PDA

View Full Version : Gentleman promotions presents 40.000 euro toernooi



mama
02-09-2005, 14:15
zondag 2 oktober

http://www.ma-skills.com/marieke/div/PosterGentlemenPromotions20.jpg

payap
02-09-2005, 14:29
Damn! dat ziet er goed uit zeg. Pajonsuk, simson, drago, Kaas !!!

maar als het een tournooi is kunnen dus drago en kaas tegenover elkaar komen te staan ???

mama
02-09-2005, 14:51
volgens mij vecht drago daar een losse partij. dus niet in het toernooi

helaas kan ik er niet zijn. moet mijn vriendje steunen op ringsgala in nieuwegein.

Jofeljoh!
02-09-2005, 15:07
damn, dat toernooi is 'stacked'!

Eens kijken wie ik allemaal over kan halen... misschien zelfs inruilen voor Rotterdam Rumble :o

Moet Drago niet tegen die Morris?

Jofeljoh!
02-09-2005, 15:12
Trouwens, als ik ergens een andere post mag quoten, dan was dit het originele plan?



These are the contenders and the dates of the match ups of Simon Rutz 75 kg tournaments. The final of this tournament will be held at the It’s Showtime edition in 2006. There is big money involved in this tournament. The winner can take home 40000 euro. We will keep you posted about this tournament.

Tilburg - The Netherlands
October 1st.2005
Kaas Yakut (Turkey) vs Lareche (Holland)

Consalves (Holland) vs Gunyar (Turkey)

Pajonsuk (Thailand) vs Zoraj (Croatia)

Simson (Holland) vs Baptiste (Brazil)

Najim (Morocco) vs Pique (Holland)


Ik mis wat namen in die poster, of ligt dat aan mij?

DAtum klopt ook niet btw.

Kan iemand duidelijkheid verschaffen?

mama
02-09-2005, 15:23
dit is meer info
ondervoorbehoud.
de datum is gewoon 2 oktober hoor........


GENTLEMEN PROMOTIONS PRESENTEERT
Gentlemen Fight Night Part 2
A klasse Muay Thai.

In de voorrondes van de 32 man toernooi staan er 8 toppers in Tilburg.

Dat zijn: Pajonsuk, Sahin (Kaas) Yakut, Ryan Simson, Yucel Fidan, Junior Gonzalves, Bapiste (Brazilie), Nadir Larech, Soraj (kroatie).
De winnaar van het 32 man toernooi krijgt 40.000 euro.

A klasse Muay Thai.

GAGO DRAGO - JERRY MORRIS.
Errol Zimmerman - Eric Sowa. (Rematch).
Johan Dam - Rody Troost. (Rematch).
Chaid (Future Gym) - ? (Team Dekker).

Free Fight.
Metin (Pislik) Yakut - Ulas Ilgin (Belgie).

Boksen.
Twee bokshelden van Tilburg.
zwaargewicht Profboksen.

Andre Janssen - Marco van Spaendonck.

en in de voorprogramma staan.

5 B partijen .
en drietal C en N partijen.

aanvang 16.00 uur
zaal om 14.00 uur open

Wees er op tijd bij want vol is vol!!

Tribune 30,- euro.
Chairseat 50,- euro.
VIP op aanvraag. (Er zijn er nog maar enkele beschikbaar).
Voor meer info bel. Tel. 06-15331178 / 06-20491929.

Adres: Goirleseweg 44 Stadssporthal
(naast het Willem ll stadion) in TILBURG.

bloody
02-09-2005, 15:45
ziet er goed uit

Anonymous
02-09-2005, 15:49
Beste line-up van 2005.. en dat voor 30 Euro.. dus het kan wel!

marcelt
02-09-2005, 16:31
drago kaas simson pajonsuk. Erg erg tof.
Maar R'dam is ook niet mis vrienden!

ICON
02-09-2005, 17:46
drago kaas simson pajonsuk. Erg erg tof.
Maar R'dam is ook niet mis vrienden!

wat is er in rotterdam dan? 8)

Anonymous
02-09-2005, 18:50
Ik weet niet waar al die negativiteit ten aanzien van de rotterdam rumble op dit forum vandaan komt maar als ik moet kiezen tussen pislik, drago simson etc. of fedor, randleman & vovchanchyn dan weet ik het wel. En dat is met alle respect voor bovengenoemde nederlandse vechters....

