PDA

View Full Version : Hou m in de gaten !!!!



Marco (scheids)
05-09-2005, 12:21
http://www.bushido-europe.com

Justinian
05-09-2005, 14:14
Thanks Marco!

Wheelie
05-09-2005, 14:22
ben benieuwd

Ralph
05-09-2005, 17:56
Ben ook zeer benieuwd...

m.g
05-09-2005, 18:17
Ben zeker benieuwd!!!

dtgerald
05-09-2005, 18:42
Ik kijk al ongeveer 2 weken elke dag.Een beetje raar allemaal het gala is over al 4 weken.

Hollandpride
05-09-2005, 20:43
http://www.bushido-europe.com

Der staat al dik een week dat de site zsm online komt.

sportfan
05-09-2005, 21:36
Ik zal mijn commentaar direct terugtrekken bij een line-up zoals voorgespiegeld (en dan heb ik het over een line-up waarbij ik de eerste flyer als uitgangspunt neem) tot die tijd heb ik mijn twijfels en medelijden met de mensen die al een toegangsbewijs hebben gekocht. Dus een flink aantal topnamen uit de Pride FC en de K1. Geen slappe excuses met 2e of 3e rangs vervanging.

Zoals ik begrijp is Marco (Scheids) de spreekbuis van Bushido-Europe. Misschien niet officieel want dat is een beetje raar voor een scheidsrechter maar voor mij in ieder geval wel aangezien niemand anders van de organisatie iets meldt. Marco (Scheids) zal dit natuurlijk ontkennen.

Een kleine maand te gaan...

Marco (scheids)
06-09-2005, 08:24
Ik zal mijn commentaar direct terugtrekken bij een line-up zoals voorgespiegeld (en dan heb ik het over een line-up waarbij ik de eerste flyer als uitgangspunt neem) tot die tijd heb ik mijn twijfels en medelijden met de mensen die al een toegangsbewijs hebben gekocht. Dus een flink aantal topnamen uit de Pride FC en de K1. Geen slappe excuses met 2e of 3e rangs vervanging.

Zoals ik begrijp is Marco (Scheids) de spreekbuis van Bushido-Europe. Misschien niet officieel want dat is een beetje raar voor een scheidsrechter maar voor mij in ieder geval wel aangezien niemand anders van de organisatie iets meldt. Marco (Scheids) zal dit natuurlijk ontkennen.

Een kleine maand te gaan...

Misschien moet ik mn naam op het forum veranderen in Marco.

Ik heb NIETS met de organisatie Bushido Europe te maken, en sportfan als je liever geen info meer wil van me hou ik gewoon mn smoel dicht en vertel helemaal niets meer. :twisted:

Ik plaatste deze topic omdat ik vernomen had dat ie een dezer dagen de lucht in gaat.

Anonymous
06-09-2005, 08:56
Misschien moet ik mn naam op het forum veranderen in Marco.

Ik heb NIETS met de organisatie Bushido Europe te maken, en sportfan als je liever geen info meer wil van me hou ik gewoon mn smoel dicht en vertel helemaal niets meer. :twisted:

Ik plaatste deze topic omdat ik vernomen had dat ie een dezer dagen de lucht in gaat.

Begrijp me niet verkeerd Marco (ik zette er uit beleefdheid 'scheids' achter omdat er volgens mij nog een Marco aanwezig is op het forum en ik geen verwarring wil wekken).

Ik respecteer je uitspraak dat je niets met de organisatie te maken hebt (betekent dus dat ze alleen een niet-aan-de-organisatie-gelieerde spreekbuis hebben).

Liever geen info wil? Want anders? Mag ik geen kaarten kopen? Mag ik niet meespelen? Ben ik je vriendje niet meer?

Ik probeer juist op allerlei manieren de organisatie tot informatieverstrekking te doen overgaan. Betekent dus dat ik blijkbaar niet op jouw informatie zit te wachten maar op de informatie van de officiele persvoorlichting van Bushido-Europe.

Het verbaast mij dat iedereen braaf en als makke lammetjes (zelfs mensen met dure kaarten reeds in bezit!) wachten op de line-up.

Ik heb een vaag vermoeden dat hoe langer het duurt dat de line-up bekend gemaakt wordt hoe minder kans bestaat dat de genoemde topvechters acte de presence zullen geven. Topvechters die we allemaal willen zien vechten in NL!

Jammer vind ik het dat je je nogal aangesproken voelt terwijl je NIETS met de organisatie te maken hebt. Is helemaal niet nodig. STEL dat je iemand van de organisatie TOEVALLIG zou spreken kan je deze dan even uitleggen dat het launchen van een 'under construction' website krap een maand voor een gala 'ietwat' aan de late kant is? Oja, en je hebt een mond en geen smoel (voordat ik daar ook nog door je op afgerekend wordt :wink: ).

redjuh
06-09-2005, 09:35
stel kleine kinderen!

