PDA

View Full Version : Bob vs Fedor !!!!



NormaR
16-09-2005, 14:05
Lees dit net op vosproductions:

Eindelijk het verlossende antwoord. Vecht Fedor wel of niet op 9 oktober in de Ahoy Rotterdam. JA hij vecht en tegen niemand minder dan BOB SCHREIBER.

Niemand anders durfde het aan om tegen Fedor te vechten, maar Bob vindt het een grote eer.

Dit wordt echt een super evenement!


http://www.vosproductions.nl/phpbb/viewtopic.php?t=200

HUNTER
16-09-2005, 14:09
WTF :shock: :shock: :shock:

pfff je kunt zeggen wat je wil maar Bob heeft wel guts!!

sportfan
16-09-2005, 14:27
Lees dit net op vosproductions:

Eindelijk het verlossende antwoord. Vecht Fedor wel of niet op 9 oktober in de Ahoy Rotterdam. JA hij vecht en tegen niemand minder dan BOB SCHREIBER.

Niemand anders durfde het aan om tegen Fedor te vechten, maar Bob vindt het een grote eer.

Dit wordt echt een super evenement!


http://www.vosproductions.nl/phpbb/viewtopic.php?t=200

Dapper! Is dit geen aparte topic waard?

Ton
16-09-2005, 14:30
GVD ik ga kaarten kopen !! :twisted: :!:

Top dit, niet normaal!
Respect voor Bob, wat een lef.Ik heb het wel vaker gezegt, Bob is zowieso al iemand waarvoor ik een kaartje koopt, maar Bob tegen Fedor, Damn :shock:

Hoe zit het met zijn rug?

Iwan
16-09-2005, 14:30
Damn, da's vet!

Marco (scheids)
16-09-2005, 14:33
Ben benieuwd of iemand nu nog problemen met de line-up heeft .... LMAO :lol:

Ralph
16-09-2005, 14:42
Zo! Dat is nog eens een verrassing! Respect voor Bob dat hij dit aandruft!

Wheelie
16-09-2005, 14:47
Lees dit net op vosproductions:

Eindelijk het verlossende antwoord. Vecht Fedor wel of niet op 9 oktober in de Ahoy Rotterdam. JA hij vecht en tegen niemand minder dan BOB SCHREIBER.

Niemand anders durfde het aan om tegen Fedor te vechten, maar Bob vindt het een grote eer.

Dit wordt echt een super evenement!




http://www.vosproductions.nl/phpbb/viewtopic.php?t=200

Dapper! Is dit geen aparte topic waard?

heb het even gesplitst

Mike
16-09-2005, 14:50
hoezo durfde niemand anders?!

wat is dat nou voorn instelling voor een vechter? tegen de champ vechten wil iedereen toch. als je bang bent voor een pakslaag moet je mijns inziens geen vechter worden. Is toch een buitenkansje om tegen de kampioen te kunnen vechten. je hebt niks te verliezen dan.

dtgerald
16-09-2005, 14:52
Respect voor Bob wordt het toch een vet gala.En hoe zit het met Coleman?

chief108
16-09-2005, 14:54
dat maakt het ineens weer een stuk interessanter...

GO BOB!!!!
sla hem op z'n kop!!!

vind dat bob hem ff flink op z'n lazer mot geven...

zou een leuke zijn voor de stats
:D

Chief108

Disney
16-09-2005, 14:59
Super gaaf nieuws!!!

Tuigenke
16-09-2005, 14:59
topgevecht! Ton, we gaan kaarten kopen:)

mossad
16-09-2005, 15:22
Ongelofelijk dat Bob daar gaat staan. Die zegt niet gauw nee tegen een uitdaging :lol:

Milco Voorn tegen Fedor had me ook wel leuk geleken. Hij trapt hard vanuit de guard.

54321
16-09-2005, 15:30
zwaar respect voor bob, maar deze partij gaat niet lang duren! r1 tko fedor!

Marco
16-09-2005, 15:36
ik snap het ff niet meer, volgens mij is Bob nog steeds niet geholpen aan zijn rug ? en nu gaat hij tegen Fedor ? Bob tegen Manhoef j.l. was al duidelijk te zien dat Bob leedt onder zijn rugblessure (ok, hij brak ook zijn kuitbeen) en nu dus tegen Fedor........veel succes Bob of het verstandig is weet ik niet.....

Mickey
16-09-2005, 15:49
ik snap het ff niet meer, volgens mij is Bob nog steeds niet geholpen aan zijn rug ? en nu gaat hij tegen Fedor ? Bob tegen Manhoef j.l. was al duidelijk te zien dat Bob leedt onder zijn rugblessure (ok, hij brak ook zijn kuitbeen) en nu dus tegen Fedor........veel succes Bob of het verstandig is weet ik niet.....

Marco = Correct!

Ik vind het echt een super partij.. Begrijp me niet verkeerd.
Kudos voor de organisatie..

Maar ik vraag me af of Bob gezien bovenstaande deze partij wel moet
aannemen. Hij is iig zeker niet bang! Damn.

Imho: Fedor of Manhoef = niet te vergelijken.

MJOKKIE
16-09-2005, 15:49
TJa, cool dat Fedor vecht, absoluut, maar had em liever tegen iemand anders gezien. Bob is kansloos, duurt nog geen ronde

flip
16-09-2005, 15:53
misschien gooien Bob en Fedor het op een accoordje. ze zorgen gewoon voor een hoop publiek en een spectaculaire partij.
wat willen wij als publiek dan nog meer?

Bob heeft idd een hoop lef

Biiyen
16-09-2005, 15:54
ongeloofelijk... :shock: Hier is een nieuw spreekwoord op zijn plaats:
"Hij heeft ballen als Bob"

Thomasmurda
16-09-2005, 16:17
ongeloofelijk... :shock: Hier is een nieuw spreekwoord op zijn plaats:
"Hij heeft ballen als Bob"

Ballen Bob :D

MJOKKIE
16-09-2005, 16:23
[quote="flip"]misschien gooien Bob en Fedor het op een accoordje. ze zorgen gewoon voor een hoop publiek en een spectaculaire partij.
wat willen wij als publiek dan nog meer?


Dat denk ik ook, maakt mij niet uit , vind het prima, als ze er maar een spektakel van maken. Hopelijk houden ze het staande, als ze naar de grond graan is het binnen 10 tellen klaar. respect voor Bob, maar ik geloof ook wel in een akkoordje.

Marco
16-09-2005, 16:27
[quote=flip]misschien gooien Bob en Fedor het op een accoordje. ze zorgen gewoon voor een hoop publiek en een spectaculaire partij.
wat willen wij als publiek dan nog meer?


Dat denk ik ook, maakt mij niet uit , vind het prima, als ze er maar een spektakel van maken. Hopelijk houden ze het staande, als ze naar de grond graan is het binnen 10 tellen klaar. respect voor Bob, maar ik geloof ook wel in een akkoordje.

ik geloof er niet in, ik geloof dat Bob zijn trots en vechtershart op dit moment zijn rationele denken in de weg zit.(en het geld zal ook niet verkeerd zijn) maar een akkoordje lijkt me niet iets voor Bob.

MJOKKIE
16-09-2005, 16:29
misschien is het staande nog wel sneller klaar, maar ik hoop dat bob knokt als een leeuw, maar ik vrees dat het geweld van Fedor gewoon iets te veel is.

kunnen ze niet ruilen, Bob tegen Valentijn en Antony tegen Fedor, die geef ik namelijk een veel grotere kans. Anthony heeft namelijk de hardste kop van Nederland, Bob had die ooit

Marco
16-09-2005, 16:36
Bob moet helemaal niet vechten die man moet geopereerd worden en dan lekker van zijn pensioen genieten ! Bob heeft zich genoeg bewezen en genoeg uitgedeeld maar laten we niet vergeten ook genoeg ontvangen....

MJOKKIE
16-09-2005, 16:51
Bob moet helemaal niet vechten die man moet geopereerd worden en dan lekker van zijn pensioen genieten ! Bob heeft zich genoeg bewezen en genoeg uitgedeeld maar laten we niet vergeten ook genoeg ontvangen....

om van je pensioen te kunnen genieten, moet je wel centen hebben.....
Geld mag nooit een motivatie zijn, al helemaal nie om je gezondheid op het spel te zetten.

Maar Anthony zou toch top zijn!!

mama
16-09-2005, 17:00
kom op
ik wil anthony helemaal niet de grond in trappen oid. maar Fedor is voor Anthony een maatje of wat te groot

Blashyrkh
16-09-2005, 17:04
Dit is wel SUPERVET!! Maar hoe zit het nu met Coleman??

MJOKKIE
16-09-2005, 17:05
kom op
ik wil anthony helemaal niet de grond in trappen oid. maar Fedor is voor Anthony een maatje of wat te groot

He helemaal mee eens maar voor wie niet, behalve de echte pride top. Maar ik geef Anthony een reelere kans dan Bob, denk dat Bob dit gewoon niet moet doen, want als ze er vol voor gaan, sloopt Fedor bob. Bob geniet mijn grootste respect maar dit is madmans gedrag

Anonymous
16-09-2005, 17:06
[quote="Marco"]Bob moet helemaal niet vechten die man moet geopereerd worden en dan lekker van zijn pensioen genieten ! Bob heeft zich genoeg bewezen en genoeg uitgedeeld maar laten we niet vergeten ook genoeg ontvangen....[/quote

ben het met je eens kerel, bob verdient alle respect maar dit is niet verstandig bv als de uitslag van een voetbalwedstrijd van te voren
bekend is koop je toch ook geen kaartje van 80 euri?
nogmaals veel respect voor bob ''balls of steel '' schreiber!!!!!!

Jay Hoov
16-09-2005, 17:18
Respect...maar of het slim is :shock:

Maar voor de fans is het natuurlijk geweldig!!!

Halfshot
16-09-2005, 17:29
mismatch!!!
een hoog Rudie Koopmans v.s Rob Kaman gehalte.

ashi76
16-09-2005, 17:29
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Fedor voorlopig niet zou vechten omdat hij een operatie aan zijn hand moest ondergaan..... :shock:

Vraag me ook af voor hoeveel % het zeker is dat deze partij doorgaat...

MJOKKIE
16-09-2005, 17:55
mismatch!!!
een hoog Rudie Koopmans v.s Rob Kaman gehalte.

Ben het helemaal met je eens. je weet al lang wat er gaat gebeuren. Geen hol aan bij nader inzien, maar als iedereen zich lekker in de maling wil laten nemen, prima.

marcelt
16-09-2005, 17:58
Is het al bevestigd dan van de kant vd organisatie?

In mijn oren klinkt het als een gerucht. er staat zoveel op de diverse fora!

redjuh
16-09-2005, 18:20
als fedor vecht... who gives a shit... hij vecht!

Sjaak
16-09-2005, 18:23
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

MJOKKIE
16-09-2005, 18:32
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

Sjaak=correct, Bob heeft daar niets meer te zoeken.

Muay Thai Elite
16-09-2005, 18:49
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

Sjaak=correct, Bob heeft daar niets meer te zoeken.

x 3

Anonymous
16-09-2005, 18:51
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

ik vroeg het me af of zijn rug al is verholpen zoniet wat is er met de inzameling gebeurdt, hoeveel er is opgehaald want heb een mensen geld zien geven vond het persoonlijk echt schandaligl om mensen geld te vragen voor zijn rug en daarna heb ik er niks meer over gehoord/gelezen omdan nu te lezen dat hij weer gaat vechten zo begin je al het respect dat je hebt opgebouwdt beetje bij beetje af te breken
ik zou ook zeer betreuren

Wheelie
16-09-2005, 18:53
misschien heeft die nog niet genoeg geld bij elkaar voor die operatie

Marco (scheids)
16-09-2005, 18:55
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

ik vroeg het me af of zijn rug al is verholpen zoniet wat is er met de inzameling gebeurdt, hoeveel er is opgehaald want heb een mensen geld zien geven vond het persoonlijk echt schandaligl om mensen geld te vragen voor zijn rug en daarna heb ik er niks meer over gehoord/gelezen omdan nu te lezen dat hij weer gaat vechten zo begin je al het respect dat je hebt opgebouwdt beetje bij beetje af te breken
ik zou ook zeer betreuren

Lees ff de Ringsport van deze maand !!!!

Deuce
16-09-2005, 18:58
Bob moet het toch zelf weten, als hij wil knokken met een kapotte rug dan is dat zijn keus. Dat hij onder het mes moet is toch al zeker, en dat het geld wat je mischien destijds hebt overgemaakt wordt gebruikt voor dat doel is ook zeker.....

Ik kan me voorstellen dat Bob het een eer vind en mischien zelfs wel het geld nodig heeft, ivm zn nieuwe sporschool etc.

Of het qua gezondheid verstandig is uberhaupt te vechten, of het nou fedor of pietpannekoek is........dat is de keus van bob...

