden beter van toepassing zijn. en hey geef hem ongelijk. net als dat nogueira tegen CC het staande gevecht het liefst zal mijden, geldt dat voor het grondgevecht van cro cop.
in 3 jaar tijd pak je geen bjj er die eerder een kimura kon dan kon lopen.

Aaronk
01-09-2005, 02:31
oke maarre Nogueira is de beste grondvechter ter wereld die op dit moment nog actief deelneemt aan mma.
grondontduikingstechnieken zouden beter van toepassing zijn. en hey geef hem ongelijk. net als dat nogueira tegen CC het staande gevecht het liefst zal mijden, geldt dat voor het grondgevecht van cro cop.
in 3 jaar tijd pak je geen bjj er die eerder een kimura kon dan kon lopen.
redjuh correct

Shytown
01-09-2005, 03:05
k ben het met underdog eens, iedereen d8 dat fedor hem op de grond helemaal af zou maken, erger nog, als het na de grond zou gaan zou crocop eraan gaan

Andersom net zo, velen dachten dat Fedor het staand niet zou trekken tegen CroCop, wat hij wel deed.

Anonymous
01-09-2005, 19:21
k ben het met underdog eens, iedereen d8 dat fedor hem op de grond helemaal af zou maken, erger nog, als het na de grond zou gaan zou crocop eraan gaan

Andersom net zo, velen dachten dat Fedor het staand niet zou trekken tegen CroCop, wat hij wel deed.

Ja, dat was wel te zien aan z'n gezicht... Fedor heeft de partij naar mijn mening gewonnen in de laatste ronde. Hoewel Fedor over het hele gevecht aanvallender was en CC heel handig onder druk bleef zetten, kreeg hij in de eerste ronde de ene na de andere linkerstoot uitgemeten. Respect voor Fedor overigens dat hij zich daardoor niet liet afleiden en druk bleef uitoefenen.

m.g
02-09-2005, 03:03
Dat worden twee vette partijen!! Josh zal wel héél erg gemotiveerd zijn om ter laten zien hoe goed hij is... En die partij van Nieuwjaar wordt ook vet, dan gaat Mirko zijn nieuwe grond skills laten zien. Ben erg benieuwd.

Nu heb je bewezen dat je geen verstand van mma heb

Ik zeg alleen dat hij ze dan kan laten zien. Hij zegt de hele tijd zelf dat hij op de grond zo erg verbeterd. Dan is dit de kans voor hem om het te laten zien. Was meer een vorm van sarcasme, als je begrijpt wat ik bedoel!?!

p diddy
02-09-2005, 12:23
k ben het met underdog eens, iedereen d8 dat fedor hem op de grond helemaal af zou maken, erger nog, als het na de grond zou gaan zou crocop eraan gaan

Andersom net zo, velen dachten dat Fedor het staand niet zou trekken tegen CroCop, wat hij wel deed.

Ja, dat was wel te zien aan z'n gezicht... Fedor heeft de partij naar mijn mening gewonnen in de laatste ronde. Hoewel Fedor over het hele gevecht aanvallender was en CC heel handig onder druk bleef zetten, kreeg hij in de eerste ronde de ene na de andere linkerstoot uitgemeten. Respect voor Fedor overigens dat hij zich daardoor niet liet afleiden en druk bleef uitoefenen.

ik weet niet welke partij jij hebt gekeken maar fedor rulde die partij de hele tijd!!!!!

Silat
02-09-2005, 13:17
p diddy in de bocht met stront in z'n ogen

Anonymous
02-09-2005, 14:13
k ben het met underdog eens, iedereen d8 dat fedor hem op de grond helemaal af zou maken, erger nog, als het na de grond zou gaan zou crocop eraan gaan

Andersom net zo, velen dachten dat Fedor het staand niet zou trekken tegen CroCop, wat hij wel deed.

Ja, dat was wel te zien aan z'n gezicht... Fedor heeft de partij naar mijn mening gewonnen in de laatste ronde. Hoewel Fedor over het hele gevecht aanvallender was en CC heel handig onder druk bleef zetten, kreeg hij in de eerste ronde de ene na de andere linkerstoot uitgemeten. Respect voor Fedor overigens dat hij zich daardoor niet liet afleiden en druk bleef uitoefenen.

zeg eens eerlijk, heb je de partij wel gezien of is het weer van horen zeggen of van een highlight van de partij?
ik weet niet welke partij jij hebt gekeken maar fedor rulde die partij de hele tijd!!!!!

p diddy
02-09-2005, 19:03
nogmaals fedor rulde en ja ik heb die partij gezien, ik zag cro cop alleen maar achteruit lopen, maar dat is mijn mening!!!!

