PDA

View Full Version : Vandaag op Eurosport



The Maniac
19-09-2005, 12:02
Als het goed is volgens Eurosport zal K-1 Hawai GP worden uitgezonden
Gisteren ging het niet door vanwege tijdgebrek en werd een paar superfights en reservefights uitgezonde van het jaar 2005.

Hou het rond 20:30 in de gaten kan iets uitlopen.

volgens mij is het de gp met Goodridge als winner.

gevechten(niet alles word uitgezonden)veel mma partijen er tussen schrik niet van de vele partijen vele zijn heel kort :twisted: dus die 1 1/2 uur uitzend tijd zal veel beeldmateriaal bevatten

B.J.Penn
U.S.A. / B.J.Penn MMA VS Renzo Gracie
Brazil / Renzo Gracie Jiu-Jitsu Academy

Gary Goodridge Trinidad and Tobago / Freelance VS Yusuke Fujimoto
Japan / MONSTER FACTORY


AkebonoJapan / Team Yokozuna VS Hong-Man Choi
Republic of Korea / Freelance

Marcus "XL" Royster
U.S.A. / Team Voo Doo USA VS Yusuke Fujimoto
Japan / MONSTER FACTORY

Gary Goodridge Trinidad and Tobago / Freelance VS Carter Williams
U.S.A. / Team Voodoo USA


Musashi Japan / Seido Kaikan VS Rickard Nordstrand
Sweden / Vallentuna Boxing Camp

Scott Junk U.S.A. / B.J. Penn MMA VS Yusuke Fujimoto
Japan / MONSTER FACTORY

Butterbean U.S.A. / Team Butterbean VS Marcus "XL" Royster
U.S.A. / Team Voo Doo USA


Carter Williams U.S.A. / Team Voodoo USA VS Nobu Hayashi
Japan / Dojo Chakuriki Japan

Wesley "Cabbage" Correia U.S.A. / B.J.Penn MMA VS Gary Goodridge
Trinidad and Tobago / Freelance

Dustin Haning U.S.A. / Team VooDoo USA VS Mike Malone
U.S.A. / Eastsiders

Brandon Wolf U.S.A. / MMAD VS Riki Fukuda
Japan / KILLER BEE


Steven Okano U.S.A. / B.J.Penn MMA VS Michihisa Asano

cactusdre
19-09-2005, 12:12
Bedankt voor de tip... :D

Daniel
19-09-2005, 12:28
ja thanks voor de tip ga vanavond even kijken

Anonymous
19-09-2005, 13:07
weet iemand of las vegas 2 binnenkort ook op eurosport komt? Naar dat gala ben ik ook best benieuwd!

m.g
19-09-2005, 14:42
Gary Goodridge de winnaar, dat wil ik wel eens zien hoe hij dat doet. ben namelijk niet zo gecharmeerd van zijn vechtstijl!!

maartenjackie
19-09-2005, 15:03
Gary Goodridge de winnaar, dat wil ik wel eens zien hoe hij dat doet. ben namelijk niet zo gecharmeerd van zijn vechtstijl!!

ik juist wel, lekkere beuker is het, die wedstijd tegen Cabbage is ook moddervet dus zeker kijken vanavond Mg

Disney
20-09-2005, 11:23
weet iemand of las vegas 2 binnenkort ook op eurosport komt? Naar dat gala ben ik ook best benieuwd!

Ja, volgens mij werd er gister in de uitzending iets over gezegd, dus hij komt er aan.

Anonymous
20-09-2005, 11:45
wat een bout line up was dat.

Jay Hoov
20-09-2005, 12:05
Inderdaad, ging weer nergens over!

Ze kunnen beter K1 in Nederland houden 8)

Marco
20-09-2005, 12:07
die Goodridge gaat wederom k.o. tegen Jerommeke Le Banner.

Disney
20-09-2005, 12:46
die Goodridge gaat wederom k.o. tegen Jerommeke Le Banner.

Het verschil in niveau tussen de gasten die op die soort GPs staan en tussen de mannen die in de World GP Final horen is echt gigantisch als je het zo ziet.

Goodridge wint hier overtuigend, maar redt het normaal gesproken niet tegen de toppers. Niks tegen Goodridge hoor, heb veel respect voor hem, maar zo is het wel en waarschijnlijk weet ie het zelf ook wel.

dtgerald
20-09-2005, 15:10
Het was niet hoogstaand, die ringspeaker een prototype amerikaan echt zo over the top.En dat camerageile wijf dat bij Goodridge loopt.Ze had elke partij een ander pakje aan.

m.g
20-09-2005, 15:18
Vond het niveau ook niet erg hoog!! Had véél meer verwacht van die Carter Williams hij was één van de twee vechters die wel echt kickboksen!! voor de rest was het wild gebeuk!!!

En die ringspeaker is die van de UFC!!

Anonymous
20-09-2005, 15:32
ff off-topic: de zus (vrouw?) van Goodridge is grappig. Als Goodridge gewonnen heeft rent ze altijd de ring in om daar het applaus in ontvangst te nemen en met de tegenstander te knuffelen... :lol:

Anonymous
20-09-2005, 15:44
ff off-topic: de zus (vrouw?) van Goodridge is grappig. Als Goodridge gewonnen heeft rent ze altijd de ring in om daar het applaus in ontvangst te nemen en met de tegenstander te knuffelen... :lol:

irritant wijf is dat man

dtgerald
20-09-2005, 16:45
ff off-topic: de zus (vrouw?) van Goodridge is grappig. Als Goodridge gewonnen heeft rent ze altijd de ring in om daar het applaus in ontvangst te nemen en met de tegenstander te knuffelen... :lol:

irritant wijf is dat manIdd een beetje camerageil.