PDA

View Full Version : niemand anders durft tegen Fedor te vechten ?



HUNEBED
22-09-2005, 00:35
geloven jullie, dat er géén andere vechter(s) ter wereld zou zijn die op 9 oktober tegen Fedor durft aan te treden ??? zoals door de organisatie van Bushido-Europe wordt gemeld...

dan kan-ie met de VUT na die partij tegen Bob !

'k geloof dr echt geen zak van !!!!!!!

Anonymous
22-09-2005, 07:48
tuurlijk zijn dr wel tegenstanders. maar ik denk dat t gage op dit toernooi veel minder is, en het is nogal kort dag.

Anonymous
22-09-2005, 09:15
uiteraard :wink:

icon

Jay Hoov
22-09-2005, 09:30
Zit wat in, maar het zou me ook niet verbazen dat niemand op dit moment trek heeft in een potje Fedor 8)

Anonymous
22-09-2005, 10:26
Ik kan niet zo goed begrijpen dat als je professioneel vechter bent, dat je niet durft/wil vechten tegen de absolute kampioen. Je bent vechter dus je kent de risico's en als je dan de kans krijgt om tegen de champ te knokken moet het een eer voor je zijn en moet je er voor 1000% voor gaan. Anders ben je lijkt mij geen echte knokker. En ik bedoel niet dat een of andere Jan Doedel met Fedor de ring in moet, maar als een gevestigde naam de kans krijgt moet hij er voor gaan.

Respect voor bob.... Bob heeft een leeuwenhart.

Anonymous
22-09-2005, 11:42
Ik snap niet dat ze Melvin Manoef niet gevraagt hebbe om het tegen fedor op tenemen. Dat zal een echte knal partij worde :twisted:

Deuce
22-09-2005, 12:02
Melvin gaat op een strechter naar buiten dat verzeker ik je....

Anonymous
22-09-2005, 12:05
Zit wat in, maar het zou me ook niet verbazen dat niemand op dit moment trek heeft in een potje Fedor 8)

Juist wel, hij komt net bij van een zware pot met crocop en heeft een handblessure.
Je kan hem nu beter hebben dan dat hij volledig herstelt is..

Dutch Dynamite
22-09-2005, 12:38
Ik geloof het niet. Ik zie Dave Dalgliesh wel aantreden tegen Fedor. Daarnaast snap ik 1 ding niet....Fedor moet handoperatie ondergaan, Bob's rug is niet weer wat het was en hij is gestopt. Vind het wel raar allemaal. Bob maakt geen kans, niemand uit NL trouwens. Respect voor Bob, maar ja...

Anonymous
22-09-2005, 12:53
Ik geloof het niet. Ik zie Dave Dalgliesh wel aantreden tegen Fedor. Daarnaast snap ik 1 ding niet....Fedor moet handoperatie ondergaan, Bob's rug is niet weer wat het was en hij is gestopt. Vind het wel raar allemaal. Bob maakt geen kans, niemand uit NL trouwens. Respect voor Bob, maar ja...


Net of Dagliesh dan wel een kans maakt......

Anonymous
22-09-2005, 12:57
Veel mensen zullen wel beweren dast ze tegen fedor willen knokken maar als t puntje bij paaltje komt wil ik wel eens zien hoeveel mensen echt een partij tegen hem aan nemen zonder belachelijk hoge gages te vragen...
Mede door de korte voorbereidingstijd is het heel logisch dat er weinig mensen tegen hem willen knokken...

En Melvin heeft volgens mij een contract bij k1 mma (en simon) en aangezien k1 en pride niet de beste vrienden zijn lijkt het me niet dat die partij gerealiseerd kan worden.

mama
22-09-2005, 13:05
geen idee of k1 en pride vriendjes zijn
als je het interview (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15363) leest met melvin dan zie je dat hij of op pride gaat vechten of dat er een vechter van Pride naar de Cage Rage komt.

remco pardoel
22-09-2005, 13:07
Zal ik je wat leuks vertellen..
Fedor stond met een gebroken hand tegen Crocop te vechten

Natuurlijk zullen er meer mensen zijn die tegen Fedor willen..
maar die willen allemaal een periode van 8 weken hebben om voor te bereiden
Ik had Peter Aerts wel willen zien tegen Fedor op MMA persoonlijk..
dat is helaas ook niet doorgegaan.

Bob heeft een leeuwenhart en gaat er gewoon voor
dat moet men respecteren


Remco

Marco (scheids)
22-09-2005, 14:45
Bob heeft een leeuwenhart en gaat er gewoon voor
dat moet men respecteren
Remco

Remco = correct

Anonymous
22-09-2005, 16:15
Wat denk jullie of wie die fedor is man, hij is ook net zo een vachter als andere vechters en jullie moeten niet glijk denken dat andere vechters zijn bang van hem,als andere vechters geen contract ergens anders hebben dan zullen ze zekker vachten en ook als ze goed betald worden,en niet meer denken dat fedor is wat of zo ik vind hem zelf net zo vechter als andere jah mischin hij wel sterk voor mitjes maar niet van mij als ik zwaare gewicht was had ik zelf wilde tegen hem...

