PDA

View Full Version : what ever happened to ...?



HUNEBED
19-09-2005, 00:02
is het géén goed idee om 'n (sticky) topic te hebben over "what ever happened to...?" óf gewoon op z'n boerenluls; "waar de fok is die talentvolle vechter gebleven ?" er zijn zat gasten hier die het één en ander wel weten over of hoe het met bepaalde gasten ((ex)-vechters) gaat...

voorbeeldje: waar is Ricardo Fyeet ? en waarom vecht-ie niet meer ?
(tja 'kan ook niet alles weten toch ?!)

osu
Richard

Johan H
19-09-2005, 00:06
zeer goed idee,moeten we doen!!!!!!!

dtgerald
19-09-2005, 01:51
is het géén goed idee om 'n (sticky) topic te hebben over "what ever happened to...?" óf gewoon op z'n boerenluls; "waar de fok is die talentvolle vechter gebleven ?" er zijn zat gasten hier die het één en ander wel weten over of hoe het met bepaalde gasten ((ex)-vechters) gaat...

voorbeeldje: waar is Ricardo Fyeet ? en waarom vecht-ie niet meer ?
(tja 'kan ook niet alles weten toch ?!)Dat vraag ik me ook al een tijd af.Hij had potentie.

osu
Richard

dontmindme
19-09-2005, 11:18
hahaha, als je alleen maar dit soort voorbeelden geeft is het antwoord altijd hetzelfde :lol: Ik weet niet waar Fyeet nu is maar ik weet wel waar ie meestal is als je een tijdje niets van hem hoort.

Idee is echter wel goed!

bij z'n schoonfamilie :wink:

Mickey
19-09-2005, 12:28
hahaha, als je alleen maar dit soort voorbeelden geeft is het antwoord altijd hetzelfde :lol: Ik weet niet waar Fyeet nu is maar ik weet wel waar ie meestal is als je een tijdje niets van hem hoort.

Idee is echter wel goed!

LMFAO..

HUNEBED
19-09-2005, 12:47
hahaha, als je alleen maar dit soort voorbeelden geeft is het antwoord altijd hetzelfde :lol: Ik weet niet waar Fyeet nu is maar ik weet wel waar ie meestal is als je een tijdje niets van hem hoort.

Idee is echter wel goed!

hahaha... helaas heb je gelijk,
...weet wel waar ie meestal is als je een tijdje niets van hen hoort. zo wordt onze geliefde sport nog te vaak geassocieerd met onderwereld & criminaliteit (niet geheel ten onrechte soms)

maar hoezo "alleen maaar dit soort voorbeelden" ?

HUNEBED
19-09-2005, 14:07
wat ik bedoelde was dat het zeker een goed idee is, maar beter niet het lijstje af kunnen werken van iedereen waarvan we wel een beetje een donkerbruin vermoeden hebben waar ze uithangen :lol:

beetje kortzichtig rappe.... dat zijn dr toch niet zo véél ? of wel...

niemand hier die weet hoe het gaat met & waar Fyeet uithangt ?

Jay Hoov
19-09-2005, 14:23
wat ik bedoelde was dat het zeker een goed idee is, maar beter niet het lijstje af kunnen werken van iedereen waarvan we wel een beetje een donkerbruin vermoeden hebben waar ze uithangen :lol:

beetje kortzichtig rappe.... dat zijn dr toch niet zo véél ? of wel...

niemand hier die weet hoe het gaat met & waar Fyeet uithangt ?

Hij chilled inAmsterdam 8)

The Bulldog
19-09-2005, 14:29
wat ik bedoelde was dat het zeker een goed idee is, maar beter niet het lijstje af kunnen werken van iedereen waarvan we wel een beetje een donkerbruin vermoeden hebben waar ze uithangen :lol:

beetje kortzichtig rappe.... dat zijn dr toch niet zo véél ? of wel...

niemand hier die weet hoe het gaat met & waar Fyeet uithangt ?

Hij chilled inAmsterdam 8)

yep in het bubbelbad 8)

MJOKKIE
19-09-2005, 15:24
hahaha, als je alleen maar dit soort voorbeelden geeft is het antwoord altijd hetzelfde :lol: Ik weet niet waar Fyeet nu is maar ik weet wel waar ie meestal is als je een tijdje niets van hem hoort. :lol: :D

Idee is echter wel goed!

Charger 69
19-09-2005, 15:55
What ever happened to "Rafles la Rose"???

Die gast was echt in mega vorm, won alles en opeens is het stil

The Bulldog
19-09-2005, 17:05
What ever happened to "Rafles la Rose"???

Die gast was echt in mega vorm, won alles en opeens is het stil

Ik zag hem van de week nog hard werken in Barneveld...
wat betreft partijen draaien ben ik ook erg benieuwd...

Nicky
19-09-2005, 17:24
Rafles heeft een verschrikkelijke blessure achter de rug waar hij nog steeds niet van hersteld is. Zijn knie volgens mij. Maar dat kan die het beste zelf vertellen :)

Shooto Holland
20-09-2005, 18:00
Rafles la Rose was inderdaad heel erg goed in vorm. Won bijna al zijn wedstrijden (zowel grappling als Shooto als Cage Fights etc).

Hij heeft in het verleden een kruisband operatie gehad die niet zo sterk is geworden als gehoopt. Hij moest daarop een nieuwe operatie ondergaan die beter gelukt is dan de vorige. Herstel duurt toch wel zo'n 9 maanden tot een jaar. En daar is hij nu mee bezig..MMA training is nu even uit den boze helaas..

Osu

Martijn

Highline
20-09-2005, 18:05
De Muay Thai-vechter met de achternaam Blokland. Volgens mij heet ie Alan van zn voornaam maar dat weet ik niet zeker meer.

inderdaad alan blokbland.. volgens mij tussen de 82 en 86 kg?

Highline
20-09-2005, 21:04
Zoiets ja. Ik weet nog dat ik jaren geleden een interview las waarin ie toen zei dat ie alle partijen en uitdagingen zou aannemen en niemand uit de weg zou gaan en daarna las ik er niets meer over.

juist, was toen in action sports magazine, hij had idd grootste plannen. was hij niet van gym international?

sportfan
20-09-2005, 22:23
Zoiets ja. Ik weet nog dat ik jaren geleden een interview las waarin ie toen zei dat ie alle partijen en uitdagingen zou aannemen en niemand uit de weg zou gaan en daarna las ik er niets meer over.

juist, was toen in action sports magazine, hij had idd grootste plannen. was hij niet van gym international?

Traint volgens mij bij Michel van Halderen maar of hij nog actief is weet ik niet.

Remco
21-09-2005, 10:25
Ik heb nooit begrepen waarom Luc "de butcher" Verheijen nooit een afscheidspartij gevochten heeft. Hij stond eind jaren negentig nog wel eens op een poster (tegen Blokland???) van een WPKL-gala, maar niets meer van deze beul gehoord. Klopt het dat hij een garage in België runt?

Marco
21-09-2005, 10:42
Abullah Quay (vergeef me als ik zijn naam verkeerd schrijf) was een talent maar al een hele tijd niks meer van gehoord.

Ralph
21-09-2005, 11:56
En waar is Kazeka Muniz? Na zijn win over Furdjel de Windt op 2H2H heb ik echt helemaal niets over hem gehoord.....

Charger 69
21-09-2005, 16:35
Rafles la Rose was inderdaad heel erg goed in vorm. Won bijna al zijn wedstrijden (zowel grappling als Shooto als Cage Fights etc).

Hij heeft in het verleden een kruisband operatie gehad die niet zo sterk is geworden als gehoopt. Hij moest daarop een nieuwe operatie ondergaan die beter gelukt is dan de vorige. Herstel duurt toch wel zo'n 9 maanden tot een jaar. En daar is hij nu mee bezig..MMA training is nu even uit den boze helaas..

Osu

Martijn

Bedankt voor de info Martijn. Erg jammer dat Rafles geblesseerd is. Hopenlijk komt hij net zo sterk terug.

HUNTER
21-09-2005, 18:19
En waar is Kazeka Muniz? Na zijn win over Furdjel de Windt op 2H2H heb ik echt helemaal niets over hem gehoord.....

kazeka is vlak daarna weggegaan bij de jongens die nu Exit bjj zijn. Laatst hoorde ik dat hij een team op aan het zetten was in slovenie of daar in de buurt

Highline
22-09-2005, 00:16
En waar is Kazeka Muniz? Na zijn win over Furdjel de Windt op 2H2H heb ik echt helemaal niets over hem gehoord.....

kazeka is vlak daarna weggegaan bij de jongens die nu Exit bjj zijn. Laatst hoorde ik dat hij een team op aan het zetten was in slovenie of daar in de buurt

hij heeft ook nog een tijd getraind bij golden glory in breda. hij zal vorig jaar een shootbozing wedstrijd vechten maar had een blessure vlak daarvoor (met zijn knie dacht ik??) daarna nooit meer gezien of gehoord

HUNEBED
22-09-2005, 00:54
dus Fyeet is gewoon op verplichte vakantie gesteld jongens ?!!? wie weet hoe dat zit ? hoe, waarom etc. ? ja waarom zouden we 't daar niet over hebben ???

én

Paul - the bull-terriër - Cahoon ! wat is die ant doen tegenwoordig ?

Anonymous
22-09-2005, 08:51
die heeft nog steeds n beetje pijn aan zn hoofd na zn partij met manhoef. maar hij vecht nog in cage carnage. na de partij met manhoef heeft hij alweer n partij gewonnen

Remco
22-09-2005, 15:31
Michael Tielrooy?

Anonymous
22-09-2005, 15:33
Pat Smith (UFC) ????

maar nog veel belangrijker; what happened to Fred Ettish, het grootste talent in de mma-geschiedenis.... :lol:

Anonymous
22-09-2005, 15:33
Michael Tielrooy traint nog steeds relaxt onder andere in Halfweg en doet verder beveiligingswerk

Shytown
22-09-2005, 17:00
Xander Nel

Marco
22-09-2005, 17:23
Sander Mc Kyljan
Roy van der Wal
Daan Kooiman

Deuce
22-09-2005, 17:51
Kazeka Muniz is idd weggegaan bij Exit BJJ, was iets wat van beide kanten kwam. Hij is naar de Uk gegaan, heeft les gegeven in de sportschool van Paul cahoon, kreeg geen visa en is toen terug naar brazil gegaan... wat ie nu doet...no fucking idea

Paul Cahoon is dus gym eigenaar en nog steeds pro fighter, alleen nu woont ie in engeland.

Kooiman, is nog steeds actief hoor. Alleen niet zo heel veel wedstrijden gedaan laatste tijd, maar traint nog altijd.

Remco
22-09-2005, 18:08
Herman Renting? Kleine opleving bij RINGS gehad en zelfs even PRIDE tegen Shoji. Nu weer onvindbaar.

Pedro Palm? Na de hype tegen Dick Vrij en een aangekondigde rematch (nota bene bij BvD), vrijwel niets meer van vernomen.

Marco
22-09-2005, 18:20
Herman Renting? Kleine opleving bij RINGS gehad en zelfs even PRIDE tegen Shoji. Nu weer onvindbaar.

Pedro Palm? Na de hype tegen Dick Vrij en een aangekondigde rematch (nota bene bij BvD), vrijwel niets meer van vernomen.

Ben wel benieuwd wat deze mannen tegenwoordig doen maar ik hoef ze niet meer in de ring te zien knokken dat is geweest....

Shytown
22-09-2005, 18:21
Idd, Pedro Palm ja...

Marco
23-09-2005, 10:17
Hoe is het met Mark Kerr ? ben ik ook wel benieuwd naar helemaal na het zien van de docu the Smashing Machine.

HUNEBED
23-09-2005, 14:05
Hoe is het met Mark Kerr ? ben ik ook wel benieuwd naar helemaal na het zien van de docu the Smashing Machine.

foto stond laatst op Sherdog>http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=288744&highlight=kerr+photo gestopt dus ! (zeker met versterkende middelen!!! :) )

http://photos.eos1.jp/albums/userpics/10004/normal_142_RT16.jpg

Marco
23-09-2005, 14:17
bedankt voor de foto Hunebed, hij lijkt idd wat afgeslankt. :roll:

Marco
23-09-2005, 14:46
Stephan Tapilatu hoe is het daar eigenlijk mee ? veel blessureleed de laatste jaren, komt ie nog terug ?

sportfan
23-09-2005, 14:51
Hoe is het met Mark Kerr ? ben ik ook wel benieuwd naar helemaal na het zien van de docu the Smashing Machine.

foto stond laatst op Sherdog>http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=288744&highlight=kerr+photo gestopt dus ! (zeker met versterkende middelen!!! :) )

http://photos.eos1.jp/albums/userpics/10004/normal_142_RT16.jpg

Is dat zijn zus of een fan of zo? :lol:

HUNEBED
23-09-2005, 14:53
nee z'n vrouwtje

sportfan
23-09-2005, 15:26
nee z'n vrouwtje

ahum...yeah right

Anonymous
23-09-2005, 15:34
Met Fred Ettish gaat het trouwens goed. Hij is druk bezig met zijn Minnesota Fetale Tudo Federation of Fetal Fighters (MFTFFF).

Hier nog een bericht van de meester zelf:

Hello again to all my fellow practicioners of the Fetal arts.
It has been a while since we have updated the on-line dojo, but we have been busy training so many fighters lately we haven't had time to do much of anything else.

You might have noticed, fetal fighters are becoming more and more visible in the world of "No holds barred" fighting. We really have been working hard to get more public recognition, and hopefully further the growth of our beloved sport.
We will have some new interviews and fight tutorials from some of the newer additions to the EFF Academy, so check back often and be sure to update your bookmarks, our new web site is now at:

http://www.ettishfetalfighting.8m.com

You can email me at [email protected]

Thank you and keep training!!

http://ettishfetalfighting.8m.com/pics/Challenge.jpg

Chico
24-09-2005, 00:00
Loyd van dam??

ICON
24-09-2005, 04:09
die vecht op t gala van superpiele in januari geloof ik, tegen peter verschuren

Wheelie
24-09-2005, 11:36
Roy van der Wal


Die gaan we zeker nog eens terug zien in de ring (hoop ik ;) )

ICON
24-09-2005, 15:35
afgelopen woensdag was hij nog ff bij pardoel om meet te trainen. heb er helaas niet veel van gezien omdat ik zelf druk bezig was.

Anonymous
25-09-2005, 22:32
What ever happened to "Rafles la Rose"???

Die gast was echt in mega vorm, won alles en opeens is het stil

Ik zag hem van de week nog hard werken in Barneveld...
wat betreft partijen draaien ben ik ook erg benieuwd... Beste Rafles, we misses your special moves and the fightspirit in the ring and we still hope you come back in the ring. you are the champ!!!!

Anonymous
26-09-2005, 18:53
Samir Bennazouz?? ik zag hem laatst op dvd ( afscheidsgala Ramon Dekkers).

marcelt
26-09-2005, 22:16
lloyd v Dam kan je meer over lezen op fighttalk of kickbox.nl, weet niet meer waar ik het las.

Orlando wiet? Behalve fotomodel in het Kwon postorder boek

Gilbert Ballentine?

sportfan
26-09-2005, 23:22
lloyd v Dam kan je meer over lezen op fighttalk of kickbox.nl, weet niet meer waar ik het las.

Orlando wiet? Behalve fotomodel in het Kwon postorder boek

Gilbert Ballentine?

Volgens mij woont Orlando Wiet al een tijdje in Frankrijk en heeft daar een gym.

Gilbert Ballentine geeft les in Beverwijk bij Dick Vrij.

redjuh
07-10-2005, 23:46
kent iemand toevallig koen koops? of coen koops, iets wat erop lijkt?

greets red

Halfshot
08-10-2005, 00:07
lloyd v Dam kan je meer over lezen op fighttalk of kickbox.nl, weet niet meer waar ik het las.

Orlando wiet? Behalve fotomodel in het Kwon postorder boek

Gilbert Ballentine?

Volgens mij woont Orlando Wiet al een tijdje in Frankrijk en heeft daar een gym.

Gilbert Ballentine geeft les in Beverwijk bij Dick Vrij.

http://www.man-magazine.nl/images/stories/des1.jpg

Wiet is nu ook een Fransman (volgens de de Duitsers)

Sjaak
08-10-2005, 01:18
Haha ze hebben de vlag op zijn kant geprint :lol:

Halfshot
08-10-2005, 02:47
Is dat geen goed idee voor k-1.
Dan kunnen we nog 2 extra Nederlanders in de finale zien.

Of ik neem als voorbeeld Manhoef, neemt de Belgische nationaliteit aan ( zie Bart Veldkamp)
Zo dat die voor onze zuide buuren uitkomt.

Dat we bij er in de finale wel verschillende landen meedoen, maar er eigenlijk 7 Nederlanders meedoen ( En ach die enen Japanere die een wildkaart krijg)

Misschien winen we dan eens :D

sportfan
08-10-2005, 11:44
Volgens mij woont Orlando Wiet al een tijdje in Frankrijk en heeft daar een gym.

Hij woont al een paar jaar in Frankrijk dus zo gek is dat toch niet? Hij heeft/had ook een Franse vrouw en dat was een bekende kickbokster/bokser Valerie Henin.

http://www.wibf.org/Boxer_Information/Valerie_Henin-Wiet/valerie_henin-wiet.html

Marco
19-10-2005, 21:33
Hoe is het met de boksers :
Alex Blanchard ?
John Emmen ?
Eddy Smulders ?
Jan Lefeber ?

waren toch redelijk aansprekende vaderlandse boksers ben benieuwd of deze mannen nog wat in de sport doen ?

Ronny
20-10-2005, 12:33
Is dat geen goed idee voor k-1.
Dan kunnen we nog 2 extra Nederlanders in de finale zien.

Of ik neem als voorbeeld Manhoef, neemt de Belgische nationaliteit aan ( zie Bart Veldkamp)
Zo dat die voor onze zuide buuren uitkomt.

Dat we bij er in de finale wel verschillende landen meedoen, maar er eigenlijk 7 Nederlanders meedoen ( En ach die enen Japanere die een wildkaart krijg)

Misschien winen we dan eens :D

winnen we nu dan niet?

Halfshot
20-10-2005, 12:51
Ronny, lekker vis weertje he :D

Anonymous
21-10-2005, 12:04
Weet iemand wat Brian Lo-anjoe (als ik het goed schrijf) tegenwoordig doet?? Hij trainde toen met Fyeet...

Anonymous
21-10-2005, 14:28
Brian Lo-anjoe zit vast!

marcelt
21-10-2005, 15:44
Typisch....... vooroordeel bevestigend.

Wat deed Manhoef trouwens dat hij steeds bij justitie mocht logeren?

Marco
21-10-2005, 18:19
Hoe is het met de boksers :
Alex Blanchard ?
John Emmen ?
Eddy Smulders ?
Jan Lefeber ?

waren toch redelijk aansprekende vaderlandse boksers ben benieuwd of deze mannen nog wat in de sport doen ?

anybody ?

Anonymous
21-10-2005, 22:32
Hoe is het met de boksers :
Alex Blanchard ?
John Emmen ?
Eddy Smulders ?
Jan Lefeber ?

waren toch redelijk aansprekende vaderlandse boksers ben benieuwd of deze mannen nog wat in de sport doen ?

anybody ?

Blanchard,Emmen ,Smulders en Lefeber hebben weinig zin om achter de schoolbanken te zitten net als van Raamsdonk om 3 modules te halen om een beetje les te mogen geven.Lefeber is door de NBB zeer a-sociaal behandelt ,hij wordt als oud Europeeskampioen nieteens vermeld op hun site .
Schandalig.
Hier kan een nieuweling kickboxer zonder een EHBO diploma zomaar een school starten en vechters trainen.Wie wordt hier nu gek in dit Land?

Luc Verheyen was 1 van de weinige die van Frank Lobman won woont in Belgie.

Jeroen
22-10-2005, 10:43
Alan Blokland gaf les en trainde bij fightclub Purmerend (van Halderen)... Ik ben er zelf een aantal maanden uitgeweest wegens omstandigheden maar heb Alan er niet meer gezien. Zal eens vragen waar hij gebleven is en wat hij nu doet.

Octavius
26-10-2005, 15:37
Luc traint op de sportschool waar ik werkte in Zeeland. Zover ik weet woont hij gewoon nog in Zeeland. Wat hij verder doet weet ik niet. Zie hem ook niet meer. Hij doet wel krachttraining maar traint volgens mij geen vechtsport meer.

Fr3ddy
27-10-2005, 00:53
Dennis Strijbis?

Mehdi van Sitan Gym?

Achmed Gounane?

Mustafa Dede?

Francis Itay?

Marco
27-10-2005, 20:30
Abdullah Quay (vergeef me als ik zijn naam verkeerd schrijf...) was ook een talent maar nooit meer wat van gehoord.....

Anonymous
28-10-2005, 13:12
Strijbis traint bij Mejiro en Brian Lo An Joe zit niet meer vast hoor!!! zag hem laatst rondhuppelen, hoop dat ie snel weer gaat vechten!! :D

SunBi
31-10-2005, 12:47
Van de site van Vos Gym Rotterdam;

"Vos Gym Rotterdam's training method is therefore inspired by the line of thought of the great sensei's from Amsterdam who have introduced Muay Thai Kickboxing in The Netherlands. The current sensei of Vos Gym Rotterdam Abdullah Ouaj was a former student of amongst other Lucien Carbin Gym, Chakuriki and Vos Gym Amsterdam in the early 90s.

Is dit de bewuste Abdullah Quay?

Remco
31-10-2005, 15:11
Fijn dat Octavius iets over Luc Verheijen weet te melden. Ik ben altijd een fan geweest en heb genoten van zijn partijen tegen Kaman, Mannaart en de topper: FRANK LOBMAN! Volgens mij had Frank toen een lijst van 53 partijen en 53 gewonnen.

Marco
07-11-2005, 10:35
Fijn dat Octavius iets over Luc Verheijen weet te melden. Ik ben altijd een fan geweest en heb genoten van zijn partijen tegen Kaman, Mannaart en de topper: FRANK LOBMAN! Volgens mij had Frank toen een lijst van 53 partijen en 53 gewonnen.

Kaman vs Verheyen met dat oog van Verheyen wat helemaal dicht zit pfffffff wat een knokker, Kaman had het zwaar tegen Verheyen.

Remco
07-11-2005, 11:10
Mooie pot is dat hè! Op een zeker moment valt Kaman en peurt Luc hem er nog even ééntje op! Wanneer Luc in de hoek staat met dat oog spreekt hij de legendarische woorden: "Ik zie niets meer joh!". Kaman won, maar had zijn handen vol aan Luc "The Butcher" Verheijen! Die vent blijft maar komen.

Pwan
07-11-2005, 14:32
Alan Blokland gaf les en trainde bij fightclub Purmerend (van Halderen)... Ik ben er zelf een aantal maanden uitgeweest wegens omstandigheden maar heb Alan er niet meer gezien. Zal eens vragen waar hij gebleven is en wat hij nu doet.

