PDA

View Full Version : WIN 1000 EURO!! FLYER DUTCH OPEN BJJ



yas
16-09-2005, 17:11
De datum van de Dutch open 2005 is bekend: 20 november sporthal Rusheuvel in Oss. Open betekend toegankelijk voor iedereen, dus ook voor andere disciplines (zoals worstelaars en judoka's) en voor scholen die in eerdere edities ervoor kozen om niet deel te nemen (wat de reden daarvoor ook mag zijn). Natuurlijk zijn er "vette" geldprijzen en deelnemers uit Brazilië die uitkomen in de elite klasse.
Meer gegevens worden binnenkort bekendgemaakt op onze website: www.cadu.nl
MAAK VAST RUIMTE IN JE AGENDA!!

http://img117.imageshack.us/img117/7356/dutchopenflyer20055gq.jpg (http://imageshack.us)

maartenjackie
16-09-2005, 17:15
is dat met GI?

mama
16-09-2005, 17:18
ja bjj is met gi

maartenjackie
16-09-2005, 17:20
ja bjj is met gi

ok merci Marieke

Christophe
16-09-2005, 18:14
€ 1.000,-?!? Zouden de Europeanen met een gekleurde gordel een kans maken, of zouden er een paar Braziliaanse Black Belts het geld komen halen?! Ik ben benieuwd ... ga me toch inschrijven, je weet maar nooit of al de rest een accute aanval van diarree krijgt. Waar koop je trouwens een sterk laxatief! :twisted:

Atama
16-09-2005, 19:32
25 euro ? lees ik dat goed ?

yas
16-09-2005, 19:59
25 euro ? lees ik dat goed ?

ik zal t ff navragen aan cadu..maar zou best kunnen. vorig jaar was t wel inclusief t-shirt :) en winnaars uit verschillende divisies ontvingen prijzen like rashguards en shorts..

voorlopig wordt alleen de winnaar iets rijker ;-)

Het wordt iig super, het is uniek om de sfeer tijdens bjj toernooien mee te maken :D en mochten er blackbelts komen, dan is dat een goede ervaring lijkt me!

betreft de blackbelts, vorig jaar won de robinho (van het team van vitor 'shaolin' ribeiro), kleine gast (echt licht!!) van nova uniao. ik weet niet wie er dit jaar meedoen, maar voorlopig heeft hij zich nog niet aangemeld..anyway, ik verwacht wel een paar leuke gasten..:D


Instructor Robson Moura has a 2nd "Dan" Black Belt from the Prestigious "Nova Uniao" Jiu-Jitsu school in Rio de Janeiro, Brazil. He is 7 times World Champion, 8 times Brazilian Champion and has won several other Jiu-Jitsu and Submission Championships (Pan American, Rio de Janeiro and Sao Paulo Cups, Desafio Mad Cannibal) and is Ranked # 1 worldwide in Bantamweight "Shooto" Submission (MMA). Come Learn his battle-tested, winning techniques!

Anonymous
16-09-2005, 20:05
25 euro ? lees ik dat goed ?

ik zal t ff navragen aan cadu..maar zou best kunnen. vorig jaar was t wel inclusief t-shirt :) en winnaars uit verschillende divisies ontvingen prijzen like rashguards en shorts..

voorlopig wordt alleen de winnaar iets rijker ;-)

precies, en zoals in een andere topic al werd verteld over een ander toernooi, men ziet liever een inschrijvingsgeld van 10/15 euro :wink:

yas
16-09-2005, 21:57
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!

tip van de maand: als je vanaf nu elke week 3 euro weglegt, heb je het bedrag verzameld om mee te doen voor dit toernooi! :D

jongens en meiden, het is een mooie kans om je niveau op internationaal niveau te checken. iedereen is welkom, judoka's, worstelaars, freefighters, doe mee en vergeet niet je GI! meer info volgt.

Anonymous
16-09-2005, 23:31
Ik zie geen flyer :?

