PDA

View Full Version : Tegen wie zouden jullie Nadia van der Wel willen zien?



Shooto Holland
18-09-2005, 22:42
Weet iemand mischien een leuke/goeie tegenstander voor Nadia van der Wel (Tatsujin Dojo/Team Duncan)? Nadia is 55 kg en wil tegen elk meisje van vergelijkbaar gewicht vechten op Professional Shooto regels. Het is echt heel moeilijk om tegenstanders voor haar te vinden.

Ik hoor graag van jullie of er nog gegadigden rond lopen ;-)

Osu

Martijn

RisingSun
18-09-2005, 22:44
Jammer dat Audrey Kruyning nog steeds geblesseerd is!!

Shooto Holland
18-09-2005, 23:40
Zeg dat wel, zou een mooie partij geweest zijn..

smike
19-09-2005, 00:02
Sowieso wil ik haar volgende partij zonder die lame kap op hebben, gewoon lekker op iemand gezicht inbeuken is veel beter ;)
Over een tegenstandster heb ik geen idee, ik dacht aan een amerikaanse? Zijn geneog goede van en ze is er wel klaar voor.
Weet alleen neit welke daarvan dat gewicht zijn.

payap
19-09-2005, 00:14
Misschien de laatste tegenstandster van Audrey ?

Cat Somers van Kamakura ?

Guru
19-09-2005, 08:03
A BRIEF PROFILE

Shinashi Satoko, also nicknamed "Shinasato" is pound for pound one of the most accomplished female MMA fighters with an undefeated record in the last several years of 16 fights with only one draw. Her record of victories include such notable female fighters as Hiase Watanabe, considered the female Wanderlei Silva, and Mari Kaneko who drew her in one match and was dominated in the rematch. She is also the champion of the Smackgirl 2002 Japan Cup tournament winning the belt in the 105 lb class. Her style base is Sambo and Judo and she is considered the "Sambo Queen" in many of her fights she has effectively used traditional judo throws in a way rarely seen outside of fighters like Karo Parisyan and Yoshida. Her career has spanned fights through such major fight promotions as Smackgirl, Love Impact, DEEP, and Shooto.

http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005213102558m0000660m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200502/im00006609.jpg

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=6974
http://shinashi-satoko.com

Ronald
19-09-2005, 08:19
Shinashi Satoko
Dat lijkt me geen goed idee. Een carriere moet je opbouwen. Het verschil in ervaring (en leeftijd) tussen Satoko en Nadia is veel te groot om in één keer te overbruggen. Waarom zou je zulke stappen nemen Guru??

Mighty Me
19-09-2005, 09:51
Maar ik hoorde van nadia dat op een van die shootos volgens mij shooto in mei ofzo
Dat er een meisje was die tegen bianca moest vechten maar niet tegen bianca wou maar perse tegen nadia hoe zit het met haar??
Ik weet niet hoe ze heet

Anonymous
19-09-2005, 10:02
Nadia - Jojo op muay thai regels lijkt me wel interessant.

jojo
19-09-2005, 11:12
Nadia - Jojo op muay thai regels lijkt me wel interessant.

haha ik wil wel tegen haar op rings regels! ben nu steeds rond de 61,5kg dus ???? :lol:

Anonymous
19-09-2005, 11:28
Ook goed!

Nadiaatje
19-09-2005, 12:13
Nadia - Jojo op muay thai regels lijkt me wel interessant.



Waarom moet ik me altijd aan een ander aanpassen qua regels....
amateur...muay thai...ik wil gewoon Prof. Shooto vechten!

inc
19-09-2005, 12:18
zo is het maar net....

Nadiaatje
19-09-2005, 12:19
:D ja toch...

inc
19-09-2005, 12:22
blijkbaar kan je uit deze topic je conclusie trekken... in nederland zijn er weinig tot geen tegenstanders voor je...

Nadiaatje
19-09-2005, 12:24
:cry:

MB667
19-09-2005, 12:30
Nadia - Jojo op muay thai regels lijkt me wel interessant.



Waarom moet ik me altijd aan een ander aanpassen qua regels....
amateur...muay thai...ik wil gewoon Prof. Shooto vechten!

Jojo heeft toch ook op shooto regels tegen jou gevochten, dat was voor haar toch ook een aanpassing. Zou vet zijn als het nu andersom was.

