PDA

View Full Version : Gokhan Saki vs Nicholas Pettas 9 okt 2005 in Ahoy



Highline
03-09-2005, 23:22
heeft iemand gehoord op kickbox.nl


Ik heb zo juist gehoort dat Rodney Faverus niet wil vechten tegen Saki. De promotors van Ahoy heeft Nicholas Pettas op de programma gezet tegen Saki.

weet iemand daar iets meer van?

Anonymous
04-09-2005, 01:06
Heb dit net ff gecheckt, maar faverus wilde wel vechten!
Het uitvallen van de partij tegen Saki ligt zeker niet bij Faverus!!

Wix
04-09-2005, 06:26
Heb dit net ff gecheckt, maar faverus wilde wel vechten!
Het uitvallen van de partij tegen Saki ligt zeker niet bij Faverus!!

Faverus lijkt mij idd niet iemand die een partij uit de weg gaat....

Fr3ddy
04-09-2005, 12:58
Heb dit net ff gecheckt, maar faverus wilde wel vechten!
Het uitvallen van de partij tegen Saki ligt zeker niet bij Faverus!!

Faverus lijkt mij idd niet iemand die een partij uit de weg gaat....
Inderdaad.. uitgesloten!

Highline
04-09-2005, 13:46
ik vond het inderdaad ook wel raar, maar goed hoe komt iemand erbij dan? duidelijkheid zal wel eens lekker zijn

Shytown
04-09-2005, 13:49
De eerste gagestrubbeling voor het Ahoy gala is een feit?

Kameleon
04-09-2005, 13:50
Ik denk dat Saki te zwaar is.....

Highline
04-09-2005, 13:58
op kickbox.nl is het alweer ontkracht door mensen die met faverus omgaan.. altijd leuk forums! :)

MZN
04-09-2005, 16:19
Maar was 't nou niet zo dat Faverus in de ArenA tegen Thonhauser zou vechten, die vervolgens uit viel en vervanging in de vorm van Murad Chunkaev geweigerd was omdat 't stijlverschil te groot was om vervolgens wel aan te treden tegen Sowa in een k-1 fight?

Als dat waar was (wat ik dus niet weet en ook raar zou vinden) dan is dit ook weer een beetje krom.

Een te zware Saki lijkt me een plausibeler geval :). Maar vervolgens las ik toevallig dat Pettas de Pro-wrestling bussiness in gaat: http://forum.kakutougi.info/showthread.php?t=2617

Aan de datum te zien alleen valt dat pas over een tijdje, dus 't zou theoretisch passen....

Ralph
06-09-2005, 15:52
Dit staat bij de buren op het forum:

PERSBERICHT - ROTTERDAM RUMBLE AHOY - 9 OKTOBER 2005

6 september 2005

Rotterdam Rumble: een dag waar iedere vechtsportliefhebber naar uitziet en
een gala waarover al heel veel gesproken wordt op internet, in de media en
op straat. Zoals bij ieder gala van deze proporties, kent het echter ook
zijn geruchten. Om een paar van deze geruchten uit de wereld te helpen komen
wij met dit officiële bericht:


Zoals de posters van het gala vermelden, zou Rodney Faverus het opnemen
tegen Gökan Saki. Echter in goed overleg met beide vechters hebben ze
ieder
een andere tegenstander gekregen van Japanse afkomst. Dit in verband met de
internationale dimensie die het spectaculaire gala op 9 oktober 2005 kent.
Rodney Faverus zal het opnemen tegen opkomend kickbokser Tsuyoshi Tajima en
Gökan Saki zal Kyukushin veteraan Nicholas Pettas in de ring ontmoeten. De
berichten die beweren dat er sprake is van angst aan Rodney Faverus' zijde
of die problemen over gages melden zijn dus absoluut onjuist.

Tot op 9 oktober 2005,

Bushido Europe

Anonymous
06-09-2005, 16:49
Laten we hopen dat dit het begin is van de communicatie in de pers vanuit de organisatie. Wil niet een mierenneuker (dubbel 'n' of enkel 'n'?) zijn maar dit is nou niet een van de partijen waar ik nou echt wakker van lig ook praten we nog steeds niet over de topvechters uit Japan (niets ten nadele van de vechters overigens).

MJOKKIE
06-09-2005, 17:11
Laten we hopen dat dit het begin is van de communicatie in de pers vanuit de organisatie. Wil niet een mierenneuker (dubbel 'n' of enkel 'n'?) zijn maar dit is nou niet een van de partijen waar ik nou echt wakker van lig ook praten we nog steeds niet over de topvechters uit Japan (niets ten nadele van de vechters overigens).

Dat -met alle respect voor- en -niets ten nadele van- is netjes maar overbodig. We mogen toch zeggen waar het op staat en hoeven niet bang te zijn mensen tegen het zere been te stoten. Saki en Petta's zijn geen wereldtop. Saki kan het nog worden, maar da's een ander verhaal

Anonymous
06-09-2005, 17:15
Dat -met alle respect voor- en -niets ten nadele van- is netjes maar overbodig. We mogen toch zeggen waar het op staat en hoeven niet bang te zijn mensen tegen het zere been te stoten. Saki en Petta's zijn geen wereldtop. Saki kan het nog worden, maar da's een ander verhaal

Ik ben nl. heel netjes vandaar :wink: .

Highline
06-09-2005, 18:09
ik vind het wel mooi dat saki idd tegen pettas vecht. pettas is in japan erg bekend, misschien kan op deze manire saki zich in het japanse beeld spelen

Marco
07-09-2005, 12:17
weinig gehoord van pettas laatste tijd, als Saki lekker vecht als tegen Ahkramenko dan wint ie van pettas.