Nickuraba
02-09-2005, 19:31
dan heb je niet goed gekeken, de eerste ronde kwam verdomd dichtbij een draw in de buurt, zijn ook vechters die op de counter vechen of achteruit vechten?

Roob
02-09-2005, 20:14
Fedor suffered k.o on his feet! Je ziet dat Fedor even wankelt. Crocop wou het te mooi afmaken en ging voor de high kick. Helaas. Mirko moet zwaar aan zijn conditie werken. Hij blijft voor mij de nummer 1 :!:

Iceman#1
02-09-2005, 20:47
Fedor suffered k.o on his feet! Je ziet dat Fedor even wankelt. Crocop wou het te mooi afmaken en ging voor de high kick.

Daarop heeft Cro Cop het verloren volgens mij, hij had minder voor de show moeten gaan en meer voor de effectiviteit

gieloe
02-09-2005, 21:13
p diddy heeft gelijk!!! ik heb crocop nog nooit zo zien vechten weglopend voor zijn tegenstander dan moet je wel een monster zijn hoor!!!! en ja dat is die fedor!!! wat een zelfverzekerdheid van die fedor in de ring!!

Jay Hoov
02-09-2005, 22:55
Haters!
Fedor rulezzzzzzz :twisted:

Virus
02-09-2005, 22:58
Haters!
Fedor rulezzzzzzz :twisted:
Absoluut!!

Fedor might be stronger maar ik zie Crocop veel liever vechten...

The Bulldog
02-09-2005, 23:29
Haters!
Fedor rulezzzzzzz :twisted:
Absoluut!!

Fedor might be stronger maar ik zie Crocop veel liever vechten...

X2

Nickuraba
03-09-2005, 00:03
k ben gewoon crocop fan, ookal was fedor de betere, een beetje fan behoort voor zijn fav. vechter te roepen, ookal is deze de mindere, of heeft deze een x verloren...

dreamone
06-09-2005, 02:13
Fedor suffered k.o on his feet! Je ziet dat Fedor even wankelt. Crocop wou het te mooi afmaken en ging voor de high kick.

Daarop heeft Cro Cop het verloren volgens mij, hij had minder voor de show moeten gaan en meer voor de effectiviteit

Vergis je niet, die highkick heeft zich nogal bewezen heel erg effectief te zijn! Ookal lijkt het veel show te zijn, Mirko weet zelf ook heel goed dat hij menig tegenstander er makkelijk mee kan KO'en. Zelfs die er specifiek op getraint hebben de highkick te ontwijken/blocken.

Anonymous
06-09-2005, 08:56
Haters!
Fedor rulezzzzzzz :twisted:
Absoluut!!

Fedor might be stronger maar ik zie Crocop veel liever vechten...

X2

: 100 :lol:

micha
06-09-2005, 09:51
Fedor high altitude really helped him!

kudos for crocop's groud defense

:wink:

Anonymous
06-09-2005, 09:54
p diddy heeft gelijk!!! ik heb crocop nog nooit zo zien vechten weglopend voor zijn tegenstander dan moet je wel een monster zijn hoor!!!! en ja dat is die fedor!!! wat een zelfverzekerdheid van die fedor in de ring!!

dat "weglopen" is natuurlijk een manier van vechten en het werkte op zich goed (kijk maar naar het gezicht van Fedor). blijven staan of zelfs druk op Fedor blijven uitoefenen was natuurlijk vragen om naar de grond genomen te worden. dat "weglopen" deed hij trouwens ook in zijn K-1 partijen tegen Mark Hunt en Bob Sapp.

Anonymous
06-09-2005, 10:06
p diddy heeft gelijk!!! ik heb crocop nog nooit zo zien vechten weglopend voor zijn tegenstander dan moet je wel een monster zijn hoor!!!! en ja dat is die fedor!!! wat een zelfverzekerdheid van die fedor in de ring!!

dat "weglopen" is natuurlijk een manier van vechten en het werkte op zich goed (kijk maar naar het gezicht van Fedor). blijven staan of zelfs druk op Fedor blijven uitoefenen was natuurlijk vragen om naar de grond genomen te worden. dat "weglopen" deed hij trouwens ook in zijn K-1 partijen tegen Mark Hunt en Bob Sapp.

en niet te vergeten tegen alexander.

Justinian
09-09-2005, 22:50
De laatste guests zijn correct. Op zich niks mis met achteruit vechten zoals Crocop dat doet.