Feit blijft dat je deze Nederlandse toppers een paar keer per jaar kan zien draaien in nederland en een fedor randleman of vovchanchyn met geluk eens in de zoveel jaar in nederland aan het werk kan zien...

The Maniac
02-09-2005, 19:24
Niet zo haten is gewoon een vette gala ben zowel hier als bij de rotterdam rumble wil toch Panjonsuk een keertje live zien vechten
wel een toffe line up.

Highline
02-09-2005, 21:37
jaja ik ben er uiteraard weer bij om de mannen van team dekkers te steunen. mooi gala, mooie locatie en leuke poster

Justinian
02-09-2005, 22:00
Ik weet niet waar al die negativiteit ten aanzien van de rotterdam rumble op dit forum vandaan komt maar als ik moet kiezen tussen pislik, drago simson etc. of fedor, randleman & vovchanchyn dan weet ik het wel. En dat is met alle respect voor bovengenoemde nederlandse vechters....

Feit blijft dat je deze Nederlandse toppers een paar keer per jaar kan zien draaien in nederland en een fedor randleman of vovchanchyn met geluk eens in de zoveel jaar in nederland aan het werk kan zien...
Ben ik absoluut met je eens! Maar, ik vraag me echt af óf Hoost, Fedor, Randleman en Vovchanchyn wel zullen vechten. Vanuit de organisatie zie ik maar weinig informatie verschijnen.

Als ik de promotie van een Bushido/2h2h-gala vergelijk met de promotie van een Simon Rutz-gala dan zie ik - met alle respect - een wereld van verschil. Om een klein voorbeeld te noemen: de website. De website van Simon Rutz wordt zeer frequent geupdate, en door Simon worden wijzigingen op de site bijtijds weergegeven. Op de site vindt je interviews met vechters. De site van Bushido is nog niet eens in de lucht, terwijl het gala al over 5 weken plaats vindt.

Ik hoop in ieder geval dat mijn twijfels onterecht zullen blijken en dat Hoost, Fedor, Randleman en Vovchanchyn gewoon zullen vechten! Zou geweldig zijn.

Richelieu
03-09-2005, 02:01
Niet zo haten is gewoon een vette gala ben zowel hier als bij de rotterdam rumble wil toch Panjonsuk een keertje live zien vechten
wel een toffe line up.

Het is maar net waar je van houd. Voor de echte Muay Thai liefhebber staan hier (voor maar 30 Euro) heel wat meer partijen op het programma dan bij het dure Rotterdam Rumble, waar nog niet zo heel veel van duidelijk cq zeker is!

marcelt
03-09-2005, 08:40
Ik vrees dat hoost en fedor er niet zullen zijn. Ben het wel met degenen eens die zeggen dat de eerste flyer met hoost en Fedor oplichterij was.
Maar ook voor de muay thai liefhebber valt er wel wat te genieten: spong, Main, Vielvoye. Ik zag ze alledrie op de MT Championsleague en heb erg van ze genoten. topvechters! Natuurlijk vind ik Pajonsuk, Kaas, drago en Simson ook helemaal top. Waren allen in de Arena.

r'dam rumble;

MT
Jerrol Venetiaan vs Aswhin Balrak
Imro Main vs William Diender
Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye

MF
Igor Vovchancin vs Kevin Randleman
Gilbert Yvel vs Mark Coleman
Ronny Rivano vs Chico Martinez
Gegard Mousasi vs Stefan Klever

Richelieu
03-09-2005, 12:27
MT
Jerrol Venetiaan vs Aswhin Balrak
Imro Main vs William Diender
Tyrone Spong vs Vincent Vielvoye

Ziet er ook erg goed uit, maar het zijn helaas maar drie partijen terwijl de Gentleman Fight Night toch vind ik meer te bieden heeft voor minder geld !

mama
11-09-2005, 15:56
TTT

Jay Hoov
12-09-2005, 09:44
Ik weet niet waar al die negativiteit ten aanzien van de rotterdam rumble op dit forum vandaan komt maar als ik moet kiezen tussen pislik, drago simson etc. of fedor, randleman & vovchanchyn dan weet ik het wel. En dat is met alle respect voor bovengenoemde nederlandse vechters....

Feit blijft dat je deze Nederlandse toppers een paar keer per jaar kan zien draaien in nederland en een fedor randleman of vovchanchyn met geluk eens in de zoveel jaar in nederland aan het werk kan zien...
Ben ik absoluut met je eens! Maar, ik vraag me echt af óf Hoost, Fedor, Randleman en Vovchanchyn wel zullen vechten. Vanuit de organisatie zie ik maar weinig informatie verschijnen.

