PDA

View Full Version : Remy Bonjasky de acteur: Honor "Bound to Honor"



Biiyen
19-09-2005, 23:58
Bonjasky gaat in een film spelen, Honor:

http://www.honorthemovie.com/ of http://www.honorthemovie.com/cast.htm

Ben benieuwd in ieder geval.....

oa met:

Rowdy Roddy Piper (bekend van de WWF)
Don Frye
2 Gracies
en wat Star Trek chickies...

d0d0
20-09-2005, 02:35
Straaaaak binnekort ff downloaden :lol:

Ronald
20-09-2005, 08:45
Even een beetje off topic: hoeveel goeie acteurs kennen jullie die, naast hun vechtsportcarriere, een echt geloofwaardige acteerprestatie neerzetten? Ik heb even flink zitten nadenken maar ik kom niet verder dan Oleg Taktarov.

Btw. wist je dat zelfs Anton Geesink nog een speelfilm gemaakt heeft na z'n olympische medaille. Ik weet niet meer hoe de film heet maar het was niet best :lol: .

Dit zegt allemaal natuurlijk niets over Remy; voor hetzelfde geld is het een goeie acteur. Maar ik ken eigenlijk niet zo heel veel succesvolle voorgangers van hem.

Marco
20-09-2005, 10:08
Rob Kaman :wink: in de films van JC van Damme en in Bloodfist met Don Wilson. :wink:

Anonymous
20-09-2005, 10:37
[quote="Ronald"]Even een beetje off topic: hoeveel goeie acteurs kennen jullie die, naast hun vechtsportcarriere, een echt geloofwaardige acteerprestatie neerzetten? Ik heb even flink zitten nadenken maar ik kom niet verder dan Oleg Taktarov.

Btw. wist je dat zelfs Anton Geesink nog een speelfilm gemaakt heeft na z'n olympische medaille. Ik weet niet meer hoe de film heet maar het was niet best :lol: .

Heette die film niet: "Naakt over de schutting?"
Marloes

sportfan
20-09-2005, 10:49
Anton Geesink:

Grandi condottieri, I (1966) .... Samson
... aka Gideon and Samson
... aka Grandes guĂ*as, Los (Spain: TV title)
... aka Jueces de la biblia, Los (Spain)
Rififi in Amsterdam (1962)

Oleg Taktarov? Wat dacht je van Dolph Lundgren?

Marco
20-09-2005, 12:06
Anton Geesink:

Grandi condottieri, I (1966) .... Samson
... aka Gideon and Samson
... aka Grandes guĂ*as, Los (Spain: TV title)
... aka Jueces de la biblia, Los (Spain)
Rififi in Amsterdam (1962)

Oleg Taktarov? Wat dacht je van Dolph Lundgren?

Dolph Lungren, Bruce Lee, Chuck Norris, Bud Spencer(OLympisch zwemmer) :wink:

Ronald
20-09-2005, 12:41
Heette die film niet: "Naakt over de schutting?"
Marloes
Nope, dat was met John Bluming. Daar noem je er trouwens wel eentje die redelijk succesvol was. Later deed hij ook mee in "De 5 van de 4 daagse" of zoiets. Was ook een hele leuke film.


Anton Geesink:

Grandi condottieri, I (1966) .... Samson
... aka Gideon and Samson
... aka Grandes guĂ*as, Los (Spain: TV title)
... aka Jueces de la biblia, Los (Spain)
Rififi in Amsterdam (1962)

Oleg Taktarov? Wat dacht je van Dolph Lundgren?
Yep, hij speelde inderdaad als Samson. Een beetje met zo'n berenvelletje aan in mijn herinnering. En hij praatte toen al net als nu :lol: .

Mensen als Dolph Lundgren en Bruce Lee zijn natuurlijk van origine wel vechtsporters, maar zijn nooit echt een groot kampioen geweest zoals bijvoorbeeld Remy. Die zijn meer bekend als acteur en tel ik gemakshalve dus maar even niet mee.

En Chuck Norris, tja... als ik weet dat hij in een film mee speelt zal ik voor die film niet naar de bioscoop gaan. Die "huur" ik wel :wink: .

sportfan
20-09-2005, 12:47
Mensen als Dolph Lundgren en Bruce Lee zijn natuurlijk van origine wel vechtsporters, maar zijn nooit echt een groot kampioen geweest zoals bijvoorbeeld Remy. Die zijn meer bekend als acteur en tel ik gemakshalve dus maar even niet mee.

En Chuck Norris, tja... als ik weet dat hij in een film mee speelt zal ik voor die film niet naar de bioscoop gaan. Die "huur" ik wel :wink: .


Beide hebben ondertussen wel een redelijke film/tv carriere opgebouwd dacht ik zo. Beide zijn toch wereldkampioen karate geweest? Dat vind ik niet niks hoor.


Dolph Lundgren
Karate
Hoewel Lundgren meestal wordt gevraagd om gespierde helden te vertolken, is hij in 1994 ook mede-oprichter en speler van het New Yorkse theatergezelschap Group of Eight. Op sportief gebied is Dolph Lundgren, die sinds zijn 14e aan vechtsporten doet, een grote. Zo werd hij begin jaren tachtig tweemaal Europees en eenmaal Australisch kampioen karate in de zwaargewichtklasse. Hij was enkele jaren captain van de Zweedse nationale karateploeg en in 1996 werd hij gevraagd om als teamleider op te treden van het Olympisch vijfkampteam van de Verenigde Staten.

Ronald
20-09-2005, 12:56
Beide hebben ondertussen wel een redelijke film/tv carriere opgebouwd dacht ik zo. Beide zijn toch wereldkampioen karate geweest? Dat vind ik niet niks hoor.
Chuck Norris is zelfs 7 voudig wereldkampioen karate geloof ik. Da's inderdaad niet niks (wie kan 'm dat nazeggen :lol: ). Ik vind 'm alleen als acteur niet zo geslaagd, ook al heeft hij idd een behoorlijke carriere opgebouwd.

Van Dolph Lundgren wist ik geen eens dat hij aan karate had gedaan. Ik dacht altijd dat hij kickbokser was...

Nog even Anton Geesink als Samson:

http://images.amazon.com/images/P/B0009RQSJG.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

yas
21-09-2005, 18:51
Straaaaak binnekort ff downloaden :lol:

al binnen??

the punicher
22-09-2005, 18:27
ik vind dat hij het gewoon moet probere mis
word het wat mis nie.
je weet het nooit als je het niet heb geprobeerd, dus ik wens hem in ieder geval veel succes ,hij kan ook nie eeuwig blijve vechten dus goede carriere keuze .
en over Chuck en Dolph,
ik wist dat Chuck Norris wel kampioen was geweest maar van
Dolph Lundgren wist ik ook niet dat hij aan karate had gedaan maarja dat weet ik nu wel tnxs.