PDA

View Full Version : Wat wil je weten van Melvin Manhoef??



HUNTER
13-09-2005, 19:30
Marieke en ik gaan aanstaande maandag een interview houden met Melvin Manhoef. Dit o.a. naar aanleiding van zijn spectaculaire KO overwinning op Fabio Piemonte in Cage Rage. Uiteraard zal dit interview op mixfight worden geplaatst, en graag willen we jullie vragen om wat suggesties te posten voor vragen die we hem zouden kunnen stellen.

Brand maar los zou ik zeggen!

Shytown
13-09-2005, 19:41
Ik heb er een paar bedacht:

* Waarom is Team No Limit niet van de grond gekomen? (wil ik graag weten)
* Wat is er veranderd qua training na zijn verlies aan het begin van dit jaar in Alkmaar?
* Of was de partij in Alkmaar een negatieve uitschieter naar beneden, en zo ja waaraan lag dat volgens hem?
* Wat is het grootste verschil tussen Engelse gala's en Nederlandse?
* Gezien zijn training bij ATT gaat hij zich nu volledig toeleggen op MMA?
* Heeft hij al een tijdspad uitgestippeld voor vechten in Japan?
* Heeft hij nog steeds een geldig contract met K1 MMA?
* Welke Nerderlander wil hij nog bevechten?
* Wie is zijn grote voorbeeld?
* Wat zijn zwakke punten van hem? En zijn sterke?
* Hoe kijkt hij aan tegen de "vercriminalisering" van de vechtsport in Nederland?
* Hoe heet de dans die hij altijd uitvoert voor hij opkomt? Enheeft fij nog meer rituelen/bijgeloof?

Top dit soort interviews!

Ronald
13-09-2005, 20:28
- Wat vindt hij zelf van het niveau van z'n grondwerk?
- Igor is genoemd als mogelijke tegenstander. Hoe kijkt hij daar tegenaan? Wat zou zijn strategie zijn tegen Igor?
- Wat is de volgende stap die nodig is om aan een Pridecontract te komen?
- Is hij fulltime prof?
- Melvin wordt vaak geassocieerd met criminaliteit; wat vind hij daar van?
- Wat vindt hij in Nederland het leukste evenement om te vechten, en waarom?
- Vecht hij liever in de ring of in de kooi? Daarop aansluitend: is hij liever UFC- of Pridechamp?
- Wat is zijn vechtsportirritatie top 3?
- Waar hebben ze de mooiste rondemissen?

jojo
13-09-2005, 23:47
doe hem de groeten van me :lol: me moeder werkt bij zijn schoonvader (kan je me nog volgen :wink: )
verder wil ik weten euh.....

wil je mij een keer les geven

Highline
13-09-2005, 23:50
wat is het geheim van je kracth en snelheid, iets van nature of heb je dat getraind?

Marco
14-09-2005, 00:13
*Hoeveel keer per dag eet hij en vooral wat allemaal want hij zit natuurlijk wel heel veel kilos boven zijn natuurlijke gewicht.
*Ben benieuwd of hij anabolen gebruikt,gezien zijn enorme postuur en korte lengte (voor de duidelijkheid dit is geen verwijt, veroordeling of wat dan ook maar een eerlijke vraag)
*Wie is zijn favoriete bokser, thaibokser en mmavechter.

mossad
14-09-2005, 01:08
- Heeft hij het voor een gevecht nodig om boos te zijn op zijn tegenstander of is het puur sport?

- Wie zijn z'n grootste voorbeelden?

- Wie was tot nog toe zijn sterkste tegenstander?

- Is hij weleens bang in de ring om een tegenstander levenslang te blesseren?

- Is hij weleens bang geweest voor een gevecht(ala Tyson).

- Wat is zijn favoriete techniek?

- Met wie spart hij kickboksen?

MB667
14-09-2005, 10:25
Met welke nationale en internationale topper zou hij graag een keer willen vechten?

MJOKKIE
14-09-2005, 10:34
In hoeverre is je postuur (lengte) en geringe gewicht een belemmering om in de wereldtop mee te kunnen draaien. Mark hunt is 1.79m maar zet daar wel 117 goed verdeelde kilo's tegenover.