Marco (scheids)
16-09-2005, 19:01
Deuce = zeer correct

Anonymous
16-09-2005, 19:19
Ik zou deze partij betreuren, niet doen Bob .....................

ik vroeg het me af of zijn rug al is verholpen zoniet wat is er met de inzameling gebeurdt, hoeveel er is opgehaald want heb een mensen geld zien geven vond het persoonlijk echt schandaligl om mensen geld te vragen voor zijn rug en daarna heb ik er niks meer over gehoord/gelezen omdan nu te lezen dat hij weer gaat vechten zo begin je al het respect dat je hebt opgebouwdt beetje bij beetje af te breken
ik zou ook zeer betreuren

Lees ff de Ringsport van deze maand !!!!

zu wel willen maar hij was er nog niet in mijn buurt als ik maandag weer
ga werken zal ik even op het station kijken
Bob moet het toch zelf weten, als hij wil knokken met een kapotte rug dan is dat zijn keus. Dat hij onder het mes moet is toch al zeker, en dat het geld wat je mischien destijds hebt overgemaakt wordt gebruikt voor dat doel is ook zeker.....

Ik kan me voorstellen dat Bob het een eer vind en mischien zelfs wel het geld nodig heeft, ivm zn nieuwe sporschool etc.

Of het qua gezondheid verstandig is uberhaupt te vechten, of het nou fedor of pietpannekoek is........dat is de keus van bob...
_________________
Punanimaster, shipan en officieel erkend proffesioneel in zuurmaken van levens...

@deuce
zeker weten dat het zijn eigen keus maar vindt het gewoonweg zonde
dat hij blijft vechten hij heeft een grote reputatie en die gooit hij nu te grabbel een verstandig mens weet waneer het tijd is om te stoppen ook al heb je het geld nodig of voor de eer want die valt er tegen fedor gewoon weg niet te halen of het moet een pak slaag zijn wat als eer wordt beschouwd

ps vindt het persoonlijk ook een mismatch

Octavius
16-09-2005, 19:20
De 2de KO voor Bob dan na Ernesto in de K-2.

Alle respect maar ik ga geen 70 euro dokken om te zien hoe Bob:
1. heel snel tikt of KO gaat.
2. Een work tussen Fedor en Bob.

Shytown
16-09-2005, 21:41
Hmmz ik hoor niemand die zich afvraagt waarom Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander van Fedor, niet vecht.

Ronald
16-09-2005, 21:56
Hmmz ik hoor niemand die zich afvraagt waarom Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander van Fedor, niet vecht.
Goeie vraag Shytown, dat zou ik ook veel liever zien.

Ik vind het gaaf om Fedor in actie te zien, en Bob geeft echt blijk van lef, maar dit is een mismatch.

Anonymous
16-09-2005, 22:31
Blij dat ik die avond niet de BOB ben.

MJOKKIE
16-09-2005, 22:50
De 2de KO voor Bob dan na Ernesto in de K-2.

Alle respect maar ik ga geen 70 euro dokken om te zien hoe Bob:
1. heel snel tikt of KO gaat.
2. Een work tussen Fedor en Bob.

Octavius=correct, dit is een bullshitpartij

Highline
16-09-2005, 23:05
ik denk ook niet dat bob het redt tegen fedor maar 9 oktober zullen we het weten. iig respect voor bob dat hij weer vecht!

shyne
16-09-2005, 23:22
Zelfs Rizzo maakt geen schijn van kans tegen Fedor..
kijk hoe snel Sergei korte mette met hem maakte..

Hopelijk duurt deze partij langer dan 1 minuut, maar ik betwijfel het..

Anonymous
17-09-2005, 00:42
Hmmz ik hoor niemand die zich afvraagt waarom Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander van Fedor, niet vecht.

die wil/durft niet net als vele anderen

Johan H
17-09-2005, 01:28
ik vind het wel raar dat sommige mensen deze partij een mismatch of een domme zet noemen van Bob,maar als jij in zijn schoenen zou staan en jij zou een kans krijgen om tegen een van de allergrootsten ooit te vechten,zouden jullie het dan niet doen?Ik vind dat hij het een beetje verkeerd aanpakt maar dat hij wel de juist keuze maakt die iedereen zou maken die in zijn schoenen stond.

dtgerald
17-09-2005, 01:40
De 2de KO voor Bob dan na Ernesto in de K-2.

Alle respect maar ik ga geen 70 euro dokken om te zien hoe Bob:
1. heel snel tikt of KO gaat.
2. Een work tussen Fedor en Bob.

Octavius=correct, dit is een bullshitpartijJe bent wel erg negatief er staan trouwens meer mooie partijen op het programma.Ik denk ook niet dat Bob kan winnen dat zou een beetje naief zijn.Maar ik ga toch Randleman vs Igor is ook de moeite om te gaan en Venetiaan vs Balrak lijkt me ook een mooie pot.

Octavius
17-09-2005, 05:21
De 2de KO voor Bob dan na Ernesto in de K-2.

Alle respect maar ik ga geen 70 euro dokken om te zien hoe Bob:
1. heel snel tikt of KO gaat.
2. Een work tussen Fedor en Bob.

Octavius=correct, dit is een bullshitpartijJe bent wel erg negatief er staan trouwens meer mooie partijen op het programma.Ik denk ook niet dat Bob kan winnen dat zou een beetje naief zijn.Maar ik ga toch Randleman vs Igor is ook de moeite om te gaan en Venetiaan vs Balrak lijkt me ook een mooie pot.

Niks naief, ik wil waar voor me geld. Met alle respect voor Bob. Maar de kans dat hij deze wint met zij fysieke toestand nu is kleiner dan dat ik door bliksem geraakt wordt.
Tuurlijk staan er mooie partijen op. Maar wees eerlijk, als je 3 goeie partijen zie dan is het veel misschien. Dan is 70E nog steeds veel geld.

Wat betreft Venetiaan vs Balrak. Balrak is geen 'natuurlijke' zwaar gewicht en Jerrel heeft lang niet gevochten naar mijn weten. Weet niet wat je hier van moet verwachten.
Randleman vs Igor. Tja er zijn er die daar 70E voor neerleggen. Ieder zijn hobbie.

Ik ben eerder benieuwd naar Anthony vs. Valentijn.

Anonymous
17-09-2005, 05:55
luister octavius...en heel veel andere mensen op dit forum...Met alle respect maar volgens mij hebben jullie niet altijd door wat er voor nodig is om een topper voor fedor te halen. Het is niet even Rizzo bellen of even noguira bellen of iets dergelijks... Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren dat Bob dat doet getuigd van enorm veel lef!!
Vind t jammer dat er op met name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen, of iets dergelijks!
Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt als je op dit topniveau een matchmaking in elkaar moet zetten!

Maar nogmaals respect voor Bob dat jij het opneemt tegen Fedor en respect voor de organisatie dat ze zulke vechters naar Nederland hebben gehaald.

Ps Balrak is wel een natuurlijke zwaargewicht maar heeft altijd op een superstreng dieet geleefd om op 76 te kunnen vechten!

Anonymous
17-09-2005, 10:21
behoorlijk veel negatieve wijsneuzen hier... RESPECT voor Bob! of ie het red :? dat weet ik niet... maar hij heeft in ieder geval geen toque nodig.. als je ballen van staal hebt!

sportfan
17-09-2005, 10:36
luister octavius...en heel veel andere mensen op dit forum...Met alle respect maar volgens mij hebben jullie niet altijd door wat er voor nodig is om een topper voor fedor te halen. Het is niet even Rizzo bellen of even noguira bellen of iets dergelijks... Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren dat Bob dat doet getuigd van enorm veel lef!!
Vind t jammer dat er op met name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen, of iets dergelijks!
Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt als je op dit topniveau een matchmaking in elkaar moet zetten!

Maar nogmaals respect voor Bob dat jij het opneemt tegen Fedor en respect voor de organisatie dat ze zulke vechters naar Nederland hebben gehaald.

Ps Balrak is wel een natuurlijke zwaargewicht maar heeft altijd op een superstreng dieet geleefd om op 76 te kunnen vechten!

"Het is niet even Rizzo bellen?" Hoezo? Fedor was nooit officieel (persbericht) van de line-up afgehaald en Rizzo was toch zijn tegenstander? Of was Rizzo wel geinformeerd dat Fedor niet zou vechten na Crocop en kan hij zijn training 3 weken van te voren niet continueren? Rizzo was volgens mij onlangs gewoon in Nederland.

Ik heb zeker onnoemelijk respect voor Bob dat hij het durft op te nemen tegen Fedor. Alleen is het bij voorbaat een kansloze missie leeftijd, blessures, winning-streak, etc. Het lijkt op Barcelona - RBC Roosendaal. Liefst zou ik Fedor tegen een gelijkwaardige vechter zien.

Justinian
17-09-2005, 10:38
luister octavius...en heel veel andere mensen op dit forum...Met alle respect maar volgens mij hebben jullie niet altijd door wat er voor nodig is om een topper voor fedor te halen. Het is niet even Rizzo bellen of even noguira bellen of iets dergelijks... Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren dat Bob dat doet getuigd van enorm veel lef!!
Vind t jammer dat er op met name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen, of iets dergelijks!
Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt als je op dit topniveau een matchmaking in elkaar moet zetten!
Ik reageer graag even op je opmerking dat 鈥渕et name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen鈥?. Ik kan in deze topic geen post vinden waarin de suggestie wordt gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen (voor Fedor), tenzij je doelt op de post van Shyne waarin hij zich afvraagt waarom niemand zich afvraagt waarom Rizzo niet komt. Om dit soort discussies te vermijden zou het goed zijn wanneer de organisatie hier, net als 2h2h in het verleden, openheid van zaken geeft. Organisaties als Shooto, Rutz promotions en Rings doen dit nog steeds. De organisatie had ook kunnen aangeven waarom Rizzo niet tegen Fedor vecht, maar ik heb er tot op heden niks over gelezen.
Op dit forum is/ wordt wel de twijfel uitgesproken of de aangekondigde toppers wel komen. Op dit moment blijkt dat men het hier in een groot deel van de gevallen bij het rechte eind had: Gilbert Yvel vecht niet en Ernesto Hoost vecht ook niet. Beide vechters hebben een goede reden om niet te vechten, maar dit laat onverlet dat ze niet vechten. Overigens is het een goede zaak dat Fedor toch vecht.
Tenslotte, het feit dat de website van Bushido Europe pas enkele weken voor het gala online stond doet ook afbreuk aan de geloofwaardigheid van de organisatie. Desalniettemin hoop ik op een topgala met veel bezoekers dat voor herhaling vatbaar blijkt!


Maar nogmaals respect voor Bob dat jij het opneemt tegen Fedor en respect voor de organisatie dat ze zulke vechters naar Nederland hebben gehaald.
Alle respect voor Bob! Het getuigt van veel lef dat hij deze partij aanneemt, zeker nu hij waarschijnlijk nog steeds problemen heeft met zijn rug. Bob heeft als vechter overigens groot gelijk dat hij deze kans aangrijpt, of het verstandig is is een andere vraag. Ik zal hem in ieder geval aanmoedigen tijdens de wedstrijd!

M.Hersisia
17-09-2005, 11:42
luister octavius...en heel veel andere mensen op dit forum...Met alle respect maar volgens mij hebben jullie niet altijd door wat er voor nodig is om een topper voor fedor te halen. Het is niet even Rizzo bellen of even noguira bellen of iets dergelijks... Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren dat Bob dat doet getuigd van enorm veel lef!!
Vind t jammer dat er op met name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen, of iets dergelijks!
Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt als je op dit topniveau een matchmaking in elkaar moet zetten!

Maar nogmaals respect voor Bob dat jij het opneemt tegen Fedor en respect voor de organisatie dat ze zulke vechters naar Nederland hebben gehaald.

Ps Balrak is wel een natuurlijke zwaargewicht maar heeft altijd op een superstreng dieet geleefd om op 76 te kunnen vechten!


Enorm veel lef??? Met alle respect, maar lef vind ik het niet... Eerder behoorlijk dom :? ..! Ik weet niet met welke reden hij deze partij aangenomen heeft, maar als je het aan je rug hebt ( waar je je hele leven mee door moet ) dan is niets het waard om zo'n partij te vechten. Zelfs financieel zijn er best andere alternatieven...!!!

shyne
17-09-2005, 12:05
Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren


misschien verstandig om het dan verder van te voren te regelen?
ook wel zo handig voor Fedor als hij van te voren weet tegen wie hij moet vechten..

het is gewoon jammer dat een groots gala als dit een vergelijkbare promotie/communicatie/PR heeft als een zonnehuis gala..

toen ik de flyer voor het eerst zag bij RINGS in de vechtsebanen kon ik niet wachten om kaarten te halen.. nu heb ik ze nog steeds niet..

RedDawn
17-09-2005, 12:48
De onbetwiste nummer 1 van de wereld tegen een geblesseerde en over de top zijnde vechter die enkele weken van te voren krijgt te horen dat hij aan de bak moet.

Mooie matchmaking! :(

Anonymous
17-09-2005, 12:50
tsja vindt ook dat de organisatie van dit gala beter zijn best had moeten doen voor een goede tegenstander voor fedor. Zet hem desnoods tegen Valentijn ofzo > Maar tegen Bob lijkt me een beetje zielig. Bob heeft zijn beste tijd gehad en zou ;lekker van zijn oude dag moeten genieten en niet tegen onmogelijke tegenstanders worden gezet. ZOu best nog wel es een partij van Bob willen zien maar dan tegen een gelijkwaardig tegenstander. Vindt ook erg slecht van de organisatie.

Hadden ze geen BGob Sapp tegen Fedor kunne zetten.

Dat was nog leuk geweest tenminste maar dit is echt zielig hoop dat bob het oerleeft.

Octavius
17-09-2005, 12:58
luister octavius...en heel veel andere mensen op dit forum...Met alle respect maar volgens mij hebben jullie niet altijd door wat er voor nodig is om een topper voor fedor te halen. Het is niet even Rizzo bellen of even noguira bellen of iets dergelijks... Er zijn weinig tot geen vechters die een partij tegen fedor aan nemen 3 weken van te voren dat Bob dat doet getuigd van enorm veel lef!!
Vind t jammer dat er op met name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen, of iets dergelijks!
Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt als je op dit topniveau een matchmaking in elkaar moet zetten!

Maar nogmaals respect voor Bob dat jij het opneemt tegen Fedor en respect voor de organisatie dat ze zulke vechters naar Nederland hebben gehaald.

Ps Balrak is wel een natuurlijke zwaargewicht maar heeft altijd op een superstreng dieet geleefd om op 76 te kunnen vechten!

Ik weet heel goed dat je niet 123 effe wat regelt. Over Bob, of het nu lef, gekheid of het geld is. Respect dat je het doet. Maar ik zou als organisatie niet het risico willen lopen ivm zijn medische gesteldheid. Vraag me af of je wel mag vechten met zoiets. Hoe zit dat met verzekering enz. Maar goed.

Sommige hebben hier gewoon nog niet door dat het Nederlandse publiek het meest zeikende en kritische publiek is wat er is. Kijk maar naar het sterren boksen, 2H2H had jaren supergala's maar is door 3 domme BN partijen neer gesabeld. Mag je nog zo grote line-up hebben, de echte liefhebbers komen wel, maar daar kan je een gala van dat formaat niet van betalen. Het grote publiek wil spektakel, sensatie en vooral stompen en schoppen zien. Zeker voor die 70E. Als je de line-up telkens veranderd of niet waar kan maken komen ze 1x maar nooit meer. Dus als je toppers haalt wees dan voorzichtig, tuurlijk zijn er factoren genoeg waar je in de shit kan raken dat ze niet komen enz. Dat is het risico.

Als je het gevold heb hier ken je vast de reacties op de RR toen bekend werd wie er zouden komen. Heel veel riepen: Ik geloof het niet en z'mn lineup is niet haalbaar in Nederland, eerst zien dan pas geloven.

Anonymous
17-09-2005, 13:00
ik dacht dat fedor tot het eind van het jaar niet meer in actie kon komen ivm een blessure aan zn hand maar ik hoop echt dat het doorgaat

en ik vind niet dat de mensen moeten zeuren over de partij tegen bob

mensen komen om hem te zien vechten en dat doet hij nu

maar ik geloof het pas als het op de officiele site bevestigd is en deze partij staat er nogsteeds nix van op dus heb nog niet het vertrouwen dat deze partij er echt gaat komen

The Maniac
17-09-2005, 14:12
Volgens mij wil bob wel maar kan Fedor niet ik dacht dat Fedor pas in december vecht na zijn herstel van zijn hand hij is toch weer geblesseerd maar dat is BOB ook. Ik denk niet dat dit doorgaat geloof zo niet in Fedor gaat vechten.

MJOKKIE
17-09-2005, 14:31
Deze discussie kunnen we oeverloos gaan voeren, je hebt mensen die het fantastisch vinden dat een Fedor uberhaupt vecht, en je hebt mensen die het een aanfluiting vinden dat Fedor een uitgerangeerde Bob als tegenstander krijgt. Ik reken mijzelf, voor zover van belang, tot de laatste categorie.
Ik kan hier in de stad nog geen steeg in of ik kijk tegen de de afbeelding van Marc coleman, Ernesto, Gilbert of Fedor aan. Feit is dat er van deze groots van de toren geblazen line-up bar weinig overblijft. Fedor komt... Supercool, ware het niet dat het een partij wordt die geen partij is. Het is niet , zoals je dat graag bij een partij ziet, de vraag wie er gaat winnen, nee het is de vraag hoe snel Bob K.O gaat of aftikt. De organisatie stond met de rug tegen de muur. Fedor vecht niet tegen oorspronkelijke tegenstander en de rest van de wereld schijt in zijn broek en/of is te duur. Not our problem. Dus gaan ze op zoek naar , zomaar een tegenstander. Wie konden ze zo gek krijgen.... Precies, een op weg naar invaliditeit zijnde Bob als ie zo doorgaat, die net zo hard (financieel gezien) met zijn (kapotte) rug tegen de muur staat als de organisatie. Ja Bob heeft lef, misschien iets te veel lef, maar als je t mij vraagt heeft ie next to steel balls shit for brains, want deze voormalige topvechter met een leeuwenhart zet zijn gezondheid op het spel, en ik vermoed dat de organisatie wist dat als iemand gek genoeg is om deze pot aan te nemen het Bob wel zou zijn. Bob moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen en het publiek moet niet in de maling worden genomen.
Verder heeft de organisatie, die nog moeilijker communiceert dan een pandabeer, een aantal goede potten op de rol staan, zeker de moeite waard, vind alleen Bob tegen fedor een authentiek gotspe

Marco
17-09-2005, 14:46
Mjokkie is correct.

Fonz
17-09-2005, 15:32
Wat een vreselijke mismatch!! Had Coleman tegen Fedor gezet. Omdat Yvel niet vecht zochten ze nog een tegenstander voor hem. Dat was een mooie pot geweest. De partij duurt nog geen minuut, of ze moeten het op een accoordje gooien...dat laatste zou nog erger zijn...ik weet niet of Bob zich daar voor zal lenen.

Emilio
17-09-2005, 18:25
Dapper is t wel. Maar ik denk dat het heel pijnlijk gaat worden.

dontmindme
17-09-2005, 19:51
Ja Bob heeft lef, misschien iets te veel lef, maar als je t mij vraagt heeft ie next to steel balls shit for brains, want deze voormalige topvechter met een leeuwenhart zet zijn gezondheid op het spel, en ik vermoed dat de organisatie wist dat als iemand gek genoeg is om deze pot aan te nemen het Bob wel zou zijn. Bob moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen en het publiek moet niet in de maling worden genomen.
Verder heeft de organisatie, die nog moeilijker communiceert dan een pandabeer, een aantal goede potten op de rol staan, zeker de moeite waard, vind alleen Bob tegen fedor een authentiek gotspe


halleluja er zijn toch mensen die nadenkenken en het ook nog kunnen verwoorden toen bushido nog 2h2h was hebben ze ook een aantal ongelooflijk slechte gala's neergezet dat mensen nu een kaartje kopen om alleen fedor te zien moeten ze zelf weten maar ik ben mijn vertrouwen in appie heel lang geleden al verloren van mij krijgt ie geen cent hoop dat ie goed op zijn bek gaat voor zijn mooie ''beloftes''
ik lees wel achteraf hoe mensen zijn genaaid want je geld krijg je niet terug

The Bulldog
17-09-2005, 20:22
Iedereen kan hier van alles neerzetten over "Zet Coleman/Hardonck/Valentijn/wie-dan-ook dan tegen Fedor" maar misschien is dat ook wel geprobeerd. Dat weten we alleen niet omdat de communicatie vanuit de organisatie ronduit belabberd is.

Zoals al zoveel gezegd is, weet ik niet of het een verstandige keuze is, maar ik denk dat Bob wellicht meer een gevoelsmatig standpunt heeft dan een rationele. Dat zie je ook terug in zijn partijen want hij vecht met z'n hart en instinct.
Misschien denkt Bob wel 'What the hell, ik heb tegen Fedor niets te verliezen'.
Wat ik echt absoluut NIET geloof, is dat Bob een work zou aangaan en een akkoordje sluiten. Daar lijkt ie me echt het type niet voor en dat dit gezegd wordt, vind ik persoonlijk ook wel weer een voorbeeldje van praatjesmakers vanachter een pc (maar dat is mijn mening).

Het maakt mij geen fuck uit hoe deze matchup tot stand is gekomen (volgens sommigen 'bij gebrek aan beter'), maar ik wil 1 ding zeggen: MASSIVE RESPECT TO BOB EN GA ERVOOR!!!

Zit ook zeer veel in...

dtgerald
17-09-2005, 20:23
Bob zal wel niet winnen ,maar er heeft nog nooit iemand gewonnen voor de bel gaat dus.Maar jullie hebben wel een beetje gelijk. :wink:

HUNEBED
17-09-2005, 21:23
goeie post I-LOVE-KNOCKOUTS, you said it all ! maaruh hoe zit het nu werkelijk met de rug van BoB ??? wordt die operatie uitgesteld vanwege deze wedstrijd of is Bob nu al geopereerd ? (die operatie zou zijn uitgesteld ('n week ?) wegens ziekte van de desbetreffende chirurg, maar naar wanneer?)

'k wil die wedstrijd tegen Fedor wel zien, hoelang of hoe kort die ook mag zijn...

dus Bob laat ff weten hoe het ervoor staat ! (mocht je dit allemaal lezen) thanx

Anonymous
17-09-2005, 21:31
Ik sprak Bob vanmorgen en hij zei dat hij 9 oktober 100% zeker vecht.
Let maar op Bob gaat ouderwets SLOPEN, geen ontzag voor niemand niet

Het logische gevolg is een revenge voor Fedor tijdens Pride 31

:D

MJOKKIE
17-09-2005, 22:25
Ik sprak Bob vanmorgen en hij zei dat hij 9 oktober 100% zeker vecht.
Let maar op Bob gaat ouderwets SLOPEN, geen ontzag voor niemand niet

Het logische gevolg is een revenge voor Fedor tijdens Pride 31

:D

dream on baby

Anonymous
18-09-2005, 10:53
Ik reageer graag even op je opmerking dat 鈥渕et name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen鈥?. Ik kan in deze topic geen post vinden waarin de suggestie wordt gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen (voor Fedor), tenzij je doelt op de post van Shyne waarin hij zich afvraagt waarom niemand zich afvraagt waarom Rizzo niet komt. Om dit soort discussies te vermijden zou het goed zijn wanneer de organisatie hier, net als 2h2h in het verleden, openheid van zaken geeft. Organisaties als Shooto, Rutz promotions en Rings doen dit nog steeds. De organisatie had ook kunnen aangeven waarom Rizzo niet tegen Fedor vecht, maar ik heb er tot op heden niks over gelezen.
Op dit forum is/ wordt wel de twijfel uitgesproken of de aangekondigde toppers wel komen. Op dit moment blijkt dat men het hier in een groot deel van de gevallen bij het rechte eind had: Gilbert Yvel vecht niet en Ernesto Hoost vecht ook niet. Beide vechters hebben een goede reden om niet te vechten, maar dit laat onverlet dat ze niet vechten. Overigens is het een goede zaak dat Fedor toch vecht.
Tenslotte, het feit dat de website van Bushido Europe pas enkele weken voor het gala online stond doet ook afbreuk aan de geloofwaardigheid van de organisatie. Desalniettemin hoop ik op een topgala met veel bezoekers dat voor herhaling vatbaar blijkt!


We hebben ook al eerder aangegeven dat Igor niet zou vechten... is nooit officieel door de organisatie ontkracht... en nu staat Milco Voorn tegen Randleman...

