PDA

View Full Version : Gratis kaarten!! Battle of Arnhem IV - 2 oktober



Ronald
09-09-2005, 20:36
5 Gratis kaarten voor de Battle of Arnhem IV:

Op zondag 2 oktober a.s. is het alweer de vierde keer dat de Battle of Arnhem plaatsvindt. Er staan toppers in de line up als Jimmy Eimers, Jan Wessels, Peter Verschuren, Ray Staring, Perry Ubeda, Henry Akdeniz, Faldir Chabari, Ali Gunjar, Brecht Walis en uiteraard nog een hele hoop anderen. Het spektakel wordt gehouden in de Rijnhal te Arnhem. Wie wel eens eerder bij de Battle of Arnhem aanwezig is geweest weet dat ie dit niet mag missen.

Om dit heerlijke avondje vechtsport nog gezelliger te maken stelt de organisatie via Mixfight.nl 5 gratis tribunekaarten ter beschikking ter waarde van 35 euro!

Wat moet je daarvoor doen...? Helemaal niets :D . Geen prijsvraag, geen "raad het plaatje", geen gezoek naar goede antwoorden. Gewoon een PM sturen naar Ronald (http://www.ma-skills.com/phpBB2/privmsg.php?mode=post&u=183), da's alles. Uit alle belangstellenden zullen 2 winnaars geloot worden. 1 Winnaar krijgt 2 entreekaarten, de andere winnaar heeft nog iets meer geluk en krijgt 3 entreekaarten. Als je kans wilt maken op deze kaarten voor de Battle of Arnhem kun je je PM sturen t/m vrijdag 16 september. Zet in de titel even "Battle of Arnhem" en dan weet ik wel genoeg. Op zaterdag 17 september worden vervolgens in deze topic de gelukkigen bekend gemaakt.

Veel plezier alvast op 2 oktober bij de Battle of Arnhem :D .

(Als je als guest in aanmerking wilt komen voor de kaarten moet je even een account aanmaken (klik op register (http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register&sid=28e57ed444e26e863a8dc99408f837dd)). Vervolgens kun je een PM sturen.)

http://img378.imageshack.us/img378/936/6053pk.jpg

Ronald
14-09-2005, 21:14
Er hebben al heel veel mensen een PM gestuurd. Voor wie de topic over het hoofd heeft gezien: je hebt nog een paar dagen om te reageren :D .

mama
15-09-2005, 17:46
TTT

ulysse
16-09-2005, 12:29
Spannend hoor!!!!! :o

Marco
16-09-2005, 12:55
mooie line up !

Anonymous
16-09-2005, 17:43
mooie line-up; en Arnhem is lekker dichtbij vanuit het Oosten van het land :lol: :lol:

osu

Chris

Ronald
17-09-2005, 01:25
De Battle of Arnhem blijkt flink te leven onder het Mixfightpubliek. 't Is alweer een tijdje geleden dat m'n Inbox zo vol heeft gezeten :lol: . Er hebben een hoop mensen enthousiast gereageerd. Ondertussen is het zaterdag en hebben we dus 2 winnaars geloot.

De winnaar van de 3 kaarten is: SmG
De winnaar van de 2 kaarten is: Shytown

Gefeliciteerd allebei. Ik neem contact met jullie op :D . Veel plezier op 2 oktober bij de Battle of Arnhem.

m.g
17-09-2005, 02:03
Door gestoken kaart!!! :lol: :lol: :lol:

mossad
17-09-2005, 03:06
I demand a recount!

Ton
17-09-2005, 03:36
Congratz beide, hoewel het álweer doorgestoken kaart is ;)

Anonymous
17-09-2005, 09:38
De Battle of Arnhem blijkt flink te leven onder het Mixfightpubliek. 't Is alweer een tijdje geleden dat m'n Inbox zo vol heeft gezeten :lol: . Er hebben een hoop mensen enthousiast gereageerd. Ondertussen is het zaterdag en hebben we dus 2 winnaars geloot.

De winnaar van de 3 kaarten is: SmG
De winnaar van de 2 kaarten is: Shytown

Gefeliciteerd allebei. Ik neem contact met jullie op :D . Veel plezier op 2 oktober bij de Battle of Arnhem.


verdikkeme

stelletje cockhounds


ronny

Ronald
17-09-2005, 10:39
SmG en Shytown mag ik gewoon erg graag :lol: :wink: .

Maar om even inzicht te geven hoe we zoiets altijd doen: elke nieuwe aanmelding krijgt een nummer en uiteindelijk laten we een randomizer bepalen welk nummer gewonnen heeft (http://www.randomizer.org/form.htm).

SmG
17-09-2005, 11:17
SmG en Shytown mag ik gewoon erg graag :lol: :wink: .


Ik ben ook een persoon om van te houden :wink: Maar anyway, bedankt voor de kaarten! :D

Shytown
17-09-2005, 13:40
SmG en Shytown mag ik gewoon erg graag :lol: :wink: .

Maar om even inzicht te geven hoe we zoiets altijd doen: elke nieuwe aanmelding krijgt een nummer en uiteindelijk laten we een randomizer bepalen welk nummer gewonnen heeft (http://www.randomizer.org/form.htm).

Haha ik lees het nu pas....ik ben erg blij met je Ronald. Ik win nooit wat met prijsvragen en nu is het dus eindelijk raak.
Als ik je in Arnhem zie zal ik je even kussen.

THANX!

Halfshot
21-09-2005, 01:53
ik had verwacht dat de prijs naar een Arnhemer ging :cry:

Boem Boem
21-09-2005, 14:49
De Battle of Arnhem blijkt flink te leven onder het Mixfightpubliek. 't Is alweer een tijdje geleden dat m'n Inbox zo vol heeft gezeten :lol: . Er hebben een hoop mensen enthousiast gereageerd. Ondertussen is het zaterdag en hebben we dus 2 winnaars geloot.

De winnaar van de 3 kaarten is: SmG
De winnaar van de 2 kaarten is: Shytown

Gefeliciteerd allebei. Ik neem contact met jullie op :D . Veel plezier op 2 oktober bij de Battle of Arnhem.

Wat hebben die gasten ervoor moeten doen Ronald???? :wink: :wink:

Veel plezier daar.......

SmG
21-09-2005, 17:19
Wat hebben die gasten ervoor moeten doen Ronald???? :wink: :wink:

een pm tje gestuurd met een naaktfoto van m'n moeder was genoeg om de kaartjes te winnen...

Boem Boem
21-09-2005, 17:42
Wat hebben die gasten ervoor moeten doen Ronald???? :wink: :wink:

een pm tje gestuurd met een naaktfoto van m'n moeder was genoeg om de kaartjes te winnen...

lol@SMG

Have fun!!