PDA

View Full Version : Persbericht Ernesto Hoost



NormaR
15-09-2005, 13:48
To all my fans,

"I'm sorry to say that due to a persistant injury I will not be
able to participate in the Rotterdam Rumble on October 9th in AHOY'. This is also the reason why I will not fight the K-1 eliminations on September 23 in Japan.

I promised myself only to fight when I'm injury free but I still have hopes to fight this year. Where or when I don't know yet but I will let you know.

I especially apologize to everyone who don't have the opportunity to go to Japan and thought this was the best possibility to see me fight.

Anyway I wish you all a pleasant evening and hopefully good fights.

Osu
Ernesto "Mr. Perfect" Hoost

bron: www.vosproductions.nl

Pfff, eindelijk.

Ronny
15-09-2005, 13:52
ok, das duidelijk.

Anonymous
15-09-2005, 14:01
helaas pindakaas! Herstel snel!

Jay Hoov
15-09-2005, 14:22
Klote voor hem.....en voor ons natuurlijk.

m.g
15-09-2005, 14:37
Dat is inderdaad minder, hoop dat hij snel herstelt en dat hij snel in Nederland vecht...

Ralph
15-09-2005, 14:46
Al wel een beetje verwacht, maar jammer! Een spoedig herstel toegewenst, Ernesto.

Anonymous
15-09-2005, 14:52
Geloven jullie nou dat Gilbert en Ernesto door blessures niet meedoen aan RR?

Ik ben niet Gilbert en ook niet Ernesto, maar ik vraag het me gewoon af.

Jay Hoov
15-09-2005, 16:06
Geloven jullie nou dat Gilbert en Ernesto door blessures niet meedoen aan RR?

Ik ben niet Gilbert en ook niet Ernesto, maar ik vraag het me gewoon af.

Dat geloven we echt ja...

ashi76
15-09-2005, 16:10
En zo blijft er steeds minder over van die mooie RR lineup... :(

Anonymous
15-09-2005, 16:18
Denk je dat een sportman als Ernesto zo een statement zou maken als hij niet geblesseerd was?

beetje rare suggesties maak je guest...

Marco (scheids)
15-09-2005, 16:23
Geloven jullie nou dat Gilbert en Ernesto door blessures niet meedoen aan RR?

Ik ben niet Gilbert en ook niet Ernesto, maar ik vraag het me gewoon af.

Je hebt helemaal gelijk gastje ... Vos zit zelf in de organisatie en ik denk dat ze tegen hun eigen trainer stiekum hebben gezegt dat ze een blessure hebben....straks ga je ook nog vertellen dat ze misschien wel bang zijn

DOMBO !!

Jay Hoov
15-09-2005, 16:28
Go Marco go Marco go Marco........

Ben
15-09-2005, 18:55
iemand met zoon staat van dienst ldie moet je op zn woord geloven

fighter81
15-09-2005, 19:06
Ik hoop voor hem en ons dat hij snel kan herstellen, zodat we hem weer in de ring zien!

Ronald
15-09-2005, 19:10
Ik heb 'm 1 keer live zien vechten en had 'm graag nog een keer live gezien. Helaas... :(

MJOKKIE
15-09-2005, 21:28
Geloven jullie nou dat Gilbert en Ernesto door blessures niet meedoen aan RR?

Ik ben niet Gilbert en ook niet Ernesto, maar ik vraag het me gewoon af.

Guest, kan je voortaan eerst jezelf goed laten informeren hoe het zaakje organisatorisch inelkaar steekt voordat je dit soort crap opschrijft. Zie post Marco scheids

Highline
15-09-2005, 22:02
echt jammer voor hoost! ik had hem nog wel een k-1 overwinning gegunt. hopelijk hersteld hij snel!

appelsap
16-09-2005, 10:36
Geloven jullie nou dat Gilbert en Ernesto door blessures niet meedoen aan RR?

Ik ben niet Gilbert en ook niet Ernesto, maar ik vraag het me gewoon af.

Ik heb altijd gehoord dat domme vragen niet bestaan.....................Ik begin te twijfelen.

Gilbert heeft een knieband gescheurd en ernesto tobt al langer met knie en huid.

Zo nu weet je ook nog wat ze hebben. Misschien dat je daar wat aan hebt....

Sjaak
19-09-2005, 16:33
To all my fans,

"I'm sorry to say that due to a persistant injury I will not be
able to participate in the Rotterdam Rumble on October 9th in AHOY'. This is also the reason why I will not fight the K-1 eliminations on September 23 in Japan.

I promised myself only to fight when I'm injury free but I still have hopes to fight this year. Where or when I don't know yet but I will let you know.

I especially apologize to everyone who don't have the opportunity to go to Japan and thought this was the best possibility to see me fight.

Anyway I wish you all a pleasant evening and hopefully good fights.

Osu
Ernesto "Mr. Perfect" Hoost



Nette verklaring van Ernesto.

Ik lees in de Ringsports dat hij nog niet weet of hij vecht op de K1, hoop dat hij heel snel hersteld want ik gun hem zijn 5e en laatste titel zeker.

HUNEBED
19-09-2005, 16:42
osu Sjaak, buiten de column van Hoost zegt hij toch wel duidelijk dat-ie er niet bij zal zijn op de 23-ste (de laatste 16 eliminatie) en dat-ie helemaal géén toernooien meer wil vechten (aldus Hoost in de ringsports nr. '71 blz. 30 onder het kopje: HOOST VECHT NIET !!!)

waarsch. was de column eerder af !

Sjaak
19-09-2005, 17:01
osu Sjaak, buiten de column van Hoost zegt hij toch wel duidelijk dat-ie er niet bij zal zijn op de 23-ste (de laatste 16 eliminatie) en dat-ie helemaal géén toernooien meer wil vechten (aldus Hoost in de ringsports nr. '71 blz. 30 onder het kopje: HOOST VECHT NIET !!!)

waarsch. was de column eerder af !

Beste Hunebed, dat klopt dat hij niet mee doet met de laatste 16 maar dat betekent dan toch nog niet dat hij er niet bij is in de finale :o

Dit is de K1 en daar is alles mogelijk. Weet bijna zeker dat de 8 die straks geplaatst zijn via de kwalificaties niet alle 8 vechten in de finale en tot 60 seconde voor aanvang van de finale kan alles gebeuren met de line-up ................. :wink: Laten ze Ernesto maar een wild card geven, dat verdiend die met zijn status.

osu Sjaak

Marco (scheids)
19-09-2005, 17:31
Beste Hunebed, dat klopt dat hij niet mee doet met de laatste 16 maar dat betekent dan toch nog niet dat hij er niet bij is in de finale :o
osu Sjaak

Hoe doet ie dat dan als ie zelf al aangeeft geen toenooien meer te vechten???? De finale is ook een toernooi.... :wink: