PDA

View Full Version : Vanderlei Silva gespot in Amsterdam



Anonymous
13-09-2005, 11:37
De braziliaanse topvechter Vanderlei Silva is afgelopen is afgelopen weekend gespot in het uitgaans leven in het hartje van Amsterdam. Toevallig kwam het fighttalk promoteam hem tegen en nam van de gelegenheid gebruik om met hem op de foto te gaan. De foto is genomen met een mobiele telefoon, dus de kwaliteit is niet super, maar wel nog steeds duidelijk te zien.

http://www.fighttalk.nl/upload_public/Image/Rocket/news/vanderlei.JPG

van fighttalk.

---------

werkbespreking voor bushido misschien :lol: of zoiets

The Maniac
13-09-2005, 11:39
ah bruut wat doet ie in onze kleine kikker landje nederland komt ie Allistair of Gilbert uitdagen.

Anonymous
13-09-2005, 11:45
sympathiek dat ie even de tijd nam voor een foto!

Jay Hoov
13-09-2005, 11:51
M'n held :P

MJOKKIE
13-09-2005, 12:20
Hebben jullie niet even gevraagd wat ie kwam doen? Naar de Wallen of naar Bushido of showtime?

Marco (scheids)
13-09-2005, 12:25
Weet dat ie een week ervoor in Parijs een seminar had met Fedor samen.....

Silat
13-09-2005, 12:38
waarom wel in parijs en niet in amsterdam :(

naja ik hoop dat ie dan ook rondloopt op 9okt in de ahoy.


Ik bedoel welke grote fransman doet er mee in MMA? Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:

Anonymous
13-09-2005, 12:43
Daarom juist, ze willen ons niet meer leren dan we al kunnen. :lol:

dtgerald
13-09-2005, 15:14
Gaaf zeg.

HUNTER
13-09-2005, 17:17
komt waarschijnlijk omdat nederlanders altijd zo lopen zeiken dat alles duur is........ iedereen moet maar komen maar als het meer dan 50 euro voor een seminar kost dan haken ze ineens af.

Dalgliesh
13-09-2005, 18:19
Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:

Idd! Tijdje geleden ook al in België, maar in Nederland ho maar!
zo leuk was die seminar niet hoor!

Justinian
13-09-2005, 18:29
komt waarschijnlijk omdat nederlanders altijd zo lopen zeiken dat alles duur is........ iedereen moet maar komen maar als het meer dan 50 euro voor een seminar kost dan haken ze ineens af.
De laatste keer dat ik keek groeide er nog geen geldboom in m'n tuin en ik kan m'n geld maar één keer uitgeven.

Kimura
14-09-2005, 00:08
Volgens mij is Vanderlei in Nederland om Yohan (die jongen die tegen Marc Duncan vocht in Barneveld) te coachen. Yohan is aangesloten bij Chute Boxe namelijk...

Atama
14-09-2005, 17:17
waarom wel in parijs en niet in amsterdam :(

naja ik hoop dat ie dan ook rondloopt op 9okt in de ahoy.


Ik bedoel welke grote fransman doet er mee in MMA? Wij hebben gewoon meer recht op zo'n seminar :twisted:

Fedor & Wanderlei waren 6 september 2005 in Parijs voor de fans. Het werd door het franse blad "Fightsport" georganiseerd.
Wanderlei gaf trouwens nog op 1 september 2005 een stage in Gap (franse Alpen).

Het gaat niet om recht Silat maar een kwestie van aandacht geven (dit is mijn mening).

http://img385.imageshack.us/img385/2963/mewanderlei28ys.jpg

http://img385.imageshack.us/img385/7599/mefedor29ei.jpg

Nicky
14-09-2005, 17:19
Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??