Klopt als een bus
Ongeveer 2 maanden geleden was ie weer regelmatig aan het trainen bij van Halderen had ik het idee. Heb toe ook nog een les van hem gehad. Daarna ook niet meer gezien.

Anonymous
08-11-2005, 10:26
Fijn dat Octavius iets over Luc Verheijen weet te melden. Ik ben altijd een fan geweest en heb genoten van zijn partijen tegen Kaman, Mannaart en de topper: FRANK LOBMAN! Volgens mij had Frank toen een lijst van 53 partijen en 53 gewonnen.


Verheyen is met Aerts(3x) de enigste die van Lobman gewonnen heeft.

Lobman heeft een recordlijst van 116 gewonnen 5 verloren 100 KO en niet eentje onbeslist.

Nr 5 was in 2003 op bijna 50 jarige leeftijd in Ahoy tegen Oosterbaan
bij 2h2h,dus deze tel ik ook mee.

Jammer dat Lobman door zijn gewicht(zwaargewicht) nooit in Japan of Thailand aan het grote geld hebt mogen ruiken.

Fightchick
08-11-2005, 13:26
Herman Renting? Kleine opleving bij RINGS gehad en zelfs even PRIDE tegen Shoji. Nu weer onvindbaar.

Pedro Palm? Na de hype tegen Dick Vrij en een aangekondigde rematch (nota bene bij BvD), vrijwel niets meer van vernomen.

Het laatste wat ik van Herman weet is dat hij vast zit.....

Marco
08-11-2005, 13:45
Herman Renting? Kleine opleving bij RINGS gehad en zelfs even PRIDE tegen Shoji. Nu weer onvindbaar.

Pedro Palm? Na de hype tegen Dick Vrij en een aangekondigde rematch (nota bene bij BvD), vrijwel niets meer van vernomen.

Het laatste wat ik van Herman weet is dat hij vast zit.....

shit de Palm en Renting dat zijn 2 oldschool rings vechters idd. de Palm vs Dick Vrij was trouwens ook heftig, Vrij was zo opgefokt dat hij de Palm nog ff gezellig natrapte op de grond....

Anonymous
11-11-2005, 13:00
Whatever happened to:

Phillip Miller

Halfshot
11-11-2005, 13:35
Heeft iemand die partij toevallig voor op het MMF?

Hij staat er nu op

Remco
11-11-2005, 13:35
Frank Lobman heeft toch ooit in Japan tegen Ken Shamrock gevochten. Hij won op KO met een hoge trap. Sommigen vragen zich af of het een work was, het leek er wel een beetje op...

Anonymous
11-11-2005, 15:33
Heb vernomen dat Lobman wel weer een partij wil draaien volgend jaar, dus wie weet kunnen alle liefhebbers er nog een keer van genieten. Misschien dat ie zo nog een paar centen kan meepakken en zijn indrukwekkende lijst verder kan uitbreiden.

Nathan
12-11-2005, 18:30
Dennis Strijbis?

Mehdi van Sitan Gym?

Achmed Gounane?

Mustafa Dede?

Francis Itay?

Itay Francis is alweer 2/3 jaar geleden definitief gestopt met vechten.

MZN
12-11-2005, 19:39
http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=3586

In dat artikeltje kan je lezen dat Scot Ferozzo (ja die dikke die van tank won) tegenwoordig in de TNT gym mensen traint.

Verder staat er in dat Fred Ettish daar op dat event 1 van de ring judges was...

everlast
14-11-2005, 18:27
Whatever happened to Saskia Habraken?

Anonymous
05-12-2005, 10:36
wat is er gebeurt met die amateur vechter Ronny Hoekstra?

Anonymous
05-12-2005, 11:03
nou wat ik hoorde, is dat hij hlemaal niet meer traint, ik geloof dat hij pas in februari pas vader wordt. was wel grappige gast

Anonymous
05-12-2005, 11:10
Zijn er uitslagen of foto´s van hem bekend? zijn naam komt nij bekend voor maar kan hem niet voor me halen. :shock: :shock:

Anonymous
05-12-2005, 11:12
Wie is Dede?

Anonymous
05-12-2005, 11:13
Rik bedankt

Anonymous
05-12-2005, 11:16
zou wel jammer zijn want Dede was wel een supervechter

Vind je? :?:

Anonymous
05-12-2005, 12:19
wie dede nou?

Anonymous
05-12-2005, 12:20
wie is dede nou?

Anonymous
05-12-2005, 12:24
Wie is Dede?
Kickbokser +- 67kg. van Paztjerik (Of hoe je dat ook schrijft :mrgeen: )

Anonymous
05-12-2005, 12:26
maar wat heb dat dan met die Ronny Hoekstra te maken want dat is een indo geloof ik...

luc verheije
21-03-2009, 21:16
Fijn dat Octavius iets over Luc Verheijen weet te melden. Ik ben altijd een fan geweest en heb genoten van zijn partijen tegen Kaman, Mannaart en de topper: FRANK LOBMAN! Volgens mij had Frank toen een lijst van 53 partijen en 53 gewonnen.


tja mijn oog zat inderdaad helemaal dicht we hadden geen ijs in de hoek weet ik nog in de 5e ronde moest ik stoppen van de ring arts ik weet nog dat ik nog niet moe was maar helaas er had meer in gezeten
groetjes luc verheije

chief108
21-03-2009, 22:02
thnx voor de reaktie op deze oeroude draad!

kooivechter
21-03-2009, 22:04
leon van dijk trainingsmaatje van bas rutten. Een veelbelovend mma talent, maar heeft het nooit waar kunnen maken. Al op jonge leeftijd gestopt. waarom en waar is hij nu? en gaat hij nog eens vechten? denk dat hij 33 jaar is, dus zou nog kunnen.