Ja het duurt veel te lang
Nee we horen niks

wat doen we eraan?
NIKS

quote Bert, van Bert en Ernie met Sinterklaas:

Wacjten duurt lang lang lang,
wat duurt dat wachten lang,
ik wacht nu al zo lang lang lang
wat duurt dat wachten lang

micha
06-09-2005, 09:48
ben echt benieuwd

Marco (scheids)
06-09-2005, 10:02
Ik probeer juist op allerlei manieren de organisatie tot informatieverstrekking te doen overgaan. Betekent dus dat ik blijkbaar niet op jouw informatie zit te wachten maar op de informatie van de officiele persvoorlichting van Bushido-Europe.

Het verbaast mij dat iedereen braaf en als makke lammetjes (zelfs mensen met dure kaarten reeds in bezit!) wachten op de line-up.

Ik heb een vaag vermoeden dat hoe langer het duurt dat de line-up bekend gemaakt wordt hoe minder kans bestaat dat de genoemde topvechters acte de presence zullen geven. Topvechters die we allemaal willen zien vechten in NL!

Jammer vind ik het dat je je nogal aangesproken voelt terwijl je NIETS met de organisatie te maken hebt. Is helemaal niet nodig. STEL dat je iemand van de organisatie TOEVALLIG zou spreken kan je deze dan even uitleggen dat het launchen van een 'under construction' website krap een maand voor een gala 'ietwat' aan de late kant is? Oja, en je hebt een mond en geen smoel (voordat ik daar ook nog door je op afgerekend wordt :wink: ).

Ik spreek regelmatig mensen van de organisatie, moet ik HUN gaan vertellen dat er mensen op een forum zitten die info willen?? nee hoor ik bespreek hele andere dingen met die mensen !!

En als ik dan iets opvangen en dat post wordt ik er nog op afgerekend ook ... goede leerschool .... zal dus voortaan geen inside info meer posten zoals deze topic bedoeld was.

En als je nou zo erg op info zit te wachten, en de wil het absoluut weten, wat let je dan om de organisatie zelf te bellen en hun te vragen wat de line-up is en wanneer de website de lucht in gaat??

Anonymous
06-09-2005, 10:22
Ik spreek regelmatig mensen van de organisatie, moet ik HUN gaan vertellen dat er mensen op een forum zitten die info willen?? nee hoor ik bespreek hele andere dingen met die mensen !!

En als ik dan iets opvangen en dat post wordt ik er nog op afgerekend ook ... goede leerschool .... zal dus voortaan geen inside info meer posten zoals deze topic bedoeld was.

En als je nou zo erg op info zit te wachten, en de wil het absoluut weten, wat let je dan om de organisatie zelf te bellen en hun te vragen wat de line-up is en wanneer de website de lucht in gaat??

Je wordt nergens op afgerekend dat is jouw beleving. Als je het over mijn commentaar hebt; mijn commentaar is gericht tegen de organisatie. Aangezien jij degene was die met nieuws kwam ging ik er (abusievelijk) van uit dat jij de functie van persvoorlichter had. Excuses daarvoor.

Overigens over goede leerschool gesproken; op het moment dat je op een dergelijk medium (bijvoorbeeld een forum) een publiek bericht post dan kan je repliek verwachten. Hetzelfde geldt natuurlijk voor mij als de line-up uiteindelijk super blijkt te zijn en Fedor, Hoost, Igor, Hunt, Crocop, Coleman, Randleman, 'broertje' Fedor, Rizzo en Le Banner wel blijken te vechten. Als dat gebeurt zal ik natuurlijk door iedereen die nu stil zit te hopen en wachten afgebrand worden... so what?

Zo 'erg' op info wachten? Er worden verwachtingen geschept, mensen kopen dure kaarten, posters met grote beeltenissen van Fedor en Hoost (om maar wat te noemen)... Ik heb meermalen aangegeven geen kaarten te hebben en af te wachten met de aanschaf. Natuurlijk wil ik de beloofde toppers wel graag zien vechten in NL (voordat je gaat roepen; "dan ga je toch lekker niet want de organisatie zit toch niet op jou te wachten").

Aha voor informatie moet je bellen? Pull-marketing dus eigenlijk.. wel origineel voor de mma/muay thai wereld. Maar wat dacht je zelf?

MJOKKIE
06-09-2005, 10:47
Ik moet zeggen dat ik de heldere, goed gefundeerde posts van sportfan een openbaring vind... !!

Anonymous
06-09-2005, 10:53
je moet je ook niets persoonlijks aantrekken marco, het is kritiek op de organisatie, niet op jou, jij bent juist de enige van wie er nog iets naar buiten komt.

Exact.

Iwan
06-09-2005, 10:55
Marco, keep up the good work!

Anonymous
06-09-2005, 10:58
Marco, kun je misschien iets vertellen over de vechters die nu 100% zeker komen?

Marco (scheids)
06-09-2005, 11:04
Marco, kun je misschien iets vertellen over de vechters die nu 100% zeker komen?

Ja, maar ik ben niet de woordvoerder van de Bushido organisatie :wink:
(let op de knipoog !!!)

Anonymous
06-09-2005, 11:50
Marco, kun je misschien iets vertellen over de vechters die nu 100% zeker komen?