Anonymous
22-09-2005, 16:17
Ik denk niet dat andere vechters niet durven, maar dat het eerder een geldkwestie is.

The Bulldog
22-09-2005, 16:21
Wat denk jullie of wie die fedor is man, hij is ook net zo een vachter als andere vechters en jullie moeten niet glijk denken dat andere vechters zijn bang van hem,als andere vechters geen contract ergens anders hebben dan zullen ze zekker vachten en ook als ze goed betald worden,en niet meer denken dat fedor is wat of zo ik vind hem zelf net zo vechter als andere jah mischin hij wel sterk voor mitjes maar niet van mij als ik zwaare gewicht was had ik zelf wilde tegen hem...

En maar tegen je therapeut blijven liegen, dat je zelfmoord neigingen en grootmoedswaanzin niet meer in het dagelijks leven de kop op steken.... :lol:

Anonymous
22-09-2005, 16:32
En maar tegen je therapeut blijven liegen, dat je zelfmoord neigingen en grootmoedswaanzin niet meer in het dagelijks leven de kop op steken...

je laat zien aan iedereen hoe je een mitje bent jah je bent ook wel een mitje want een echte vechter zal van nimand bang wezen en ik weet niet waroom ij probeert fedor zo groot maken jah hij is wel voor jou zo sterk maar niet van ons..

Marco (scheids)
22-09-2005, 17:17
Je kan t ook zo bedenken:

We mogen dankbaar zijn dat Fedor zich aan zn contract houdt om te vechten in Ahoy, ondanks zijn blessure !!!!

En Bob weet zelf wel wat ie wel en niet kan, heeft ie echt geen bescherming voor nodig.

Anonymous
22-09-2005, 17:42
Dat Fedor met een gebroken hand tegen Crocop de ring in is gegaan, vind ik al moeilijk te geloven, maar het zou kunnen. Dat hij een paar weken daarna (nog steeds met een zwaar geblesseerde hand, tenzij hij superhelende krachten heeft) weer een partij aangaat, lijkt me erg sterk.

The Bulldog
22-09-2005, 17:44
En maar tegen je therapeut blijven liegen, dat je zelfmoord neigingen en grootmoedswaanzin niet meer in het dagelijks leven de kop op steken...

je laat zien aan iedereen hoe je een mitje bent jah je bent ook wel een mitje want een echte vechter zal van nimand bang wezen en ik weet niet waroom ij probeert fedor zo groot maken jah hij is wel voor jou zo sterk maar niet van ons..

ook nog schizofreen????

Even voor de duidelijkheid ..ik denk dat iedereen te verslaan is, maar bij Fedor denk ik dat er ZEEEEER goed gezocht moet worden....

En dat ik een mitje ben...ach ja klopt...ik loop ook voor elke uitdaging weg...probeer het niet eens.en spierkracht komt niet in mijn woordenboek voor..dus je weet precies wie en hoe ik ben.. :roll:

mossad
22-09-2005, 17:52
Hoe komen jullie aan die info dat Fedor een gebroken hand had in de partij tegen Crocop?

Anonymous
22-09-2005, 17:55
Hoe komen jullie aan die info dat Fedor een gebroken hand had in de partij tegen Crocop?

Zal ik je wat leuks vertellen..
Fedor stond met een gebroken hand tegen Crocop te vechten

Natuurlijk zullen er meer mensen zijn die tegen Fedor willen..
maar die willen allemaal een periode van 8 weken hebben om voor te bereiden
Ik had Peter Aerts wel willen zien tegen Fedor op MMA persoonlijk..
dat is helaas ook niet doorgegaan.

Bob heeft een leeuwenhart en gaat er gewoon voor
dat moet men respecteren


Remco

Anonymous
22-09-2005, 19:26
Fedor stond wel degelijk met een gebroken hand te vechten, dit heb ik gehoord van mensen van Bushido zelf. Die Fedor is gewoon keihard en wil de mensen van Bushido niet teleurstellen, dit zijn namelijk ook de mensen van zijn managment! Respekt voor zo'n mentaliteit!!

mossad
22-09-2005, 20:45
Hoe komen jullie aan die info dat Fedor een gebroken hand had in de partij tegen Crocop?

Zal ik je wat leuks vertellen..
Fedor stond met een gebroken hand tegen Crocop te vechten

Natuurlijk zullen er meer mensen zijn die tegen Fedor willen..
maar die willen allemaal een periode van 8 weken hebben om voor te bereiden
Ik had Peter Aerts wel willen zien tegen Fedor op MMA persoonlijk..
dat is helaas ook niet doorgegaan.

Bob heeft een leeuwenhart en gaat er gewoon voor
dat moet men respecteren


Remco

Ja deze post had ik ook gelezen. Het beantwoord mijn vraag alleen niet. Tenzij Remco vertelt dat hij het van Fedor zelf heeft gehoord.

