PDA

View Full Version : kaarten rotterdam rumble?



Anonymous
18-09-2005, 22:06
weet er iemand waar ik kaarten voor de pride rotterdam rumble kan krijgen?

ninjamo
18-09-2005, 22:10
kijk op de site
ik geloof www.bushido-europe.com

RisingSun
18-09-2005, 22:11
Ik heb bij de freerecordshop ook al gezien dat je ze daar kunt halen!

mama
18-09-2005, 22:16
http://www.ticketbox.nl/

Anonymous
18-09-2005, 22:20
Kaarten zijn verkrijgbaar bij alle Free Record Shops en via www.ticketbox.nl

Wees er snel bij, want naar aanleiding van grote interesse vanuit het buitenland zijn er speciaal voor hun plaatsen gereserveerd.

Anonymous
18-09-2005, 22:44
'heb al kaarten, en hoop dus wel dat er wat overblijft van die (vantevoren) vette line-up !
op die site staat bijv. nog steeds Igor vs. Randleman > die partij gaat helemaal niet door (het is de vraag of die partij door de vechters zelf wel is aangenomen voor die tijd...) omdat de "predator" Voorn het gaat opnemen tegen Randleman... én Igor vs. ...??? én gaat de partij Coleman vs. .?. nog door ? waarom heeft Yvel afgezegd ?

kom op organisatie vertel !
zoveel pech kun je toch niet hebben met afzeggers...?!?

HUNEBED
18-09-2005, 22:53
'heb al kaarten, en hoop dus wel dat er wat overblijft van die (vantevoren) vette line-up !
op die site staat bijv. nog steeds Igor vs. Randleman > die partij gaat helemaal niet door (het is de vraag of die partij door de vechters zelf wel is aangenomen voor die tijd...) omdat de "predator" Voorn het gaat opnemen tegen Randleman... én Igor vs. ...??? én gaat de partij Coleman vs. .?. nog door ? waarom heeft Yvel afgezegd ?

kom op organisatie vertel !
zoveel pech kun je toch niet hebben met afzeggers...?!?

that was me :)

dtgerald
19-09-2005, 00:52
Ik heb bij de freerecordshop ook al gezien dat je ze daar kunt halen!Daar heb ik ze ook gehaald.

d0d0
19-09-2005, 02:28
Voor de prijs van?

Marco (scheids)
19-09-2005, 08:41
'heb al kaarten, en hoop dus wel dat er wat overblijft van die (vantevoren) vette line-up !
op die site staat bijv. nog steeds Igor vs. Randleman > die partij gaat helemaal niet door (het is de vraag of die partij door de vechters zelf wel is aangenomen voor die tijd...) omdat de "predator" Voorn het gaat opnemen tegen Randleman... én Igor vs. ...??? én gaat de partij Coleman vs. .?. nog door ? waarom heeft Yvel afgezegd ?

kom op organisatie vertel !
zoveel pech kun je toch niet hebben met afzeggers...?!?

Kijk even op hun website ... staan de laatste ontwikkelingen ... en de laatste line-up !!!

HUNEBED
19-09-2005, 11:40
'heb al kaarten, en hoop dus wel dat er wat overblijft van die (vantevoren) vette line-up !
op die site staat bijv. nog steeds Igor vs. Randleman > die partij gaat helemaal niet door (het is de vraag of die partij door de vechters zelf wel is aangenomen voor die tijd...) omdat de "predator" Voorn het gaat opnemen tegen Randleman... én Igor vs. ...??? én gaat de partij Coleman vs. .?. nog door ? waarom heeft Yvel afgezegd ?

kom op organisatie vertel !
zoveel pech kun je toch niet hebben met afzeggers...?!?

Kijk even op hun website ... staan de laatste ontwikkelingen ... en de laatste line-up !!!

volg die ook van dag tot dag, zoals ook hierboven staat >
op die site staat bijv. nog steeds Igor vs. Randleman > die partij gaat helemaal niet door (het is de vraag of die partij door de vechters zelf wel is aangenomen voor die tijd...) omdat de "predator" Voorn het gaat opnemen tegen Randleman maar goed is alsof hier op 't forum het nieuws (met de geruchten valt het erg mee) sneller rondgaat dan op die site staat te lezen > die ook overigens pas vanaf vorige week online is > 4 week voor het gala...