PDA

View Full Version : Musashi bestaat 10 jaar



Anonymous
04-09-2005, 17:02
10 jaar kyokushin karate Sjaak en Michael gefeliciteerd en op naar de 25 jaar. Ik heb je gastenboek al getekend.

Marco
07-09-2005, 12:29
gefeliciteerd Sjaak, op naar de volgende 10 jaar !

MJOKKIE
08-09-2005, 15:14
Keep going Sjaak!! gefeliciteerd!!


Waar is musashi eigenlijk naar vernoemd?

sportfan
08-09-2005, 15:29
gefeliciteerd, goed bezig!

kyokushin
08-09-2005, 17:38
Keep going Sjaak!! gefeliciteerd!!


Waar is musashi eigenlijk naar vernoemd?

miyamoto musashi, samurai en schrijver van "the book of five rings"

Ralph
08-09-2005, 18:05
Gefeliciteerd!

PigDog
11-09-2005, 01:39
Werkelijk iedereen in Japan kent Mushashi, het was een legendarische zwaardvechter. Het tweedelige boek (eigenlijk acht delen gebundeld in twee boeken) over de avonturen van Mushashi zijn trouwens ook in het Nederlands vertaald: "De steen en de sabel" en "Het volmaakte licht" van de schrijver Joshikawa. Het is een musthave voor iedereen die wat meer wil weten over hoe de japanner tikt, denkt en leeft.
Het is trouwens geen hoogdravende literatuur, maar een makkelijk weg te lezen verhaal van maar ongeveer 1200 bladzijden :lol:

O ja: Gefeliciteerd trouwens! :D

Ronald
11-09-2005, 11:32
Het tweedelige boek (eigenlijk acht delen gebundeld in twee boeken) over de avonturen van Mushashi zijn trouwens ook in het Nederlands vertaald: "De steen en de sabel" en "Het volmaakte licht" van de schrijver Joshikawa.
Da's handige info Pigdog. Thanks :D .

Sjaak
11-09-2005, 18:18
Jongens, allemaal bedankt !!

Sjaak

Sjaak
11-09-2005, 18:21
Uitnodiging feestavond 10 jarig bestaan Musashi Dojo + Dangraad promotie's
17 September 2005

Beste vrienden, collega's, leerlingen en oud leerlingen van sportschool Musashi, bij deze willen wij u allen uitnodigen voor de feestavond ter ere van het 10 jarig jubileum van de Musashi Dojo. U bent allen van harte welkom om deze mijlpaal tesamen met ons te vieren onder het genot van een hapje en een drankje. Uiteraard zijn uw vrouw of vriendin en kinderen ook welkom. Tevens zal er op deze avond de uitreiking plaatsvinden van de Dangraad certificaten en banden aan alle geslaagde examenkandidaten.

Zaterdag 17 september 19:00 uur
Sportschool Sahinbas
Corantijnstraat 2a in Leiden
Toegang alleen met Uitnodiging

Ik hoop dat u in de gelegenheid zult zijn om deze feestavond bij te wonen want dan maken we er met zijn allen een groot en leuk feest van. Laat u mij wel even van te voren weten met hoeveel mensen u komt. Hieronder kunt u de routebeschrijving vinden. http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex.htm Namens alle leerlingen en familieleden besluit ik dan met : Tot dan !!!

Groetjes en osu !!
Kimberley, Cynthia, Michael, Anja en Sjaak van de Velde

Sjaak
14-09-2005, 13:50
Jongens en meiden ik zie jullie zaterdag, probeer tussen 19.00 en 19.30 aanwezig te zijn.

Groetjes Sjaak