PDA

View Full Version : Bob, hoe staat 't met je rug ???



HUNEBED
22-09-2005, 01:29
meneer Schrijber, hoe staat het met uw rug ? we zijn dr erg benieuwd naar en helemaal met de topwedstrijd tegen Fedor over goed 2 weken...

het zou cool zijn als je reageert (waarsch. heb je al over alle "praatjes", speculaties en andere zaken hier gehoord !!!?) maar goed, da's ook wel 'n beetje logisch toch gezien de conditie van je rug en de aanstaande operatie die op 26 augustus zou plaatsvinden maar (helaas) verplaatst moest worden naar 'n andere datum...

msschn hoor je via via van deze vraag/topic/forum maar laat ons wat weten !

osu
bedankt

Richard

Anonymous
22-09-2005, 10:25
geloof dat Bob niet al te gecharmeerd is van vechtsportfora en de kritiek daar op vechters, reken maar niet al te veel op een reactie

tijdens die collecte heeft hij toch ook gereageerd...

Jay Hoov
22-09-2005, 10:28
Ik denk idd dat je lang kan wachten op antwoord......Ga gewoon ff langs op de sportschool, Bob is een topper, hij zal je alles haarfijn uitleggen!

Deuce
22-09-2005, 12:01
In de collumn van de ringsports wordt er wel het een en ander uitgelegd..

Anonymous
22-09-2005, 19:22
bob gaat zijn rug door fedor laten behandelen :lol:

Guru
22-09-2005, 19:40
geloof dat Bob niet al te gecharmeerd is van vechtsportfora en de kritiek daar op vechters, reken maar niet al te veel op een reactie

En terecht, want het gros hier zijn wanabees, nietwaar?

The fighters don't talk
and the talkers don't fight...

Ossie
22-09-2005, 20:25
Als er een persoon is hier veel praat, ben jij het wel.
Ik denk al: Guru post in het MMA gedeelte??
Ik had kunnen weten dat je niks zinnigs te melden had.

HUNEBED
23-09-2005, 13:49
In de collumn van de ringsports wordt er wel het een en ander uitgelegd..

deze topic/vraag is juist n.a.v. die (laatste) column.... maar goed, Bob zal wel niet behandeld zijn toen (die verplaatste datum) anders had-ie vast niet op 9 oktober 'n partij aangenomen...

tja msschn was dit de beste manier om via hier vechtsport Nederland te laten weten hoe het ervoor stond/staat met de rug, dat moeten we dan 9 oktober maar gaan zien !

succes Bob

p.s. zo negatief wordt hier toch niet gepraat op dit forum ? eerder realistische & eerlijke post's overwegend, en dat "beste stuurlui.." jonguh je mag toch wel 'n mening hebben ?! en dat gebeurd naar m.i. toch vrij fair & goedoverwogen hiero... zó nu haal 'ik de veer weer uit jullie kont jongens............. :lol: