PDA

View Full Version : Nathalee Holloway slet of maagd?



Biiyen
19-09-2005, 12:05
jaja in het puriteinse Amerika, dat land rare land daar aan de andere kant van de oceaan. De zaak Holloway heeft er nog altijd volop aandacht. Dr. Phil riep al op tot een nationale boycot van het paradijs Aruba want jammer genoeg voor de rijke familie Holloway geld op Aruba de wet en niet de speciale wet voor rijke mensen, zoals ze gewend zijn uit Amerika. Daar geld immers de blanke wet uit 1840 "Are you black and are you somehow involved? Then you are fucked!" Dus vooralsnog gaan de kompanen vrijuit en is Nathalee nog altijd spoorloos. Joran is op de Universiteit wel al begonnen aan zijn Thesis "Geen lijk geen zaak".

Volgens moeder was dochter het schoolvoorbeeld van braafheid, de achtienjarige heilige maagd Nathalee had nog nooit een piemel gezien, ze was nog maagd... maar volgens broeder Deepak was ze een sletje "We all had sex with Nathalee"

Waarschijnlijk zullen we de waarheid wel nooit te weten komen en ligt Nathalee ergens met een steen om de nek op de bodem van de zee......

Video (5 minuten) Dr Phil: -> Mom "Nathalee was a virgin" Broeder Deepak "nathalle ws a slut and we all had sex with her"
http://thepoliticalteen.net/2005/09/15/slut/

Ronald
19-09-2005, 14:55
Wat maakt dat nou uit?? Het meisje is waarschijnlijk gewoon dood, los van wat ze dan ook was. Komt een beetje respectloos over dit... :?

Anonymous
19-09-2005, 15:02
Idd. Moest je zus eens zijn die spoorloos zou zijn, kijken hoe je dan zou reageren als iemand zou zeggen dat je zus toch maar een slet was die door iedereen gedekselt zou zijn geweest.

Sjaak
19-09-2005, 16:26
Wat maakt dat nou uit?? Het meisje is waarschijnlijk gewoon dood, los van wat ze dan ook was. Komt een beetje respectloos over dit... :?

Helemaal mee eens, dit is een thread van een zeer bedenkelijk niveau :roll:

Biiyen
19-09-2005, 16:41
Hey, in de USA vinden ze dit belangrijk genoeg om bij Dr Phil te behandelen... iedereen daar in de zaal dacht wel dat Nathalee maagd was en dat ze was gedrogeerd en daarna verkracht dus kijk ik ff in andere zaal wat het volk ervan vind.

Daarbij wordt ik nooit geremd door mijn eigen onnozelheid, dus ik dacht "ach laat ik eens een poll uitschrijven"!

Mike
19-09-2005, 16:54
Wat maakt dat nou uit?? Het meisje is waarschijnlijk gewoon dood, los van wat ze dan ook was. Komt een beetje respectloos over dit... :?

x 2


lekker belangrijk of ze neukte of niet , alsof ze dan om moord heeft gevraagd. Meisjes die graag neuken met veel mannen moeten we allemaal koesteren!

Anonymous
19-09-2005, 17:04
jaja in het puriteinse Amerika, dat land rare land daar aan de andere kant van de oceaan. De zaak Holloway heeft er nog altijd volop aandacht. Dr. Phil riep al op tot een nationale boycot van het paradijs Aruba want jammer genoeg voor de rijke familie Holloway geld op Aruba de wet en niet de speciale wet voor rijke mensen, zoals ze gewend zijn uit Amerika. Daar geld immers de blanke wet uit 1840 "Are you black and are you somehow involved? Then you are fucked!" Dus vooralsnog gaan de kompanen vrijuit en is Nathalee nog altijd spoorloos. Joran is op de Universiteit wel al begonnen aan zijn Thesis "Geen lijk geen zaak".

Volgens moeder was dochter het schoolvoorbeeld van braafheid, de achtienjarige heilige maagd Nathalee had nog nooit een piemel gezien, ze was nog maagd... maar volgens broeder Deepak was ze een sletje "We all had sex with Nathalee"

Waarschijnlijk zullen we de waarheid wel nooit te weten komen en ligt Nathalee ergens met een steen om de nek op de bodem van de zee......

Video (5 minuten) Dr Phil: -> Mom "Nathalee was a virgin" Broeder Deepak "nathalle ws a slut and we all had sex with her"
http://thepoliticalteen.net/2005/09/15/slut/

broeder Deepak verdient een pak slaag voor deze opmerking! :?

Sjaak
19-09-2005, 17:10
Hey, in de USA vinden ze dit belangrijk genoeg om bij Dr Phil te behandelen...

Dokter Phil mogen ze van mij om een baan om de aarde schieten, wat een irritante kwast is dat zeg, krijg vlekken van die kerel :!:

redjuh
19-09-2005, 17:52
Dr. phil Roeleert

Anonymous
19-09-2005, 22:42
:?

Anonymous
19-09-2005, 22:45
:?

Jay Hoov
20-09-2005, 09:22
Wederom Amerikaanse sensatie.... :?

ROIDRAGE
20-09-2005, 12:50
Ronald en Mendo zijn correct

gare topic