Garcia
21-03-2009, 22:05
epic

Highline
21-03-2009, 23:20
tja mijn oog zat inderdaad helemaal dicht we hadden geen ijs in de hoek weet ik nog in de 5e ronde moest ik stoppen van de ring arts ik weet nog dat ik nog niet moe was maar helaas er had meer in gezeten
groetjes luc verheije


top! gewoon luc verhije die hier post :D

ik hoorde van ramon dat je weer hard aan het trainen bent? hopelijk kan je een keer in de avond mee doen, lijkt me wel een eer om met een van de oude legendes een x te trainen :D

Kerberos
22-03-2009, 09:03
Dave vd Veen. Waar is 'tie gebleven?

Anderson
22-03-2009, 13:03
Waar is Pele Landi gebleven. Toen die nog bij Chute Boxe vocht was die mijn favoriet.

http://www.youtube.com/watch?v=Vieke4wwDmA

MMA klassieker
http://www.youtube.com/watch?v=zli26-gr6o4

http://www.youtube.com/watch?v=fVUoV2YgM0c&feature=related

Na Chute boxe heeft die volgens mij bijna alles verloren.

Judas
22-03-2009, 13:14
Waar is Pele Landi gebleven. Toen die nog bij Chute Boxe vocht was die mijn favoriet.

Hij had een jaar geleden zijn been erg naar gebroken, daarna heb ik niks meer van hem gehoord.

Vandaan
22-03-2009, 17:09
Ik trainde altijd met Ronny Hoekstra. Hij is een paar geleden verliefd geworden, 2 kinderen gekregen en nooit meer echt getraind en daardoor dus ook nooit meer gevochtend.

Heb met Pedro Palm en Michael van Tielrooy ook nog getraind in Halfweg jaren geleden. Maar die 2 zijn gewoon allang gestopt. Geloof dat ze beide ergens in de 40 zijn. Van Tielrooy is wel nog trainingsmaat van Mousasi.

luc verheije
23-03-2009, 14:57
ja ben weer hard aan het trainen blijft toch mijn oude club he super goede sfeer ook
net als vroeger.
ik zal wel eens op een avond komen wat is de beste avond?

dietrik
23-03-2009, 15:42
leon van dijk trainingsmaatje van bas rutten. Een veelbelovend mma talent, maar heeft het nooit waar kunnen maken. Al op jonge leeftijd gestopt. waarom en waar is hij nu? en gaat hij nog eens vechten? denk dat hij 33 jaar is, dus zou nog kunnen.

In pancrace zijn z'n kniebanden aan gort getrokken (heelhook) door ken shamrock. Volgens mij heeft ie daarna niks meer gedaan.

Ik hier nog wel beelden van hem op oeroude nikkosport tapes.

MJOKKIE
23-03-2009, 15:50
Weet iemand waar Jaap Meijnkens is gebleven. Heeft vroeger nog mooie pot in Haarlem tegen Mohammed Krim gevochten. Begin jaren negentig. Stond met zijn broer bij de IT aan de deur ook.

MRT
23-03-2009, 16:13
Musaffer Yamali (Mejiro)?
Cafer Tan (savate Zwolle)?
Frank Khieroe (savate Santing)?
Gerald Mamadeus (Matuari)?
Perry Telgt (KB Arnhem)?
Nico Anches (KB Arnhem)?
..........

NielsN
23-03-2009, 16:20
Mooi topic dit!

Highline
23-03-2009, 16:28
ja ben weer hard aan het trainen blijft toch mijn oude club he super goede sfeer ook
net als vroeger.
ik zal wel eens op een avond komen wat is de beste avond?

uhh moeilijk, lopen tegenwoordig veel nieuwelingen mee dus als je een x zin hebt zal ik proberen af te stemmen met wat gasten van golden glory die weleens in de avond trainen, anders sta je meer les te geven dan te trainen :P

heb je veel beeldmateriaal? ik zal eens kijken wat ik thuis nog kan vinden en eventueel kan plaatsen op het net..

kooivechter
23-03-2009, 16:57
In pancrace zijn z'n kniebanden aan gort getrokken (heelhook) door ken shamrock. Volgens mij heeft ie daarna niks meer gedaan.

Ik hier nog wel beelden van hem op oeroude nikkosport tapes.

tof. zou je die op you tube kunne zetten. ben erg benieuwd naar die oude pancrase partijen. maar goed hij is al heel lang geleden gestopt in z'n 20 tiger jaren. Z'n blessures zullen dan al lang geheeld zijn. wat kon die man hard trappe en stote. Maar hij zal wel niet meer de ambitie hebben gehad denk ik. Hij was een van de eerste dag samen met bas rutten. Samen met gilbert yvel waren zij 10 jar geleden de opkomende talenten

connect
23-03-2009, 17:54
Ken hem ook wel leon van dijk goede vechter was dat ja.

Luc verhije ken hem van de partij tegen kaman wat een wereld partij was dat zeg heb hem op videoband verheij stond zeker voor op ptn maar kaman ging gewoon systematisch dat oog bewerken waardoor de dokter wel moest in grijpen.

Even een vraagje luc.
Wat vond je van je partij tegen andre mannaart? en wat vond je van hem als vechter.?

kooivechter
23-03-2009, 21:02
dave vader waar is die trouwens gebleven? Hij had toen een aantal verliespartijen achter elkaar, alleen daarna nooit meer wat van gehoord

luc verheije
23-03-2009, 21:42
Ik heb nooit begrepen waarom Luc "de butcher" Verheijen nooit een afscheidspartij gevochten heeft. Hij stond eind jaren negentig nog wel eens op een poster (tegen Blokland???) van een WPKL-gala, maar niets meer van deze beul gehoord. Klopt het dat hij een garage in België runt?

hoi remco nee ik run geen garage in belgie zou geen goed idee zijn om je auto naar mij te brengen ha ha
ik ben zelstandig ondernemer ik breng klanten aan bij horeca bedrijven
in belgie leuk werk trouwens
ik train sinds kort weer bij golden glory in breda bevalt goed
gr luc verheije

superfreak
24-03-2009, 13:06
Roody Troost Als ik het zo goed schrijf. heeft toen nog een mooie gesprongen knie ko gemaakt in een mma partij maar hoor er nu verder niets meer van.

marrilia
25-03-2009, 16:16
Met Fred Ettish gaat het trouwens goed. Hij is druk bezig met zijn Minnesota Fetale Tudo Federation of Fetal Fighters (MFTFFF).

