PDA

View Full Version : Jullie hulp gevraagd..



Deuce
21-09-2005, 11:34
He daar,

Deuce gaat in februari een gala organiseren, althans dat zijn de plannen. Nu ben ik bezig met een goede lokatie ergens (oss), echter is dit een cultuur centrum.

Dus het is verplicht iets van een culturele shit neer te zetten, helpen jullie mij eens met een mixed fight gala tot een cultureel iets om te bouwen.
Er zijn al wat ideeen, zoals jong talent uit oss kans geven blabla, mensen kennis laten maken met vechtsportwedstrijden en demos etc..

Dus help me out als je een idee hebt... de lokatie is perfect...alleen nu moet ik nog een groen licht krijgen om het daar te mogen organiseren, en dat kan alleen als bovenstaande volstaat.

Thanks in advance...

Biiyen
21-09-2005, 11:51
He daar,

Deuce gaat in februari een gala organiseren, althans dat zijn de plannen. Nu ben ik bezig met een goede lokatie ergens (oss), echter is dit een cultuur centrum.

Dus het is verplicht iets van een culturele shit neer te zetten, helpen jullie mij eens met een mixed fight gala tot een cultureel iets om te bouwen.
Er zijn al wat ideeen, zoals jong talent uit oss kans geven blabla, mensen kennis laten maken met vechtsportwedstrijden en demos etc..

Dus help me out als je een idee hebt... de lokatie is perfect...alleen nu moet ik nog een groen licht krijgen om het daar te mogen organiseren, en dat kan alleen als bovenstaande volstaat.

Thanks in advance...

Je gaat de culturen bij elkaar brengen kerel! Fighting for friendship noem je dat, een cultureel vriendschap festijn... Ze eten uit je hand in deze tijd van onverdraagzaamheid. Je probeerd vechters van de verschillende bevolkingsgroepen te ritselen om te komen vechten en alsmede probeer je mensen uit aziatische en afrikaanse culturen komen die aan bv gerechten klaar maken uit die culturen en te verkopen uiteraard. Heb je de catering ook direct geregeld. Wat exotische danseressen op het podium en een gemeenteraadslid op jou kosten naar de hoeren en de zaak is geregeld ouwe.

Anonymous
21-09-2005, 11:55
He daar,

Deuce gaat in februari een gala organiseren, althans dat zijn de plannen. Nu ben ik bezig met een goede lokatie ergens (oss), echter is dit een cultuur centrum.

Dus het is verplicht iets van een culturele shit neer te zetten, helpen jullie mij eens met een mixed fight gala tot een cultureel iets om te bouwen.
Er zijn al wat ideeen, zoals jong talent uit oss kans geven blabla, mensen kennis laten maken met vechtsportwedstrijden en demos etc..

Dus help me out als je een idee hebt... de lokatie is perfect...alleen nu moet ik nog een groen licht krijgen om het daar te mogen organiseren, en dat kan alleen als bovenstaande volstaat.

Thanks in advance...

Je gaat de culturen bij elkaar brengen kerel! Fighting for friendship noem je dat, een cultureel vriendschap festijn... Ze eten uit je hand in deze tijd van onverdraagzaamheid. Je probeerd vechters van de verschillende bevolkingsgroepen te ritselen om te komen vechten en alsmede probeer je mensen uit aziatische en afrikaanse culturen komen die aan bv gerechten klaar maken uit die culturen en te verkopen uiteraard. Heb je de catering ook direct geregeld. Wat exotische danseressen op het podium en een gemeenteraadslid op jou kosten naar de hoeren en de zaak is geregeld ouwe.

:lol: lol raziel heeft gelijk!!

ik weet trouwens nog n hele goede DJ voor je wiggert

Deuce
21-09-2005, 12:11
Die dj is bij deze geboekt.....betaling.......20x minder afkloppen :)

Ikzelf zat te denken om idd muay thai erbij te doen en een supergrapplingmatchup en een domme demo van capoeira ofzo...

Wheelie
21-09-2005, 12:23
Welke locatie ? ;)

Deuce
21-09-2005, 12:24
Jij mag toch niet komen....