Verder las ik dat hij wordt geassiocieerd met criminaliteit en wat hij daarvan vind. Beter kan je vragen wat hij er van vind dat hij meerdere malen veroordeelt is geweest voor 'behoorlijke' vergrijpen en dat hij door justitie uit de arena dreigde te worden geplukt. Dit dan in relatie tot zijn sport en de naam van de sport in het algemeen.

redjuh
14-09-2005, 11:46
mjokkie... er zijn gewichtsklassen

MJOKKIE
14-09-2005, 12:34
mjokkie... er zijn gewichtsklassen

I know, maar zoveel weegt ie niet, ook in LHW is ie licht en niet al te lang. Als ie allistar op ze kop wil slaan moet ie eerst op een kratje staan :lol: Neemt niet weg dat hij veel compenseert met zijn explosiviteit en dus attractiviteit

redjuh
14-09-2005, 12:56
qua lengte-gewichtsverhouding kun je deze vergelijking met Alistair en iedere andere LHW maken, en slaat dus nergens op.

en hij is nog 98 kilo, terwijl de LHW klasse op 92 of 93 wordt gevochten.
tenminste volgens fightfinder.

MJOKKIE
14-09-2005, 13:16
qua lengte-gewichtsverhouding kun je deze vergelijking met Alistair en iedere andere LHW maken, en slaat dus nergens op.

en hij is nog 98 kilo, terwijl de LHW klasse op 92 of 93 wordt gevochten.
tenminste volgens fightfinder.

Wist niet dat ie 98 was, dacht 90-91, no worries

mama
14-09-2005, 13:17
probeer het ff ontopic te houden jongens.
het gaat wel over Melvin. maar zo vallen de vragen een beetje in het niets.
Thanks :wink:

Ralph
14-09-2005, 13:18
qua lengte-gewichtsverhouding kun je deze vergelijking met Alistair en iedere andere LHW maken, en slaat dus nergens op.

en hij is nog 98 kilo, terwijl de LHW klasse op 92 of 93 wordt gevochten.
tenminste volgens fightfinder.

Wist niet dat ie 98 was, dacht 90-91, no worries

Voor zijn laatste partij woog hij toch in op 92 kilo? Maar goed, ik zou wel willen weten met wie hij nu precies allemaal traint en hoe zijn trainingsschema er uitziet. Ook zou ik wel willen weten hoe hij precies in contact is gekomen met het American Top Team om daar zijn groundskills bij te werken.

MJOKKIE
14-09-2005, 14:06
gewoon bellen..

Hij traint ook bij Xena sports/chakuriki

sportfan
14-09-2005, 14:06
qua lengte-gewichtsverhouding kun je deze vergelijking met Alistair en iedere andere LHW maken, en slaat dus nergens op.

en hij is nog 98 kilo, terwijl de LHW klasse op 92 of 93 wordt gevochten.
tenminste volgens fightfinder.

Wist niet dat ie 98 was, dacht 90-91, no worries

Klopt tussen de 90-92 kilo.

Sjaak
14-09-2005, 14:51
gewoon bellen..

Hij traint ook bij Xena sports/chakuriki

Is die weer terug bij Thom ?

MJOKKIE
14-09-2005, 15:02
gewoon bellen..

Hij traint ook bij Xena sports/chakuriki

Is die weer terug bij Thom ?

Nee nee, chakuriki van Erwin van der Meulen, hij traint daar met Frits, boksen en kickboksen

Sjaak
14-09-2005, 15:44
gewoon bellen..

Hij traint ook bij Xena sports/chakuriki

Is die weer terug bij Thom ?

Nee nee, chakuriki van Erwin van der Meulen, hij traint daar met Frits, boksen en kickboksen

Ok misverstandje opgelost, thanks Mjokkie.

Anonymous
14-09-2005, 22:15
wanneer gaat hij weer tegen rodney staan om zijn verlies recht te zetten.

ievets
15-09-2005, 14:23
Is het waar dat bij zijn partij in de Arena zijn lichaam niet enkel glad was door de transpiratie??

dtgerald
15-09-2005, 14:36
*Gaat zijn voorkeur uit naar mma of muay thai?
*Melvin in Pride?

Marco
15-09-2005, 18:01
Is het waar dat bij zijn partij in de Arena zijn lichaam niet enkel glad was door de transpiratie??

dit kwam wel door transpiratie, negers hebben gladder zweet. :wink:

jcsport
15-09-2005, 18:33
dit kwam wel door transpiratie, negers hebben gladder zweet. :wink:

:lol: :lol:

fighter81
15-09-2005, 20:22
Gezien zijn lengte (1.76m geloof ik) en zijn gewichtsklasse moet hij vaak tegen een langere tegenstander. Wat is zijn tactiek voor zo iemand die stukken langer is?