Ja, maar ik ben niet de woordvoerder van de Bushido organisatie :wink:
(let op de knipoog !!!)

dat hoeft toch ook niet!? iedereen is benieuwd, dus alle info is welkom.

micha
06-09-2005, 12:58
lol@ marco

Ronald
06-09-2005, 20:13
Marco, keep up the good work!
Iwan = 100% correct.


Je zou die mensen allicht wel kunnen zeggen dat hun pr-beleid nou niet bepaald top is. Juist die mensen op een forum zijn degenen die vaak naar de gala's gaan en het geld ervoor over hebben, omdat zij de namen kennen.
Een leek kijkt waarschijnlijk naar die 73 euro en denkt 'Ja daag' want die kent toch de grote namen niet.
Wat doet jou denken dat die mensen hier zelf niet lezen :lol: . Bij deze heb je ze het gezegd ILK :wink: .

Aaronk
07-09-2005, 02:11
Wat mij dat doet denken? Dit:


Ik spreek regelmatig mensen van de organisatie, moet ik HUN gaan vertellen dat er mensen op een forum zitten die info willen??

Marco vraagt zich af of hij het hun moet vertellen. ALS ze idd meelezen, had ie bovenstaande niet hoeven posten. ;)

i love kos is 100 procent correct!

en @ lol marcos gedrag opeens

Marco (scheids) wrote:
Ik spreek regelmatig mensen van de organisatie, moet ik HUN gaan vertellen dat er mensen op een forum zitten die info willen??

heb je enig idee hoeveel mensen op het forum lezen??????

dtgerald
07-09-2005, 16:42
Als er weer een halve line up uitvalt gooien ze toch hun eigen ruiten in voor de kaartverkoop en een eventueel volgend gala.Het is allemaal een beetje in nevelen gehuld.Gaat het gala uit van 2h2h?

Anonymous
07-09-2005, 17:09
Mensen mensen mensen... Jullie hebben geloof ik niet echt een idee hoeveel dingen er mee spelen als je zulke internationale toppers naar Nederland wilt halen....

Het gaat niet alleen om een contractje tekeken, vechten, betalen en klaar...er spelen zoveel meer (politieke)factoren mee... Dan volstaat een contract alleen echt niet meer daarom word in Japan ook altijd nog op de laatste momenten wijzigingen doorgevoerd.... Dat dat in Nederland niet anders is lijkt me logisch.

Dus toon een beetje begrip voordat je allemaal oordeelt!

Anonymous
07-09-2005, 17:27
Dus toon een beetje begrip voordat je allemaal oordeelt!

Er zal pas geoordeeld worden ovder de line-up na de officiele presentatie (dus door een bevoegde vanuit de organisatie) hiervan.

Nu is er alleen wat onvrede over de luide-stilte krap een maand voor het evenement na de communicatie-boost bij de eerste flyers, interviews e.d.

Shytown
07-09-2005, 17:50
Ik geloof dat Bushido nauw verbonden is met Pride (vandaar ook de topvechters) dan snap ik niet dat de line-up voor Pride 30 al een week na de GP bekend is, uiteraard onder voorbehoud van blessures e.d. Dus ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden, en zeker bij Pride weten ze veel van communicatie. Vanuit de organisatie kan ik nog steeds niet begrijpen dat ze niks geleerd hebben van het eerdere evenement dit jaar.

Maroclove
07-09-2005, 17:58
Vanuit de organisatie kan ik nog steeds niet begrijpen dat ze niks geleerd hebben van het eerdere evenement dit jaar.

Of de mensen die al een kaartje hebben gekocht hebben niks geleerd :wink:

dtgerald
07-09-2005, 19:47
Mensen mensen mensen... Jullie hebben geloof ik niet echt een idee hoeveel dingen er mee spelen als je zulke internationale toppers naar Nederland wilt halen....

Het gaat niet alleen om een contractje tekeken, vechten, betalen en klaar...er spelen zoveel meer (politieke)factoren mee... Dan volstaat een contract alleen echt niet meer daarom word in Japan ook altijd nog op de laatste momenten wijzigingen doorgevoerd.... Dat dat in Nederland niet anders is lijkt me logisch.

Dus toon een beetje begrip voordat je allemaal oordeelt!Oke dat snap ik wel ik hoop dat de Ahoy vol zit ook als er wat vechters afvallen.Ik heb al een kaartje ik ga zowiezo.Maar ik heb 2 of 3 jaar geleden ook een hoop geld betaalt voor een 2h2h gala.En dat was echt een matig gala veel vechters afgezegd.Maar goed we zien wel ik laat me verassen.

Anonymous
07-09-2005, 21:37
Vanuit de organisatie kan ik nog steeds niet begrijpen dat ze niks geleerd hebben van het eerdere evenement dit jaar.

Of de mensen die al een kaartje hebben gekocht hebben niks geleerd :wink:

:lol:

Anonymous
07-09-2005, 21:38
Oke dat snap ik wel ik hoop dat de Ahoy vol zit ook als er wat vechters afvallen.Ik heb al een kaartje ik ga zowiezo.Maar ik heb 2 of 3 jaar geleden ook een hoop geld betaalt voor een 2h2h gala.En dat was echt een matig gala veel vechters afgezegd.Maar goed we zien wel ik laat me verassen.[/quote]

Een echte fan!

