PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 2 Episode 3 *spoiler*



redjuh
06-09-2005, 09:31
GRRRRRRRR wat gaat het weer traag!
verdomme 25 kb/s, maar goed er is nog maar 1 seeder.
Wheel hoe loopt het bij jou?

Wheelie
06-09-2005, 09:37
Ik heb 'm over een klein uurtje binnen als het zo door gaat 8)

Dennuz
06-09-2005, 09:38
Ben aan het wachten tot ie in a.b.mma staat, dan komt ie met 600kb/s binnen :)

redjuh
06-09-2005, 09:41
ik snap geen drol van die a.b. site echt irri

wheel welke client heb je?
ik bitlord en bitcomet

Wheelie
06-09-2005, 09:44
Ben aan het wachten tot ie in a.b.mma staat, dan komt ie met 600kb/s binnen :)

dat word pas morgen waarschijnlijk.
alt.binaries.mma is wel veeeeeeeeel sneller maar het staat er wel later op :wink:

Wheelie
06-09-2005, 09:44
ik snap geen drol van die a.b. site echt irri

wheel welke client heb je?
ik bitlord en bitcomet

Ik heb Azureus

Virby
06-09-2005, 11:16
Net ff op www.newzbin.com gekeken staat er nog niet bij. :(

Handige site, je kan gelijk een nzb.file aan laten maken van hetgene wat je zoekt.

De meeste andere sites kan je of alleen zoeken of alleen een nzb aan laten maken.

Wheelie
06-09-2005, 12:23
hier kijk ik altijd http://usenetsearch.eweka.nl/

ik ga 'm nu kijken

Ton
06-09-2005, 12:53
ik ga 'm nu kijken

En hem uploaden met datapickup/yousendit? :wink: :thumbs:

Anonymous
06-09-2005, 13:03
ik ga 'm nu kijken

En hem uploaden met datapickup/yousendit? :wink: :thumbs:
yousendit :wink:

Ralph
06-09-2005, 13:14
ik ga 'm nu kijken

En hem uploaden met datapickup/yousendit? :wink: :thumbs:
yousendit :wink:

Ik heb em geupload. Zie MMF.

Wel vette aflevering!

m.g
06-09-2005, 16:16
Heb hem net gekeken wel een vette aflevering maar die triangle zag je al een uur van te voren aankomen.... dat was wel jammer... Ben ook benieuwd waar Jorge zo boos over is...

ROIDRAGE
06-09-2005, 16:20
die matt hughes wil ik niet als coach hebben.
die nieuwe kotst gewoon en toch heeft die geen hart :roll:

Biiyen
06-09-2005, 16:52
Luke Skywalker wordt met de aflevering vreemder en vreemder :lol:

ROIDRAGE
06-09-2005, 17:03
die jorge vind ik ook maar een irritant ventje

Wheelie
06-09-2005, 17:07
Heb hem net gekeken wel een vette aflevering maar die triangle zag je al een uur van te voren aankomen.... dat was wel jammer... Ben ook benieuwd waar Jorge zo boos over is...

spoiler :wink:

heb de topic titel aangepast

Wheelie
06-09-2005, 17:08
Jorge is cool 8)

m.g
06-09-2005, 17:44
Heb hem net gekeken wel een vette aflevering maar die triangle zag je al een uur van te voren aankomen.... dat was wel jammer... Ben ook benieuwd waar Jorge zo boos over is...

spoiler :wink:

heb de topic titel aangepast

OOPS my bad.. :oops:

Ralph
06-09-2005, 17:56
Ik vind Jorge ook echt cool. Ik denk dat hij wel ver gaat komen. En Matt Hughes.... ik weet niet. Beetje lullig deed hij tegen die nieuwe jongen en tegen Rob. Rob zeurde wel veel over zijn schouder, maar knokte wel mooi door terwijl zijn schouderband in zijn biceps zat. En die nieuwe kerel ging volgens mij ook wel echt tot het gaatje. Ben benieuwd naar volgende week!

m.g
06-09-2005, 18:00
Nog even iets tussen door wie was die kerel die aan het sparren is met Rob in de octagon op ingeveer 27.30min. Lijkt ernstig veel op Tim Sylvia?!?!