Wheelie
21-09-2005, 12:25
Jij mag toch niet komen....

ik krijg gratis kaarten ! 8)

Deuce
21-09-2005, 12:27
Witte engel...... :wink:

Anonymous
21-09-2005, 12:51
Die dj is bij deze geboekt.....betaling.......20x minder afkloppen :)

Ikzelf zat te denken om idd muay thai erbij te doen en een supergrapplingmatchup en een domme demo van capoeira ofzo...

dus ik moet EN draaien En jou 20x minder laten kloppen. dat snap ik niet helemaal.. :wink:
maar goed 20x minder is toch maar 1 les dus dat valt gelukkig wel mee

Marco (scheids)
21-09-2005, 15:23
Jij mag toch niet komen....
ik krijg gratis kaarten ! 8)

Je mag als mij intro mee Kevin ..... heb je Pride 31+32 als op DVD ?? :lol:

Wheelie
21-09-2005, 15:49
Je mag als mij intro mee naar Bushido Europe Kevin

Das cool van je Marco 8) thanx

B3 lik3 M3
21-09-2005, 16:21
Je mag als mij intro mee naar Bushido Europe Kevin en de rest van de mods zijn ook welkom

Das cool van je Marco 8) thanx

wow die Marco is echt aardig!

Octavius
21-09-2005, 16:25
zoals Raziel zegt: Gewoon een Pasar Malam samen met een gala houden.

Mickey
21-09-2005, 16:33
He daar,

Deuce gaat in februari een gala organiseren, althans dat zijn de plannen. Nu ben ik bezig met een goede lokatie ergens (oss), echter is dit een cultuur centrum.

Dus het is verplicht iets van een culturele shit neer te zetten, helpen jullie mij eens met een mixed fight gala tot een cultureel iets om te bouwen.
Er zijn al wat ideeen, zoals jong talent uit oss kans geven blabla, mensen kennis laten maken met vechtsportwedstrijden en demos etc..

Dus help me out als je een idee hebt... de lokatie is perfect...alleen nu moet ik nog een groen licht krijgen om het daar te mogen organiseren, en dat kan alleen als bovenstaande volstaat.

Thanks in advance...

Wat de rest al zei:
Maak er een multi culti zooi van..
Gooi er wat stands bij met wat culturele dingetjes..
Wat exotische etens tentjes en laat wat bauwpauw optredens zien in de ring.

Zeker cultureel verantwoord!

Heb je de lineup al klaar?
Ik wil Karels eens zien knokken in NL

Ronny
21-09-2005, 16:51
cultuur is meer dan dat. je zou ook eens naar de nederlanddse cultuur kunnen kijken. Misschien wat theater, schrijvers ...laat maar...freefight aaargh

Paganstars
21-09-2005, 16:52
voor de wedstrijden eerst najib amhali zijn freefight laten doen :P... nee ff serieus laat jonge rappers uit de omgeving hun ding doen tussen de wedstrijden door!

Wheelie
21-09-2005, 18:59
ik heb even contact gehad met raymond kuiper aka guru ray en hij is bereid om een aantal demonstraties te doen
hij kan ook nog eens muziek maken en heeft een catering in oosterse snacks

[email protected]

Ton
21-09-2005, 19:12
LMFAO :lol: !!!!!!

Ik weet zeker dat Raymond Kuiper de zaal wel weet te vullen :lol:

Wheelie
21-09-2005, 19:15
als Raymond komt dan ben ik er 100% bij

Tuigenke
21-09-2005, 19:28
whahahahah, ja, guru ray is een legende :lol:

ashi76
21-09-2005, 21:18
Gezien de aard van de topic verplaats ik hem naar MMA.
Niet alle MMA fans lezen namelijk op OT.

Veel succes met het organiseren van dit gala Deuce !!!

daafit
21-09-2005, 22:33
Als "guru ray" komt krijg je waarschijnlijk nog subsidie ook.... (en voor die dj ook wel denk ik... :P )

ICON
21-09-2005, 22:35
Als "guru ray" komt krijg je waarschijnlijk nog subsidie ook.... (en voor die dj ook wel denk ik... :P )

dj is gratis :wink:

Trismegistos
23-09-2005, 16:13
Veel succes!

Lol @witte Engel!

Mag er ook Bjj bij? + sambaband (zijn er plenty) en als ik het dan toch mag zeggen doe ook maar een blik van die brazilaanse schonen...kost ook niks!

Ossie
23-09-2005, 16:19
Mijn zus doet al een hele tijd aan capoeira, en ze geven ook veel demo's met hun groep. dus als dat nodig is, hoor ik het wel....

En als je MT knokkers zoekt tot 70 kilo (N-klasse) wil ik wel een partijtje draaien.... :)

migyur
23-09-2005, 17:40
Muay thai is toch thailands nationaal sport?
Met daarbij aziatische hapjes heb je al snel een aziatische culturele dagje.
En doe je voor "de afwisseling" wat mix/grapple partijen bij.