PDA

View Full Version : Cage Rage results spoiler



The Maniac
11-09-2005, 12:05
Cage Rage Results

- Mark Beucannon def. Kuljit Degun RD.1 TKO

- Abdul Mohammed def. Alexandre Izidro by unanimous decision to win the British Light Weight Championship

- Dean Bray beat Jeremy Bailey in Round 1 due to doctors stoppage (cut under eye)

- Brad Pickett defeated Ozzy Haluk in Round.2 by verbal submission to win the British Featherweight Title

- Anthony Rea beat Remus Ciobu in Round 1 by rear naked choke

- Cyborg def. Darren Little as the corner stoped the fight in Round 1

- Jorge Rivera defeated Marcelo Azevedo by unanimous decision

- Mark Weir KO'd Kyosuke Sasaki in Round 1.

- Melvin Manhoff defeated Fabio Piemonte by KO in Round.1 KO

- James Thompson wins by TKO over Andy Costello in Round 1

- Vitor "Shaolin" Ribeiro beats Jean SIlva in Round 2 by arm triangle to win Cage Rage World Title.

inc
11-09-2005, 12:46
die shoalin is ook een beest he....die gast is echt meesterlijk... Pride material

Deuce
11-09-2005, 13:19
Damned.....azevedo verloren.....toch op beslissing verloren...netjes voor iemand met 3 partijen...

sportfan
11-09-2005, 21:40
Damned.....azevedo verloren.....toch op beslissing verloren...netjes voor iemand met 3 partijen...


die shoalin is ook een beest he....die gast is echt meesterlijk... Pride material

Beide partijen waren echt niet om aan te zien. Overigens de gehele line-up was verschrikkelijk. Alleen de partij van Melvin Manhoef vs Piamonte was de moeite waard.

Avondje Zonnehuis biedt meer waar voor je geld! De gemiddelde N- of C-klasser kickbokser of amateurfreefighter had gehakt gemaakt van de gehele line-up (incl. die maffe Thompson).

The Bulldog
11-09-2005, 22:32
Damned.....azevedo verloren.....toch op beslissing verloren...netjes voor iemand met 3 partijen...


die shoalin is ook een beest he....die gast is echt meesterlijk... Pride material

Beide partijen waren echt niet om aan te zien. Overigens de gehele line-up was verschrikkelijk. Alleen de partij van Melvin Manhoef vs Piamonte was de moeite waard.

Avondje Zonnehuis biedt meer waar voor je geld! De gemiddelde N- of C-klasser kickbokser of amateurfreefighter had gehakt gemaakt van de gehele line-up (incl. die maffe Thompson).

:shock:

ICON
11-09-2005, 23:00
Damned.....azevedo verloren.....toch op beslissing verloren...netjes voor iemand met 3 partijen...


die shoalin is ook een beest he....die gast is echt meesterlijk... Pride material

Beide partijen waren echt niet om aan te zien. Overigens de gehele line-up was verschrikkelijk. Alleen de partij van Melvin Manhoef vs Piamonte was de moeite waard.

Avondje Zonnehuis biedt meer waar voor je geld! De gemiddelde N- of C-klasser kickbokser of amateurfreefighter had gehakt gemaakt van de gehele line-up (incl. die maffe Thompson).

ik heb de partij niet gezien maar azevedo is super op de grond. dus lijkt me sterk dat t niet om aan te zien was.

Deuce
11-09-2005, 23:43
Meeste partijen zijn geeindigd in submission of KO, wat het toch ook wel weer leuk maakt...

Anonymous
12-09-2005, 09:47
Meeste partijen zijn geeindigd in submission of KO, wat het toch ook wel weer leuk maakt...

Duidelijk dat je niet geweest bent :( Matchmaking was echt verschrikkelijk; vechters die debuteerden wonnen bijna of wonnen echt van CR helden met meerdere partijen. Vele partijen vervielen dan ook in slaapverwekkende vertoningen vanwege conditiegebrek of gebrek aan technisch inzicht.

The Maniac
13-09-2005, 10:57
Meeste partijen zijn geeindigd in submission of KO, wat het toch ook wel weer leuk maakt...

Duidelijk dat je niet geweest bent :( Matchmaking was echt verschrikkelijk; vechters die debuteerden wonnen bijna of wonnen echt van CR helden met meerdere partijen. Vele partijen vervielen dan ook in slaapverwekkende vertoningen vanwege conditiegebrek of gebrek aan technisch inzicht.