Fasada
06-09-2005, 18:25
Matt Hughes is een wijsneus... vind hem veel te wijs doen maar dat is mijn mening

Jorge vond ik cool maar hij moet nu niet overdrijven en denken dat hij ook alles is... we zullen na de volgende aflevering zien of ik gelijk heb ;)

redjuh
06-09-2005, 19:29
ja er wordt heerlijk toegeleefd naar een partij tussen Matt en Rich

tja en jorge zal ze redenen er wel voor hebben. ik wil Luke Como echt wel zien vechten. volgens mij gaat hij heel veel mensen verbazen.

The Bulldog
06-09-2005, 19:45
Matt huges laat die gorge kennis maken met het het spelletje dat "mind games" heet.

Vind wel dat hij die nieuwe strak aan pakte...alleen zijn commentaar vond ik een beetje vreemd net als zijn houding tegen Rob.

MZN
06-09-2005, 22:22
Als je zo'n partij als deze gaat vergelijken met wat voor aanfluitingen je soms in de 'echte' ufc ziet bij de zwaargewichten vind ik dat ze 't nog best goed deden.

Die Triangle ja, die diende zich wel lang aan, maar hij zat wel, en ik denk dat Rob wel begreep dat 't moeilijk vecht met een schouderband op je biceps en volgens mij riepen ze ook zoiets van "pull the head" naar Brad alleen Rob deed exact 'tzelfde maar een can opener met een kapotte schouder op een gast die dertig lbs op je heeft? :)

Ton
06-09-2005, 23:50
Vondt het een beetje een jank aflevering, van beide partijen, zowel coaches als vechters. Maar dat kan natuurlijk ook wel aan de montage liggen...
Ook (lady) Dana vindt ik soms een raar mannetje, beetje respectloze houding neemt ie soms aan.
Toch respect voor Rob dat ie toch nog alles gegeven heeft in het gevecht.


Nog even iets tussen door wie was die kerel die aan het sparren is met Rob in de octagon op ingeveer 27.30min. Lijkt ernstig veel op Tim Sylvia?!?!

Lijkt er verdacht veel op nu je het zegt :!:

Ronald
07-09-2005, 00:32
die matt hughes wil ik niet als coach hebben.
die nieuwe kotst gewoon en toch heeft die geen hart :roll:
Yep, dat snapte ik ook al niet. Sowieso vroeg ik me af of het verstandig was om hem zo kapot te laten gaan. Zet hem dan fris in in een battle of in een fight en laat 'm daar kapot gaan. Ik snapte de gedachte erachter wel dat hij 'm hetzelfde door wilde laten maken als de anderen, maar goed, hij heeft ook nog een competitie te winnen en die leek me belangrijker. Ik heb het idee dat Hughes die nieuwe gewoon niet mag...

Virus
07-09-2005, 01:57
ja er wordt heerlijk toegeleefd naar een partij tussen Matt en Rich

Leg uit Redjuh...

Heb ik iets gemist?


v.w.b. Sylvia; het IS Tim Sylvia...

Tim traint immers ook met Matt Hughes en Team Miletich en hij zal in het kader van versterking en ervaring wel mee mogen trainen met de heavyweights van Matt`s team...

Ik vond het wel een vette aflevering dit keer!
Matt deed idd een beetje vaag tegen Jason en ik ben benieuwd waarom Jorge volgende week zo pissed op hem is...

Idd jammer dat Rob zich slecht verdedigde op die triangle maar goed... echt wel respect voor het feit dat ie sowieso de ring in stapte met die schouder!

Ik kan niet wachten tot Keith gaat knallen... Da`s volgens m,ij echt een monster! :lol:

Aaronk
07-09-2005, 02:05
LMFAO @ die 2 pannekoeken in de kooi. Jezus wat waren die gasten OER EN OER SLECHT. Ik weet niet waar dana die vandaan haalde.


keith jardine is de team maat van diego sanchez. Dat team van greg jackson heb allemal SUPE goede grapplers