Justinian
14-09-2005, 17:47
Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??
Je kunt je geld maar een keer uitgeven en persoonlijk volg ik dan liever 4 top-seminars bij Pardoel voor minder; je steekt er waarschijnlijk net zoveel van op. Tuurlijk, Silva is een topper, maar dat is Alistair ook. Als ik me niet vergis betaalde je voor een seminar met Alistair én Martijn iets van €30,- voor een drie uur durende seminar. Het bedrag dat Silva dan vraagt staat mijns inziens in geen verhouding! Ik zal maar niet beginnen over onze ‘halfgod’ Rickson die maar liefst €120,- incasseert voor een drie uur durende seminar...

Justinian
14-09-2005, 17:48
Ps. Remco en Nicky keep up the good work!!

HUNTER
14-09-2005, 18:01
ik heb echt ontzettend waar voor mn geld gehad bij Rickson. De hele week dat hij er was heeft me klauwen met geld gekost maar dat is t in mijn ogen wel waard.

60 euro voor Wanderlei lijkt me ook best redelijk.... maar als iemand Sakuraba of Genki Sudo naar Nederland zou halen dan zou ik hier helemaal een berg geld voor neer willen leggen!!!

yas
14-09-2005, 18:14
men heeft wel geld voor uitgaan en kleding etc..maar komt er een wereldtopper dan is er geen geld. deze mensen verdienen dat geld gewoon!

neemt niet weg dat tijdens alle prijsverhogingen mn inkomen (nog) niet meestijgt.. :(

anyway, alistair en martijn wonen in nederland, als je in curitiba (waar chutebox gevestigd is) zou zitten, zou je een maand lang onbeperkt kunnen trainen voor 35 euro.

btw, hunter, was Rickson in nederland....???!

off topic
wij moeten meer leren van de amerikanen en japanners, die hebben het marketing verhaal goed begrepen. we need sponsors for our fighters!! is toch niet normaal dat een thaiboxer nauwelijks betaald krijgt en boxers wel flink verdienen..!

Justinian
14-09-2005, 19:21
men heeft wel geld voor uitgaan en kleding etc..maar komt er een wereldtopper dan is er geen geld. deze mensen verdienen dat geld gewoon!
erm kleding, jij vergelijkt een primaire behoefte als kleding met een seminar?? Maar goed, het is een kwestie van prioriteiten stellen. Mijn prioriteitenstelling ligt anders dan de jouwe.


neemt niet weg dat tijdens alle prijsverhogingen mn inkomen (nog) niet meestijgt.. :(
...dus kun je je geld (nog steeds) maar één keer uitgeven, alleen koop je er minder voor.


anyway, alistair en martijn wonen in nederland, als je in curitiba (waar chutebox gevestigd is) zou zitten, zou je een maand lang onbeperkt kunnen trainen voor 35 euro.
...dus slaat het bedrag dat Rickson en Silva vragen helemaal nergens op :lol: Die gasten hebben daar minder nodig en vragen meer :roll:

Nicky
14-09-2005, 19:26
Hij gaat er denk ik ook om... Heb je het er voor over om een keer oog in oog te staan met Silva of denk je dat je echt beter word door een seminar van Silva.

Ik heb namelijk gehoord dat de seminars van Silva echt kinderlijk zijn omdat er natuurlijk heel veel mensen komen meedoen die nog nooit iets van de sport hebben gedaan maar hem alleen kennen van tv.

Dave Dalgliesh is laatst naar Belgie geweest voor een seminar met Silva waar 150 man waren nou vraag maar aan hem of die 60/65€ het waard was.

Ronald
14-09-2005, 21:38
60 Euro is absurd en geldklopperij.

Atama
14-09-2005, 21:50
Aandacht is er zeker ik heb al meerdere malen geprobeerd om Silva een seminar te laten geven in Nederland. Zelfs ook nog een keer geprobeerd samen met Daan Kooiman.

Maar wij hebben de moeite gewoon niet genomen omdat het gigantisch duur is.

Maar ik denk dat niemand erop zit te wachten om eeen seminar te volgens van op zijn minst 60€ ??

Zoals ik al eerder zei, het werd door het franse freefight blad georganiseerd. Daardoor krijgen de vechters zoals Wanderlei extra publiciteit dus meer kans op verkopen. Helaas draait het vaak om business.