Justinian
18-09-2005, 11:17
Ik reageer graag even op je opmerking dat 鈥渕et name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen鈥?. Ik kan in deze topic geen post vinden waarin de suggestie wordt gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen (voor Fedor), tenzij je doelt op de post van Shyne waarin hij zich afvraagt waarom niemand zich afvraagt waarom Rizzo niet komt. Om dit soort discussies te vermijden zou het goed zijn wanneer de organisatie hier, net als 2h2h in het verleden, openheid van zaken geeft. Organisaties als Shooto, Rutz promotions en Rings doen dit nog steeds. De organisatie had ook kunnen aangeven waarom Rizzo niet tegen Fedor vecht, maar ik heb er tot op heden niks over gelezen.
Op dit forum is/ wordt wel de twijfel uitgesproken of de aangekondigde toppers wel komen. Op dit moment blijkt dat men het hier in een groot deel van de gevallen bij het rechte eind had: Gilbert Yvel vecht niet en Ernesto Hoost vecht ook niet. Beide vechters hebben een goede reden om niet te vechten, maar dit laat onverlet dat ze niet vechten. Overigens is het een goede zaak dat Fedor toch vecht.
Tenslotte, het feit dat de website van Bushido Europe pas enkele weken voor het gala online stond doet ook afbreuk aan de geloofwaardigheid van de organisatie. Desalniettemin hoop ik op een topgala met veel bezoekers dat voor herhaling vatbaar blijkt!


We hebben ook al eerder aangegeven dat Igor niet zou vechten... is nooit officieel door de organisatie ontkracht... en nu staat Milco Voorn tegen Randleman...
:shock: idd dat is hier 贸贸k op het forum gemeld. Waar heb je gehoord/gelezen dat Milco het tegen Randleman opneemt?

Anonymous
18-09-2005, 11:36
De onbetwiste nummer 1 van de wereld tegen een geblesseerde en over de top zijnde vechter die enkele weken van te voren krijgt te horen dat hij aan de bak moet.

Mooie matchmaking! :(\

De nummer 1 is toch ook geblesseerd!

MB667
18-09-2005, 11:38
Ik reageer graag even op je opmerking dat 鈥渕et name dit forum nog steeds de suggestie word gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen鈥?. Ik kan in deze topic geen post vinden waarin de suggestie wordt gewekt dat de organisatie geen toppers wil halen (voor Fedor), tenzij je doelt op de post van Shyne waarin hij zich afvraagt waarom niemand zich afvraagt waarom Rizzo niet komt. Om dit soort discussies te vermijden zou het goed zijn wanneer de organisatie hier, net als 2h2h in het verleden, openheid van zaken geeft. Organisaties als Shooto, Rutz promotions en Rings doen dit nog steeds. De organisatie had ook kunnen aangeven waarom Rizzo niet tegen Fedor vecht, maar ik heb er tot op heden niks over gelezen.
Op dit forum is/ wordt wel de twijfel uitgesproken of de aangekondigde toppers wel komen. Op dit moment blijkt dat men het hier in een groot deel van de gevallen bij het rechte eind had: Gilbert Yvel vecht niet en Ernesto Hoost vecht ook niet. Beide vechters hebben een goede reden om niet te vechten, maar dit laat onverlet dat ze niet vechten. Overigens is het een goede zaak dat Fedor toch vecht.
Tenslotte, het feit dat de website van Bushido Europe pas enkele weken voor het gala online stond doet ook afbreuk aan de geloofwaardigheid van de organisatie. Desalniettemin hoop ik op een topgala met veel bezoekers dat voor herhaling vatbaar blijkt!


We hebben ook al eerder aangegeven dat Igor niet zou vechten... is nooit officieel door de organisatie ontkracht... en nu staat Milco Voorn tegen Randleman...
:shock: idd dat is hier 贸贸k op het forum gemeld. Waar heb je gehoord/gelezen dat Milco het tegen Randleman opneemt?

wablief?

sportfan
18-09-2005, 11:42
:shock: idd dat is hier 贸贸k op het forum gemeld. Waar heb je gehoord/gelezen dat Milco het tegen Randleman opneemt?

In de nieuwe Ringsports interview met Bob Schrijber.

HUNEBED
18-09-2005, 12:11
correctie: de vaste column van Bob !

茅n dat Peter Mulder het tegen Sergei Kharitonov heeft opgenomen (Sergei op armverwurg.)
Voorn tegen Randleman 茅n de grote baas tegen Fedor nu dus.... dat getuigt van GROTE ballen voor team Schreiber!!!!!

marcelt
18-09-2005, 17:03
PERSBERICHT 04 (gevonden op fighttalk)

Vecht Fedor nou wel of vecht hij nou niet op 9 oktober 2005. Deze vraag bleef lang onbeantwoord voor de fans, echter voor de organisatie was dit al een feit. Alleen tegen wie zou Fedor moeten vechten. Het wachten was eerst op de uitslag van zijn wedstrijd tegen Mirko Crocop. En die partij won hij op unanieme beslissing.

Toen bleek niemand meer tegen deze ongeslagen champ de ring in te durfen. Tot dat we vandaag het verlossende antwoord kregen, en niemand minder dan onze eigen topper van Nederlandse bodem Bob Schreiber durft het aan.

Bob Schreiber vindt het een grote eer om op 9 oktober 2005 in de ring te stappen samen met Fedor. Bob is keihard aan het trainen en zal er alles aan doen om deze partij op zijn naam te zetten.

Binnenkort volgt een interview met Bob waarin hij vertelt over zijn keuze tegen Fedor te gaan vechten.

Bron: Bushido Europe

Anonymous
18-09-2005, 17:15
Beetje jammer dat tot voorkort iedereen met Bob weg liep en er nu zoveel gezeur over hem is.

Dat Bob die partij pakt getuigd idd van ballen van staal! Is het wijs? dat kan je van meer partijen van Bob, of andere vechters, afvragen.

Maar niets is onmogelijk. zie bv crocop vs randleman. Of Fedor tegen die japanse worstelaar(ben ff zn naam kwijt), die liet Fedor toch ook ff knikken.. hij maakte het alleen niet af.

Als deze partij doorgaat wens ik Bob alle succes!!

Muay Thai Elite
18-09-2005, 17:24
Bob is keihard aan het trainen ..

ZO dom is ie dus niet he :mrgreen:

marcelt
18-09-2005, 18:10
Eens met black Pearl. Bob=tof. Respect dat hij het aandurft. ik denk ook dat Fedor wint, maar ook hij heeft een kin!
Denk ook dat eerdere opmerkingen geld nodig voor sportschool en operatie ook hout snijden. maar ik weet ook zeker dat Bob het ook als een grote eer beschouwd.
Raar dat mensen het niet als een interessant gevecht beschouwen. Ik wil het in iedr geval graag zien.
Jammer van Ernesto!!!

MJOKKIE
18-09-2005, 18:35
Eens met black Pearl. Bob=tof. Respect dat hij het aandurft. ik denk ook dat Fedor wint, maar ook hij heeft een kin!
Denk ook dat eerdere opmerkingen geld nodig voor sportschool en operatie ook hout snijden. maar ik weet ook zeker dat Bob het ook als een grote eer beschouwd.
Raar dat mensen het niet als een interessant gevecht beschouwen. Ik wil het in iedr geval graag zien.
Jammer van Ernesto!!!

Jammer dan als ik negatief overkom, maar vind het niet zo een waanzinnig interessant gevecht. Interessant wil meestal zeggen dat iets een uitdaging betreft, iets waarvan de afloop verre van duidelijk is. Ja Fedor heeft een kin en als ik wist dat ik tegen hem moest zou ik me ook helemaal scheel trainen (en een vrachtwagen meenemen), maar eh... kom op jongens, ja dat Fedor vecht stond vast, prima, maar zoek kom dan wel met een match aanzetten.

sportfan
19-09-2005, 10:41
Mjokkie en Rappe Rik zijn correct.

Bob is voor niemand bang, heeft zich bewezen en iedereen heeft mateloos respect voor Bob.

Toch is het wel grappig dat in een eerdere post van Marco (Scheids) aangegeven werd dat de organisatie niet zat te wachten op wat forumleden van een of ander forum en dat nu toch Fedor lijkt te vechten. Onze invloed is waarschijnlijk groter dan wij denken!

Aan de andere kant mogen we ons nog gelukkig prijzen dat Bob vecht want als het aan de organisatie had gelegen (en dat was de eerste keus) dan had een andere vechter (die ook op de fightcard stond) 'gedanst' met Fedor... en dat zou Bob volgens mij nooit doen!

Anonymous
19-09-2005, 10:49
Komt Fedor voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst in Nl vechten is het nog niet goed. Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

dontmindme
19-09-2005, 11:10
dat fedor vecht is top dat bob tegen hem durft getuigt van ''lef''
waar het mij omgaat dat er van de oorspronkelijke matchmaking niet veel meer over is gebleven en hoe de organisatie tegnover de publiek reageert
ik zou wel uit een debiel zijn om nu nog een kaartje te gaan halen
simpelweg omdat ik weiger om me te laten naaien, dat er nog mensen zijn die er wel voor kiezen is moeten ze zelf weten zorg er wel voor dat je een pot pretvet mee neemt glijdt ie wat makkelijker erin

Marco (scheids)
19-09-2005, 11:12
Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

Wie zegt dat dan??

Anonymous
19-09-2005, 11:24
Eens met black Pearl. Bob=tof. Respect dat hij het aandurft. ik denk ook dat Fedor wint, maar ook hij heeft een kin!
Denk ook dat eerdere opmerkingen geld nodig voor sportschool en operatie ook hout snijden. maar ik weet ook zeker dat Bob het ook als een grote eer beschouwd.
Raar dat mensen het niet als een interessant gevecht beschouwen. Ik wil het in iedr geval graag zien.
Jammer van Ernesto!!!

Jammer dan als ik negatief overkom, maar vind het niet zo een waanzinnig interessant gevecht. Interessant wil meestal zeggen dat iets een uitdaging betreft, iets waarvan de afloop verre van duidelijk is. Ja Fedor heeft een kin en als ik wist dat ik tegen hem moest zou ik me ook helemaal scheel trainen (en een vrachtwagen meenemen), maar eh... kom op jongens, ja dat Fedor vecht stond vast, prima, maar zoek kom dan wel met een match aanzetten.


Dan ga je toch lekker niet kijken! Bob gaat er gewoon een leuke partij van maken, kansen genoeg. Je doet net of Fedor onoverwinnelijk is; niet dus.

En je mag wel wat meer respect opbrengen voor Bob, negatieve aap

Anonymous
19-09-2005, 11:33
Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

Wie zegt dat dan??

Ik bedoel: Niet tegen Randleman! Tegen wie vecht hij dan volgens jou.

dontmindme
19-09-2005, 11:42
En je mag wel wat meer respect opbrengen voor Bob, negatieve aap[/quote]

zo gaan we nu ook nog respect opleggen ook, ben je wel in orde
denk je nou echt dat bob voor respect de ring in gaat die arme ziel is een beetje de weg kwijt last van zijn rug door al het vechten en toch maar weer de ring instappen voor de eer?
laat me niet lachen, voor zover ik weet koop je voor respect nog steeds geen brood laat staan een operatie aan je rug
bob is een volwassen man die zijn keuze's heeft gemaakt en daar de prijs voor moet betalen
een beetje met de pet rondgaan tijdens een gala kom op zeg
leek wel of ik op centraal station stond

Marco (scheids)
19-09-2005, 11:54
Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

Wie zegt dat dan??

Ik bedoel: Niet tegen Randleman! Tegen wie vecht hij dan volgens jou.

Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Mickey
19-09-2005, 12:12
Kritiek hebben en vragen stellen zijn iets compleet anders als negatief zijn. Niemand trekt hier de inspanningen van Bushido Europe in twijfel.

Er is ook niemand die hier Bob afzeikt.
Tegendeel. Iedereen is vol lof over zijn bravour en moed.
Ze trekken alleen in twijfel of hij wel een geschikte tegenstander
zou zijn voor Fedor. Als je zou overdrijven zou je het gelijk kunnen
stellen aan mij tegenover Alistair Overeem zetten ofzo. ;)

sportfan
19-09-2005, 12:17
Als je zou overdrijven zou je het gelijk kunnen
stellen aan mij tegenover Alistair Overeem zetten ofzo. ;)

Maar dan zien we wel Allistair vechten.... :wink:

En dan is de partij ook nog betaalbaar voor de organisatie.

Marco Scheids: Dat van Randleman vs Milco Voorn stond in de column van Bob Schrijber in de laatste Ringsports. Dus Bob zegt dat.

Mickey
19-09-2005, 12:23
Als je zou overdrijven zou je het gelijk kunnen
stellen aan mij tegenover Alistair Overeem zetten ofzo. ;)

Maar dan zien we wel Allistair vechten.... :wink:
En dan is de partij ook nog betaalbaar voor de organisatie.


Geloof me.. Daar is weinig spectaculairs aan..Hoewel sommige mensen volgens mij goed geld zouden neerleggen om me zo afgestraft te zien worden ;)

En betaalbaar.. lol! Dude.. Voordat ik allout tegen Alistair Overeem de
ring in zou stappen zou er echt grof geschoven moeten worden ;)
Ik bedoel: ziekenhuisrekeningen.. revalidatie.. allemaal niet goedkoop.. :twisted:

[/list]

Marco
19-09-2005, 14:39
Als je zou overdrijven zou je het gelijk kunnen
stellen aan mij tegenover Alistair Overeem zetten ofzo. ;)

Maar dan zien we wel Allistair vechten.... :wink:
En dan is de partij ook nog betaalbaar voor de organisatie.