Hier nog een bericht van de meester zelf:

Hello again to all my fellow practicioners of the Fetal arts.
It has been a while since we have updated the on-line dojo, but we have been busy training so many fighters lately we haven't had time to do much of anything else.

You might have noticed, fetal fighters are becoming more and more visible in the world of "No holds barred" fighting. We really have been working hard to get more public recognition, and hopefully further the growth of our beloved sport.
We will have some new interviews and fight tutorials from some of the newer additions to the EFF Academy, so check back often and be sure to update your bookmarks, our new web site is now at:

http://www.ettishfetalfighting.8m.com

You can email me at [email protected]

Thank you and keep training!!



http://ettishfetalfighting.8m.com/pics/Challenge.jpg


bij de buren van sherdog staat toevallig een stuk over deze man

Fred Ettish: Where Is He Now? (http://www.sherdog.com/news/articles/fred-ettish-where-is-he-now-16706)

schurem
25-03-2009, 16:33
lol fetal fighting

Hammerkick
25-03-2009, 23:48
Verheyen is met Aerts(3x) de enigste die van Lobman gewonnen heeft.

Lobman heeft een recordlijst van 116 gewonnen 5 verloren 100 KO en niet eentje onbeslist.

Nr 5 was in 2003 op bijna 50 jarige leeftijd in Ahoy tegen Oosterbaan
bij 2h2h,dus deze tel ik ook mee.

Jammer dat Lobman door zijn gewicht(zwaargewicht) nooit in Japan of Thailand aan het grote geld hebt mogen ruiken.

Frank Lobman heeft ook nog een keer verloren in Japan, hij verloor op k.o daar van Maurice Smith.

kooivechter
26-03-2009, 00:05
noel van der heuvel ook een goede vechter en in een keer gestopt volgens mij

RisingSun
26-03-2009, 00:17
Roody Troost Als ik het zo goed schrijf. heeft toen nog een mooie gesprongen knie ko gemaakt in een mma partij maar hoor er nu verder niets meer van.

Volgens mij traint Rody bij Hyena gym en heeft ie een tijd terug nog een partij op k1 regels gedraaid tegen Brian Douwes.

Marco (scheids)
26-03-2009, 01:24
En waar is Kazeka Muniz? Na zijn win over Furdjel de Windt op 2H2H heb ik echt helemaal niets over hem gehoord.....

Toevallig dat ik m twee weken geleden in Herne nog heb gesproken ... hij woont tegenwoordig in LA en heeft in diverse landen een Gym die zijn naam draagt.

Wilde wel evt. een partij draaien op Affliction ... aardige gozer, waanzinnig mee gelachen in Rusland in de goede oude tijd ...lol

Glen
26-03-2009, 08:23
Frank Lobman vergat voor het gemak nog wel eens een verlies partijtje...hij heeft toch ook verloren van Gilles Tiroliën(misschien iets andere spelling)?
Gebroken arm!
Was voor 1985 trouwens....

luc verheije
26-03-2009, 23:14
noel heeft een sportschool in maldegem (belgie) rocky gym
dus ihij is nog wel nauw bij de sport betrokken

kooivechter
26-03-2009, 23:28
noel heeft een sportschool in maldegem (belgie) rocky gym
dus ihij is nog wel nauw bij de sport betrokken

ok bedankt. vond hem altijd een hele goede (kick)bokser. was als 18 jarig kereltje onder de indruk van hem door z'n partij tegen abdella Quai, die toen praktisch onverslaanbaar was, en volgens mij niet eens een verliespartij had. Wat was hij daar scherp zeg. Een begaafd bokser en technicus was hij. 3 keer wereld kampioen kickboksen, terwijl hij relatief onbekend was. een van de beste kickboksers van belgie

Highline
26-03-2009, 23:43
van noel heb ik ook redelijk wat partijen, dat was ook echt een goede knokker met mooie partijen tegen onder andere ballentine en patrick ericksson

Old Samurai
27-03-2009, 00:20
Weet iemand waar Jaap Meijnkens is gebleven. Heeft vroeger nog mooie pot in Haarlem tegen Mohammed Krim gevochten. Begin jaren negentig. Stond met zijn broer bij de IT aan de deur ook.

Jaap is nu 47 of 48, kan nu alweer 2 jaar ongehinderd in vrijheid op straat lopen. Traint wel alleen met gewichten. Topgozer.

marrilia
27-03-2009, 08:44
misschien een beetje offtopic maar volgens mij zat er in de tweede UFC nog een nederlander ...frank hamaker ofzoiets

ben ik abuis en is dit toevallig een nederlands klinkende naam en is hij gewoon een amerikaan.

wie kan wat meer info over deze man geven een google levert niet veel op

Kerberos
27-03-2009, 08:53
Dat was Freek Hamaker. Die was in gezelschap van Gerard Gordeau op de UFC 2 en had iets met sambo geloof ik.

