PDA

View Full Version : Sean 'The Cannon' Gannon vecht op Ufc 55



maartenjackie
19-09-2005, 15:08
Sean ``The Cannon'' Gannon has been signed to the Ultimate Fighting Championship – considered the major league of mixed martial arts - and will battle in ``UFC 55: Fury''
at Mohegan Sun Oct. 7.

voor de mensen die het zijn vergeten dit is die copper die Kimbo sloopte

maartenjackie
19-09-2005, 15:09
Heavyweight Bout: Sean Gannon vs. Branden Lee Hinkle

Bron: http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=680&zoneid=1

m.g
19-09-2005, 15:34
Ben benieuwd zijn uithouding vermogen zag er toen niet zo goed uit!!

Ton
19-09-2005, 15:54
Zit er niet echt op te wachten eerlijk gezegt. Hoewel ik kimbo een grote lutser vindt, zou ik hem wél is in de UFC zien :lol:

ICON
19-09-2005, 15:54
jeuj!!

Wheelie
19-09-2005, 16:31
ik was niet echt onder de indruk van "the cannon"

Mike
19-09-2005, 17:58
ik was niet echt onder de indruk van "the cannon"

ik ook helemaal niet

hij kon alleen choken en knieeen de hele tijd , terwijl afgesproken was dat niet te doen. daarnaast lag zn hele hoofd in puin na afloop :lol: Vraag me af of hij zich echt de winnaar voelde na die gezichtsverbouwing!

nee , kijk niet uit naar deze partij.

Deuce
19-09-2005, 18:02
Maartenjackie...jij hebt echt een rare smaak of gewoon geen inzicht...laatst zat je ook al zo'n kerel te hype...die diesel rigs...dat werd de shit van de avond.........totdat ie zowat ko geheelhooked werd en in een triangle belande....

:lol:

maartenjackie
19-09-2005, 22:55
Maartenjackie...jij hebt echt een rare smaak of gewoon geen inzicht...laatst zat je ook al zo'n kerel te hype...die diesel rigs...dat werd de shit van de avond.........totdat ie zowat ko geheelhooked werd en in een triangle belande....

:lol:

haha goed onthouden man, indd Joe Diesel vind ik echt een super vechter om te zien, Sean Gannon boeit me minder dan de koers van een euro centje maar dacht dat jullie het wel intressant zouden vinden

peace