Geloof me.. Daar is weinig spectaculairs aan..Hoewel sommige mensen volgens mij goed geld zouden neerleggen om me zo afgestraft te zien worden ;)

En betaalbaar.. lol! Dude.. Voordat ik allout tegen Alistair Overeem de
ring in zou stappen zou er echt grof geschoven moeten worden ;)
Ik bedoel: ziekenhuisrekeningen.. revalidatie.. allemaal niet goedkoop.. :twisted:

[/list]

je vergeet platische chirurgie Mickey :wink:

MJOKKIE
19-09-2005, 15:19
Eens met black Pearl. Bob=tof. Respect dat hij het aandurft. ik denk ook dat Fedor wint, maar ook hij heeft een kin!
Denk ook dat eerdere opmerkingen geld nodig voor sportschool en operatie ook hout snijden. maar ik weet ook zeker dat Bob het ook als een grote eer beschouwd.
Raar dat mensen het niet als een interessant gevecht beschouwen. Ik wil het in iedr geval graag zien.
Jammer van Ernesto!!!

Jammer dan als ik negatief overkom, maar vind het niet zo een waanzinnig interessant gevecht. Interessant wil meestal zeggen dat iets een uitdaging betreft, iets waarvan de afloop verre van duidelijk is. Ja Fedor heeft een kin en als ik wist dat ik tegen hem moest zou ik me ook helemaal scheel trainen (en een vrachtwagen meenemen), maar eh... kom op jongens, ja dat Fedor vecht stond vast, prima, maar zoek kom dan wel met een match aanzetten.


Dan ga je toch lekker niet kijken! Bob gaat er gewoon een leuke partij van maken, kansen genoeg. Je doet net of Fedor onoverwinnelijk is; niet dus.


En je mag wel wat meer respect opbrengen voor Bob, negatieve aap

He majestic, jouw taalgebruik is nou niet bepaald majestueus, maar je brengt me op een idee; het is volgens mij nooit eerder hier gebeurd, maar onder invloed van jouw linquistische capaciteiten heb ik mogelijk een nieuwe naam hier: NEGATIEVE AAP (niet ingelogd). Ik ga me er vanmiddag over buigen, vind het wel grappig klinken. Als we elkaar dan op een gala tegenkomen zeg ik: 'he majestic, ik ben NEGATIEVE AAP van het forum. Vroeger , toen je in alle vrijheid nog je mening kon poneren, heette ik MJOKKIE, maar sinds iedereen maar over respect begon te wauwelen en dit begrip ging verwarren met de feiten is het NEGATIEVE AAP. Biertje gozer...'

Sjaak
19-09-2005, 15:27
Ik zie wel dat de gemoederen hoog oplopen in deze topic en ik heb ook al te kennen gegeven dat ik het betreur dat Bob deze partij heeft aangenomen, de reden is al meerdere malen hier gepost dus daar zeg ik niks meer over.

Bob is in mijn ogen een van de meest fantastische vechtsporters die er ooit heeft rond gelopen in ons landje en als ik Bob zie dan moet ik gelijk aan het begrip "Fighting Spirit" denken. Hij heeft gevochten tegen alles en iedereen, op elke regel en waar dan ook en dat heeft hem op eenzame hoogte voor mij geplaatst, osu !!

Maar dit moet hij niet doen ................ hij heeft een geweldige carriere gehad en hij moet nu aan zijn gezondheid, gezin en aan zichzelf denken. Ik hoop voor Bob dat zijn verstand het (nog) gaat winnen van zijn hart en dat meen ik echt.

Of de organisatie goed bezig is zullen we weten op de dag zelf en de tribunes zullen het ons vertellen.

osu Sjaak

Ronald
19-09-2005, 16:26
Als je zou overdrijven zou je het gelijk kunnen
stellen aan mij tegenover Alistair Overeem zetten ofzo. ;)
Ik geef je een goeie kans Mick. Allistair moet je kunnen hebben, als je maar gebruik maakt van je lengtevoordeel :lol: .

HUNEBED
19-09-2005, 16:45
He majestic, jouw taalgebruik is nou niet bepaald majestueus, maar je brengt me op een idee; het is volgens mij nooit eerder hier gebeurd, maar onder invloed van jouw linquistische capaciteiten heb ik mogelijk een nieuwe naam hier: NEGATIEVE AAP (niet ingelogd). Ik ga me er vanmiddag over buigen, vind het wel grappig klinken. Als we elkaar dan op een gala tegenkomen zeg ik: 'he majestic, ik ben NEGATIEVE AAP van het forum. Vroeger , toen je in alle vrijheid nog je mening kon poneren, heette ik MJOKKIE, maar sinds iedereen maar over respect begon te wauwelen en dit begrip ging verwarren met de feiten is het NEGATIEVE AAP. Biertje gozer...'

hahaha.... geweldig !!!! vooral die laatste 2 woorden

Anonymous
19-09-2005, 17:45
ik vind het wel weer een vage fightcard.
wie vecht er nou wel en wie niet.
kijk als je op zijn minst 70 euro dokt dan moeten er ook wel grote namen tegen over staan.
maar nergens wordt er concreet verteld wie er wel of niet vecht.
en voor bob, ik denk dat ie wel een kans maakt.
een gevecht kan elke kant op gaan, en fedor is wel vaker tegen een goede stoot aangelopen, en bob weet die nog altijd goed uit te delen.
mocht bob vechten, go bob.

Remco
19-09-2005, 19:11
Duidelijk een Bob-actie. Iedereen weet dat hij zo'n aanbod niet afslaat, de organisatie ook. In die zin komt het op mij een beetje als een zwaktebod over. Maar goed Fedor vecht en ik hou mijn hart vast voor de gezondheid van Bob.

Bob, RESPECT jongen maar kijk in godsnaam een beetje uit!!!

Shytown
20-09-2005, 15:35
Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

Wie zegt dat dan??

Ik bedoel: Niet tegen Randleman! Tegen wie vecht hij dan volgens jou.

Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Nogmaals, Bob schrijft dat. Wat weet jij wat Bob niet weet marco?

sportfan
20-09-2005, 16:11
Wel ku.t. dat Igor niet vecht.

Wie zegt dat dan??

Ik bedoel: Niet tegen Randleman! Tegen wie vecht hij dan volgens jou.

Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Nogmaals, Bob schrijft dat. Wat weet jij wat Bob niet weet marco?

Marco (Scheids) is geen voorlichter vanuit de organisatie maar spreekt ze wel eens. Ik heb het in de Ringsports gelezen in Bob's Column, zal wel weer een gerucht zijn.

Aan de andere kant, stel dat Marco (Scheids) een officiele voorlicht(st)er van de organisatie tegenkomt, misschien kan het 'gerucht' misschien ontkracht worden. Lijkt mij dat dat toch weer wat extra kaarten zijn als Igor op zeker tegen Randleman vecht.

Halfshot
20-09-2005, 16:22
tog wel grapig, dat zo'n gerucht zoveel ophef veroorzaakt.
aleen al de voor pret is 70euro waard.

sportfan
20-09-2005, 16:32
Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Aangezien jij officieus contact hebt met de organisatie meen ik op te maken uit jouw 'vraagstelling' dat de partij Igor vs Randleman WEL doorgaat? Wow! Helemaal te gek! Dit was een van de superpartijen en voor mij misschien wel de reden om wel naar het evenement te gaan (wat betreft de MMA partijen)!

Ik start direct even een poll voor deze partij!

The Maniac
20-09-2005, 17:18
We wten dus nu officieel dat het doorgaat

BOB VEEL GELUK

Shytown
20-09-2005, 17:35
Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Aangezien jij officieus contact hebt met de organisatie meen ik op te maken uit jouw 'vraagstelling' dat de partij Igor vs Randleman WEL doorgaat? Wow! Helemaal te gek! Dit was een van de superpartijen en voor mij misschien wel de reden om wel naar het evenement te gaan (wat betreft de MMA partijen)!

Ik start direct even een poll voor deze partij!

Op basis van die vraagstelling stel ik ook mijn vraag Sportfan.

Marco (scheids)
20-09-2005, 18:03
Wie zegt dan dat ie niet tegen Randleman vecht???

Aangezien jij officieus contact hebt met de organisatie meen ik op te maken uit jouw 'vraagstelling' dat de partij Igor vs Randleman WEL doorgaat? Wow! Helemaal te gek! Dit was een van de superpartijen en voor mij misschien wel de reden om wel naar het evenement te gaan (wat betreft de MMA partijen)!

Ik start direct even een poll voor deze partij!

Op basis van die vraagstelling stel ik ook mijn vraag Sportfan.

Ik heb nooit van de organisatie vernomen waar dan ook dat deze match niet door zou gaan ... dus ga ik er vanuit dat ie staat !!!

Shytown
20-09-2005, 19:42
Hmmzz op de posters die ik hier in Amsterdam zie hangen zie ik Kevin ook eenzaam en alleen op de poster staan...
Dus als ze zo zeker waren dat Igor meedeed hadden ze hem toch wel op de poster gezet?

Anonymous
20-09-2005, 19:49
Yooo....

wat geweest is is geweest....

oke de communicatie was niet top...

Oke Hoost vecht niet...

Maar er is nog steeds een top line-up over en de kaarten zijn er vanaf 50!!euro en niet vanaf 70

En alistait zn management is benaderd, en alistair heeft aangegeven graag te vechten maar ja als Coleman dit niet accepteerd houd t op...

Leonardo
20-09-2005, 21:41
Ik zie wel dat de gemoederen hoog oplopen in deze topic en ik heb ook al te kennen gegeven dat ik het betreur dat Bob deze partij heeft aangenomen, de reden is al meerdere malen hier gepost dus daar zeg ik niks meer over.

Bob is in mijn ogen een van de meest fantastische vechtsporters die er ooit heeft rond gelopen in ons landje en als ik Bob zie dan moet ik gelijk aan het begrip "Fighting Spirit" denken. Hij heeft gevochten tegen alles en iedereen, op elke regel en waar dan ook en dat heeft hem op eenzame hoogte voor mij geplaatst, osu !!

Maar dit moet hij niet doen ................ hij heeft een geweldige carriere gehad en hij moet nu aan zijn gezondheid, gezin en aan zichzelf denken. Ik hoop voor Bob dat zijn verstand het (nog) gaat winnen van zijn hart en dat meen ik echt.

Of de organisatie goed bezig is zullen we weten op de dag zelf en de tribunes zullen het ons vertellen.

osu Sjaak

Weinig aan toe te voegen, Bob schreiber heeft altijd met zijn hart gevochten en ik heb daar groot respect voor.

Anonymous
20-09-2005, 21:59
Lees dit net op vosproductions:

Eindelijk het verlossende antwoord. Vecht Fedor wel of niet op 9 oktober in de Ahoy Rotterdam. JA hij vecht en tegen niemand minder dan BOB SCHREIBER.

Niemand anders durfde het aan om tegen Fedor te vechten, maar Bob vindt het een grote eer.

Dit wordt echt een super evenement!


http://www.vosproductions.nl/phpbb/viewtopic.php?t=200
bob krijgt ne vieze pak slaag!!!!!!!!

HUNEBED
20-09-2005, 23:44
edit/ andere topic dan maar :arrow:

Anonymous
21-09-2005, 14:25
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=290144&page=2&pp=20

een leuk topic over deze partij.. ;)
Ik zelf ben niet zo onder de indruk van deze partij..
beetje lokaal alkmaars voetbal elftal tegen ajax ofzo... vage matchup dit.. maar ja.. leuk mocht bob dit toch winnen.
Wat is er gebeurt met de top vs de top..? telt de ranking niet meer (die er niet officieel is op mma gebied maar toch..)?
Vind het wel gaaf dat Fedor in NL vecht, maar deze matchup begrijp ik niet helemaal..

MB667
21-09-2005, 14:45
dat lokale alkmaars cluppie won wel van ajax afgelopen week. :lol:

HUNEBED
21-09-2005, 14:57
dat lokale alkmaars cluppie won wel van ajax afgelopen week. :lol:

hahaha... ook nog echt !!! Bob k谩n geschiedenis schrijven 9 oktober !

Anonymous
21-09-2005, 15:08
Wie weet of Bob gaat kickboxen of mixfighten tegen fedor??

Marco (scheids)
21-09-2005, 15:14
Wie weet of Bob gaat kickboxen of mixfighten tegen fedor??

BIG Gaaaaaaaaaaaaaaaap.....

Italian*Berlusconi*
21-09-2005, 15:29
ik bedoelde amateur clubje.. hahaha.. tja. Wrijf dat er nog maar ff in... az gadverdamme.. haha..

