PDA

View Full Version : Iets positiefs over Bushido_Europe



Anonymous
19-09-2005, 17:52
Wij (en daar bedoel ik ook mezelf mee) zijn altijd goed met het geven van kritiek.
Zo ook valt te lezen dat Bushido_Europe een hoop kritiek over zich heen krijgt.
Wel of niet terecht, waar punten van kritiek zijn, zijn ook punten ter verbetering mogelijk.

MAAaaaar, ik wil via deze weg ook even kwijt dat dit evenement grote Europese aandacht krijgt en dat dit misschien weer mogelijkheden voor de toekomst schept.

Ik zal niet bij het evenement zijn ivm andere prioriteit, maar voor diegenen die gaan veel plezier gewenst en dat het een mooi evenement mag worden.

RJV

Iceman
19-09-2005, 18:47
Ik ben blij dat dit evenement in Nederland georganiseerd wordt, ik wil het voor geen goud missen!

Silat
20-09-2005, 01:13
2x

Anonymous
20-09-2005, 10:39
Bij het Centraal Station in Amsterdam hangen de posters van het gala...en ik moet zeggen dat is zooooo stoer om te zien!!! Ook omdat het mooi is vormgegeven...beter dan die van de Arena laatst. Ze trekken echt de aandacht, geeft hoop voor de toekomst.

Marloes

Ronald
20-09-2005, 16:16
Bij het Centraal Station in Amsterdam hangen de posters van het gala...en ik moet zeggen dat is zooooo stoer om te zien!!! Ook omdat het mooi is vormgegeven...beter dan die van de Arena laatst. Ze trekken echt de aandacht, geeft hoop voor de toekomst.
Bedoel je deze? Die is idd érg mooi. Maar m'n favoriete poster is nog steeds die van 2H2H2 (waar ze allemaal alleen in spijkerbroek op staan).

http://www.bushido-europe.com/bushido-europe-images/bushido-flyers/Poster%20voor%20Ahoy'%20bord..jpg

Ronny
20-09-2005, 16:26
een betere poster heb ik in Nederland nog niet mogen aantreffen... in ieder geval.

sportfan
20-09-2005, 16:28
Ik vind de posters erg mooi! Amsterdam hangt er in ieder geval vol mee.

Anonymous
20-09-2005, 17:14
Zo heel bijzonder vind ik die poster niet.
Bovendien staat volgens mij de achternaam van Fedor nog fout ook.

Lul niet, de gemiddelde poster is in NL Amateuristisch met een heeeeeeeeeeele grote A. De poster die hier is afgebeeld is super professioneel. Het is niet de poster die in A'dam hangt. Niet alles gaan afzeiken om het afzeiken..Ik heb i.i.g. wel zin in 9 oktober!!
Marloes

..sorry dat ik het form zo vervuil maar ik verveel me echt dood op mijn stage...nog 46 minuten....hahaha!

mama
20-09-2005, 17:18
ach dat heb je wel vaker als je verdwaald bent gast
;)

vond de poster van showtime niet lelijk hoor. het is gewoon de stijl en zo herken je de showtime gala's
Deze van Bushido is ook mooi hoor daar niet van.
Een filmposter idee.

Anonymous
20-09-2005, 17:38
ik vind de rings posters ook altijd mooi! en de killerdome n tijd terug ook (weet niet helemaal zeker meer of t killerdome was. maar igg met dat prikkeldraad)

Remco
21-09-2005, 10:32
Ik zal maar niet zeggen wat ik van die poster in de spijkerbroekjes vond.