PDA

View Full Version : Ring reclame (SPOILER)



Nickuraba
03-09-2005, 01:09
naar aanleiding van een leuke discussie op sherdog dacht ik laat ik er hier ook maar eens over beginnen. Ik wil absoluut niets afdoen aan de win van Fedor hoor, hij won gewoon eerlijk! Maargoed, het viel me op dat crocop toen fedor 1 seconde wankelde en het gevecht af wilde maken, 2x bijna op zijn bek gleed. Zoals ik al zei wil ik niets afdoen aan de prestatie van fedor want das gewoon de eerlijke winnaar, maar wat vinden jullie van al die reclame in de ring? De meeste die hier in de ring staan zullen er ook vast wel een mening over hebben.

Tis al vast wel eens over gehad, maar om het wat actueler te maken hier wat pic:

http://www.ba-stuttgart.de/~it02150/slip1.gif


http://www.ba-stuttgart.de/~it02150/slip2.gif

ik zeg ditchen die handel

The Bulldog
03-09-2005, 02:22
Er moet toch een manier zijn om de reclame op een andere manier erop te krijgen...

Zonder die reclame zullen er ook minder van deze grote gala1s zijn.
Maar het kan niet zo zijn dat juist die reclames voor zulke glijpartijen zorgen.

SmG
03-09-2005, 03:32
Tuurlijk kan die reclame er op een andere manier op. kijk maar naar de ring die rings altijd gebruikt, de casa rosso olifant is de stof geweven, daar merk je als vechter niks van. Het is denk ik wel een stukje duurder....

Wheelie
03-09-2005, 10:47
Tuurlijk kan die reclame er op een andere manier op. kijk maar naar de ring die rings altijd gebruikt, de casa rosso olifant is de stof geweven, daar merk je als vechter niks van. Het is denk ik wel een stukje duurder....

RINGS heeft ook een groter budget vergeleken met Pride :wink:

:lol:

Ronald
03-09-2005, 14:15
Yep, zou eigenlijk niet moeten kunnen. Maar ik vraag me sowieso af wat nou de ideale ondergrond is. Kanvas is ook niet alles. Daar kun je in een grondgevecht flinke schaafplekken aan overhouden. Is er een ondergrond in de ring die niet ruw is maar toch ruw genoeg om niet uit te glijden? En die dan ook nog eens een beetje vocht op kan nemen als het zweet op de vloer komt zodat je daar niet over uitglijdt.

jojo
03-09-2005, 14:53
ja ik heb in een paar ringen gestaan met de reclame erop gelegt zeg maar en daar glij je gewoon uit dat is echt heel kut of net als dat de mat nat word (vooral in de hoeken) dat je daar ook uit glijd maar zoals ik in de arena en in alkmaar zag van die soort douche bakken is heel handig!!!

en voor die reclame zou ik zeggen laat het er gewoon in beduren (of hoe je dat ook schijft) of anders gewoon geen reclame haha neeh hoor maar wij in den helder hadden altijd de namen van de sponsers op vellen papier en dan een soort piramide vorm langwerpig onder de touwen staan niemand die er last van heeft

DK
03-09-2005, 16:04
Bij de eerste techniek zie je cro cop een beetje glijden, dat klopt, maar als cro cop daar uit kan glijden dan kan fedor dat ook, dus absoluut geen discussie waard. daar bij komt dat hij teveel achter over hangt in zijn trap waardoor zijn standbeen niet meer onder zijn lichaamszwaarte punt staat, ook op een ondergrond die niet glad zou zijn val je dan achterover.

bij het tweede filmpje zie je dat fedor met zijn knie het been van cro cop wegduwd waardoor die uit balans komt, dit is een normale worstel techniek waarbij je tegenstanders uit balans kan halen.

Wordt persoonlijk een beetje moe van mensen die zich met dit soort dingen bezig houden.