HUNEBED
19-09-2005, 13:03
http://www.x-shooto.jp/images/fighter/nadiav_l.jpg

ik hou van vrouwen die vechten.... :D

Shooto Holland
19-09-2005, 13:08
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Marco (scheids)
19-09-2005, 13:21
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Tegen Cat Zoomers is t iig spectakel Martijn ..... en anders weet Gerard mischien nog wel een meisje uit Letland ofzo .... :wink:

Anonymous
19-09-2005, 15:04
Maar ik hoorde van nadia dat op een van die shootos volgens mij shooto in mei ofzo
Dat er een meisje was die tegen bianca moest vechten maar niet tegen bianca wou maar perse tegen nadia hoe zit het met haar??
Ik weet niet hoe ze heet

??

jojo
19-09-2005, 15:25
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

ach ik heb me laatste paar wedstrijden alleen maar gevochten tegen ruim 7 a 8 kilo zwaardere tegenstanders (hiermee bedoel ik niet dat dit voor nadia moet gelden) als ik nadia was zou ik lekker op haar gewicht blijven en gewoon in het buitenland dan maar partijen zoeken (misschien is caroline herbrechts van mejirogym wat voor je?)

suc 6 wijffie het komt wel goed met jou!!!!!!!!

Anonymous
19-09-2005, 17:22
is Yasmine niets voor Nadia
Yasmine traint bij zoveel scholen dat ze dat nu wel eens in de ring mag laten zien

yas
19-09-2005, 18:03
is Yasmine niets voor Nadia
Yasmine traint bij zoveel scholen dat ze dat nu wel eens in de ring mag laten zien

interessante theorie guest...

komende zaterdag kun je ons iig zien grapplen in ede. ik hoop voor nadia dat ze in oktober een pro shooto partij heeft. marloes zou ik ook graag willen zien! misschien irma verhoef en marloes nog? martijn, misschien zitten er nog interessante dames voor nadia bij ffc, ilonka bijv. ??

groet, yasmin

Guru
19-09-2005, 18:34
Shinashi Satoko
Dat lijkt me geen goed idee. Een carriere moet je opbouwen. Het verschil in ervaring (en leeftijd) tussen Satoko en Nadia is veel te groot om in één keer te overbruggen. Waarom zou je zulke stappen nemen Guru??

Mee eens, dat zou Nadia ook niet winnen, aangezien deze meid al 18 keer ongeslagen is.
Zou wel een stunt zijn dat wel.

Shooto Holland
19-09-2005, 18:40
Maar ik hoorde van nadia dat op een van die shootos volgens mij shooto in mei ofzo
Dat er een meisje was die tegen bianca moest vechten maar niet tegen bianca wou maar perse tegen nadia hoe zit het met haar??
Ik weet niet hoe ze heet

Dat meisje heeft een golfwedstrijd op die dag.

Anonymous
19-09-2005, 18:42
is Yasmine niets voor Nadia
Yasmine traint bij zoveel scholen dat ze dat nu wel eens in de ring mag laten zien

nou guest, ik denk niet dat dit een verstandige keuze zou zijn van Yasmine, aangezien ze met grappling verliest van meiden die het voor het eerst doen. maar als sportschoolsl** doet ze het aardig

ICON
19-09-2005, 18:51
is Yasmine niets voor Nadia
Yasmine traint bij zoveel scholen dat ze dat nu wel eens in de ring mag laten zien

nou guest, ik denk niet dat dit een verstandige keuze zou zijn van Yasmine, aangezien ze met grappling verliest van meiden die het voor het eerst doen. maar als sportschoolsl** doet ze het aardig

binkie..

Kim
19-09-2005, 19:28
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Nadia en ik scheelden ook 6 kg en dat was toch ook geen probleem Martijn?

Deuce
19-09-2005, 19:35
Even voor nickey...helaas wij van pardoel hebben ook geen 55 kg meid....

Wel kunnen we een poot regelen van 55 kg, telt dat ook? :lol:

Duncan
19-09-2005, 20:28
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Nadia en ik scheelden ook 6 kg en dat was toch ook geen probleem Martijn?

Beste Kim,

We hebben het hier over een pro-shooto partij en geen amateur shooto partij.
Martijn stelt dat hierbij een gewichtsverschil van 6 a 7 kg niet wenselijk is....zeker als het niet nodig is!!!!! Want nadia heeft van al haar gevochten partijen gemiddeld 5 kilo toegegeven aan haar tegenstandsters!!! (en ook jij zit bij die berekening)
Verder moeten we on-topic blijven..........

d0d0
19-09-2005, 20:53
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Nadia en ik scheelden ook 6 kg en dat was toch ook geen probleem Martijn?