Als ik de promotie van een Bushido/2h2h-gala vergelijk met de promotie van een Simon Rutz-gala dan zie ik - met alle respect - een wereld van verschil. Om een klein voorbeeld te noemen: de website. De website van Simon Rutz wordt zeer frequent geupdate, en door Simon worden wijzigingen op de site bijtijds weergegeven. Op de site vindt je interviews met vechters. De site van Bushido is nog niet eens in de lucht, terwijl het gala al over 5 weken plaats vindt.

Ik hoop in ieder geval dat mijn twijfels onterecht zullen blijken en dat Hoost, Fedor, Randleman en Vovchanchyn gewoon zullen vechten! Zou geweldig zijn.

Zou het niet beter kunnen verwoorden :D

Charger 69
12-09-2005, 15:58
Ik weet niet waar al die negativiteit ten aanzien van de rotterdam rumble op dit forum vandaan komt maar als ik moet kiezen tussen pislik, drago simson etc. of fedor, randleman & vovchanchyn dan weet ik het wel. En dat is met alle respect voor bovengenoemde nederlandse vechters...

Tja, hij heeft wel een punt. Mischien ook een goed idee voor Gentlemen Promotions om naast bovengenoemde linu-up te adverteren met Randy Couture, Chuck Liddel, Royce Gracie en Ken Shamrock.

En tja, als dan 1 week voor het evenement blijkt dat ze niet willen komen voor de geboden 1000 euro dan is dat toch niet te verwijten overmacht?

Marco (scheids)
12-09-2005, 16:10
[quote="Charger 69
Tja, hij heeft wel een punt. Mischien ook een goed idee voor Gentlemen Promotions om naast bovengenoemde linu-up te adverteren met Randy Couture, Chuck Liddel, Royce Gracie en Ken Shamrock.

En tja, als dan 1 week voor het evenement blijkt dat ze niet willen komen voor de geboden 1000 euro dan is dat toch niet te verwijten overmacht?[/quote]

Als je nou echt niets nuttigs kan zeggen zeg dan gewoon niets !

Anonymous
12-09-2005, 16:27
Marco,

Leuk om te zien dat je je zo inzet voor de organisatie van Bushido Europe.
Ik hoop dat je ook objectief kunt zijn en de kritieken niet zomaar in de wind zal slaan.

Zal leuk zijn om na Bushido Europe de aangekondigde line-up en de daadwerkelijke gevochten wedstrijden (deelnemers) in één overzicht te hebben om te kijken welk percentage partijen/deelnemers daadwerkelijk gerealiseerd is.

Marco (scheids)
12-09-2005, 16:34
Marco,

Leuk om te zien dat je je zo inzet voor de organisatie van Bushido Europe.
Ik hoop dat je ook objectief kunt zijn en de kritieken niet zomaar in de wind zal slaan.

Zal leuk zijn om na Bushido Europe de aangekondigde line-up en de daadwerkelijke gevochten wedstrijden (deelnemers) in één overzicht te hebben om te kijken welk percentage partijen/deelnemers daadwerkelijk gerealiseerd is.

Eigenlijk staat t me tegen om tegen een guest te reageren, maar waar lees jij hier iets over Bushido Europe?? ik gaf commentaar op zijn post tov van het gala in Tilburg en zijn uitlatingen hierover??

De line-up in Tilburg was vorig jaar al super en nu alleen nog maar beter.

Welke kritieken sla ik trouwens in de wind??

Ik heb trouwens geleerd de afgelopen week dat ik hier beter geen post meer kan doen mbt line-up´s van wat voor gala dan ook...wordt toch niet op prijs gesteld .....

Anonymous
13-09-2005, 07:34
Mar,

Laat je niet zo demotiveren.
Info over line-ups wordt gerust wel op prijs gesteld.

Ik begrijp wel wat de guest bedoelt hoor :P

In het verhaal wordt nl. een link gelegd met het R'dam Rumble evenement.

En zeg nou eerlijk: grote namen worden bekendgemaakt (adverteren) en slechts een deel zal daar van overblijven (misleiding?)

Keep your head up and smile

Anonymous
14-10-2005, 02:26
Voor welk team komt Ulas Ilgin uit?