PDA

View Full Version : Ringsport



Sjaak
19-09-2005, 17:46
Mooi interview over Peter Smit, heel goed geschreven.
Stukje over Pride is "oud" en is uitgekauwde info.
Columm van Ernesto, Bob en Bert is altijd leuk om te lezen.
Vragen aan Joop is een openhartig interview, heel goed.
Leuke foto's over Wanderlei stage
3 nederlanders bij laatste 16 is een goed artikel.
Interview met Fedor is een topinterview
17 pagina's reclame en posters op 48 pagina's is veel te veel.
5.50 euro = behoorlijke prijs (12.10 oude Hollandse guldens)

Maar ................................. zeker nog steeds de moeite waard en veruit het beste vechtsportblad van Nederland.

bloody
19-09-2005, 17:57
dus als ik mag concluderen is het verstandig dat ik een abonnement heb sjaak ?

flip
19-09-2005, 18:05
ik vind het nog steeds een hoop geld voor de reclame die er instaat.
(ja dat weet ik zonder reclame geen blad of dan niet voor die prijs)
Maar dan mogen de verhalen die er in staan wel beter zijn.
Het verslag van pride mag dan wel oud nieuws zijn maar het hoeft niet slecht te zijn.
Ik wacht de Royal Rumle wel af.
Dan hebben we tenminste een blad om mee te vergelijken

Sjaak
19-09-2005, 18:11
dus als ik mag concluderen is het verstandig dat ik een abonnement heb sjaak ?

Haha ik weet het niet, de uitkomst van die conclusie zal voor iedereen anders zijn denk ik :lol:

Marco
20-09-2005, 10:22
Ik koop hem elke keer weer ondanks dat ik de prijs erg hoog vind.
het interview met Joop Kasteel vond ik goed, mooi dat Joop zo over anabolen sprak.

Sjaak
20-09-2005, 11:32
Ik koop hem elke keer weer ondanks dat ik de prijs erg hoog vind.
het interview met Joop Kasteel vond ik goed, mooi dat Joop zo over anabolen sprak.

Heel openhartig hoor.

Marco
20-09-2005, 12:01
Ik koop hem elke keer weer ondanks dat ik de prijs erg hoog vind.
het interview met Joop Kasteel vond ik goed, mooi dat Joop zo over anabolen sprak.

Heel openhartig hoor.

Idd, Dick Vrij heeft het ook al een paar keer over anabolen gehad met toelichting waarom.
En er zijn er nog wel een aantal die er gebruik van maken dat moge duidelijk zijn :wink:

ashi-waza
20-09-2005, 13:38
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun. Eindelijk weer eens een Nederlander die in het mma zo ver komt en dan toch maar zo weinig aandacht. Een fotoreportage zou daarbij mooi zijn geweest.

makavelli
20-09-2005, 14:25
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun. Eindelijk weer eens een Nederlander die in het mma zo ver komt en dan toch maar zo weinig aandacht. Een fotoreportage zou daarbij mooi zijn geweest.

idd over zijn overwinning op igor wordt ook niks gezegd

Anonymous
22-09-2005, 12:38
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun.
Er is maar 1 plaats die telt, 1 plaats die recht geeft op eeuwige roem. Dat is de eerste plaats.

Silat
22-09-2005, 12:56
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun.
Er is maar 1 plaats die telt, 1 plaats die recht geeft op eeuwige roem. Dat is de eerste plaats.

Tuurlijk maar we zitten in NL weet je nog?

Let maar op Royal Rumble straks.

Anonymous
23-09-2005, 13:37
is hij al in de winkel te krijgen?

yas
23-09-2005, 15:13
is hij al in de winkel te krijgen?

over twee weken wordt het RR magazine verwacht! ben ook erg benieuwd!

mama
23-09-2005, 15:17
gaat zeker heel gaaf worden
als het er zo uitziet als het 0 nummer gaat het helemaal goed komen

Marco
23-09-2005, 15:29
hoeveel gaat Royal Rumble kosten ?

HUNEBED
23-09-2005, 15:41
2 jaar geleden was het K-1 vóór en K-1 ná !!! nu besteden ze steeds meer aandacht aan Pride > bijna elk Pride gala wordt nu beschouwd (goeie zaak) want MMA wordt nog steeds groter !!!!!!

ook super artikelen waren die over VOEDING & VECHTSPORT
én
KRACHTSPORT & VECHTSPORT > waar vele deskundigen hun verhaaltje mochten doen > en Erik Hein zeer goed afsloot met z'n visie én training hierover
'vond dat krantje (wat het vroeger was) ook wel heel erg cool trouwens,
de column van Bob & Irma = gewoon supergaaf en die van Bert óók !!! (waar blijft die special over Paul nou ???)

