PDA

View Full Version : Freefight in Rotterdam



RED SCORPION
14-09-2005, 14:46
kan iemand me a.u.b vertellen of er een freefight school in Rotterdam is? en als wel, adres vermelden! ik heb het via google geprobeerd, maar heb niets kunnen vinden! :cry:
al vast bedankt voor jullie moeite!
(het is heel belangrijk)

Anonymous
14-09-2005, 16:15
Vorig jaar is Silent Dragon Overschie begonnen met mix fight, weet niet of dat nu nog steeds draait http://www.silentdragonholland.com/Overschie/Html/index.html

In Vlaardingen by Gym Intyernational van Vielvooye wordt dacht ik ook mixfight gedaan al staat het niet expliciet op de site
http://www.gym-international.nl/

Verder dacht ik dat sommige andere Kickboks scholen ook wel free fight hebben gegeven; gewoon even bellen zou ik zeggen om te checken hoe dat er voor staat
Sportschool het Oude Westen, Spangen en die school waar oa Balrak traint op de mathenesserlaan (ben naam effe kwijt)

En als dat allemaal niet echt is wat je zoekt;
BJJ wordt gegeven dor Rickson Gracie Association en ik dacht dat Cadu ook was gestart in Rotterdam
www.cadu.nl en www.brazilianjiujitsu.nl

Worstelen is gestart in Rotterdam Zuid
http://www.worstelbond.nl/

ExarKun
14-09-2005, 19:32
heb je misschien het adres voor dat worstelen? de link op worstelbond.nl is dood. :roll: Zie ook niks over rotterdam op cadu.nl.

bvd

Atama
14-09-2005, 20:41
In Hellevoetsluis ...

http://www.team-cbc.coms.ph

RED SCORPION
14-09-2005, 21:07
nog iemand die tips heeft? is er echt niemand die in rotterdam aan freefighten doet? het is toch onmogelijk dat er in Rotterdam geen echte freefight scholen zijn!

SunBi
15-09-2005, 16:25
@ExarCun

Info over worstelen in Rotterdam

Trainingszaal Heer Danielstraat 29 3073 DC Rotterdam
Tel:
Secretariaat Anton Ganin
Adres Melkpad 31 3075 HN Rotterdam
Tel: 0104844281
e-mail: [email protected]
Contactpersoon 0642239552

Er wordt les gegeven door Youssef Nassiri, een Iranese worstelaar van Sandow Arnhem.

Ik weet bijna zeker dat een tijdje geleden iemand van Cadu in Rotterdam is begonnen, wellicht is het alleen maar een trainingsgroep tot nu toe. Misschien dat iemand van Cadu hier meer info over kan geven.
Succes.

@Red Scorpion
Voorzover ik weet is er inderdaad geen echte mixfifgt school in Rotterdam, en zeker geen echt bekende school met een goede vechtersstal. Voorheen was er in ieder geval nog Ed v/d Ster in Krimpen maar dat is ook voorbij. Mogelijk dat er in Schiedam nog een groep traint. Ik weet ook niet of Ground Control nog steeds in Schiedam draait (grappling). Succes met je zoektocht en dat wordt toch echt een beetje reizen denk ik als je een beetje gerenommeerde mix fight training zoekt.

stefan
18-09-2005, 18:48
er komt een onderdeel van KOPS in rotterdam!!!!

Marco (scheids)
18-09-2005, 20:57
er komt een onderdeel van KOPS in rotterdam!!!!

Komt Bert toch naar me toe !!! :lol:

Anonymous
19-09-2005, 13:46
komt kops echt naar rotterdam of is dit gewoon een grap ?

zo ja , is er al wat meer over bekend.

thx

revo

stefan
20-09-2005, 11:52
komt kops echt naar rotterdam of is dit gewoon een grap ?

zo ja , is er al wat meer over bekend.

thx

revodit zal trouwens alleen mma worden en geen worstelen!!!

Marco (scheids)
20-09-2005, 13:45
komt kops echt naar rotterdam of is dit gewoon een grap ?
zo ja , is er al wat meer over bekend.
thx
revodit zal trouwens alleen mma worden en geen worstelen!!!

Hou mij eens op de hoogte Stefan als je wil ...... vindt k wel interessant ...

Anonymous
20-09-2005, 14:04
Kops en (feyenoord) Rotterdam? Gaat dat samen :lol: :wink:

Als het zo is: Veel succes daar Sportschool Kops.

