PDA

View Full Version : Vechtsportbeurs was top



Nicky
11-09-2005, 17:07
Wat vond iedereen van de beurs, die er geweest is.

Ik vond het een super goed initiatief en wat ik ervan begrepen heb waren de standhouders super tevreden met de opkomst. Het is ook geen moment rustig geweest.

Dus al met al een geslaagde dag voor All Stars Promotions (Andre, Edgar en iedereen die ik vergeten ben)

Super en op naar volgend jaar :D

Ronald
11-09-2005, 18:18
Ik heb het helaas moeten missen. Heeft iemand wat foto's om een indruk te krijgen?

payap
11-09-2005, 18:43
Vondt de vechtsportbeurs zeer geslaagd en heb een leuke middag er gehad.

Relax om langs al die kraampjes te lopen en kijken en snuffelen. Nu was ik kort geleden nog in Thailand geweest en over voorzien van mijn sportspullen anders had ik er ook nog wat benodigdheden evt kunnen aanschaffen.

De demo's vond ik top. Deed me wat denken aan de avond der krijgskunsten die je voorheen weleens had. Dan zag je ook allemaal demo's van alle soorten vechtsporten en vechtkunsten en zelfverdedigingsvormen. En het grote voordeel is dat je nu ook wat ziet van die martial arts die je zelf niet beoefend of gala's van bezoek.

Alleen nu kon je lekker rondlopen en zelfbepalen om te kijken of evt wat te gaan staan praten of langs te kraampjes te gaan en zat je niet een hele avond / dag op een tribune.

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

Impulse
11-09-2005, 19:26
Ik heb het helaas moeten missen. Heeft iemand wat foto's om een indruk te krijgen?

komt er aan :wink:

Dennuz
11-09-2005, 20:19
Beurs was zeker geslaagd!! Erg gezellig om een beetje relaxed langs de kraampjes te lopen en mensen van Mixfight te spreken.

De demo's liepen allemaal lekker achter elkaar door zodat er altijd wat te kijken was.

Impulse
11-09-2005, 20:23
goed om te horen dat jullie het geslaagd vonden.

We streven er natuurlijk om om de volgende beurs nog beter te maken

shaulin zjeke
11-09-2005, 21:03
Ik vond de demonstraties leuk maar had veel meer stands verwacht met een veel ruimer aanbod van spullen.

HUNTER
11-09-2005, 21:19
ik heb het laatste stukje van de beurs meegemaakt (vooral hardlopend om nog wat onsjes af te vallen :oops: ), maar de demo's van de worstelaars van Kops en de capoeira groep zagen er top uit. Eerlijk gezegd had ik ook wat meer kraampjes verwacht, maar goed, volgend jaar kan dit alleen maar meer worden.

jordamn
11-09-2005, 21:28
Dit was de eerste vechtsportbeurs, ik heb me goed vermaakt wel leuk zo'n bijeenkomst van vechtsporters. Kwam er mensen tegen die ik nog van vroeger ken, het verbaasde me dat zij aan vechtsport deden. Zij dachten dit waarschijnlijk ook van mij.

Voor de rest leek de ruimte mij te groot, waarschijnlijk was de verwachting meer kraampjes te krijgen. Had ik ook verwacht meer kraampjes en meer interessantere stands. Next time waarschijnlijk. De volgende keer ga ik daar ook met airco's staan.

Naar de demo's heb ik met genot gekeken. Ik heb er wel heel veel gemist, omdat ik vrij laat binnenkwam. Die van Budo Academy Physical blijf ik altijd goed vinden. Bert Kops en demoteam, ha ha die Bert "Crocodile Hunter", op de demodag wou ik zo graag weten hoe die voelde. Bert daar vang je zelfst een krokodil mee!

Krav maga en Cadu gemist jammergenoeg. Al met al het was wel erg leuk om daar even te zijn. Hoop dat de volgende ook in zicht is, en extended.

Anonymous
12-09-2005, 15:40
Het was idd een leuke en voor ons ook productieve dag! Wel errug warm maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk iedereen gezien te hebben, Hunter, Marco, Bert en de rest die ik vergeten ben. :wink:

De sfeer was top, mooie demonstraties en top georganiseerd! En natuurlijk iedereen bedankt die de moeite nam om even bij onze PHITEN stand langs te komen.

www.phiten.nl

Marco (scheids)
12-09-2005, 15:54
Het was idd een leuke en voor ons ook productieve dag! Wel errug warm maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk iedereen gezien te hebben, Hunter, Marco, Bert en de rest die ik vergeten ben. :wink:

De sfeer was top, mooie demonstraties en top georganiseerd! En natuurlijk iedereen bedankt die de moeite nam om even bij onze PHITEN stand langs te komen.

www.phiten.nl

En toch stiekum vroeger weggegaan?? of heb je nog iets van t gala meegekregen??

Anonymous
12-09-2005, 17:12
Het was idd een leuke en voor ons ook productieve dag! Wel errug warm maar dat mocht de pret niet drukken. Leuk iedereen gezien te hebben, Hunter, Marco, Bert en de rest die ik vergeten ben. :wink:

De sfeer was top, mooie demonstraties en top georganiseerd! En natuurlijk iedereen bedankt die de moeite nam om even bij onze PHITEN stand langs te komen.

www.phiten.nl

En toch stiekum vroeger weggegaan?? of heb je nog iets van t gala meegekregen??

Hahaha nee hoor ik heb nog gezien hoe jij daar zwetend aan het werk was in de ring :wink:
Eigenlijk kon ik het niet meer aanzien en ben na twee partijen weggegaan. (was er al vanaf 08.30 uur..... 8) )

Impulse
12-09-2005, 18:50
hier zijn de foto's van de beurs

http://fam-ni.nl/sandy/10-09-2005

Highline
12-09-2005, 22:45
hier zijn de foto's van de beurs

http://fam-ni.nl/sandy/10-09-2005

leuke foto's

Anonymous
12-09-2005, 23:33
Dank voor de foto's, leuk voor in mijn digitale plakboek.

Marcel
www.kenpokarate.nl

MJOKKIE
13-09-2005, 17:27
Was het wel een gezellige ruimte, leek me zo grauw en kaal?

d0d0
13-09-2005, 18:12
Niet veel van de beurs gezien maar t gala was wel super! :mrgreen:

Ronald
13-09-2005, 19:31
Was het wel een gezellige ruimte, leek me zo grauw en kaal?
Het was een echte hal, maar ook dat heeft wel wat :D .

The Bulldog
13-09-2005, 21:00
Was het wel een gezellige ruimte, leek me zo grauw en kaal?

Een grauwe en kale hal klopt.

Maar de sfeer was echt super waardoor alles opbloeide...

Ach liefde maakt blind he? :lol:

Anonymous
13-09-2005, 21:56
de beurs was niks aan :D

fighter81
15-09-2005, 20:11
Ik heb mij er goed vermaakt! Vooral leuke demo's en leuk oude bekenden weer te zien!