PDA

View Full Version : Vraagje Vodafone Abonnement



B3 lik3 M3
15-09-2005, 16:56
Ik heb nu nog een jaar een abonnement bij Vodafone. Looptijd is nog een jaar.
Nu willen die lijers mijn abbo niet verlagen.

Kan ik op één of andere manier onder mijn contract uitkomen?

Alle tips zijn welkom!!

Anonymous
15-09-2005, 16:58
Hmm, ik heb ook een Vodafone abbo en de verkoper in de winkel zei tegen mij dat je het abbo naar 4 betaalde maanden 1 stap omlaag kon zetten. Maar dat is al weer meer als een jaar geleden dus kan best zijn dat de voorwaarden intussen veranderd zijn.

Anonymous
15-09-2005, 17:07
Hmm, ik heb ook een Vodafone abbo en de verkoper in de winkel zei tegen mij dat je het abbo naar 4 betaalde maanden 1 stap omlaag kon zetten. Maar dat is al weer meer als een jaar geleden dus kan best zijn dat de voorwaarden intussen veranderd zijn.

ja omhoog is nooit zo'n probleem he. hij heeft t over verlagen

mama
15-09-2005, 17:19
ja meestal kan het wel maar dan moet je er 1 malig een soort van boete voor betalen. althans dat is bij de kpn

Anonymous
15-09-2005, 17:26
Hmm, ik heb ook een Vodafone abbo en de verkoper in de winkel zei tegen mij dat je het abbo naar 4 betaalde maanden 1 stap omlaag kon zetten. Maar dat is al weer meer als een jaar geleden dus kan best zijn dat de voorwaarden intussen veranderd zijn.

ja omhoog is nooit zo'n probleem he. hij heeft t over verlagen

Waar heb ik het over verhogen dan???
Ik zeg toch nadat je 4 maanden lang je abbo aangehouden hebt waar je voor getekend hebt dat je dan 1 stap OMLAAG kunt..

Justinian
15-09-2005, 21:29
Hmm, ik heb ook een Vodafone abbo en de verkoper in de winkel zei tegen mij dat je het abbo naar 4 betaalde maanden 1 stap omlaag kon zetten. Maar dat is al weer meer als een jaar geleden dus kan best zijn dat de voorwaarden intussen veranderd zijn.

ja omhoog is nooit zo'n probleem he. hij heeft t over verlagen

Waar heb ik het over verhogen dan???
Ik zeg toch nadat je 4 maanden lang je abbo aangehouden hebt waar je voor getekend hebt dat je dan 1 stap OMLAAG kunt..
:lol:

NTT-FX
15-09-2005, 21:42
Goed in de gaten houden of ze hun algemene voorwaarden niet aanpassen ; als ze dat doen kun je er namelijk alsnog vanaf.

payap
15-09-2005, 23:38
check ff www.telecomvergelijker.nl of stel die vraag daar in het forum. daar zitten gsm / abo experts.

meen dat je het vroeger wel kon met vodafone maar dat ze idd een tijd terug dit hebben afgeschaft. maar weet het niet zeker.

Anonymous
15-09-2005, 23:38
Vodaphone zijn de grootste vieze rotte gore kontneukers die er bestaan op deze aardbol, ik doe nog niet eens moeite meer om hun uit te schelden als ik hun opbel, ik hang gewoon direct op, zonder iets te zeggen, puur uit frustratie dat ik me ooit bij hun heb aangemeld. nog maar 2 mndn en dan ben ik van hun af. gelukkig.

payap
15-09-2005, 23:41
denk dat dit je misschien we kan helpen.


http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm/abo/?action=list_special_constructions

ICON
15-09-2005, 23:50
Vodaphone zijn de grootste vieze rotte gore kontneukers die er bestaan op deze aardbol, ik doe nog niet eens moeite meer om hun uit te schelden als ik hun opbel, ik hang gewoon direct op, zonder iets te zeggen, puur uit frustratie dat ik me ooit bij hun heb aangemeld. nog maar 2 mndn en dan ben ik van hun af. gelukkig.

hah dat heb ik bij orange ook

Anonymous
15-09-2005, 23:52
Ik ga lekker de pre paid kneus uithangen, fokt mij dat, bellen mensen mij maar op.

B3 lik3 M3
16-09-2005, 08:26
tnx ik zal eens kijken..