Ik ben het helemaal met jou eens Nicky over de prijs. Ik ga liever naar een seminar bij Remco Pardoel of bij Martijn de Jong.

shyne
15-09-2005, 02:00
De braziliaanse topvechter Vanderlei Silva is afgelopen is afgelopen weekend gespot in het uitgaans leven in het hartje van Amsterdam.

toch niet op de wallen?

harry
15-09-2005, 09:33
60 Euro is absurd en geldklopperij.

Hier snap ik echt geen ene moer van :?

Het gaat hier over "de" top van het vechtgebeuren (en daar reken ik die nederlanders natuurlijk ook onder).
Neem nou eens een andere topsporter(voetballer) of artiest dan is het toch een snabbel wat deze toppers krijgen.

Neem nou eens de reiskosten, hotel, eten, zaal, mensen er omheen, dan houd zo'n beste man maar weinig over volgens mij :?
En laat hem dan in europa een paar seminars geven, dan heeft tie teminste nog een fatsoenlijke boterham, daar heeft tie zijn leven al voor geknokt.

Kwestie van prioriteiten stellen... wat kost nou een avondje bioscoop?uit eten?dagje efteling?avondje zuipen? mmm dan kom je nog goed weg met € 60,-
Of Justi denk jij dat het grootste deel van de forum bezoekers iets anders doet in het weekend :wink: (buiten de sport en de kids)

Dalgliesh
15-09-2005, 12:10
Ik had in de efteling meer plezier dan op die seminar!

Jay Hoov
15-09-2005, 12:12
Ik had in de efteling meer plezier dan op die seminar!

Duidelijke taal 8)

harry
15-09-2005, 12:41
Ik had in de efteling meer plezier dan op die seminar!

Ja snap ik, dan ben je waarschijnlijk in het sprookjes bos geweest :roll:

Silat
15-09-2005, 13:45
Ik denk dat je in een seminar van Silva minder zal leren als als bij Remco of Alistair en Martijn.

Als je staand wil leren kun je netzo goed naar Hippo of een ander gaan.

Maar gewoon een keer een seminar van Silva en oog in oog met hem staan is gewoon top.

Alleen ga ik daar geen 60 euro voor neerleggen. Ik kom hem vast wel een keer tegen op een Bushido of Pride event.

Dalgliesh
15-09-2005, 14:26
Ik denk dat je in een seminar van Silva minder zal leren als als bij Remco of Alistair en Martijn.

Als je staand wil leren kun je netzo goed naar Hippo of een ander gaan.

Maar gewoon een keer een seminar van Silva en oog in oog met hem staan is gewoon top.

Alleen ga ik daar geen 60 euro voor neerleggen. Ik kom hem vast wel een keer tegen op een Bushido of Pride event.
Helemaal waar, alleen had ik wel 60 euro over voor die foto ;-)

Anonymous
15-09-2005, 14:47
Ik denk dat je in een seminar van Silva minder zal leren als als bij Remco of Alistair en Martijn.

Als je staand wil leren kun je netzo goed naar Hippo of een ander gaan.

Maar gewoon een keer een seminar van Silva en oog in oog met hem staan is gewoon top.

Alleen ga ik daar geen 60 euro voor neerleggen. Ik kom hem vast wel een keer tegen op een Bushido of Pride event.
Helemaal waar, alleen had ik wel 60 euro over voor die foto ;-)

heb je hem niet ter plaatse uitgedaagd? :lol:

Silat
15-09-2005, 15:07
toch wel een staredown he Dave :wink:

errm... moge we hem zien dan.

jcsport
15-09-2005, 15:51
Het ligt er een beetje aan wat je voor die €60,- krijgt, als je leuk ontvangen wordt en er is na afloop wat te eten en drinken en mogelijkheid om een praatje te maken en een foto te nemen, dan is het het geld misschien wel waard.
Maar niet iedere MMA held is een goede bevlogen leraar, en als je dan 3 uur naar de truukjes van je held hebt gekeken zonder dat je geleerd hebt hoe je het zelf moet doen, tja, dan is dat gewoon zonde van je poen en je held is dan ook niet meer echt je held.

