PDA

View Full Version : Geruchten Pride 30 *spoiler*



Justinian
04-09-2005, 09:49
Yup, didn't take long for some japanese pro wrestling / mma sites to report the rumored upcoming Pride 30 card:

Main Event: Vanderlei Silva vs. Ricardo Arona

Mark Hunt vs. Sergei Kharitanov

Mikro Cro Cop vs. Josh Barnett

Nakamura vs. Ryan Gracie


Niet slecht als je het mij vraagt. Misschien is de rematch tussen Vanderlei Silva en Ricardo Arona wel iets te vroeg.

The Bulldog
04-09-2005, 11:00
Kan Silva gelijk laten zien dat er een foutje in de uitslag zat met de finales...(ja ja weet dat de uitslag terecht was)

Ik hoop dat dit gelijk recht gezet gaat worden...

p diddy
04-09-2005, 11:02
Kan Silva gelijk laten zien dat er een foutje in de uitslag zat met de finales...

Hoop dat dit gelijk recht gezet gaat worden...


helemaal mee eens!!!!

Ronald
04-09-2005, 11:22
Dat zou weer een geweldige line up zijn. Wat mij betreft is die rematch ook te vroeg. Persoonlijk zou ik dan veel liever Alistair vs Silva zien.

migyur
04-09-2005, 11:39
zie liever overeem vs liddel rematch, daarna wanderlei om de belts samen te voegen :D

The Bulldog
04-09-2005, 13:03
Dat zou weer een geweldige line up zijn. Wat mij betreft is die rematch ook te vroeg. Persoonlijk zou ik dan veel liever Alistair vs Silva zien.

Lijkt me ook niet verkeerd :twisted:

Silat
04-09-2005, 13:04
Alistair vs Arona is ook niet verkeerd

Shytown
04-09-2005, 15:35
Naar de partij CroCop vs Barnett kijk ik uit.

Jochem
04-09-2005, 20:59
Mark Hunt vs. Sergei Kharitanov lijkt mij wel een goede partij. Kijken uit welk hout die Sergei nu echt gesneden is.

Virus
04-09-2005, 21:25
Hoop dat dit waar is...

Hoewel ik de rematch tussen Arona en Wanderlei later dit jaar had verwacht (met nieuwjaar bv) , mag hij van mij best komende Pride al gehouden worden!
Mocht Wanderlei z`n rematch winnen dan lijkt me Overeem vs Wanderlei een goed begin van het nieuwe jaar... :lol:

Ook naar Mirko vs Josh kijk ik uit...

Zelfs Hunt vs Karitanov wordt geweldig! 8)

Jay Hoov
05-09-2005, 09:01
Hunt gaat het zwaar krijgen, maar hij is een soldaat, dus dat word leuk!
En Wandy kan het een en ander rechtzetten(hoop ik)!

The Maniac
05-09-2005, 11:53
Voorlopig zijn DS(Pride) management bezig om dit neer te zetten Quinton heeft nog 1 wedstrijd te goed hij is nog tot December onder contract van Pride. Sakuraba heeft laten weten dat hij volledig fit voelt en toch wil vechten liefst tegen Shamrock als mogelijk een afscheidspartij het is wel is waar zo vaak uitgesteld. 2 wedstrijden zijn zoiezo bina 100 % geconfirmed(dik gedrukte matchups)
Ken Shamrock vs Sakuraba

Quinton Jackson vs TBA(wordt waarschinlijk Rogerio Nog of Yoshida)

Vanderlei Silva vs. Ricardo Arona

Mark Hunt vs Sergey Kharitonov

Mirko vs Josh Barnett

Nakamura vs. Ryan Gracie


FUJI TV

Tsuki
06-09-2005, 14:42
Arona kickt Vanderlei zijn ass toch weer .............

m.g
06-09-2005, 14:44
Ben er nieuwsgierig naar Hunt hij verbaasde mij heel erg hope snel hij op de grond was. En die Kharitonov is ook een toffe vechter om te zien.

De rematch tussen Wanderlei en Arona is véél te vroeg, ze hebben elkaars hand afdrukken nog in het gezicht staan!!

Mirko vs Josh wordt hopelijk dit keer een vette partij!!

Virus
06-09-2005, 14:58
Ken Shamrock is toch veel zwaarder dan Saku???
Shamrock kan 205 halen...

Tegen Ortiz, Otsuka en Franklin

RNLMC
12-09-2005, 15:37
Sources in the Japanese media report that the matchup of 'Tank' Abbott vs. Kazushi Sakuraba may be taking place on the PRIDE 30 card

These sources add that the real reason reason Sakuraba has been training at Chute Boxe this past month was to prepare for a matchup against a heavy handed brawler such as Tank.

dtgerald
13-09-2005, 00:36
Sources in the Japanese media report that the matchup of 'Tank' Abbott vs. Kazushi Sakuraba may be taking place on the PRIDE 30 card

These sources add that the real reason reason Sakuraba has been training at Chute Boxe this past month was to prepare for a matchup against a heavy handed brawler such as Tank.Geen schijn van kans voor Tank zou ik zeggen.

Emilio
13-09-2005, 00:55
Mark Hunt vs. Sergei Kharitanov lijkt mij wel een goede partij. Kijken uit welk hout die Sergei nu echt gesneden is.

Snap niet wat veel mensen nou in hunt zien. Hij kan een goede stoot incasseren en er 1 uitdelen maar daar is het toch wel mee gezegd.

ik zeg sergei op armklem ronde 1.

shyne
17-09-2005, 12:37
Vanderlei Silva vs. Ricardo Arona
Mirko 'Cro Cop' Filipovic vs. Josh Barnett
Mark Hunt vs. Sergei Kharitonov
'Tank' Abbott vs. Kazushi Sakuraba
Quinton 'Rampage' Jackson vs. Hirotaka Yokoi
Ryan Gracie vs. Kazuhiro Nakamura

wordt weer een super gala :P

Anonymous
17-09-2005, 17:29
denk dat sergei direct naar de grond gaat, iets wat hij normaal niet vaak doet.... zou dom zijn als ie toch staande wilt vechten.

The Maniac
17-09-2005, 19:07
Sergey is een tough mofo hij wil echt wel toe to toe als die niet te veel klappen krijgt van hunt en hij is zeker staand niet te onderschatten.

dtgerald
17-09-2005, 19:15
zie liever overeem vs liddel rematch, daarna wanderlei om de belts samen te voegen :DDITO

The Bulldog
17-09-2005, 19:16
ook zo

MJOKKIE
18-09-2005, 09:25
Mark Hunt vs. Sergei Kharitanov lijkt mij wel een goede partij. Kijken uit welk hout die Sergei nu echt gesneden is.

Snap niet wat veel mensen nou in hunt zien. Hij kan een goede stoot incasseren en er 1 uitdelen maar daar is het toch wel mee gezegd.

ik zeg sergei op armklem ronde 1.

HUNT is de man, zwaarder of niet, maar met veel minder ervaring, had Vanderlei weinig in te brengen. Hunt is een verschijnsel, een echte vechtmachine, daar moet je van genieten!!