Anonymous
07-09-2005, 23:58
En dat was echt een matig gala veel vechters afgezegd.Maar goed we zien wel ik laat me verassen.[/quote]

Een echte fan![/quote]

weet wel zeker dat je wordt verrast maar of je het leuk vindt dat is wat
anders, :wink: vindt dat er iut de organisatie een respons moet komen anders is het gewoon respectloos tegenover de mensen die al een kaartje hebben gekocht en andere die alsnog hopen een leuk gala

Ralph
09-09-2005, 09:49
Nog een maand te gaan en nog steeds niet online...... hoe lang moet zoiets duren? Zet dan alleen de line up online en voeg allerlei leuke knoppen, gastboek, etc. dan later online.

Silat
09-09-2005, 09:57
misschien vandaag??

Wix
09-09-2005, 16:45
Zet dan alleen de line up online en voeg allerlei leuke knoppen, gastboek, etc. dan later online.

Zou ik niet doen, dan krijg je helemaal het idee dat het "half-half" is....

Silat
09-09-2005, 18:05
ik denk dat ze bezig zijn met de site want ik krijg nu http://www.vuurwerk.nl/ ipv bushido-europe...

Tuigenke
09-09-2005, 18:36
Jongens en meisjes, hij is online!!!!!

Justinian
09-09-2005, 18:48
Busido Europe in vogelvlucht
Bushido Europe is een organisatie die voort komt uit een samenwerkingsverband tussen een aantal vooraanstaande personen en organisaties binnen de vechtsportwereld. Met een grote hoeveelheid aan ervaring in het organiseren van (vecht)sportevenementen (waaronder 2H2H, Tha Bad Battle en M-1) hebben diverse organisatoren besloten hun kennis en wijsheid samen met een grote organistatie in Japan bijeen te brengen. Door deze samenwerking lukt het Bushido Europe om op 9 oktober 2005 een vechtsportevenement van ongekende klasse neer te zetten.

'Groot, groter, grootst!' Dat is een kreet die heel goed past bij het grootse vechtsportevenement dat op 9 oktober onder de naam Bushido Europe de Rotterdamse Ahoy uit gaat knallen. Ringsportminnend Nederland zit jaar in jaar uit achter de buis om de superevenementen van K1 en Pride in Japan te bewonderen. Bij Bushido Europe zijn de rollen voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis omgedraaid: Nederland zit nu eerste rang en Japan zal de beelden via televisie kunnen volgen. Alle ogen zijn gericht op de Ahoy in Rotterdam! Waarom ineens die ongekende buitenlandse interesse voor ons kikkerlandje? Met gepaste trots geven we alvast een argument: voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis stapt de tot nu toe ongeslagen Pride Champion in de Nederlandse ring. We hebben het hier over de man die Antonio Noguiera van zijn troon stootte, vechters als Kevin Randleman en Mark Coleman tot aftikken dwong, won van de Nederlandse Semmy Schilt en Tsuyoshi Kohsaka, Heath Herring en Gary Goodridge technisch KO sloeg. Dit is de Rus die door menig kenner gezien wordt als de gevaarlijkste vechter ter wereld: Fedor Emelianenko. Deze Pride kampioen komt voor Bushido Europe naar de Ahoy.

Maar dat is natuurlijk nog lang niet alles! Ook Pride veteraan en veelvoudig wereldkampioen MMA Gilbert Yvel zal laten zien dat hij zijn bijnaam 'the Hurricane' waard is. Daarnaast zal Jerrel Venetiaan, die in het verleden onder andere de regerend K1 Wereldkampioen Remy Bonjasky versloeg, zijn gevechtskunsten vertonen. Verder zijn toppers als Fedor's broer Alexander Emelianenko, Antoni Hardonk, Rodney Faverus, Vincent Vielvoye, Chico Martinez, Tyrone Spong, Gegard Mousasi en Imro 'Murder' Main te bewonderen. Tevens is Bushido Europe vereerd gastheer te kunnen zijn voor de afscheidspartij van free-fight veteraan Ronnie Rivano. Al met al mogen wij spreken van een hele bijzondere dag. De verwachtingen wereldwijd zijn hoog gespannen: op 9 oktober zal de ringbel een start maken aan wellicht Nederlands beste Ringsportevenement ooit!

Laat het spektakel beginnen!