Marco (scheids)
27-03-2009, 08:56
Zie ik toch ineens de naam Mohammed Krim, ben benieuwd (als ex Haarlemmer) met Mohammed en zijn broeb Fouad ?

marrilia
27-03-2009, 09:01
cheers voor de info...mijn geheugen is toch niet zo slecht als ik dacht.

weet iemand wat er precies gebeurd is met deze man ..zowel in de ufc en in het normale leven...want in mijn herinnering had hij gewonnen van zijn tegenstander maar in de volgende ronde stond ineens een andere vechter in zijn plaats(wiet?)

shit ik ga binnenkort maar eens de eerste ufc's herkijken ,hopelijk zijn ze net zo goed als ik me herinner

NielsN
27-03-2009, 09:20
cheers voor de info...mijn geheugen is toch niet zo slecht als ik dacht.

weet iemand wat er precies gebeurd is met deze man ..zowel in de ufc en in het normale leven...want in mijn herinnering had hij gewonnen van zijn tegenstander maar in de volgende ronde stond ineens een andere vechter in zijn plaats(wiet?)

shit ik ga binnenkort maar eens de eerste ufc's herkijken ,hopelijk zijn ze net zo goed als ik me herinner

Nee, dat zijn ze niet. ;) Er zitten een paar leuke partijen tussen, maar het overgrote deel is niet om aan te zien...

Ik dacht dat Freek Hamaker altijd training gaf bij Chris Dolman? Zijn zoon -Rick Hamaker- is ook een goede worstelaar, en traint bij Kops. En doet het heel goed op het moment, heb ik begrepen. Maar ik kan me vergissen, hoor. Als iemand er meer van weet...

Kerberos
27-03-2009, 11:22
Die vechter die in de plaats van Hamaker kwam, was de inmiddels vermaarde karateka Fred Ettish. Z'n verhaal staat op sherdog, maar dat was volgens mij in deze thread al geopperd.

Kerberos
27-03-2009, 11:25
Is het gevecht van Hamaker trouwens ergens te vinden? Stond niet op de band net als de eerste van Wiet.

Baas
27-03-2009, 13:56
Net als Marco ben ik ook benieuwd naar Mohammed Krim.
Ik ben ook een ex-Haarlemmer en Mohammed Krim was 20 jaar geleden mijn Thaiboks-trainer.

Edwin Baas
Curacao
Baas Sports Curacao - Welcome, Bon bini, Bien venido, Welkom @ Baas Sports Curacao (http://www.baassports.com)

mokumnised
27-03-2009, 14:00
Rick Hamaker is inderdaad al jaren een goede worstelaar, zou in mijn ogen wel een goeie zijn voor MMA, sterke jongen.

Tony Galento
27-03-2009, 14:04
misschien een beetje offtopic maar volgens mij zat er in de tweede UFC nog een nederlander ...frank hamaker ofzoiets

ben ik abuis en is dit toevallig een nederlands klinkende naam en is hij gewoon een amerikaan.

wie kan wat meer info over deze man geven een google levert niet veel op

Er heeft volgens mij een interview met Hamaker in de Zendokan gestaan.

Vraag het Dirk Stal.

Marco
27-03-2009, 14:32
Rick Hamaker is inderdaad al jaren een goede worstelaar, zou in mijn ogen wel een goeie zijn voor MMA, sterke jongen.

Traint toch ook bij Kops ? had eigenlijk wel verwacht dat hij al eens een MMA partij zou draaien, goede worstelkwaliteiten en zo dicht bij het vuur in het Kopskamp.

NielsN
27-03-2009, 14:40
volgens mij zat er in de tweede UFC nog een nederlander ...frank hamaker ofzoiets




Ah... Gevonden, hij staat er als Frank Hamaker:




Zijn zoon -Rick Hamaker- is ook een goede worstelaar, en traint bij Kops.


Traint toch ook bij Kops ?

Het lijkt wel een Alzheimer vereniging hier. :lol:

dietrik
27-03-2009, 15:08
Traint toch ook bij Kops ? had eigenlijk wel verwacht dat hij al eens een MMA partij zou draaien, goede worstelkwaliteiten en zo dicht bij het vuur in het Kopskamp.


Rick hamaker heb ik al eens een MMA partij zien draaien volgens mij. Maar dat is al wat jaartjes geleden.

Marco
27-03-2009, 18:15
Rick hamaker heb ik al eens een MMA partij zien draaien volgens mij. Maar dat is al wat jaartjes geleden.


ik wel hem wel eens een mma partij zien draaien tegen jouw vriend Sicco;)

Donjopie
18-09-2009, 10:18
dave vader waar is die trouwens gebleven? Hij had toen een aantal verliespartijen achter elkaar, alleen daarna nooit meer wat van gehoord

Dat vroeg ik me dus ook af ! ;)
Al een hele tijd niks meer van hem gehoord

Richelieu
18-09-2009, 10:22
Dat vroeg ik me dus ook af ! ;)
Al een hele tijd niks meer van hem gehoord

Ga eens een keer stappen in Alkmaar, zul je hem vast tegenkomen ;)

Donjopie
18-09-2009, 10:26
Wat voor site is dit meneer de moderator ?????? Partyflock ?
Is dit ontopic ?
Vind je het gek dat elk topic hier ontspoort, ik stel gewoon een normale vraag hoor !

Richelieu
18-09-2009, 10:41
Wat voor site is dit meneer de moderator ?????? Partyflock ?
Is dit ontopic ?
Vind je het gek dat elk topic hier ontspoort, ik stel gewoon een normale vraag hoor !

Rustig maar Donjopie, het was ook een antwoord met een knipoog. ;) Denk dat veel mensen weten dat Dave Vader jarenlang als portier in Alkmaar werkzaam geweest was of nog werkzaam is.

Donjopie
18-09-2009, 10:55
Rustig maar Donjopie, het was ook een antwoord met een knipoog. ;) Denk dat veel mensen weten dat Dave Vader jarenlang als portier in Alkmaar werkzaam geweest was of nog werkzaam is.

Ik was gewoon echt benieuwd wat hij nu doet in de sport.
Puur ontopic en puur als sportliefhebber.
Wat hij als portier doet heeft bij mij niks met sport te maken.
maargoed. ik blijf wel door google'n

COHIBA
18-09-2009, 11:52
Vincent Zwaans van vosgym? heeft een tijd terug een kans gehad in japan , maar daarna niets meer gehoord
Kalifa ook van vosgym ?, nog tegen saki gevochten voor een wereltitel een paar jaar terug, hoor je ook niets meer van