PDA

View Full Version : Igor Vovchanchin vs Kevin Randleman



sportfan
20-09-2005, 16:40
Wie gaat het worden? Dit is een echte Pride-waardige matchmaking! Ik gok op Kevin Randleman aangezien Igor de laatste tijd minder scherp lijkt en daardoor partijen verliest...

m.g
20-09-2005, 16:45
Wie gaat het worden? Dit is een echte Pride-waardige matchmaking! Ik gok op Kevin Randleman aangezien Igor de laatste tijd minder scherp lijkt en daardoor partijen verliest...

En precies daarom hoop en denk ik dat hij hier uiterst scherp zal verschijnen.

Ralph
20-09-2005, 16:46
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Randleman gaat winnen. Ze hebben allebei deze win nodig en ik denk dat Randleman er nog iets meer op gebrand zal zijn. Ik hoop op een slam zoals tegen Fedor!!!

Jay Hoov
20-09-2005, 17:35
Ik hoop op een staand gevecht, die Igor wint op KO...Maar in realiteit zal het Randleman worden met een take down, en nog een keer , en nog een keer....Einde partij, Randleman op punten :?

MB667
20-09-2005, 18:01
Igor zal extra gemotiveerd zijn want hij heeft nog wat recht te zitten met hammerhouse leden.

Ronald
20-09-2005, 18:13
Moeilijk hoor. Randleman is onvoorspelbaar. De ene keer is hij dodelijk saai, de andere keer (gelukkig veel vaker) spettert hij de ring uit. Dat ie Igor als tegenstander heeft zal 'm hopelijk motiveren.

Alhoewel Igor de reden was dat ik MMA fan werd heeft hij denk ik toch wel z´n beste tijd gehad. Maar ook met een vechter als Igor weet je het nooit. Hij heeft meer dan voldoende klasse om te winnen.

Maar al met al gok ik op Randleman.

Wheelie
20-09-2005, 19:03
Igor slaat Randleman KO 8)

HUNEBED
20-09-2005, 19:20
Wie gaat het worden? Dit is een echte Pride-waardige matchmaking! Ik gok op Kevin Randleman aangezien Igor de laatste tijd minder scherp lijkt en daardoor partijen verliest...

En precies daarom hoop en denk ik dat hij hier uiterst scherp zal verschijnen.

hij moet wel met al die k*tpartijen de laatste tijd...

kom op ouwe veteraan !!!!!

Shytown
20-09-2005, 19:46
ALS deze wedstrijd doorgaat
Igor

Anonymous
20-09-2005, 20:00
Gaat Randleman nou tegen Milco Voorn of tegen Igor ?

Fonz
20-09-2005, 20:34
Volgens mij vecht Igor helemaal niet!

Paganstars
20-09-2005, 20:50
Ik heb igor op (t)ko
maar ja... ik weet het niet zeker maar ik hoop wel op igor

HUNEBED
20-09-2005, 23:47
op 't fighttalk forum hebben we/ze het dr ook al over:




zit je bij de organisatie Rocket ? dus nu wel weer Vovchanchyn tegen Randleman ??? (süpercool als dat zo is !) waar baseer je dit op ?


Nee ik zit niet bij de organisatie, maar ik krijg deze info wel rechstreeks van de organisatie. Er vinden gewoon veel geruchten plaats omtrend dit gala en het is kennelijk menseigen deze geruchten allemaal als waar te aanschouwen. Dit is in ieder geval de line up die rechtstreeks van de organisatie komt en dus niet via een of ander gerucht

okay ! goed dat de organisatie toch nog wat naar buiten brengt, okay zat geruchten, de partij zal door géén van de vechters zijjn aangenomen, laatste ringsports(de column van Bob) zegt Bob dat zijn vechter Milco Voorn het opgaat nemen tegen Randleman en zo zijn dr nog wel wat redenen waarom veel mensen twijfels hadden bij deze partij... maar supervet natuurlijk dat het wel doorgaat (dat wordt 'n beukpartij !!!((hopelijk)))

maar goed 'k moet nog zien wat er allemaal doorgaat ! of is dat ook weer te kritisch ?

ook iets waar 'k me erger; het feit dat de organisatie beweerd dat er géén andere vechter (ter wereld?) het durft op te nemen tegen Fedor... nou dan kan Fedor dus met de VUT na deze partij !!! flauwekul natuurlijk, niemand die het durft op te nemen tegen Fedor, msschn voor dat (relatief) lage geld-bedrag dat ze de tegenstander van Fedor geven, maar kom dan niet aan met dat gelul dat ze allemaal bang zijn voor Fedor, hij is wel "the-man-to-beat"... hard to beat dat wel maar zoals alle kampioenen betreft, everybody wants to take a piece of the action én hoe kan dat beter dan tegen 'n kampioen ??? okay Fedor is een klasse apart, maar niet onverslaanbaar.. dat is niemand, dat heeft de tijd wel bewezen

Virus
21-09-2005, 01:16
Ik denk andersom Kev...

Kevin neemt Igor te grazen!

MB667
21-09-2005, 11:17
We shall see! Wedden, iemand?