Anonymous
20-09-2005, 16:18
ey stefan , het gaat wel gewoon op wedstrijd niveau en wie gaat er les geven .

als je wat meer weet , zou ik het graag willen horen :)

thx

revo

stefan
20-09-2005, 16:53
ey stefan , het gaat wel gewoon op wedstrijd niveau en wie gaat er les geven .

als je wat meer weet , zou ik het graag willen horen :)

thx

revotuurlijk alleen wedstrijd niveau en echt specifiek mma dus kickboksen en boksen en worstelen moet ergens anders getraint worden!!het is alleen nog zoeken naar een geschikte locatie

Marco (scheids)
20-09-2005, 17:09
ey stefan , het gaat wel gewoon op wedstrijd niveau en wie gaat er les geven .

als je wat meer weet , zou ik het graag willen horen :)

thx

revotuurlijk alleen wedstrijd niveau en echt specifiek mma dus kickboksen en boksen en worstelen moet ergens anders getraint worden!!het is alleen nog zoeken naar een geschikte locatie

Dus als ik lekker los wil gaan op de grond kan/mag dat niet?? :wink:

stefan
20-09-2005, 17:43
Dus als ik lekker los wil gaan op de grond kan/mag dat niet?? :wink:tuurlijk wel je mag ook bjj en worstelen of kickboksen er gaat geloof ik alleen les gegeven worden in het complete spelletje,b.v wel boksen aleen mma gericht, net als worstelen dat is een heel ander spelletje als mma maar de dingen die je nodig heb worden er uit gehaaldt en gecombineerd.beetje zoals miletich fighting system ofzoiets

Anonymous
20-09-2005, 17:54
ik doe al 3 dagen per week boksen en 3 dagen bjj

alleen wil ik mma wedstrijden doen , en dan zal ik toch 1 van de 2 moeten droppen , als ze daar geen van beide geven

ExarKun
21-09-2005, 19:20
f*cking awesome :)

heb je niet wat meer info zoals lestijden en wie de leraar is?

stefan
21-09-2005, 20:20
ik doe al 3 dagen per week boksen en 3 dagen bjj

alleen wil ik mma wedstrijden doen , en dan zal ik toch 1 van de 2 moeten droppen , als ze daar geen van beide gevenhet is een goede basis en daar leren om het te combineren

ashi76
21-09-2005, 20:22
Misschien lees ik er overheen, maar is er al een locatie bekend ??

stefan
21-09-2005, 20:26
nog niet locatie is moeilijk,want moet een vaste plek zijn iclu,- matten,ring en barretje enz...en dus niet steeds matjes klaar leggen locatie is moelijk dus als iemand iets weet

ashi76
21-09-2005, 20:34
In Capelle aan den IJssel (wijk Schollevaar / 10 minuten rijden vanuit R'dam centrum en vlakbij de snelweg) staat al een behoorlijke tijd een zaaltje leeg.

Hier heeft vroeger een fitness school in gezeten, Diamond ofzo.
Ik weet dat er iig douches in zitten (zaten) en een bar.
Volgens mij bestaat het uit twee verdiepingen, boven werd vroeger tae-bo enzo gegeven.
Als je een adres wilt weten, wil ik er wel een keer langs rijden.

Anonymous
21-09-2005, 22:35
ashi dat doe je me toch niet aan , ben 2 weken geleden met de fiets in schollevaar geweest. ben een half uur bezig geweest om uit dat doolhof te komen :D

ashi76
21-09-2005, 23:09
Dit zaaltje is op loopafstand (10 minuten) van NS station Capelle Schollevaar.
Volgens mij stopt er ook een bus voor de deur....

Je hoeft de wijk trouwens niet in... het ligt aan een doorgaande weg. ;)

Anonymous
22-09-2005, 02:13
Die jongens van Ground Control trainen overal en nergens volgens mij. Helft in Hellevoetsluis en andere in Vlaardingen en sommige bij Cadu of Fahrid?? en hadden een centrale training in Schiedam maar weet niet of dat nog zo is.
Zie ze trouwens niet zo vaak meer bij wedstrijden, maar die gasten zijn allemaal bikkels dus ga eens kijken in Hellevoet of Vlaardingen of Cadu of Fahrid...het zijn allemaal goede scholen en volgens mij doen ze overal wel waat aan MMA.

Atama
22-09-2005, 12:00
Guest = correct
Een deel traint in Hellevoetsluis en een ander deel bij Cadu

Anonymous
22-09-2005, 17:33
heeft quest gelijk . vind ik niet


hellevoetsluis is toch een half uur van rotterdam vandaan. en voor mensen zonder auto nog een stuk langer zoals voor mij.