HUNTER
17-09-2005, 01:36
uiteraard ben ik r wer bij!!!

in mn nieuwe rickson gi :D

yas
17-09-2005, 10:03
Ik zie geen flyer

misschien een andere comp proberen??


uiteraard ben ik r wer bij!!!

in mn nieuwe rickson gi :D

TOP! ben benieuwd, en neem ook de rest van je team mee !! (leden van je judoclub zijn ook welkom he!)

Chico
17-09-2005, 14:36
arg... net in het zwaarste college blok van het jaar :cry:...

Christophe
17-09-2005, 16:22
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!

Elke winnaar (van elke gewichtsklasse, zowel bij wit, blauw als bij de elite), of enkel de winnaar van het open gewicht bij de gekleurde gordels?! :wink:

yas
17-09-2005, 17:52
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!

Elke winnaar (van elke gewichtsklasse, zowel bij wit, blauw als bij de elite), of enkel de winnaar van het open gewicht bij de gekleurde gordels?! :wink:

yoo christophe!! na betaling en weging ontvangt iedereen dus een t-shirt, wit of gekleurd, geen discrimininatie ;-)

Atama
17-09-2005, 19:46
Yas ik denk dat Christophe het over het leuke bedrag had :wink:

Anonymous
18-09-2005, 01:34
Yas ik denk dat Christophe het over het leuke bedrag had :wink:

LOL , now i get the point, was er niet helemaal bij met mn gedachte :lol:
thnx atama hehe

Infecto Groovalistic
18-09-2005, 09:49
Yas ik denk dat Christophe het over het leuke bedrag had :wink:

LOL , now i get the point, was er niet helemaal bij met mn gedachte :lol:
thnx atama hehe
Niet de vraag blijven ontwijken :lol:

Christophe
18-09-2005, 15:11
Yas ik denk dat Christophe het over het leuke bedrag had :wink:

LOL , now i get the point, was er niet helemaal bij met mn gedachte :lol:
thnx atama hehe
Niet de vraag blijven ontwijken :lol:

Atama & Infecto Groovalistic are right! :lol:

Anonymous
18-09-2005, 15:18
volgens mij is er alleen in (1 klasse) de open klase geld te verdienen...de ander klassen krijg je een beker of medaille of zo.

Anonymous
19-09-2005, 16:59
Hi Mattheu or Willem,

I have an interesting apponnent for Cadu and Mattheu if you guys are inetersted for the Open Dutch BJJ. Could you please let me know what is the price for the winner of Cadu vs X and the price for the second place, aswell as for the brown belt super fight. Please contact me on [email protected]


Bets Regards

yas
19-09-2005, 17:31
guest is correct, only 1 money price: 1000 euro voor the open class!

we are working to give more moneyprices in the future(next year) for the other divisions.

dear humaitario,
unfortunately cadu will not compete. but we expect a lot of other great competitors..!!

there are no money prices for the second places or brown belt/elitedivision.

maybe that mister X would like to do a superfight with Cadu (grappling) on the SHOOTO event of Martijn de Jong. Sent him a message. Hope to see you and team x at Dutch Open!

yas
05-10-2005, 10:24
toelichting DUTCH OPEN:
(inschrijven kan via de website)

We proudly invite you to the 3rd BJJ Dutch Open, which will be held in Oss on November 20th.
The competition is for all martial arts styles and federations. (Judo, Ju-Jitsu, Wrestling, Luta livre, Sambo, etc…)

What does the BJJ Dutch Open Offer

1. Competitors will receive a BJJ Dutch Open T-Shirt at the time they sign in*
2. 1000euros $$$$Money Prize$$$$ for the winners of the coloured belt open class
3. Prizes for most valuable fighter and also other surprises**
4. Team trophy for 3 best teams

Food and drinks will be available at the competition

We are working hard to make the event with a high technical level, bringing top fighters from all over Europe. Last year we had Robson Moura (6 times world champion) bringing home the 1000Euros open class money prizer with his 61kg. we are counting with your presence to come participate on this annual competition as a competitor or spectator. Hope everybody has a successful and pleasant stay, also an excellent tournament.