Bushido Europe

Justinian
09-09-2005, 18:49
PERSBERICHT 01 / 6 september 2005
Zoals de flyers van het gala vermelden, zou Rodney Faverus het opnemen tegen Gökan Saki. Echter in goed overleg met beide vechters hebben ze ieder een andere tegenstander gekregen van Japanse afkomst. Dit in verband met de internationale dimensie die het spectaculaire gala op 9 oktober 2005 kent. Rodney Faverus zal het opnemen tegen opkomend kickbokser Tsuyoshi Tajima en Gökan Saki zal Kyukushin veteraan Nicholas Pettas in de ring ontmoeten. De berichten die beweren dat er sprake is van angst aan Rodney Faverus' zijde of die problemen over gages melden zijn dus absoluut onjuist

PERSBERICHT 02 / 9 september 2005
Zoals de flyers van het gala vermelden, zou GILBERT Yvel het opnemen tegen MARK COLEMAN. Helaas heeft GILBERT YVEL vanwege een knieblessure de match moeten annuleren. BUSHIDO EUROPE is momenteel druk bezig met het vinden van een waardige tegenstander voor MARK COLEMAN.

Silat
09-09-2005, 19:07
ok dan.


nu nog het bericht dat Fedor gaat vechten, dat er een tegenstander voor Coleman is en een tegenstander voor Alistair.


Dan zijn we compleet.


En wat er nu staat ziet er heel goed uit!

Wheelie
09-09-2005, 19:37
Waarom ineens die ongekende buitenlandse interesse voor ons kikkerlandje? Met gepaste trots geven we alvast een argument: voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis stapt de tot nu toe ongeslagen Pride Champion in de Nederlandse ring.


OK hij stapt in de ring, maar vecht hij ook ;)

hij staat in ieder geval wel weer op de poster maar hij staat niet bij matchmaking

http://img121.imageshack.us/img121/2563/poster20voor20ahoy20bord4va.jpg (http://imageshack.us)

Ik ben er in ieder geval bij 8)

Highline
09-09-2005, 22:14
het is een begin maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd om eerlijk te zijn. hoe kan fedor vechten als hij nog geopereerd moet worden?

RNLMC
10-09-2005, 10:08
the real matchmaking :

tyrone spong vs vincent vielvoye (MT)

imro main vs william diender (MT)

jerrol venetiaan vs aswin balrak (MT)

Rodney faverus vs Tsuyoshi tajima (MT)

gokhan saki vs nicholas pettas (MT)

athoni hardonck vs valentijn overeem (MMA)

chico martinez vs ronnie rivano (MMA)

gegard mousasi vs stefan klever (MMA)

igor vovchanchyn vs kevin randleman (MMA)

rene rooze vs alexander emelianenko (MMA)

http://www.bushido-europe.com/index.htm

MB667
10-09-2005, 10:22
Is ook een mooie line up! Igor gaat het zwaar krijgen, maar hij heeft zeker kans op een overwinning!

Ronny
10-09-2005, 10:40
is zeker een bijzondere matchmaking. voor 90% voldaan aan de hype.

Doet geen promoter ze na denk ik

RNLMC
10-09-2005, 11:07
jep deze line-up is ook packed,niet wat beloofd werd ,maar nog steeds een mooie line-up
zeker wel het geld waard als je het mij vraagt

Shytown
10-09-2005, 12:44
is zeker een bijzondere matchmaking. voor 90% voldaan aan de hype.

Doet geen promoter ze na denk ik

Het is nog geen 9 oktober, en in een maand kan een hoop gebeuren.
De slechte communicatie doet geen enkele grote promotor ze na nee, dat klopt.
Ik vraag me namelijk af of Aleksander zal vechten, zijn laatste gevecht bij Pride ging ook niet door ivm een blessure.

Anonymous
10-09-2005, 13:20
Ze zoeken nog een tegenstander vor Coleman las ik.Maar het ziet er goed uit tot nog toe.Te hopen dat er geen blesures komen.

micha
10-09-2005, 14:12
fedor......

Ronny
10-09-2005, 15:01
IS AL GEWEEST

smike
10-09-2005, 16:06
Ja echt een geweldige line-up... geen fedor, geen Hoost, geen Coleman, geen Yvel who's next?

Anonymous
11-09-2005, 13:17
Ik denk dat Gilbert versus Coleman top was geweest...Dat Gilbert een knieblessure heeft is jammer maar niks aan te doen. Ik denk dat de organisatie nu voor alistair kiest alleen vraag ik me af of Coleman dat accepteerd. Ik schat Alistair op dit moment namelijk een stuk hoger in dan Yvel.

Zijn allemaal lastige dingen voor Bushido-europe, op dit niveau is het natuurlijk niet 1 2 3 geregeld...

Wheelie
11-09-2005, 13:27
Ik denk dat de organisatie nu voor alistair kiest alleen vraag ik me af of Coleman dat accepteerd.

Als hij tegen Fedor en CroCop vecht dan zie ik niet in waarom hij niet tegen Alistair zou willen vechten
Alistair zou een goede vervanger zijn voor Yvel

Tuigenke
11-09-2005, 14:35
wheelie is correct.

Anonymous
11-09-2005, 22:17
dat was op een ander moment in colemans carriere...ik denk echt dat als je rekent op yvel en je een maand van te voren moet switchen er niet zo 1 2 3 mee akkoord gaat...

Maar wie weet, laten we hopen dat coleman vs alistair doorgang zal vinden!

smike
12-09-2005, 01:40
Coleman vs Allistair vind ik ook mooi!
Ik vraag me alleen of hoe dit kan kwa gewicht, Coleman is toch heavyweight en Allistair Light-Heavyweight?