Ik vind zelf gewoon dat erin een stad als rotterdam een mma school hoord te zitten , voor de mensen die graag wedstrijden willen draaien zou dat heel handig zijn


revo

Atama
22-09-2005, 21:20
heeft quest gelijk . vind ik niet

revo

Ik bedoel alleen dat hij gelijk heeft over het feit dat een deel in Hellevoetsluis traint en een ander deel in Den Haag traint, meer niet Revo

Je moet wel goed lezen Revo :wink:

Anonymous
22-09-2005, 21:30
sorry mijn fout :)

Atama
22-09-2005, 21:44
Waar ga je nu dan trainen Revo ?

Anonymous
22-09-2005, 22:00
ik train nu 3 dagen bjj en 3 dagen boksen , heb een schouder blessure dus ik loop bij de fysio mag een tijdje niet boksen.

maar ik wil graag een shooto wedstrijdje draaien en dan zo steeds een stapje verder.

daarom wacht ik op kops :D

Anonymous
27-09-2005, 10:06
Stefan vind het wel een beetje raar dat kops er zelf niks vanaf weet

Sjaak
27-09-2005, 10:46
Kops en (feyenoord) Rotterdam? Gaat dat samen :lol: :wink:



Haha het moet niet gekker worden, Amsterdammers die naar Rotterdam komen om les te geven :wink:

stefan
27-09-2005, 17:33
Bert zit nu nog in spanje,wacht maar tot hij terug is,dan zal hij het zelf wel ff bevestigen!!!!

Kimberly
27-09-2005, 19:20
Ik weet ook van niks hoor!

Kimberly
27-09-2005, 19:35
Ik weet ook van niks hoor!

Hee, jij hier?

Maar das heel apart dan, dat jij van niets weet en er wel zoiets beweerd wordt.

Kijk en lees nog mee op mixfight,maar post niet meer zo vaak!

Haha,ja en mn tante weet ook van niks!
Mn vader heeft mn al een paar x gebeld vanuit spanje,en heeft niks gezegd....

stefan
27-09-2005, 19:59
jezus zeg wat een gezeik hier over, luister het is nog zoeken naar een locatie enz...wat willen jullie nou allemaal horen hier dat er op 1 NOVEMBER EEN KOPS IN ROTTERDAM IS!!!!!!!! een gym begin je niet zo 1,2,3 we zijn er mee bezig Bert en ik en dat is ook wat er geschreven is door mij!!!! niet dat we over twee weken gaan beginnen ofzo dus iedereen heb a.u.b ff geduld.En mischien gaat het niet eens KOPS heten.Maar dat Bert er een flinke vinger in de pap krijgt is zeker,Bert en ik denken dat er in rotterdam genoeg talent rond loopt die ook een kans moet krijgen!!!!!!!!!!!

Sjaak
27-09-2005, 21:47
Volgens mij gaat die Stefans Gym heten :wink:

Anonymous
27-09-2005, 22:18
jezus zeg wat een gezeik hier over, luister het is nog zoeken naar een locatie enz...wat willen jullie nou allemaal horen hier dat er op 1 NOVEMBER EEN KOPS IN ROTTERDAM IS!!!!!!!! een gym begin je niet zo 1,2,3 we zijn er mee bezig Bert en ik en dat is ook wat er geschreven is door mij!!!! niet dat we over twee weken gaan beginnen ofzo dus iedereen heb a.u.b ff geduld.En mischien gaat het niet eens KOPS heten.Maar dat Bert er een flinke vinger in de pap krijgt is zeker,Bert en ik denken dat er in rotterdam genoeg talent rond loopt die ook een kans moet krijgen!!!!!!!!!!!


ey je vat het een beetje verkeerd op , ik zei alleen dat het raar is dat ze op kops forum er nog niks vanaf weten :).

en ja geloof me , je gaat genoeg klanten krijgen ;)

Kimberly
28-09-2005, 21:13
Sorry hoor,Stefan :!: :lol:


Oke, ik lees net op het Kopsforum dat er inderdaad plannen zijn geweest,maar dat die even opzij zijn geschoven.....

Marco (scheids)
29-09-2005, 08:43
Bert en ik denken dat er in rotterdam genoeg talent rond loopt die ook een kans moet krijgen!!!!!!!!!!!

Dank je Stefan.....mischien kom ik ook wel kijken... :wink:

ashi76
30-09-2005, 00:52
Wat er ook van waar is....

Het wordt hoogste tijd dat er in Rotterdam een (goede) sportschool wordt opgericht waar MMA gegeven wordt !

Kops heeft een zeer goede naam en als dit echt van de grond komt denk ik dat het een succes zal worden.