Marco
21-09-2005, 15:30
Wie weet of Bob gaat kickboxen of mixfighten tegen fedor??

ze gaan armpjedrukken, daarna boomstam werpen en daarna wie de meeste wodkas kan opdrinken zonder in coma te raken.

NESCIO
21-09-2005, 15:34
dan geef ik bob nog wel een redelijke kans

Anonymous
21-09-2005, 16:16
Net gezien: in Aktueel van deze week een interview met Fedor met superfoto's! Plus ook de kans om VIP-kaarten te winnen voor het gala.

Anonymous
21-09-2005, 22:23
Bob hoort niet te vechten, daar is bijna iedereen het over eens. Waar wij het zeker over eens zijn dat Bob de dapperste vechter van Nederland is en een van de beste vechters ooit. Maar dat betekent niet dat deze


matchmaking geen aanfluiting is, Bob was een van de beste maar is door verscheidene redenen op zijn retour. Dit is het verloop van de natuur, men wordt ouder en krijgt blessures.

Bob wilt altijd, blessure of niet, maar ik vind dat de organisatie een verantwoording heeft naar Bob toe en naar ons zijn fans. Wij willen Bob, onze grote held herinneren als de grote vechter en hem niet zien lijden tegen Fedor. Ik zal niet gaan als deze partij doorgaat omdat ik te veel respekt heb voor Bob en bang zal zijn voor de vertoning die wij te zien gaan krijgen, ik wil het woord zielig niet gebruiken bij zo'n grote vechter als Bob maar ik word er haast toe gedwongen. Als het om het geld gaat laten we met zijn allen dan meer storten op zijn rekening voor zijn operatie!

Laat de fijne herinneringen aan de gloriedagen van Bob intakt en schrap deze wedstrijd van het programma!!! Als grote fan van Fedor zeg ik dan maar geen Fedor in aktie, dit alles uit respekt voor onze grote held Bob, blijf van onze Bob af, leeuwehart onder de vechters, vechter der vechters!!! Oesh ! Respekt !

Anonymous
21-09-2005, 23:47
Leuk dat mensen allemaal weten wat t beste voor bob is......

HIJ IS NIET ACHTERLIJK HOOR

Marco
21-09-2005, 23:51
Leuk dat mensen allemaal weten wat t beste voor bob is......

HIJ IS NIET ACHTERLIJK HOOR

Bob is zeker niet achterlijk, maar ook niet realistisch in dit geval.

Shytown
22-09-2005, 11:28
Toen Bob tegen Igor vocht op Showtime hoorde ik ook niemand klagen, of was die pot wel realistisch. En volgens eigen zeggen van Bob had hij toen ook al last van zijn rug. Tuurlijk, Fedor is een paar tandjes hoger dan Igor maar zoals Bob zegt "de schoorsteen moet roken"
Respect dat hij het tegen hem op durftte nemen.

Maar mijn oorspronkelijke vraag staat nog steeds: Waarom vecht Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander, niet tegen Fedor?

Anonymous
22-09-2005, 12:10
Toen Bob tegen Igor vocht op Showtime hoorde ik ook niemand klagen, of was die pot wel realistisch. En volgens eigen zeggen van Bob had hij toen ook al last van zijn rug. Tuurlijk, Fedor is een paar tandjes hoger dan Igor maar zoals Bob zegt "de schoorsteen moet roken"
Respect dat hij het tegen hem op durftte nemen.

Maar mijn oorspronkelijke vraag staat nog steeds: Waarom vecht Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander, niet tegen Fedor?

tja.. klopte hij niet 2 x af... omdat willy peeters het toen 'niet' zag zogenaamd?? en nog doorgaan ook he om dan weer gechoked te worden mr respect.. 8)
Ja..waarom vecht Rizzo niet eigenlijk? en heeft Fedor niet nog een hand blessure?
2h2h / bushido of whatevah, kunnen jullie niet even reageren met een definitieve lineup ofzo.. of de veranderingen even uitleggen.

Anonymous
22-09-2005, 14:07
definitieve line-up staat al lang op hun website volgens mij...

en rizzo neemt de partij niet aan...hij wil/durft niet, heeft geen zin....Denk ook niet dat Bob de 1e keus was van de organisatie maar ja deal with it...


Altijd maar weer negatief, verwende Nederlanders! Heel europa zou staan te springen van blijdschap als fedor vecht, randleman vecht, igor vecht en dat voor MAAR 50 euro en hier zaniken de meeste van jullie allemaal maar!

Maar ja zoals zo vaak...de beste stuurlui staan aan wal...

Marco (scheids)
22-09-2005, 15:47
definitieve line-up staat al lang op hun website volgens mij...

en rizzo neemt de partij niet aan...hij wil/durft niet, heeft geen zin....Denk ook niet dat Bob de 1e keus was van de organisatie maar ja deal with it...


Altijd maar weer negatief, verwende Nederlanders! Heel europa zou staan te springen van blijdschap als fedor vecht, randleman vecht, igor vecht en dat voor MAAR 50 euro en hier zaniken de meeste van jullie allemaal maar!

Maar ja zoals zo vaak...de beste stuurlui staan aan wal...

Gebeurt niet vaak maar deze guest heeft wel een heel goed punt !!

Anonymous
22-09-2005, 15:48
definitieve line-up staat al lang op hun website volgens mij...

en rizzo neemt de partij niet aan...hij wil/durft niet, heeft geen zin....Denk ook niet dat Bob de 1e keus was van de organisatie maar ja deal with it...


Altijd maar weer negatief, verwende Nederlanders! Heel europa zou staan te springen van blijdschap als fedor vecht, randleman vecht, igor vecht en dat voor MAAR 50 euro en hier zaniken de meeste van jullie allemaal maar!

Maar ja zoals zo vaak...de beste stuurlui staan aan wal...

Gebeurt niet vaak maar deze guest heeft wel een heel goed punt !!

guests zijn cool! 8)

icon.

Anonymous
22-09-2005, 15:59
staat de titel van Fedor officieel op het spel? En hoe heette die japanner ookal weer die Fedor deed wankelen?

redjuh
22-09-2005, 16:04
nee

kazujuki fujita

Marco (scheids)
22-09-2005, 16:15
staat de titel van Fedor officieel op het spel?

Tuurlijk niet ..... :idea:

Anonymous
22-09-2005, 16:25
definitieve line-up staat al lang op hun website volgens mij...

en rizzo neemt de partij niet aan...hij wil/durft niet, heeft geen zin....Denk ook niet dat Bob de 1e keus was van de organisatie maar ja deal with it...


Altijd maar weer negatief, verwende Nederlanders! Heel europa zou staan te springen van blijdschap als fedor vecht, randleman vecht, igor vecht en dat voor MAAR 50 euro en hier zaniken de meeste van jullie allemaal maar!

Maar ja zoals zo vaak...de beste stuurlui staan aan wal...

Gebeurt niet vaak maar deze guest heeft wel een heel goed punt !!

wat een onzin.. heeft niks met beste stuurlui te maken...
Heeft met slechte communicatie te maken, een line up die weer is niet doorgaat zoals oorspronkelijk het geval is / was.. Dat frustreert en komt onprofessioneel over.. Tuurlijk is het gaaf dat Fedor etc naar nl komen om te knokken.. maar de manier van etc is gewoon bar slecht van de organisatie...

Anonymous
22-09-2005, 16:44
Dit heeft alles met de beste stuurlui te maken....

Jij hebt commentaar maar wat doe je zelf??
Heb je ooit een gala georganiseerd? van deze omvang? met alles wat daarbij komt kijken?

Bushido Europe is een nieuwe organisatie, dus geen 2h2h zoals hier vaak word geopperd... Ze zijn een samenwerking aangegaan met japan/pride wat allerlei voordelen (fedor, igor etc) maar ook nadelen(laatste momenten wijzigingen, veel overleggen) met zich meebrengt...daar moet dus iedereen aan wennen en het duurt even voordat zoiets allemaal vlekkeloos loopt lijkt mij dus give them a break en wacht t even rustig af!


PS tuurlijk mag je kritiek hebben, en dat is terecht.... Maar denk jij dat je het zelf beter kan?? Doe het dan maar.

Anonymous
22-09-2005, 16:54
Dit heeft alles met de beste stuurlui te maken....

Jij hebt commentaar maar wat doe je zelf??
Heb je ooit een gala georganiseerd? van deze omvang? met alles wat daarbij komt kijken?

veelste makkelijk antwoord... slaat nergens op.
Geloof mij, als ik genoeg geld etc zou hebben zou ik het wel anders aanpakken qua reclames en berichtgevingen.
Maar omdat je zelf niet iets doet mag je geen commentaar geven?? goeie counter.....


Bushido Europe is een nieuwe organisatie, dus geen 2h2h zoals hier vaak word geopperd... Ze zijn een samenwerking aangegaan met japan/pride wat allerlei voordelen (fedor, igor etc) maar ook nadelen(laatste momenten wijzigingen, veel overleggen) met zich meebrengt...daar moet dus iedereen aan wennen en het duurt even voordat zoiets allemaal vlekkeloos loopt lijkt mij dus give them a break en wacht t even rustig af!

Het gaat niet om vlekkeloos verlopen van, maar mij meer om de 'misleiding'. Er word al maanden geroepen dat die en die komen vechten, al 4 x ofzo zijn de flyers veranderd en hetzelfde met de lineup.
Als ik een pizza margherita bestel wil ik geen spaghetti napoletano ofzo. snap je..?



PS tuurlijk mag je kritiek hebben, en dat is terecht.... Maar denk jij dat je het zelf beter kan?? Doe het dan maar.

nogmaals, dit slaat nergens op.

Shytown
22-09-2005, 16:57
Dit heeft alles met de beste stuurlui te maken....

Jij hebt commentaar maar wat doe je zelf??
Heb je ooit een gala georganiseerd? van deze omvang? met alles wat daarbij komt kijken?

Bushido Europe is een nieuwe organisatie, dus geen 2h2h zoals hier vaak word geopperd... Ze zijn een samenwerking aangegaan met japan/pride wat allerlei voordelen (fedor, igor etc) maar ook nadelen(laatste momenten wijzigingen, veel overleggen) met zich meebrengt...daar moet dus iedereen aan wennen en het duurt even voordat zoiets allemaal vlekkeloos loopt lijkt mij dus give them a break en wacht t even rustig af!


PS tuurlijk mag je kritiek hebben, en dat is terecht.... Maar denk jij dat je het zelf beter kan?? Doe het dan maar.

Nee ik heb nog nooit een gala georganiseerd van deze omvang. Echter, ik mag hopen dat degenen die een dergelijk gala organiseren er zelf niet slechter van worden (=winst maken) en willen dat er een bomvolle Ahoy naar het gala kijkt. Daarvoor is het voor deze stuurman aan wal belangrijk een line-up te hebben waar je op kan bouwen, en indien er wijzigingen zijn dergelijke wijzigingen tijdig bekend zijn bij het publiek.
Door te gaan flyeren met namen als Hunt,CroCop, Hoost, Rizzo, Fedor, etc heeft de organisatie bij mij hoge verwachtingen gewekt. Wanneer een dergelijke topper niet gaat vechten hoor ik graag tijdig en betrouwbaar dat hij niet gaat vechten op 9 oktober. Promotors als Simon Rutz, Shooto en Rings gebruiken fora e.d. om dit tijdig mee te delen, onderbouwing erbij en de nieuwe matchmaking; waarom BE niet dan?
Als ze iets hebben geleerd van hun eerste gala in NL dan is het hopelijk toch dat goede communicatie zeer belangrijk is. Er zaten amper mensen in de Jaap Edenhal omdat het gala in de ogen van deze stuurman aan wal slecht gepromoot was. Dat betekent echter niet dat je dan voor een volgend gala flyers moet drukken met namen erop die helemaal niet komen. Tuurlijk kan er door een blessure een vechter afhaken, dat begrijp ik maar door de slechte communicatie is het zo ondoorzichtig allemaal. Ik weet dat je 2H2H niet met BE mag vergelijken, maar ik kan er niets aan doen dat sommige namen vorig jaar ook in de line-up van 2H2H stonden (Spong, Murder, Rooze) en die vorig jaar niet gevochten hebben en nu zie ik ze er weer bijstaan. Andere vragen die mi ik heb: tegen wie vecht Coleman nu? Komt Igor nog? Zijn er nog blessures waar we door het gebrek aan communicatie nog niks over hebben gehoord?
Zie het als kritiek, zie het als vragen. Ik vind dat als je toppers naar Nederland haalt en dergelijke gages kan neerleggen een beetje investeren in goede communicatie op zijn plaats zou zijn.

Mickey
22-09-2005, 16:59
Dit heeft alles met de beste stuurlui te maken....

Jij hebt commentaar maar wat doe je zelf??
Heb je ooit een gala georganiseerd? van deze omvang? met alles wat daarbij komt kijken?