Date: November 20th 2005
Weigh in begins: 09:00
Explanation of rules: 10:00
Fights begin: 10:30u
Inscription until 24 of November – 25 Euros
Late inscription: 30 euros

The responsible for each team will send an email to the organization containing: Team Name, Weight category (by name, ex: Light weight.), Athletes Name (without nicknames) and Belt. The payment has to be done on the day of the competition.

Location

Rusheuvel-Sportcentrum-Oss
Rusheuvelstraat5
5346JH Oss

Categories

Belts: White, Blue and Elite (purple, brown and black)

Weights: Men

Feather -67 kg
Light -73 kg
Middle -79 kg
Medium Heavy -85 kg
Heavy -91 kg
Super Heavy -97 kg
Super Super Heavy Over 97 kg
Open Class

Weights: Women

Light -55 kg
Middle -65 kg
Heavy Over 65 kg
Open Class

*If the athlete exceeds the weight in which he is signed in he will be disqualified and only able to fight the open class.

* If there is only 1 fighter in a category he will be automatically moved to the weight category above.

Fight Duration: White belts- 5 min, Blue Belts- 6 min, Elite- 7 min.

Rules: As established by the C.B.J.J (for information visit: http://www.cbjj.com.br/english/rules.htm)

If an athlete has a disrespectful attitude towards a referee, staff or any other athlete he will be immediately disqualified and his team will loose 10 points.

All Athletes must wear a clean gi. The pants and top should be from the same colour. Gi colours allowed: White, Blue and Black. The Gi cannot be Torn, dirty or old.

All Athletes must have short finger nails.

*The T-shirts are for the first 150 subscribed athletes, so make sure you get yours!

Spectator Fee: 6 Euros

Atama
05-10-2005, 11:05
25 euro ?! :cry:

yas
05-10-2005, 11:43
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!

tip van de maand: als je vanaf nu elke week 3 euro weglegt, heb je het bedrag verzameld om mee te doen voor dit toernooi! :D
.

je hebt nu nog ruim 6 weken om twee drankjes per week je laten staan :wink:

Atama
05-10-2005, 12:42
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!


*The T-shirts are for the first 150 subscribed athletes, so make sure you get yours! :wink:

Femme Fatale
05-10-2005, 14:55
ik heb er echt veel zin in, hmmmzz beetje afvallen, hopelijk zit ik dan in de - 65 ;) .............wishful thinking....

yas
07-10-2005, 12:41
ik begrijp dat iedereen liever een lager tarief ziet, maar in dit geval is het geen drukfout. let wel, iedere deelnemer krijgt een mooi competitor-Tshirt en de winnaar ontvangt een leuk bedrag!!


*The T-shirts are for the first 150 subscribed athletes, so make sure you get yours! :wink:

goed he, optijd komen dus! dat heet geintegreerd braziliaans management :D

ze zijn iig erg mooi!

Anonymous
09-10-2005, 17:22
mooi!

kXe
09-10-2005, 20:40
25euro is nog altijd veel geld

anderzijds, de vorige 2 edities waren goed georganiseerd.
En ik moet mijn dubbele titel komen verdedigen :)

De t-shirts van de 1ste waren top kwaliteit, die van de 2de editie kon je na 1 keer wassen weggooien.

Misschien terug schirtjes bestellen bij jullie eerste leverancier :)

Witte t-shirts als het kan, de zwarte waren erg lelijk (hoewel smaken verschillen). Leg alvast 1 wit shirt voor mij opzij!

Christophe
09-10-2005, 23:11
Witte t-shirts als het kan, de zwarte waren erg lelijk (hoewel smaken verschillen). Leg alvast 1 wit shirt voor mij opzij!

:lol:

yas
14-11-2005, 13:01
tshirt is zwart!! 8-)

anyway, REGISTRATIE KAN TOT DONDERDAG OP www.cadu.nl!!!