PDA

View Full Version : Vale Tudo seminar@ Angelo gym



Justinian
20-09-2005, 22:55
Net een Vale-Tudo seminar gehad van Evilazio Feitoza, een Braziliaanse Vale-Tudo vechter/coach. Een keertje wat anders dan een BJJ seminar ;) Feitoza heeft o.a. les gegeven aan Assuerio Silva en andere toppers. Momenteel is hij de promotor van een aantal mma en thaiboks evenementen in Brazilië (Champions night en nog een aantal).

Tijdens en ná de seminar werd iedereen in de gelegenheid gesteld om uitgebreid vragen te stellen, waarop hij . Ik heb erg handige tips gekregen, niet zo zeer voor wat betreft submissions, maar meer wat betreft het werken naar posities (om te stoten), escapes en meer. Het mooie vond ik dat hij vanaf elke positie agressief blijft komen met stoten.

Angelo heeft veel foto’s gemaakt welke een dezer dagen op de site komen te staan. Ik zal ze dan uiteraard ook hier plaatsen.

Dennuz
20-09-2005, 23:33
Aargh, ga ik vanaf deze week trainen op donderdag ipv. dinsdag en komt er dit..
Ben wel benieuwd naar de foto's :)

Justinian
20-09-2005, 23:37
Aargh, ga ik vanaf deze week trainen op donderdag ipv. dinsdag en komt er dit..
Ben wel benieuwd naar de foto's :)
Je hebt echt wat gemist Dennuz. Rond december komt hij nog een keer, dus dan heb je de herkansing :wink:

Pieter mulder
21-09-2005, 10:48
Kun je niet ff zeggen wanneer die les is?? Kom ik misschien ook wel, lijkt mij tof !!

Tenminste als Angelo Gym niet te ver weg is dan !?

Anonymous
21-09-2005, 10:53
Aargh, ga ik vanaf deze week trainen op donderdag ipv. dinsdag en komt er dit..
Ben wel benieuwd naar de foto's :)
Je hebt echt wat gemist Dennuz. Rond december komt hij nog een keer, dus dan heb je de herkansing :wink:

zijn dat seminars waar ook mensen van andere sportscholen mogen komen? lijkt me wel n keer iets om bij angelo, tatsujin etc te mogen trainen

Justinian
21-09-2005, 11:13
Het zijn seminars waar ook mensen van andere sportscholen (uiteraard) aan mee mogen doen. De schade bedraagt niet meer dan €10,- a €12,50, dus dat valt wel mee ;) Ik hoorde afgelopen zondag pas van de seminar dus helaas te weinig tijd gehad om mensen in te lichten en aangezien hij vrijdag naar Portugal gaat gaan we het niet redden om voor die tijd nog een seminar te organiseren. De volgende seminar zal waarschijnlijk rond december plaats vinden en dan zal ik het hier ook vermelden.

Boem Boem
21-09-2005, 14:45
Was echt een top seminar; we hebben diverse technieken behandeld en natuurlijk uitgeprobeerd; deze man is echt handig op de grond en gaf goede instructies(tips)..... :lol:

Vooral mijn rol als "dummy" was cool; deze man van ongeveer 90 kg spier is zeer behendig en vooral explosief,zowel staand alsmede op de grond..........

Maar als hij in December weer komt ben ik zeker van de partij.

Feitoza,Michel(vriend en tolk van feitoza),Roy, Angelo,Chico; erg bedankt voor het regelen van dit seminar!! Nu maar hopen dat de foto's goed gelukt zijn. :wink:

OSU

Chris

Silat
21-09-2005, 20:04
fijn om dat achteraf te horen... :twisted:

LOCO
21-09-2005, 23:09
@ silat: No worries, volgende keer weten we het langer van te voren en zullen we zorgen dat er echt een seminar georganiseerd word. Het was nu meer vrijblijvend (Het oorspronkelijke idee was dat hij lekker eme zou doen en op het eind nog een aantal dingetjes zou doornemen, maar de goede man is de uiteindelijk na justi's warming upe en behandeling van 2 technieken de rest van de training bezig geweest hahahaha. Doorgaand op de technieken waar roy mee bezig was, uitleggend wat volgens hem het makkelijkst stoten was vanuit verschillende posities, aantal leuke tips en technieken kwamen voorbij) Dus volgende keer zal het meer georganiseerd gebeuren wat dan betekend dat het "een officieel seminar" gaat worden, en dan zal Roy er zeker voor zorgen dat er hier op het forum een topic over gestart word ;)

Osu

LOCO

Silat
21-09-2005, 23:11
beter :)

Ossie
22-09-2005, 12:05
Die vent traint nu al een week met ons mee bij Bodygym (thaiboksles). Ook heeft hij een keer zelf les gegeven. Die kerel is ook met thaiboksen vet handig. Hij is ook hard man. Hij trapt me vol op mijn knie met zijn scheen, ik heb een zere knie en die vent voelt er verder niets van :shock:

Hij gaat de komende tijd ook nog effe naar o.a. Spanje naar vrienden en seminars geven. Daarna komt hij weer in Nederland en zal hij weer seminars geven in o.a. Enschede, Eindhoven en in nog een paar andere steden.

Anonymous
26-09-2005, 20:56
Net een Vale-Tudo seminar gehad van Evilazio Feitoza, een Braziliaanse Vale-Tudo vechter/coach. Een keertje wat anders dan een BJJ seminar ;) Feitoza heeft o.a. les gegeven aan Assuerio Silva en andere toppers. Momenteel is hij de promotor van een aantal mma en thaiboks evenementen in Brazilië (Champions night en nog een aantal).

Tijdens en ná de seminar werd iedereen in de gelegenheid gesteld om uitgebreid vragen te stellen, waarop hij . Ik heb erg handige tips gekregen, niet zo zeer voor wat betreft submissions, maar meer wat betreft het werken naar posities (om te stoten), escapes en meer. Het mooie vond ik dat hij vanaf elke positie agressief blijft komen met stoten.

Angelo heeft veel foto’s gemaakt welke een dezer dagen op de site komen te staan. Ik zal ze dan uiteraard ook hier plaatsen.