PDA

View Full Version : Vervanger van Hoost?



MB667
21-09-2005, 11:01
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Biiyen
21-09-2005, 11:17
De vervanger van Hoost is Rickard Nordstrand uit Zweden. Wie? Rickard Nordstrand.....

http://www.k-1sport.de/index.php?file=datenbank/show_fighter.php&id=102

Ralph
21-09-2005, 11:29
Echt heel jammer dat zo'n no-name de kans krijgt. Hij heeft zelfs van Brecht Wallis verloren! Ik zo een dozijn namen verzinnen die het meer verdienen deze plaats over te nemen dan hij.

MB667
21-09-2005, 11:57
Idd. Beetje triest! Hunt/ Ignashov/ Abidi/ Leko etc etc.

Jay Hoov
21-09-2005, 12:45
Idd. Beetje triest! Hunt/ Ignashov/ Abidi/ Leko etc etc.

Of Jay Hoov!

H POWER
21-09-2005, 12:49
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Na remy? :shock:

Anonymous
21-09-2005, 12:53
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Na remy? :shock:

hij bedoelt ignashov in t toernooi mee laten draaien en remy tegen n ander

Anonymous
21-09-2005, 12:59
Dat bedoel ik idd.

Anonymous
21-09-2005, 13:00
inderdaad zet dan leko op die plek

Biiyen
21-09-2005, 13:01
Nope voor Ignashov is dit echt: Do or die... hij mag blij zijn dat hij na zijn wanprestaties van afgelopen jaar deze kans überhaupt nog krijgt. Er zijn genoeg Europeanen die hard op de Japanse deur bonken.

Anonymous
21-09-2005, 13:01
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Na remy? :shock:

hij bedoelt ignashov in t toernooi mee laten draaien en remy tegen n ander

Er was toch zoveel kritiek destijds over bowlingavondjes van deze en gene , waar wil je heen?

Anonymous
21-09-2005, 13:03
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Na remy? :shock:

hij bedoelt ignashov in t toernooi mee laten draaien en remy tegen n ander

Er was toch zoveel kritiek destijds over bowlingavondjes van deze en gene , waar wil je heen?
?

H POWER
21-09-2005, 13:03
Wie wordt het? Is het al bekend?

Ik hoop Ignashov.

Na remy? :shock:

hij bedoelt ignashov in t toernooi mee laten draaien en remy tegen n ander

Er was toch zoveel kritiek destijds over bowlingavondjes van deze en gene , waar wil je heen?

Was ik dus

H POWER
21-09-2005, 13:05
Nope voor Ignashov is dit echt: Do or die... hij mag blij zijn dat hij na zijn wanprestaties van afgelopen jaar deze kans überhaupt nog krijgt. Er zijn genoeg Europeanen die hard op de Japanse deur bonken.

Precies!!

Anonymous
21-09-2005, 13:11
Bullshit. Echt een 'als je wint heb je vrienden' opmerking. Iedereen heeft wel eens een dip, hij vorig jaar een erg grote dip. Tot dat jaar werd hij als een van de beste k1 vechters gezien, kreeg hij diedip, schrijft iedereen hem af.

H POWER
21-09-2005, 13:21
Bullshit. Echt een 'als je wint heb je vrienden' opmerking. Iedereen heeft wel eens een dip, hij vorig jaar een erg grote dip. Tot dat jaar werd hij als een van de beste k1 vechters gezien, kreeg hij diedip, schrijft iedereen hem af.

Je maakt er bovenstaand wel een drama van.
Hij heeft zich officieel niet geplaatst ,en stond ten tijde van het plaatsen van dit topic al t.o remy.

Anonymous
21-09-2005, 13:24
Ja maar die Noor heeft zich ook niet officieel geplaatst. Waarom pakken ze hem wel dan. Iemand die niet wereldtopniveau is? En dat is Ignashov wel.

Anonymous
21-09-2005, 13:40
Ja maar die Noor heeft zich ook niet officieel geplaatst. Waarom pakken ze hem wel dan. Iemand die niet wereldtopniveau is? En dat is Ignashov wel.

Ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken,godver dit gaat idd te ver!!!


Je moet de boel niet om gaan draaien he,nordstrand komt ipv hoost ,iggy stond al tegen remy,krijgt ie m.i al een toppartij.

H POWER
21-09-2005, 13:41
Ja maar die Noor heeft zich ook niet officieel geplaatst. Waarom pakken ze hem wel dan. Iemand die niet wereldtopniveau is? En dat is Ignashov wel.

Ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken,godver dit gaat idd te ver!!!


Je moet de boel niet om gaan draaien he,nordstrand komt ipv hoost ,iggy stond al tegen remy,krijgt ie m.i al een toppartij.

Godver weer niet ingelogd.

Anonymous
21-09-2005, 13:44
[quote=m3nd0]Ja maar die Noor heeft zich ook niet officieel geplaatst. Waarom pakken ze hem wel dan. Iemand die niet wereldtopniveau is? En dat is Ignashov wel.

Ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken,godver dit gaat idd te ver!!!
.

Echt waar, uit de grond van mijn hart, thnx man. dat waardeer ik echt. Je bent echt wel een goed mens. dat mensen zoals jouw nog bestaan, dat had ik echt niet meer verwacht. een oranje lintje zou jou dus dan ook echt niet misstaan.

Biiyen
21-09-2005, 14:04
Bullshit. Echt een 'als je wint heb je vrienden' opmerking. Iedereen heeft wel eens een dip, hij vorig jaar een erg grote dip. Tot dat jaar werd hij als een van de beste k1 vechters gezien, kreeg hij diedip, schrijft iedereen hem af.

Niks Iggy is mijn held! Iggy is ook iemand met zeer veel talent en talent gaat heel erg vaak ten koste van inzet. Dat is iets onweerlegbaars. Iggy moet geprikkeld worden, hij moet aan de worst ruiken maar hem niet mogen eten. Volgend jaar wil hij ook weer worst en dan komt alles goed.

Jay Hoov
21-09-2005, 15:12
Bullshit. Echt een 'als je wint heb je vrienden' opmerking. Iedereen heeft wel eens een dip, hij vorig jaar een erg grote dip. Tot dat jaar werd hij als een van de beste k1 vechters gezien, kreeg hij diedip, schrijft iedereen hem af.

Niks Iggy is mijn held! Iggy is ook iemand met zeer veel talent en talent gaat heel erg vaak ten koste van inzet. Dat is iets onweerlegbaars. Iggy moet geprikkeld worden, hij moet aan de worst ruiken maar hem niet mogen eten. Volgend jaar wil hij ook weer worst en dan komt alles goed.

Goed zo Raziel....Hij is ook mijn held :D

Marco (scheids)
21-09-2005, 15:17
Zie toch liever Leko daar ...