PDA

View Full Version : Lomp sterk



Anonymous
18-09-2005, 17:06
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D

Anonymous
18-09-2005, 18:02
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D

Jongens met kracht zijn zo uitgeteld... Als ze het 5 min volhouden dan is het veel... Naar mate je meer ervaren wordt... Neemt je kracht gebruik af en pas je meer techniek toe.

Anonymous
18-09-2005, 19:41
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D

Ja ik ken ze wel ook wel eens meegetraind...maar ik ken ook iemand die sterk is, verre weg van lomp en een hele hoop techniek heeft. Zijn naam is Andy Jekel

Ronald
18-09-2005, 19:49
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D
Met wie train je dan?

Ik train (als ik niet geblesseerd ben :( ) met Berend Veneberg. Die is ook sterk :lol: :wink: .

Nickuraba
18-09-2005, 20:11
bij kleinhuis, nee de meeste waarmee ik train zijn gewoon te zwaar dus is het lomp voor mij en mijn hersencellen maarjah fuckit...

van mijn bro zegt iedereen dat die lomp sterk is is ie ook wel... maar of die het ver wil/kan schoppen weeknie

KO TKO
18-09-2005, 21:43
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D
Met wie train je dan?

Ik train (als ik niet geblesseerd ben :( ) met Berend Veneberg. Die is ook sterk :lol: :wink: .

Wat sport train jij met Berend Veneberg ?

Anonymous
18-09-2005, 21:44
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D
Met wie train je dan?

Ik train (als ik niet geblesseerd ben :( ) met Berend Veneberg. Die is ook sterk :lol: :wink: .

Doet Veneberg aan kickboksen? Kan ie er wat van?

mossad
18-09-2005, 21:47
Trainen jullie weleens met gasten die zo lomp sterk zijn (vooral op de grond mma, dat als ze techniek ontwikkellen het ver kunnen schoppen


Greetz Joep :D
Met wie train je dan?

Ik train (als ik niet geblesseerd ben :( ) met Berend Veneberg. Die is ook sterk :lol: :wink: .

Doet Veneberg aan kickboksen? Kan ie er wat van?

Dat was ik.

Anonymous
18-09-2005, 21:55
HAHA inderdaad Andy Jekel is vreselijk sterk...1 van de steerkste mannen die ik onmoet heb...

En een super toffe gast ...

The Bulldog
18-09-2005, 21:58
HAHA inderdaad Andy Jekel is vreselijk sterk...1 van de steerkste mannen die ik onmoet heb...

En een super toffe gast ...
sorry ...was ik.

Ronald
18-09-2005, 22:46
Wat sport train jij met Berend Veneberg ?
Bij KB Zutphen (Scharrenberg). Zelfde sporschool als Nick.

bloody
19-09-2005, 12:58
ik zou het weleens willen zien dat er iemand tegen andy zegt dat hij geen techniek heeft ik denkt dat je de volgende dag naar de fysio kan hij is sterk en heeft mega veel techniek

The Bulldog
19-09-2005, 13:24
ik zou het weleens willen zien dat er iemand tegen andy zegt dat hij geen techniek heeft ik denkt dat je de volgende dag naar de fysio kan hij is sterk en heeft mega veel techniek

Ik denk dat ie zijn schouders ophaalt en zegt @ jij mag denken wat je wilt@ en zijn energie voor belangrijkere dingen bewaard.. :lol:

RamonaS
19-09-2005, 13:31
ik zou het weleens willen zien dat er iemand tegen andy zegt dat hij geen techniek heeft ik denkt dat je de volgende dag naar de fysio kan hij is sterk en heeft mega veel techniek

Ik denk dat ie zijn schouders ophaalt en zegt @ jij mag denken wat je wilt@ en zijn energie voor belangrijkere dingen bewaard.. :lol:

Underdog = correct

B3 lik3 M3
19-09-2005, 13:59
Andy is indd heel technisch en beresterk.
Maar het mooiste is dat hij alles op techniek doet..

ICON
19-09-2005, 14:14
Andy is indd heel technisch en beresterk.
Maar het mooiste is dat hij alles op techniek doet..

wie is andy dan?

Anonymous
19-09-2005, 14:34
Andy is indd heel technisch en beresterk.
Maar het mooiste is dat hij alles op techniek doet..

wie is andy dan?

Andy is een trainer

Anonymous
19-09-2005, 14:36
ik zou het weleens willen zien dat er iemand tegen andy zegt dat hij geen techniek heeft ik denkt dat je de volgende dag naar de fysio kan hij is sterk en heeft mega veel techniek

Ik denk dat ie zijn schouders ophaalt en zegt @ jij mag denken wat je wilt@ en zijn energie voor belangrijkere dingen bewaard.. :lol:

Alistair is ook sterk hoor

Charger 69
19-09-2005, 14:52
Waarom doet Andy Jekel niet aan wedstrijden, bijvoorbeeld grappling comp. in Ede?

Anonymous
20-09-2005, 16:09
Omdat wanneer Andy meedoet de meesten van de mat af rennen, een enkele bikkel daargelaten dan.

Andy is een oermens, de baas van de sportschool die veel mensen begeleid heeft, vertelde mij ooit dat er maar weinig mensen de bouw van Andy hebben. Daarnaast loopt Andy doodleuk op zijn handen e.d. en is ie super explosief. Over zijn zoontje "kleine Andy" ,die niet zo klein meer is en zijn vader steeds meer achterna gaat, gaan we veel horen over een jaar of 5...

Marloes

Anonymous
20-09-2005, 16:15
word ut niet eens tijd voor een account marloes

Anonymous
20-09-2005, 16:22
Gozer van Top Sport Judo Utrecht volgens mij hij traint ook bij Ling Arvin die gozer ziet er normaal uit maar man hij slamt gewoon gasten van 100 kg terwijl hij zelf maar 80 kg weegt. En hij slaat echt super hard

jojo
20-09-2005, 17:32
neeh maar bij mij traint er wel een gast van +100 kg die van die lompe schoppen heeft!! en dat doet me toch zeer haha

Anonymous
22-09-2005, 20:44
Andy is indd heel technisch en beresterk.
Maar het mooiste is dat hij alles op techniek doet..

wie is andy dan? the best

Anonymous
22-09-2005, 20:45
Andy is indd heel technisch en beresterk.
Maar het mooiste is dat hij alles op techniek doet..

wie is andy dan? the bestof the best

Bassie
22-09-2005, 21:36
Wie is guest?

Arjan
22-09-2005, 23:16
bij kleinhuis, nee de meeste waarmee ik train zijn gewoon te zwaar dus is het lomp voor mij en mijn hersencellen maarjah fuckit...

van mijn bro zegt iedereen dat die lomp sterk is is ie ook wel... maar of die het ver wil/kan schoppen weeknie

ik ook nie :lol:

Charger 69
23-09-2005, 15:17
Omdat wanneer Andy meedoet de meesten van de mat af rennen, een enkele bikkel daargelaten dan.

Andy is een oermens, de baas van de sportschool die veel mensen begeleid heeft, vertelde mij ooit dat er maar weinig mensen de bouw van Andy hebben. Daarnaast loopt Andy doodleuk op zijn handen e.d. en is ie super explosief. Over zijn zoontje "kleine Andy" ,die niet zo klein meer is en zijn vader steeds meer achterna gaat, gaan we veel horen over een jaar of 5...

Marloes

Ik heb Andy wel eens gegooid zien worden door Ricardo Wondel. Dit was een van de eerste partijen van Ricardo en hij verloor deze (finale) nipt van Andy. Sindsdien is Ricardo een flink stuk gegroeid. Ben benieuwd hoe de uitslag nu zou zijn...

Anonymous
25-09-2005, 21:08
Omdat wanneer Andy meedoet de meesten van de mat af rennen, een enkele bikkel daargelaten dan.

Andy is een oermens, de baas van de sportschool die veel mensen begeleid heeft, vertelde mij ooit dat er maar weinig mensen de bouw van Andy hebben. Daarnaast loopt Andy doodleuk op zijn handen e.d. en is ie super explosief. Over zijn zoontje "kleine Andy" ,die niet zo klein meer is en zijn vader steeds meer achterna gaat, gaan we veel horen over een jaar of 5...

Marloes

Ik heb Andy wel eens gegooid zien worden door Ricardo Wondel. Dit was een van de eerste partijen van Ricardo en hij verloor deze (finale) nipt van Andy. Sindsdien is Ricardo een flink stuk gegroeid. Ben benieuwd hoe de uitslag nu zou zijn... Alleen het resultaat geld!

Ronald
08-10-2005, 23:12
Afgelopen zondag overhandigde Berend Venenberg een beker aan Jimmy Eimers op de Battle of Arnhem IV.

Ronald Wuestenberg vroeg aan hem: "Klopt het dat jij ook de ring in gaat?"
Berend antwoordde heel taktisch: "Nog sterker, ik sta nu zelfs al in de ring." :lol:

http://img33.imageshack.us/img33/5851/berend1dy.jpg