Als jij het beter kan mag jij tegen Thompson staan in de volgende cage. :lol:

sportfan
13-09-2005, 14:34
Meeste partijen zijn geeindigd in submission of KO, wat het toch ook wel weer leuk maakt...

Duidelijk dat je niet geweest bent :( Matchmaking was echt verschrikkelijk; vechters die debuteerden wonnen bijna of wonnen echt van CR helden met meerdere partijen. Vele partijen vervielen dan ook in slaapverwekkende vertoningen vanwege conditiegebrek of gebrek aan technisch inzicht.

Als jij het beter kan mag jij tegen Thompson staan in de volgende cage. :lol:

Bijna iedere vechter met een gameplan (zoals broer van Fedor) uit NL +100 kg haalt Thompson eruit.

Ik heb trouwens niet gezegd dat IK het beter kan. Maar gaf aan dat het niveau in NL wel ietsje hoger ligt. Hoe kan je nu een mening hebben als je de partijen niet gezien hebt eigenlijk?

Anonymous
13-09-2005, 14:43
Meeste partijen zijn geeindigd in submission of KO, wat het toch ook wel weer leuk maakt...

Duidelijk dat je niet geweest bent :( Matchmaking was echt verschrikkelijk; vechters die debuteerden wonnen bijna of wonnen echt van CR helden met meerdere partijen. Vele partijen vervielen dan ook in slaapverwekkende vertoningen vanwege conditiegebrek of gebrek aan technisch inzicht.

Als jij het beter kan mag jij tegen Thompson staan in de volgende cage. :lol:

Bijna iedere vechter met een gameplan (zoals broer van Fedor) uit NL +100 kg haalt Thompson eruit.

Ik heb trouwens niet gezegd dat IK het beter kan. Maar gaf aan dat het niveau in NL wel ietsje hoger ligt. Hoe kan je nu een mening hebben als je de partijen niet gezien hebt eigenlijk?

hij zegt toch ook nix over die partijen, hij zegt dat als jij t beter kan je t maar tegen hem op moet nemen

sportfan
13-09-2005, 18:04
hij zegt toch ook nix over die partijen, hij zegt dat als jij t beter kan je t maar tegen hem op moet nemen

Wat is je punt?

Anonymous
13-09-2005, 18:27
hij zegt toch ook nix over die partijen, hij zegt dat als jij t beter kan je t maar tegen hem op moet nemen

Wat is je punt?

dat je het allemaal niet zo goed snapt?

sportfan
13-09-2005, 20:28
dat je het allemaal niet zo goed snapt?

Dank voor je waardevolle, anonieme en dappere inbreng! Scheelt mij weer een bezoekje langs de psychiater... shit, ben ik toch dom!

Ik hoop oprecht hierbij je ego gestreeld te hebben. Misschien kan je ook andere forums/fora afstruinen om 'geinige' opmerkingen te plaatsen?

ICON
13-09-2005, 21:01
dat je het allemaal niet zo goed snapt?

Dank voor je waardevolle, anonieme en dappere inbreng! Scheelt mij weer een bezoekje langs de psychiater... shit, ben ik toch dom!

Ik hoop oprecht hierbij je ego gestreeld te hebben. Misschien kan je ook andere forums/fora afstruinen om 'geinige' opmerkingen te plaatsen?

graag gedaan. ik ben alleen guest als ik op mn werk zit.is niet om anoniem te zijn

jij begint met hoe kan je nou een mening hebben als je de wedstrijd niet gezien hebt. terwijl hij het helemaal niet over de wedstrijd heeft.
om dan met n kort antwoortd terug te komen met wat is je punt. kun je ook n korte vraag terug verwachten he

Anonymous
13-09-2005, 22:55
Mooie overwinning van manhoef, jammer dat ie niet snel in Pride terecht komt omdat hij in simon (lees k-1) z'n team zit, zou m wel eens willen zien vechten tegen een wanderlei...

Judas
14-09-2005, 21:28
Hier wat foto's op sherdog van Melvin:

http://www.sherdog.com/news/pictures.asp?n_id=3400&my_page=10&my_title=Melvin%20Manhoef%20vs%20Fabio%20Piamonte#