Ronald
15-09-2005, 17:53
60 Euro is absurd en geldklopperij.

Hier snap ik echt geen ene moer van :?

Het gaat hier over "de" top van het vechtgebeuren (en daar reken ik die nederlanders natuurlijk ook onder).
Neem nou eens een andere topsporter(voetballer) of artiest dan is het toch een snabbel wat deze toppers krijgen.
Op de mixfightdag werd een seminar georganiseerd waar les gegeven werd door een vechtsportgrootheid als Bert Kops, wereldkampioen boksen Raymond Joval en 3 voudig K-1 kampioen Peter Aerts. Er werd in groepjes gewerkt tussen de 15 en 20 man die roteerden waardoor iedereen ook écht individuele aandacht kreeg van die toppers. Iedereen was ook in de gelegenheid met hun favoriet een praatje te maken en foto's te nemen. Het bedrag wat voor dat seminar betaald moest worden per deelnemer was 15 euro!. Da's een kwart van de prijs van Silva terwijl deze 3 toppers bij elkaar echt een stuk meer te bieden hebben dan hij in z'n eentje.

Voor een seminar van Remco Pardoel heb ik 11,50 betaald. Voor Bas Rutten 30 euro. Anderen noemden Martijn en Alistair al als goed voorbeeld. In verhouding hiermee is 60 euro gewoon belachelijk, zeker als ik zie dat Dave achteraf liever naar de Efteling was gegaan.

Voor de duidelijkheid: iedereen die het er voor over heeft moet dat natuurlijk gewoon doen. Als je droom is zo iemand te ontmoeten en je wilt daar 60 euro voor neerleggen dan is daar niets mis mee. Kwestie van vraag en aanbod. Alleen uh... mij niet gezien... :?

Highline
15-09-2005, 23:39
ik heb ze gevonden op fighttalk :)

http://fighttalk.nl/bereal/tn_wandeleisilvajuni20055.JPG

http://fighttalk.nl/bereal/daveenvanderlei.jpg

Anonymous
15-09-2005, 23:41
De seminar van Fabricio Werdum was wel de moeite waard en niet zo duur :D .

sportieve groet,

Danny

Ossie
16-09-2005, 00:02
Remco, Bert Kops, Peter Aerts etc wonen in Nederland.
Zij kunnen 's ochtends met de auto naar de seminar en 's avonds weer thuis zijn......
Iemand als Silva moet hierheen vliegen, hier een hotel hebben etc. Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat het een stuk duurder is.....

Nickuraba
16-09-2005, 01:23
dave jij mazzelpik :evil:

Silat
16-09-2005, 01:48
ik heb ze gevonden op fighttalk :)

http://fighttalk.nl/bereal/daveenvanderlei.jpg

En gewoon zo naast hem staan zoals we hem ook in de ring zien he!!

Super-Dave :wink:

Die kale jongen achter Silva zie ik ook op elke seminar en gala.

d0d0
16-09-2005, 03:40
Mazzelpik! :evil:

Dalgliesh
16-09-2005, 06:55
8) Alleen de foto's waren de 60 euro en 8 uur rijden waard :-)

Ronald
16-09-2005, 08:39
Remco, Bert Kops, Peter Aerts etc wonen in Nederland.
Zij kunnen 's ochtends met de auto naar de seminar en 's avonds weer thuis zijn......
Iemand als Silva moet hierheen vliegen, hier een hotel hebben etc. Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat het een stuk duurder is.....
Dan moet Silva ook maar gewoon een auto kopen :P .