Anonymous
12-09-2005, 07:24
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=3395

Anonymous
12-09-2005, 09:02
[quote="musashi"]the real matchmaking :

tyrone spong vs vincent vielvoye (MT)
imro main vs william diender (MT)
jerrol venetiaan vs aswin balrak (MT)
Rodney faverus vs Tsuyoshi tajima (MT)
gokhan saki vs nicholas pettas (MT)
athoni hardonck vs valentijn overeem (MMA)
chico martinez vs ronnie rivano (MMA)
gegard mousasi vs stefan klever (MMA)
igor vovchanchyn vs kevin randleman (MMA)
rene rooze vs alexander emelianenko (MMA)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze matchmaking + Marc Coleman en Pedro Rizzo natuurlijk best ok vind. Jammer blijft wel dat de geschepte verwachtingen NIET zijn waargemaakt... ik noem ze nog maar eens: Fedor, Crocop, Hunt, Hoost, etc.. Dat iemand als Yvel geblesseerd is is jammer maar dat kan gebeuren; dat zou echter moeten betekenen dat er een andere (gelijkwaardige) tegenstander voor Coleman gezocht moet worden (Rizzo?)...

Mickey
12-09-2005, 11:07
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze matchmaking + Marc Coleman en Pedro Rizzo natuurlijk best ok vind. Jammer blijft wel dat de geschepte verwachtingen NIET zijn waargemaakt... ik noem ze nog maar eens: Fedor, Crocop, Hunt, Hoost, etc.. Dat iemand als Yvel geblesseerd is is jammer maar dat kan gebeuren; dat zou echter moeten betekenen dat er een andere (gelijkwaardige) tegenstander voor Coleman gezocht moet worden (Rizzo?)...

Mee eens! Opzich geen slechte matchmaking..

Maar net niet wat we ervan hoopten. Maar ik vermoed dat ze hier in
Nederland ook te maken hebben met de overkoepelende Japanse
organisatie. Dus ik vraag me af of je het Bushido Europe wel helemaal
kunt kwalijk nemen.

Shytown
12-09-2005, 12:56
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze matchmaking + Marc Coleman en Pedro Rizzo natuurlijk best ok vind. Jammer blijft wel dat de geschepte verwachtingen NIET zijn waargemaakt... ik noem ze nog maar eens: Fedor, Crocop, Hunt, Hoost, etc.. Dat iemand als Yvel geblesseerd is is jammer maar dat kan gebeuren; dat zou echter moeten betekenen dat er een andere (gelijkwaardige) tegenstander voor Coleman gezocht moet worden (Rizzo?)...

Mee eens! Opzich geen slechte matchmaking..

Maar net niet wat we ervan hoopten. Maar ik vermoed dat ze hier in
Nederland ook te maken hebben met de overkoepelende Japanse
organisatie. Dus ik vraag me af of je het Bushido Europe wel helemaal
kunt kwalijk nemen.

Volgens mij maakt Bushido Europe de flyers, en niet de overkoepelende Japanse organisatie.

dtgerald
13-09-2005, 13:30
Joop Kasteel vs Coleman zou leuk zijn.

Jay Hoov
15-09-2005, 09:58
Tja, wat moet ik van dit interview zeggen....Hij brengt het leuk, maar ik moet het allemaal eerst nog maar ff zien 8)

Ronald
15-09-2005, 18:24
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze matchmaking + Marc Coleman en Pedro Rizzo natuurlijk best ok vind. Jammer blijft wel dat de geschepte verwachtingen NIET zijn waargemaakt... ik noem ze nog maar eens: Fedor, Crocop, Hunt, Hoost, etc.. Dat iemand als Yvel geblesseerd is is jammer maar dat kan gebeuren; dat zou echter moeten betekenen dat er een andere (gelijkwaardige) tegenstander voor Coleman gezocht moet worden (Rizzo?)...
Da's prima verwoord Sportfan.

sportfan
18-09-2005, 10:03
Overigens over goede leerschool gesproken; op het moment dat je op een dergelijk medium (bijvoorbeeld een forum) een publiek bericht post dan kan je repliek verwachten. Hetzelfde geldt natuurlijk voor mij als de line-up uiteindelijk super blijkt te zijn en Fedor, Hoost, Igor, Hunt, Crocop, Coleman, Randleman, 'broertje' Fedor, Rizzo en Le Banner wel blijken te vechten. Als dat gebeurt zal ik natuurlijk door iedereen die nu stil zit te hopen en wachten afgebrand worden... so what?