Marco
23-09-2005, 16:07
van mij mogen ze wel eens de fotos kleiner maken en meer tekst dwz grotere inteviews er moet toch wel meer te vragen zijn aan de vechters.
Kijk eens naar de boksbladen als Rings, KO, Wordboxing etc. daar staan artikelen in die een paar bladzijden zijn met fotos die niet hele bladzijden beslaan...

marcelt
23-09-2005, 22:46
Wordt er een beetje gek van. Ik vind het tof om er over te lezen. Ben nu al abonnee van budo Sports-ring sports-muay thai magazine allemaal van dezelfde uitgever muv van the fighting post waar ik ook lid van ben. En dan gaan ze er nog een MMA blad bij doen. Maar ja zolang er van die gekken zijn zoals ik :(

Iceman#1
23-09-2005, 23:03
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun. Eindelijk weer eens een Nederlander die in het mma zo ver komt en dan toch maar zo weinig aandacht.

En maar goed ook!!
Je moet als maker van een blad niet Pro zijn richting een bepaalde vechter, of het nu wél of niet een NL is...

Marco
23-09-2005, 23:23
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun. Eindelijk weer eens een Nederlander die in het mma zo ver komt en dan toch maar zo weinig aandacht.

En maar goed ook!!
Je moet als maker van een blad niet Pro zijn richting een bepaalde vechter, of het nu wél of niet een NL is...

je moet als nederlander eindelijk eens trots zijn op het succes van een landgenoot, dat heet trots of vaderlandsliefde of weet ik veel hoe je het noemt maar nee je mag weer niet met je kop boven het maaiveld uitkomen of nog zo'n eentje ; doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.........pfffffffff wees nou eens trots !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan is zo'n blad toch toch de uitgelezen plek om de successen te verslaan en er een interviewtje met wat mooie fotos neer te zetten .........wat is daar nu pro richting een vechter aan........Alistair heeft goed gepresteerd en dat mag rustig hard op worden gezegd en als blad mag je daar best wat extra aandacht aangeven en al helemaal aan iemand die m.i. wars is van kapsones !

ashi-waza
24-09-2005, 00:42
Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de zeer goede prestatie van Allistair ondanks zijn verlies tegen Shogun. Eindelijk weer eens een Nederlander die in het mma zo ver komt en dan toch maar zo weinig aandacht.

En maar goed ook!!
Je moet als maker van een blad niet Pro zijn richting een bepaalde vechter, of het nu wél of niet een NL is...


Wat een bullshit! Mogen we een keer trots zijn op een Nederlandse vechter die zulke goede prestaties haalt!
Verder hebben we hier te maken met een Nederlands blad waar (al sinds tijden ) bijna alleen maar aandacht wordt besteed aan Nederlandse vechters dus had het mijns inziens wel iets meer gemogen betreffende de prestaties van Allistair!

Sjaak
24-09-2005, 11:42
Wordt er een beetje gek van. Ik vind het tof om er over te lezen. Ben nu al abonnee van budo Sports-ring sports-muay thai magazine allemaal van dezelfde uitgever muv van the fighting post waar ik ook lid van ben. En dan gaan ze er nog een MMA blad bij doen.

Overkill en zo draai je jezelf de nek om, je kan beter 2 hele goede en dikke vechtsportbladen aanbieden met een groot gevarieerd aanbod dan 5 kleine vechtsportbladen want zo gaan de kosten wel heel erg oplopen en in de komkommertijd moeten mensen keuzes maken .......

Maar het is een keus van de uitgever en die zal er ongetwijfeld land en goed over hebben nagedacht.

Demolition Man
24-09-2005, 13:04
Nog 2 en een halve week, en dan gaan jullie allemaal overstag voor
Royal Rumble magazine :o

vanaf 13 oct vekrijgbaar
even geduld nog...

binnenkort komen wij met meer info (topic, bannertje etc)

wat ik wel kan zeggen is dat het de concurentie ver achter zich zal laten op alle fronten

Gr.
Alistair

Sjaak
24-09-2005, 13:25
Nog 2 en een halve week, en dan gaan jullie allemaal overstag voor
Royal Rumble magazine :o

vanaf 13 oct vekrijgbaar
even geduld nog...

binnenkort komen wij met meer info (topic, bannertje etc)

wat ik wel kan zeggen is dat het de concurentie ver achter zich zal laten op alle fronten

Gr.
Alistair

Haha aan zelfvertrouwen ontbreekt het je niet, ben zeer benieuwd naar je nieuwe blad.

osu Sjaak

Marco
24-09-2005, 20:49
ben ook zeer benieuwd !

mama
24-09-2005, 21:22
Nog 2 en een halve week, en dan gaan jullie allemaal overstag voor
Royal Rumble magazine :o

vanaf 13 oct vekrijgbaar
even geduld nog...

binnenkort komen wij met meer info (topic, bannertje etc)

wat ik wel kan zeggen is dat het de concurentie ver achter zich zal laten op alle fronten

Gr.
Alistair

Haha aan zelfvertrouwen ontbreekt het je niet, ben zeer benieuwd naar je nieuwe blad.

osu Sjaak

Alistair heeft gelijk Sjaak. het blad ziet er super uit!!!

Sjaak
25-09-2005, 03:59
We zullen zien :wink:

Ben
26-09-2005, 19:32
ben benieuwd naar het blad zal wel mooi zijn :wink:

Intoxico
26-09-2005, 19:43
wanneer is het 1e exemplaar verkrijgbaar

mama
26-09-2005, 19:44
de Royal Rumble komt uit tijdens de rotterdam rumble