Anonymous
22-09-2005, 20:59
Fedor stond wel degelijk met een gebroken hand te vechten, dit heb ik gehoord van mensen van Bushido zelf. Die Fedor is gewoon keihard en wil de mensen van Bushido niet teleurstellen, dit zijn namelijk ook de mensen van zijn managment! Respekt voor zo'n mentaliteit!! fedor is op dit moment niet te verslaan maar er zijn meer mensen die hem wel kunnen verslaan alleen de intensie niet hebben om dat te doen wat hij doen moet! Hou allister overeem maar goed in de gaten, dat wordt de topper!

shyne
22-09-2005, 20:59
ik denk dat het voor elke beginnende vechter de beste 'carreer move' zou zijn om het tegen hem op te nemen..

wanneer krijg je nou nog zo'n kans? het op te nemen tegen de PRIDE HW champ.. shit ben je meteen bekend..

wat ik trouwens wel raar vond is dat ik de promoter van Bushido Europe in een interview hoorde zeggen dat, zelfs al zou Fedor niet vechten op dit gala... dan komen er nog meer kansen om hem te zien in Nederland.. (niet helemaal letterlijk geciteerd) maar dat gaf mij toch wel enige twijfels over of hij nou wel of niet komt..

net nu ik overtuigd was dat hij zou komen :?

Remco
23-09-2005, 09:36
http://fighttalk.nl/images/rocket/Reddevil/tn_reddevildinner%20023.jpg

Kijk goed en oordeel zelf!

Anonymous
23-09-2005, 12:17
is zij nou zo groot of is fedor nou zo klein??

HUNEBED
23-09-2005, 12:22
tuurlijk gaat dat om geld & de relatief korte voorbereidingstijd maar lul dan niet, als organisatie dat niemand ter wereld tegen Fedor durft te staan !!!!


Vecht Fedor nou wel of vecht hij nou niet op 9 oktober 2005.
Deze vraag bleef lang onbeantwoord voor de fans, echter voor de organisatie was dit al een feit.
Alleen tegen wie zou Fedor moeten vechten.
Het wachten was eerst op de uitslag van zijn wedstrijd tegen Mirko Crocop.
En die partij won hij op unanieme beslissing.

Toen bleek niemand meer tegen deze ongeslagen champ de ring in te durfen.

HUNEBED
23-09-2005, 12:23
is zij nou zo groot of is fedor nou zo klein??

fedor = 1.83 m. - 106 kg

Anonymous
23-09-2005, 12:26
hij heeft geen gebroken hand, maar een gebroken duim d8 ik. En daar zou je wel mee kunnen vechten, maar je zou je duim lijkt me ook nog meer kapot kunnen maken, als je iemand verkeerd raakt.

Anonymous
23-09-2005, 12:26
1.83 is niet echt groot... voor een zwaargewicht dan...

ik ben met mijn jiujitsu wedstrijden al blij als ik iemand onder de 1.90 heb

Anonymous
23-09-2005, 12:27
Ik kan niet zo goed begrijpen dat als je professioneel vechter bent, dat je niet durft/wil vechten tegen de absolute kampioen. Je bent vechter dus je kent de risico's en als je dan de kans krijgt om tegen de champ te knokken moet het een eer voor je zijn en moet je er voor 1000% voor gaan. Anders ben je lijkt mij geen echte knokker. En ik bedoel niet dat een of andere Jan Doedel met Fedor de ring in moet, maar als een gevestigde naam de kans krijgt moet hij er voor gaan.

Respect voor bob.... Bob heeft een leeuwenhart.

jos=correct

Anonymous
23-09-2005, 12:30
En maar tegen je therapeut blijven liegen, dat je zelfmoord neigingen en grootmoedswaanzin niet meer in het dagelijks leven de kop op steken...

je laat zien aan iedereen hoe je een mitje bent jah je bent ook wel een mitje want een echte vechter zal van nimand bang wezen en ik weet niet waroom ij probeert fedor zo groot maken jah hij is wel voor jou zo sterk maar niet van ons..

Guest ik volg dit chinees niet...

Anonymous
23-09-2005, 12:33
En maar tegen je therapeut blijven liegen, dat je zelfmoord neigingen en grootmoedswaanzin niet meer in het dagelijks leven de kop op steken...

je laat zien aan iedereen hoe je een mitje bent jah je bent ook wel een mitje want een echte vechter zal van nimand bang wezen en ik weet niet waroom ij probeert fedor zo groot maken jah hij is wel voor jou zo sterk maar niet van ons..

Guest ik volg dit chinees niet...

Die twee hierboven was ik, sorry

Remco
23-09-2005, 14:53
Mitje?

BP
23-09-2005, 15:40
Bob heeft een leeuwenhart en gaat er gewoon voor
dat moet men respecteren
Remco

Remco = correct

Dit zijn zinnige uitspraken!!!

smike
24-09-2005, 17:25
Er zijn zeker gasten die Fedor partij kunnen en willen geven.
Maar mensen als Cro Cop Minotauro en Barnett zijn denk ik niet te betalen voor de organisatie.