Fedor - vecht idd maar tegen Bob
Hoost - vecht dus niet
Igor - vecht dus niet
Hunt - vecht dus niet
Crocop- vecht dus niet
Coleman - nog geen tegenstander...
Randleman - vecht tegen Milco Voorn
Alexander E. - vecht
Rizzo - vecht dus niet volgens mij
Le Banner - vecht dus niet

Ok... dus brand me maar af :wink:

MJOKKIE
18-09-2005, 10:08
Overigens over goede leerschool gesproken; op het moment dat je op een dergelijk medium (bijvoorbeeld een forum) een publiek bericht post dan kan je repliek verwachten. Hetzelfde geldt natuurlijk voor mij als de line-up uiteindelijk super blijkt te zijn en Fedor, Hoost, Igor, Hunt, Crocop, Coleman, Randleman, 'broertje' Fedor, Rizzo en Le Banner wel blijken te vechten. Als dat gebeurt zal ik natuurlijk door iedereen die nu stil zit te hopen en wachten afgebrand worden... so what?

Fedor - vecht idd maar tegen Bob
Hoost - vecht dus niet
Igor - vecht dus niet
Hunt - vecht dus niet
Crocop- vecht dus niet
Coleman - nog geen tegenstander...
Randleman - vecht tegen Milco Voorn
Alexander E. - vecht
Rizzo - vecht dus niet volgens mij
Le Banner - vecht dus niet

Ok... dus brand me maar af :wink:

Die zienende heks van een sportfan moet op de brandstapel :lol:

MJOKKIE
18-09-2005, 10:11
Iedereen wordt genaaid waar die bij staat, maar het is menseigen om dat ook een beetje te willen. Nu worden de honden een paar broodkorsten gevoed (BOB-FEDOR) en zijn ze weer even stil...

Zo gaat dat al eeuwen....

Anonymous
19-09-2005, 09:55
Op de site staat toch nog Igor vs Randleman! Wat is het nu?

Marco (scheids)
19-09-2005, 10:15
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

sportfan
04-10-2005, 21:08
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Sjaak
04-10-2005, 21:12
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

ahum :idea:

sportfan
04-10-2005, 21:13
Fedor - vecht idd maar tegen Bob
Hoost - vecht dus niet
Igor - vecht dus niet
Hunt - vecht dus niet
Crocop- vecht dus niet
Coleman - nog geen tegenstander...
Randleman - vecht tegen Milco Voorn
Alexander E. - vecht
Rizzo - vecht dus niet volgens mij
Le Banner - vecht dus niet

Ok... dus brand me maar af :wink:

Ahum... hadden we maar gewed he? Maar even serieus heb ik nu zo'n vooruitziende blik en moet ik direct met al mijn centen naar het Casino? Ben ik zoals Mjokkie het zegt een heks en moet ik op de brandstapel?

Ok ik geef toe ik zat er een beetje naast omdat Bob in zijn column heeft gejokt over Milco Voorn maar voor de rest was ik best warm... en het gala is nog niet eens geweest...

Sjaak
04-10-2005, 21:21
Fedor - vecht idd maar tegen Bob
Hoost - vecht dus niet
Igor - vecht dus niet
Hunt - vecht dus niet
Crocop- vecht dus niet
Coleman - nog geen tegenstander...
Randleman - vecht tegen Milco Voorn
Alexander E. - vecht
Rizzo - vecht dus niet volgens mij
Le Banner - vecht dus niet

Ok... dus brand me maar af :wink:

Ahum... hadden we maar gewed he? Maar even serieus heb ik nu zo'n vooruitziende blik en moet ik direct met al mijn centen naar het Casino? Ben ik zoals Mjokkie het zegt een heks en moet ik op de brandstapel?

Ok ik geef toe ik zat er een beetje naast omdat Bob in zijn column heeft gejokt over Milco Voorn maar voor de rest was ik best warm... en het gala is nog niet eens geweest...

En dat zonder glazen bol :lol:

Marco (scheids)
05-10-2005, 08:07
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Kap nou eens een keer ... ik heb mn lees wel gehad ok .... ik vertel hier helemaal NIETS meer !!!! dat stomme gelul en dat ben ik nu echt zat ... FY

Anonymous
05-10-2005, 08:13
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Kap nou eens een keer ... ik heb mn lees wel gehad ok .... ik vertel hier helemaal NIETS meer !!!! dat stomme gelul en dat ben ik nu echt zat ... FY

haha rustig marco!!. jij bent een van de weinige die smorgens ook post, dus je moet wel blijven posten anders verveel ik me op t werk..

Mickey
05-10-2005, 09:32
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Jaaa! Slim! laten we de enige die enigzins betrokken is bij de organisatie afbranden omdat de promoter niet of slecht communiceert!

Marco is gewoon lekker enthousiast en deelt tenminste nog wat kennis
met ons.. En dan gaan we hem vervolgens lopen afpissen..

Top! Way to inspire the troops, General!
For gods sake..

sportfan
05-10-2005, 10:25
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Kap nou eens een keer ... ik heb mn lees wel gehad ok .... ik vertel hier helemaal NIETS meer !!!! dat stomme gelul en dat ben ik nu echt zat ... FY

Sorry Marco. Ik bedoelde het eigenlijk niet naar jou maar richting de organisatie. No hard feelings van mijn kant hoor.

sportfan
05-10-2005, 10:28
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Jaaa! Slim! laten we de enige die enigzins betrokken is bij de organisatie afbranden omdat de promoter niet of slecht communiceert!

Marco is gewoon lekker enthousiast en deelt tenminste nog wat kennis
met ons.. En dan gaan we hem vervolgens lopen afpissen..

Top! Way to inspire the troops, General!
For gods sake..

Eh? Over wat maken we ons druk? Ik benadruk Marco niet in een kwaad daglicht te willen stellen. Het was mijn meer om de manier van communiceren vanuit de organisatie te doen.

Hoevaak moet ik dat nu nog benadrukken?

Anonymous
05-10-2005, 10:32
Dat die partij (zonder tegenbericht) gewoon doorgaat dus.

Ahum... :?

Jaaa! Slim! laten we de enige die enigzins betrokken is bij de organisatie afbranden omdat de promoter niet of slecht communiceert!

Marco is gewoon lekker enthousiast en deelt tenminste nog wat kennis
met ons.. En dan gaan we hem vervolgens lopen afpissen..

Top! Way to inspire the troops, General!
For gods sake..

Eh? Over wat maken we ons druk? Ik benadruk Marco niet in een kwaad daglicht te willen stellen. Het was mijn meer om de manier van communiceren vanuit de organisatie te doen.

Hoevaak moet ik dat nu nog benadrukken?

quote marco dan niet steeds, dan is er ook nix aan de hand

sportfan
05-10-2005, 11:03
quote marco dan niet steeds, dan is er ook nix aan de hand

He guest en anderen; waarom wordt er iedere keer als het dit evenemente betreft van het echte onderwerp afgedwaald als het om de inhoudelijke topic gaat?

Deze quote was misschien wel TE cynisch voor jullie echter begin september heb ik onder de aandacht willen brengen welke partijen NIET door zouden gaan dit is vrijwel 99% uitgekomen zoals ik 'voorspeld' had. Waarom hebben we het daar niet over?

Nogmaals en nogmaals richting Marco (Scheids) excuses als je dit je persoonlijk hebt aangetrokken dit was NIET mijn bedoeling.

Marco (scheids)
05-10-2005, 11:09
Nogmaals en nogmaals richting Marco (Scheids) excuses als je dit je persoonlijk hebt aangetrokken dit was NIET mijn bedoeling.

Accepted :!:

En nu weer on topic... :wink:

Anonymous
05-10-2005, 11:15
quote marco dan niet steeds, dan is er ook nix aan de hand

He guest en anderen; waarom wordt er iedere keer als het dit evenemente betreft van het echte onderwerp afgedwaald als het om de inhoudelijke topic gaat?

Deze quote was misschien wel TE cynisch voor jullie echter begin september heb ik onder de aandacht willen brengen welke partijen NIET door zouden gaan dit is vrijwel 99% uitgekomen zoals ik 'voorspeld' had. Waarom hebben we het daar niet over?

Nogmaals en nogmaals richting Marco (Scheids) excuses als je dit je persoonlijk hebt aangetrokken dit was NIET mijn bedoeling.

daar kunnen we t ook over hebben :D ik ben t ook helemaal met jou eens dat t dikke bagger is zoals het verlopen is.
maar er zijn al zo veel discussies over geweest en ze reageren er toch niet op. een erg slechte zaak vind ik.


feit blijft wel dat dit een super mooi gala is voor nederlandse begrippen.

redjuh
05-10-2005, 12:56
ik snap helemaal niks van een aantal mensen hier. de prijzen van de kaartjes zijn hetzelfde als in de arena bijvoorbeeld, en moet je verdomme es kijken naar wat nu in rotterdam komt knokken. man, bijna elke partij zou een hoofdpartij van een its showtime evenement kunnen zijn...

Sjaak
05-10-2005, 13:06
Moet je daar gelijk in geven en dit is ook een top gala maar er is gewoon heel veel ergenis onder de mensen omdat de organisatie hun vragen negeert en communiceert als eeen dove en blinde 102 jarige.

Hier is wel het een en ander aan te verbeteren en dat is waarschijnlijk de understatement of the year :lol:

Maar toch een TOP line up, succes iedereen.

Marco (scheids)
05-10-2005, 13:55
Nieuwe info:

www.bushido-europe.com

Sjaak
05-10-2005, 14:21
Shit :shock: geen Igor, geen Valentijn, dat is echt klote voor de fans en voor de organisatie :cry: Dit zijn zware tegenslagen .................

Anonymous
06-10-2005, 16:18
ik snap helemaal niks van een aantal mensen hier. de prijzen van de kaartjes zijn hetzelfde als in de arena bijvoorbeeld, en moet je verdomme es kijken naar wat nu in rotterdam komt knokken. man, bijna elke partij zou een hoofdpartij van een its showtime evenement kunnen zijn...

Stop trolling! :D

sportfan
08-10-2005, 17:56
ik snap helemaal niks van een aantal mensen hier. de prijzen van de kaartjes zijn hetzelfde als in de arena bijvoorbeeld, en moet je verdomme es kijken naar wat nu in rotterdam komt knokken. man, bijna elke partij zou een hoofdpartij van een its showtime evenement kunnen zijn...

Hahaha