PDA

View Full Version : ben ik dan gek?? *Pride Spoiler*



truth&justice
03-09-2005, 14:20
heb ook al een topic op sherdog gehad, maar daar waren er maar een paar mensen het met mij eens.
ik heb het over vovchanchyn/ nakamura.
zelfs igor was het niet eens met de jury, en hij lijkt me toch een vechter die wel tegen zijn verlies kan.
ik heb het gevecht ook al 3 keer gezien, en kan niet echt een reden vinden waarom naka heeft gewonnen.
eerste ronde was igor erg dominant, lag 7 minuten bovenop punten te scoren, en waneer hij zelf op de grond lag werd er ook nog naar boven geslagen.
het enige waar andere het over hebben zijn de sub pogingen van naka die voor de overwinning hebben gezorgd.
ik vindt dat wanneer je jezelf daar uit weet te vechten dat dat veel meer betekend. de rest van het gevecht vond ik dat er van naka niet veel gescoord werdt terwijl die wel boven op lag een beetje kosheck stijl
had zelf een beetje het idee dat de jappaners liever een landgenoot de kans gaven om alsnog in de gp te komen, dit hebben we met K-1 ook wel eens meegemaakt.
graag jullie reactie, vraag me echt af of ik dan echt gek ben.

ICON
03-09-2005, 15:12
dat is helaas de enigste partij die ik niet gezien heb

Jay Hoov
03-09-2005, 15:56
Igor had hem gewoon KO moeten slaan :?

leks
03-09-2005, 16:11
Ik heb alle partijen op me pc, maar enkel deze nog niet bekeken, vond het natuurlijk een belediging voor Igor dattie dit verliest.

Ben nu toch wel benieuw ff checkuh.

micha
03-09-2005, 18:14
Igor had hem gewoon KO moeten slaan :?

5 jaar geleden had hij dat ook gedaan maar hij is de x-factor kwijt

ICON
03-09-2005, 19:10
Igor had hem gewoon KO moeten slaan :?

5 jaar geleden had hij dat ook gedaan maar hij is de x-factor kwijt

hey henk jan

robholland
03-09-2005, 21:30
net als gilbert z`n x factor kwijt is....en tyson en Ignashov en sakuraba

Jay Hoov
03-09-2005, 21:45
Igor had hem gewoon KO moeten slaan :?

5 jaar geleden had hij dat ook gedaan maar hij is de x-factor kwijt

Tja, je kan niet altijd aan de top blijven :?

Silat
04-09-2005, 04:19
net als gilbert z`n x factor kwijt is....en tyson en Ignashov en sakuraba

Gilbert door blessures
Tyson door het overleden van Cus Damato en overname van Don King
Ignachov blijft een raadsel
bij Sakuraba is ie eruit geslagen

En Igor is van een eerder tijdperk en nooit genoeg geevolueerd met de sport net als Coleman. + dat Igor er misschien al te lang in zit en z'n Echte drive niet meer heeft.

Nickuraba
04-09-2005, 13:37
saku zijn x is weg omdat hij constant tegen veel te zware lui knokt, dat blijft niet goed gaan, ik denk eerlijk gezegd dat die een gemaakte middle-HW is ipv een echte middle-HW.

tegen de gracies o.a. draaide die super, die waren alelmaal ook stukje lichter, ik denk dat die het goed zou doen in bushido als die wat a ftraint


en de jury, aagg tjeck boxing is, tis alelmaal hetzelfde helaas

Milan-
04-09-2005, 18:58
igor gaat grappelen met nakamura?
echt wtf
hij moet mounten
en pounden
terrechte win van nakamura.

Anonymous
05-09-2005, 11:17
Igor is dus echt niet de x-factor kwijt......

Tsuki
05-09-2005, 11:45
Igor is dus echt niet de x-factor kwijt......

tja , je kan zeggen wat je wil maar ik denk ook dat hij niet hongerig genoeg meer is ............