Bushido Europe is een nieuwe organisatie, dus geen 2h2h zoals hier vaak word geopperd... Ze zijn een samenwerking aangegaan met japan/pride wat allerlei voordelen (fedor, igor etc) maar ook nadelen(laatste momenten wijzigingen, veel overleggen) met zich meebrengt...daar moet dus iedereen aan wennen en het duurt even voordat zoiets allemaal vlekkeloos loopt lijkt mij dus give them a break en wacht t even rustig af!


PS tuurlijk mag je kritiek hebben, en dat is terecht.... Maar denk jij dat je het zelf beter kan?? Doe het dan maar.

Ik weet niet hoor..

Het is m.i. vergelijkbaar met als ik hier op mn werk iets oplever, terwijl er iets anders met mijn klant was afgesproken toen hij het contract tekende, heb ik hier de poppen aan het dansen.

Of als ik een DVD speler aanschaf van Sony in de winkel en er een
Panasonic uit trek. Vergelijkbaar product maar niet waarvoor ik
betaald heb. En dat bijt sommige mensen soms.

Alle respect voor het opzetten voor een gala van dit niveau..
No doubt! Volgens mij hoor je dat ook niemand zeggen!

Alleen als je het vergelijkt met Pride en hoe zij dat doen,
kun je toch wel een verschil constateren. Ik kan me niet herinneren
dat ik een officiele Lineup van Pride ooit dramatisch heb zien wijzigen,
nadat deze werd aangekondigd.

Daarnaast denk ik dat 2h2h en Pride Bushido (edit: Bushido Europe!) wel degelijk overeenkomsten hebben:
Appy Echteld, Ino Alberga, Marc de Weerd.
En als ik me niet vergis zal het IMA orgaan de honeurs waarnemen
als het gaat om de jury en scheidsrechters.

Dat het oude 2h2h nu door Jacob Schaap word gerunned wil niet zeggen
dat het oude management van 2h2h nu niet in Bushido zit. Toch?

Oftewel: niet zo lopen miepen als er kritische noten worden geplaatst
bij het Grote Gala van dit moment! Is alleen maar een teken dat
het leeft onder de fans. Vergeet niet dat mensen op dit forum er net
ff wat kritischer naar kijken als andere bezoekers van dergelijke
evenementen. Hun weet over de gang van zaken is vaak net iets groter.
(Hetgeen overigens niet wil zeggen dat ze alles weten ;) )

Ergo: opbouwende kritiek moet mogen.

Mickey
22-09-2005, 17:01
Het gaat niet om vlekkeloos verlopen van, maar mij meer om de 'misleiding'. Er word al maanden geroepen dat die en die komen vechten, al 4 x ofzo zijn de flyers veranderd en hetzelfde met de lineup.
Als ik een pizza margherita bestel wil ik geen spaghetti napoletano ofzo. snap je..?

haha! Soortgelijke vergelijking trok ik inderdaad ook al!
Tegelijk aan het tikken he? ;)

Anonymous
22-09-2005, 17:05
Het gaat niet om vlekkeloos verlopen van, maar mij meer om de 'misleiding'. Er word al maanden geroepen dat die en die komen vechten, al 4 x ofzo zijn de flyers veranderd en hetzelfde met de lineup.
Als ik een pizza margherita bestel wil ik geen spaghetti napoletano ofzo. snap je..?

haha! Soortgelijke vergelijking trok ik inderdaad ook al!
Tegelijk aan het tikken he? ;)

haha..yepz.. ;)

}|^-_-^|{
22-09-2005, 17:09
Het grappige is dat Gilbert niet in de line up staat, maar wel in het stukje 'who is?' (wat volgens mij 'what is?' moet zijn, aangezien er een organisatie wordt besproken, eventueel zou 'who are?' ook kunnen als de organisatoren bij naam zouden worden genoemd...)

The Bulldog
22-09-2005, 17:16
Leuk dat mensen allemaal weten wat t beste voor bob is......

HIJ IS NIET ACHTERLIJK HOOR

Bob is zeker niet achterlijk, maar ook niet realistisch in dit geval.

een vette BS uitlating...
hoezo is hij niet realistisch?.... heeft hij ergens geroepen of geschreven dat hij Fedor wel eventjes opvouwd...nee toch?????

Dus opzouten met Bob is niet realistisch...

Bob gaat de ring in tegen Fedor...En hij gaat knokken...

Als bob zegt dat ie knokt....kinokt ie ook...dus wel realistisch...

Pleur op allemaal over Bob...hij is benaderd en hij heeft het aangenomen...
vestandig? wie bepaald dat?!? jij...ik....andere betweters...nee...

BOB!!!!

Ik hoop dat hij de fighting spirit laat zien die we gewend zijn.... bedenk het eens zo... Dankzei BOB zien we Fedor daadwerkelijk...

OUS!!!!

Anonymous
22-09-2005, 17:25
Leuk dat mensen allemaal weten wat t beste voor bob is......

HIJ IS NIET ACHTERLIJK HOOR

Bob is zeker niet achterlijk, maar ook niet realistisch in dit geval.

een vette BS uitlating...
hoezo is hij niet realistisch?.... heeft hij ergens geroepen of geschreven dat hij Fedor wel eventjes opvouwd...nee toch?????

Dus opzouten met Bob is niet realistisch...

Bob gaat de ring in tegen Fedor...En hij gaat knokken...

Als bob zegt dat ie knokt....kinokt ie ook...dus wel realistisch...

Pleur op allemaal over Bob...hij is benaderd en hij heeft het aangenomen...
vestandig? wie bepaald dat?!? jij...ik....andere betweters...nee...

BOB!!!!

Ik hoop dat hij de fighting spirit laat zien die we gewend zijn.... bedenk het eens zo... Dankzei BOB zien we Fedor daadwerkelijk...

OUS!!!!
:thumbs:

Marco
22-09-2005, 17:35
Leuk dat mensen allemaal weten wat t beste voor bob is......

HIJ IS NIET ACHTERLIJK HOOR

Bob is zeker niet achterlijk, maar ook niet realistisch in dit geval.

een vette BS uitlating...
hoezo is hij niet realistisch?.... heeft hij ergens geroepen of geschreven dat hij Fedor wel eventjes opvouwd...nee toch?????

Dus opzouten met Bob is niet realistisch...

Bob gaat de ring in tegen Fedor...En hij gaat knokken...

Als bob zegt dat ie knokt....kinokt ie ook...dus wel realistisch...

Pleur op allemaal over Bob...hij is benaderd en hij heeft het aangenomen...
vestandig? wie bepaald dat?!? jij...ik....andere betweters...nee...

BOB!!!!

Ik hoop dat hij de fighting spirit laat zien die we gewend zijn.... bedenk het eens zo... Dankzei BOB zien we Fedor daadwerkelijk...

OUS!!!!

Aan Bob zijn inzet zal het niet liggen, maar denk je nu werkelijk dat het gezond is om met zo'n heftige blessure te gaan vechten tegen een monster als Fedor kom op zeg,
En met realistisch bedoel ik Bob zijn fysieke toestand en dus niet of hij Fedor op zou vouwen of iets dergelijks.
Inderdaad bepaal ik niks voor Bob ik geef alleen mijn mening net zoals jij dat doet niks meer niks minder, zoals dat gaat op een forum.
En we zien Fedor niet dankzij Bob want als Bob niet had gewild was er echt nog wel een ander geweest die tegen Fedor zou vechten.

The Bulldog
22-09-2005, 17:58
Mijn reactie is niet allen op jouw reactie...

let wel...fedor ging de parti9j met crocop in met een gebroken hand...deze zal nu dus zeker ook niet in orde zijn..

betreft het knokken tegen fedor...
Rizzo zegt af...Bob neemt aan... duidelijke zaak dan toch?

the punicher
22-09-2005, 18:13
Wel respect voor bod, maar jammer dat hij nog met een hernia loopt,
dus weinig kans op mooi party
of bob moet verrassend uit de bocht komen.
je weet het maar nooit ik zal misschien aanwezig zijn.
ik hoop op een mooie avond ,
voor toeschouwers en vechters .

Marco
22-09-2005, 18:18
Mijn reactie is niet allen op jouw reactie...

let wel...fedor ging de parti9j met crocop in met een gebroken hand...deze zal nu dus zeker ook niet in orde zijn..

betreft het knokken tegen fedor...
Rizzo zegt af...Bob neemt aan... duidelijke zaak dan toch?

fedor een gebroken hand, bob een ruggegraat waar een tussenwervel schijf mist......is toch wel een verschil...

rizzo zegt af bob neemt aan is idd een duidelijke zaak en als bob niet had gewild was er wel een ander geweest dus danken we niet aan bob dat fedor vecht lijkt me.

Remco
22-09-2005, 18:24
Persoonlijk maak ik me zorgen om Bob. Ik denk dat de partij tegen Fedor gevaarlijk is voor Bob en zal ook bloednerveus zijn als ik de partij zie.

Is dat raar? Ik denk het niet. Ik denk dat op ieder gala er mensen zoals familie en vrienden zich zorgen maken om de vechters. Niet dat ik familie of een persoonlijke vriend van Bob ben, maar wel een grote fan en donateur.

Wat ik echter niet vergeet is dat Bob een professionele vechter IS. Dat is zijn pakkie an. Stopt ie dit jaar niet, dan is het wel binnen drie jaar. Een nieuwe rug kan ook dat niet veranderen. In dat licht vind ik het heel begrijpelijk dat Bob juist die partij tegen de sterkste vechter ter wereld met beide handen aanpakt. Wie krijgt op die leeftijd nou zo'n kans.

Daarnaast is er niemand die het lijf van Bob beter kent dan hijzelf. Als er iemand is die ervaring met blessures heeft is Bob het wel. Waarom zouden we dan nu ineens zeggen: "Bob dit kan niet", terwijl Bob zich in andere partijen voor ons plezier zwaar beschadigde? We zouden Bob moeten vertrouwen in zijn eigen inschatting, zijn inschattingsvermogen heeft er immers voor gezorgd dat hij al bijna 20 jaar keiharde partijen aflevert!

Ook van de organisatie snap ik het wel. Kennelijk is het niet gelukt een andere vechter te vinden. Toch wil het publiek per se Fedor zien vechten en dit is ook min of meer beloofd. Dat men bij Bob uitkomt is gelet op het leeuwenhart dus niet zo gek. We kunnen ons afvragen of de organisatie zich meer had kunnen inspannen om een andere tegenstander te vinden, maar feit blijft dat FEDOR vecht (en dat Bob de mensen ook wel op de banken weet te brengen).


Is het een goede match-up? Nee, ben bang van niet. Maar: "fights can't be won on paper". Het idee van een upset alleen al maakt het alsnog best wel spannend.

The Bulldog
22-09-2005, 18:33
REmco beschrijft het zeer vakkundig...

Marco nogmaals ik val jou niet aan...rust....

Mag lijden dat fedor met een pijnlijk lijf de dag erna terug denkt...

Anonymous
22-09-2005, 20:46
Realisme zoals het eerder geopperd werd is hier wel degelijk het juiste woord.
Natuurlijk is er respekt voor de vechter Bob maar het was tegen Manhoef al duidelijk dat hij weinig in te brengen had, wellicht door zijn blessure maar het feit blijft dat die blessure nog steeds aanwezig is . Bob sloeg tegen Manhoef op een gegeven moment met de zijkant van zijn hand!?

Leuk dat hij tegen Fedor wil vechten en dat hij zelf wel bepaalt of hij daar toe in staat is maar wat wil je doen tegen Fedor als je tegen Manhoef weinig had in te brengen?? Het moet wel leuk blijven en zoals eerder gezegd was en ik het juiste woord vind in deze discussie REALISTISCH !!!!

ninjamo
22-09-2005, 21:51
Realisme zoals het eerder geopperd werd is hier wel degelijk het juiste woord.
Natuurlijk is er respekt voor de vechter Bob maar het was tegen Manhoef al duidelijk dat hij weinig in te brengen had, wellicht door zijn blessure maar het feit blijft dat die blessure nog steeds aanwezig is . Bob sloeg tegen Manhoef op een gegeven moment met de zijkant van zijn hand!?

Leuk dat hij tegen Fedor wil vechten en dat hij zelf wel bepaalt of hij daar toe in staat is maar wat wil je doen tegen Fedor als je tegen Manhoef weinig had in te brengen?? Het moet wel leuk blijven en zoals eerder gezegd was en ik het juiste woord vind in deze discussie REALISTISCH !!!!ik vond dat bob genoeg had in tebrengen tegen manhoef .
zelfs met zijn gebroken kuitbeen :roll:

Bassie
22-09-2005, 22:29
Niemand is onverslaanbaar, maar wanneer je het zonder problemen uithoudt tegen Noguiera op de grond en het staand kunt opnemen tegen Cro cop dan ben je toch wel een beetje onverslaanbaar!!

sportfan
22-09-2005, 23:52
Dit heeft alles met de beste stuurlui te maken....