Beste Kim,

We hebben het hier over een pro-shooto partij en geen amateur shooto partij.
Martijn stelt dat hierbij een gewichtsverschil van 6 a 7 kg niet wenselijk is....zeker als het niet nodig is!!!!! Want nadia heeft van al haar gevochten partijen gemiddeld 5 kilo toegegeven aan haar tegenstandsters!!! (en ook jij zit bij die berekening)
Verder moeten we on-topic blijven..........

Zo is het maar net :wink:

Marco (scheids)
20-09-2005, 08:36
Wel kunnen we een poot regelen van 55 kg, telt dat ook? :lol:

Als jij dat bent wel !!! :wink:

Iwan
20-09-2005, 08:42
LOL @ Kim!

Kim
20-09-2005, 09:01
Jojo is een goeie vechtster maar de 55kg van Nadia tegen de 61,5kg (na aftrainen) van Jojo is echt een beetje te veel. Het is voor jongens al veel om tegen iemand van 7 kg meer te vechten. Vooral op zo'n gewicht.

Stel voor dat iemand van 79kg tegen iemand van 86kg moet vechten. Dat is al een heel verschil en dan telt het nog harder hoe lichter de vechters zijn..

Cat Zoomers is mischien wel een goeie optie. Ik zal eens contact met Gerard Gordeau opnemen.

Bedankt.

Osu,

Martijn

Nadia en ik scheelden ook 6 kg en dat was toch ook geen probleem Martijn?

Beste Kim,

We hebben het hier over een pro-shooto partij en geen amateur shooto partij.
Martijn stelt dat hierbij een gewichtsverschil van 6 a 7 kg niet wenselijk is....zeker als het niet nodig is!!!!! Want nadia heeft van al haar gevochten partijen gemiddeld 5 kilo toegegeven aan haar tegenstandsters!!! (en ook jij zit bij die berekening)Verder moeten we on-topic blijven..........

Het ging mij om het commentaar van Martijn dat hij zo'n verschil teveel vind. Een hoezo zit ik bij de berekening van dat zij gemiddeld vijf kg heeft toegegeven?

Ronald
20-09-2005, 09:02
Wel kunnen we een poot regelen van 55 kg, telt dat ook? :lol:

Als jij dat bent wel !!! :wink:
LMAO :mrgreen:

Duncan
20-09-2005, 14:08
Hoi Kim,

Wat ik bedoelde met gemiddeld = dat als ik het gewicht van al Nadia's tegenstandsters bij elkaar optel en weer deel door het aantal partijen van Nadia ik op een gemiddeld gewicht kom dat 5 kilo boven Nadia's gewicht ligt.

Groetjes,

Marc.

Anonymous
20-09-2005, 16:17
Dat zou geweldig zijn

Nadia Van der wel Vs Ilonka Elmont

Wat een toppartij :lol:

Mighty Me
20-09-2005, 16:18
Interesant

Kim
20-09-2005, 18:43
Hoi Kim,

Wat ik bedoelde met gemiddeld = dat als ik het gewicht van al Nadia's tegenstandsters bij elkaar optel en weer deel door het aantal partijen van Nadia ik op een gemiddeld gewicht kom dat 5 kilo boven Nadia's gewicht ligt.

Groetjes,

Marc.

Ok naja interessant :lol:

Ronald
20-09-2005, 20:28
Maareh...Had Ilonka Elmont geen plannen om MMA te gaan doen? Zo ja, dan lijkt dat me wel een leuke tegenstandster voor Nadia.
Strak plan 8)

yas
21-09-2005, 17:42
is Yasmine niets voor Nadia
Yasmine traint bij zoveel scholen dat ze dat nu wel eens in de ring mag laten zien

nou guest, ik denk niet dat dit een verstandige keuze zou zijn van Yasmine, aangezien ze met grappling verliest van meiden die het voor het eerst doen. maar als sportschoolsl** doet ze het aardig

u really must be an amateur, a pro don't talk like this.

bloody
21-09-2005, 17:56
ik zat net te kijken bij angelo gym traint een duits meisje van 56 kilo die is misschien een optie maar dat zal roy beter weten