Justinian
16-09-2005, 09:09
Remco, Bert Kops, Peter Aerts etc wonen in Nederland.
Zij kunnen 's ochtends met de auto naar de seminar en 's avonds weer thuis zijn......
Iemand als Silva moet hierheen vliegen, hier een hotel hebben etc. Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat het een stuk duurder is.....
Die vlieger gaat niet helemaal op Ossie. Bij Remco Pardoel komen geregeld Brazilianen lesgeven en dat kost je dan €12,50 of minder. Bas Rutten kwam over uit de US en gaf een seminar voor €30,--.

yas
16-09-2005, 10:28
erm kleding, jij vergelijkt een primaire behoefte als kleding met een seminar?? Maar goed, het is een kwestie van prioriteiten stellen. Mijn prioriteitenstelling ligt anders dan de jouwe.

leuk justi dat je shoppen als primaire behoefte ziet, vinden mn vriendinnen ook :lol:



...dus kun je je geld (nog steeds) maar één keer uitgeven, alleen koop je er minder voor.

het is maar wat minder noemt, voor sommige fans is een ontmoeting/foto met hun idool van onbetaalbare waarde. een seminar zie ik als een investering in mezelf, dus een uitgave waar ik veel aan heb.




anyway, alistair en martijn wonen in nederland, als je in curitiba (waar chutebox gevestigd is) zou zitten, zou je een maand lang onbeperkt kunnen trainen voor 35 euro.
...dus slaat het bedrag dat Rickson en Silva vragen helemaal nergens op :lol: Die gasten hebben daar minder nodig en vragen meer :roll:

het gaat er toch niet om of ze het geld nodig hebben..of mogen ze niet rijk zijn ;-) en ik bedoel, stel jij bent daar, dan betaal je geen 60 euro voor een seminar. bovendien betaalt hij niet om te trainen.

seminars bij remco zijn altijd erg aangenaam, zeker vanwege het lage tarief..die met felipe costa waren bv echt top, maar dat je een laag tarief betaalt bij remco heeft denk ik met andere zaken te maken. felipe vraagt hetzelfde bedrag voor een seminar bij cadu en bij remco, maar een groep van 20/25 leerlingen x 10 of 15 euro haalt dat bedrag niet..


.

Dragon Tail
16-09-2005, 12:32
De braziliaanse topvechter Vanderlei Silva is afgelopen is afgelopen weekend gespot in het uitgaans leven in het hartje van Amsterdam.

toch niet op de wallen?

Shyne is de enige die al onze gedachten durft te verwoorden.... :lol:

Dragon Tail
16-09-2005, 12:34
8) Alleen de foto's waren de 60 euro en 8 uur rijden waard :-)


Wat zou een seminar met Dalgliesh kosten? :D
Zou daar dan ook de opkomst met masker en zwaard bij zitten?

Jay Hoov
16-09-2005, 13:05
Ik denk dat je in een seminar van Silva minder zal leren als als bij Remco of Alistair en Martijn.

Als je staand wil leren kun je netzo goed naar Hippo of een ander gaan.

Maar gewoon een keer een seminar van Silva en oog in oog met hem staan is gewoon top.

Alleen ga ik daar geen 60 euro voor neerleggen. Ik kom hem vast wel een keer tegen op een Bushido of Pride event.
Helemaal waar, alleen had ik wel 60 euro over voor die foto ;-)

Wel een vette foto hoor :D

remco pardoel
16-09-2005, 13:48
Hunter kom maar eens meedoen als Braulio / Draculino / Lemos in Nederland is ... dan zal je misschien een andere mening vormen over seminars.

Ik zeg niet dat Rickson geen waar voor zijn geld geeft!
Wel dat er gelijkwaardige kwaliteit geboden wordt voor een interessante prijs..

Oktober beginnen we weer met de seminars

remco

HUNTER
16-09-2005, 13:50
Hunter kom maar eens meedoen als Braulio / Draculino / Lemos in Nederland is ... dan zal je misschien een andere mening vormen over seminars.

Ik zeg niet dat Rickson geen waar voor zijn geld geeft!
Wel dat er gelijkwaardige kwaliteit geboden wordt voor een interessante prijs..

Oktober beginnen we weer met de seminars

remco

hou me op de hoogte!! als ik n beetje tijd heb dan kom ik graag!!!