Jij hebt commentaar maar wat doe je zelf??
Heb je ooit een gala georganiseerd? van deze omvang? met alles wat daarbij komt kijken?

Bushido Europe is een nieuwe organisatie, dus geen 2h2h zoals hier vaak word geopperd... Ze zijn een samenwerking aangegaan met japan/pride wat allerlei voordelen (fedor, igor etc) maar ook nadelen(laatste momenten wijzigingen, veel overleggen) met zich meebrengt...daar moet dus iedereen aan wennen en het duurt even voordat zoiets allemaal vlekkeloos loopt lijkt mij dus give them a break en wacht t even rustig af!


PS tuurlijk mag je kritiek hebben, en dat is terecht.... Maar denk jij dat je het zelf beter kan?? Doe het dan maar.


Wat een onzin. Maar begrijp ik hieruit dat naast Marco (Scheids) nu ook iemand van de organisatie reageert? Dus een teken van leven. Ik had liever wat argumenten over hoe en wat gehoord ipv "de beste stuurlui".

Anonymous
22-09-2005, 23:54
tsja vindt ook dat de organisatie van dit gala beter zijn best had moeten doen voor een goede tegenstander voor fedor. Zet hem desnoods tegen Valentijn ofzo > Maar tegen Bob lijkt me een beetje zielig. Bob heeft zijn beste tijd gehad en zou ;lekker van zijn oude dag moeten genieten en niet tegen onmogelijke tegenstanders worden gezet. ZOu best nog wel es een partij van Bob willen zien maar dan tegen een gelijkwaardig tegenstander. Vindt ook erg slecht van de organisatie.

Hadden ze geen BGob Sapp tegen Fedor kunne zetten.

Dat was nog leuk geweest tenminste maar dit is echt zielig hoop dat bob het oerleeft.
dik gelijk!!!!!

marcelt
23-09-2005, 00:32
Oneindige discussie!!!
Mixfight leeft!

Marco (scheids)
23-09-2005, 09:20
Oneindige discussie!!!
Mixfight leeft!

ZEKER WEL !!! alive and kicking !!!!! :lol:

Marco
23-09-2005, 10:08
REmco beschrijft het zeer vakkundig...

Marco nogmaals ik val jou niet aan...rust....

Mag lijden dat fedor met een pijnlijk lijf de dag erna terug denkt...

Underdog ik voelde me niet aangevallen hoor :wink: no hard feelings :wink:

MJOKKIE
23-09-2005, 13:16
Toen Bob tegen Igor vocht op Showtime hoorde ik ook niemand klagen, of was die pot wel realistisch. En volgens eigen zeggen van Bob had hij toen ook al last van zijn rug. Tuurlijk, Fedor is een paar tandjes hoger dan Igor maar zoals Bob zegt "de schoorsteen moet roken"
Respect dat hij het tegen hem op durftte nemen.

Maar mijn oorspronkelijke vraag staat nog steeds: Waarom vecht Rizzo, de oorspronkelijke tegenstander, niet tegen Fedor?

Ja, hele goede vraag!!! Laat iemand daar nou eens een doordacht antwoord op geven............................................. .......................!

MJOKKIE
23-09-2005, 13:18
definitieve line-up staat al lang op hun website volgens mij...

en rizzo neemt de partij niet aan...hij wil/durft niet, heeft geen zin....Denk ook niet dat Bob de 1e keus was van de organisatie maar ja deal with it...


Altijd maar weer negatief, verwende Nederlanders! Heel europa zou staan te springen van blijdschap als fedor vecht, randleman vecht, igor vecht en dat voor MAAR 50 euro en hier zaniken de meeste van jullie allemaal maar!

Maar ja zoals zo vaak...de beste stuurlui staan aan wal...

He gast, als je het allemaal zo goed weet, dan heb je dit vast van rizzo zelf gehoord...

redjuh
23-09-2005, 13:21
Ik denk dat Rizzo niet tegen fedor vecht omdat:

hij af komt van een loss tegen Kharitonov. Hetgeen hem een kans op een titel shot tijdelijk heeft ontnomen, en ook een streep door zijn plannen is. Hij zal zich eerst tegen een aantal (met alle respect) mindere goden moeten bewijzen.
Hij zal gek zijn als hij in een non-title-match tegen fedor gaat knokken. dan wordt het bij een nederlaag schier onmogelijk voor hem om een nieuwe kans te krijgen die wel om de belt gaat.

hij likt zijn wonden na zijn nederlaag en traint en vecht zich toe naar een echt titelgevecht met fedor.

daarom denk ik dus dat rizzo nu nog geen trek heeft in dit gevecht.

BP
23-09-2005, 17:04
Iedereen kan hier van alles neerzetten over "Zet Coleman/Hardonck/Valentijn/wie-dan-ook dan tegen Fedor" maar misschien is dat ook wel geprobeerd. Dat weten we alleen niet omdat de communicatie vanuit de organisatie ronduit belabberd is.

Zoals al zoveel gezegd is, weet ik niet of het een verstandige keuze is, maar ik denk dat Bob wellicht meer een gevoelsmatig standpunt heeft dan een rationele. Dat zie je ook terug in zijn partijen want hij vecht met z'n hart en instinct.
Misschien denkt Bob wel 'What the hell, ik heb tegen Fedor niets te verliezen'.
Wat ik echt absoluut NIET geloof, is dat Bob een work zou aangaan en een akkoordje sluiten. Daar lijkt ie me echt het type niet voor en dat dit gezegd wordt, vind ik persoonlijk ook wel weer een voorbeeldje van praatjesmakers vanachter een pc (maar dat is mijn mening).

Het maakt mij geen fuck uit hoe deze matchup tot stand is gekomen (volgens sommigen 'bij gebrek aan beter'), maar ik wil 1 ding zeggen: MASSIVE RESPECT TO BOB EN GA ERVOOR!!!


Ik lees deze topic vandaag voor het eerst.
Sebas gooser je bent een van de zeer weinigen die hier zinnige opmerkingen plaatst.
x2 dus!!!

Anonymous
23-09-2005, 20:09
misschien kunnen jullie ook gewoon een keer dneken van: RESPECT voor Bob dat hij dit doet. De meeste van jullie weten niet eens wat er precies aan de hand is en speculeren alleen maar over zijn blessure. Bob word in December geopereert en tuurlijk kan hij het geld van de partij tegen Fedor goed gebruiken. Dus waarom zou een man die baas is over ze eigen lichaam niet gewoon zonder gezeik voor een partij moeten kunnen kiezen. Wees blij dat er zo'n partij staat.

Respect voor Bob

Osu

Marco
23-09-2005, 22:28
misschien kunnen jullie ook gewoon een keer dneken van: RESPECT voor Bob dat hij dit doet. De meeste van jullie weten niet eens wat er precies aan de hand is en speculeren alleen maar over zijn blessure. Bob word in December geopereert en tuurlijk kan hij het geld van de partij tegen Fedor goed gebruiken. Dus waarom zou een man die baas is over ze eigen lichaam niet gewoon zonder gezeik voor een partij moeten kunnen kiezen. Wees blij dat er zo'n partij staat.

Respect voor Bob

Osu

ik begin zo langzamerhand een hekel aan het woord respect te krijgen zo vaak wordt het genoemd in deze topic.
als je deze topic leest zie je dat iedereen die hier post juist heel veel respect voor Bob heeft en het ook respecteerd dat Bob deze partij aanneemt maar het niet begrijpt en verstandig vindt gezien zijn (kapotte) rug.......dat hij het geld kan gebruiken is overduidelijk dat hij het risico neemt is voor de meesten niet zo logisch...

The Bulldog
23-09-2005, 23:44
misschien kunnen jullie ook gewoon een keer dneken van: RESPECT voor Bob dat hij dit doet. De meeste van jullie weten niet eens wat er precies aan de hand is en speculeren alleen maar over zijn blessure. Bob word in December geopereert en tuurlijk kan hij het geld van de partij tegen Fedor goed gebruiken. Dus waarom zou een man die baas is over ze eigen lichaam niet gewoon zonder gezeik voor een partij moeten kunnen kiezen. Wees blij dat er zo'n partij staat.

Respect voor Bob

Osu

Duidelijk!!!

BP
24-09-2005, 10:05
Persoonlijk maak ik me zorgen om Bob. Ik denk dat de partij tegen Fedor gevaarlijk is voor Bob en zal ook bloednerveus zijn als ik de partij zie.

Is dat raar? Ik denk het niet. Ik denk dat op ieder gala er mensen zoals familie en vrienden zich zorgen maken om de vechters. Niet dat ik familie of een persoonlijke vriend van Bob ben, maar wel een grote fan en donateur.

Wat ik echter niet vergeet is dat Bob een professionele vechter IS. Dat is zijn pakkie an. Stopt ie dit jaar niet, dan is het wel binnen drie jaar. Een nieuwe rug kan ook dat niet veranderen. In dat licht vind ik het heel begrijpelijk dat Bob juist die partij tegen de sterkste vechter ter wereld met beide handen aanpakt. Wie krijgt op die leeftijd nou zo'n kans.

Daarnaast is er niemand die het lijf van Bob beter kent dan hijzelf. Als er iemand is die ervaring met blessures heeft is Bob het wel. Waarom zouden we dan nu ineens zeggen: "Bob dit kan niet", terwijl Bob zich in andere partijen voor ons plezier zwaar beschadigde? We zouden Bob moeten vertrouwen in zijn eigen inschatting, zijn inschattingsvermogen heeft er immers voor gezorgd dat hij al bijna 20 jaar keiharde partijen aflevert!

Ook van de organisatie snap ik het wel. Kennelijk is het niet gelukt een andere vechter te vinden. Toch wil het publiek per se Fedor zien vechten en dit is ook min of meer beloofd. Dat men bij Bob uitkomt is gelet op het leeuwenhart dus niet zo gek. We kunnen ons afvragen of de organisatie zich meer had kunnen inspannen om een andere tegenstander te vinden, maar feit blijft dat FEDOR vecht (en dat Bob de mensen ook wel op de banken weet te brengen).


Is het een goede match-up? Nee, ben bang van niet. Maar: "fights can't be won on paper". Het idee van een upset alleen al maakt het alsnog best wel spannend.

Goed verhaal Remco.

x2!!!!

BP
24-09-2005, 10:08
Realisme zoals het eerder geopperd werd is hier wel degelijk het juiste woord.
Natuurlijk is er respekt voor de vechter Bob maar het was tegen Manhoef al duidelijk dat hij weinig in te brengen had, wellicht door zijn blessure maar het feit blijft dat die blessure nog steeds aanwezig is . Bob sloeg tegen Manhoef op een gegeven moment met de zijkant van zijn hand!?

Leuk dat hij tegen Fedor wil vechten en dat hij zelf wel bepaalt of hij daar toe in staat is maar wat wil je doen tegen Fedor als je tegen Manhoef weinig had in te brengen?? Het moet wel leuk blijven en zoals eerder gezegd was en ik het juiste woord vind in deze discussie REALISTISCH !!!!

Bob had weinig in te brengen tegen Melvin?
Ik denk dat Manhoef zelf dat niet met je eens is.

HUNEBED
01-10-2005, 01:20
iemand wel opgevallen dat deze heren gewoon bijna dezelfde fysiek hebben !(niet dat dat zo heel veel zegt) allebei beetje chubby of "romig" zoals Bob dat altijd zegt.... cool toch !

Anonymous
01-10-2005, 08:38
ben ik dan 1 van de weinige die bob wel een kans ziet hebben??
als bob fedor goed weet te raken dan kan het wel eens einde verhaal voor fedor worden.
en laten we eerlijk zijn, de hele wereld zal dan op zijn kop staan.
als bob met zijn vechters hart de ring in stapt en er een paar goede stoten in krijgt ....
ik hoop het zo.
kijk naar mijn mening gaat het zo.
de meeste vechters die tegen fedor hebben gestaan, zijn al behoorlijk bang voor wat fedor aan kan richten, en als je te voorzichtig bent dan loopt het ook verkeerd voor je af.
bob heeft schijt en ramt er gewoon op los en dat kan fedor wel eens duur komen te staan.
go bob

Luka
01-10-2005, 12:10
tuurlijk.. heb je helemaal gelijk in.. en het is en blijft een spel waar iedereen kan winnen.. maar moet bob wel geluk hebben want het is en blijft fedor waar die tegen vecht en denk dat ik er verder nix over hoef te vertellen..

Maar fedor laat 1x dekking zakken of bob vind gaatje jah... hij zou het zeker niet makkelijk krijgen.. misschien geeft die een paar goeie maar het zou niet van harte gaan..

maar het zou super zijn voor een cariere zoals die van bob gun het hem zeker wel.