PDA

View Full Version : Vraag over Borst protectie



Anonymous
23-09-2005, 20:35
Mensen ik heb een vraag. Voor de dames dan. Trainen jullie allemaal met borstbescherming? Is het zo erg om zonder te trainen. Ik vraag me dat namelijk af hoe andere dat doen want ik ken ook een dame die vecht, Angela Lagrand die heeft een borstvergroting gehad, wat als die nou geraakt word tijdens een wedstrijd en ze heb geen tiet bescherming om. IS het nou schadelijk of valt het allemaal wel mee. Wie heeft hier ervaring mee :?:

MvG
een dame uit Schiedam

Sjaak
23-09-2005, 20:52
Bij ons op de sportschool trainen alle dames met borstbescherming en dat lijkt me niet meer dan normaal om redenen die iedereen kan bedenken.

Bij kyokushin wedstrijden is het zelfs verplicht.

Anonymous
24-09-2005, 02:38
We weten in ieder geval wel dat "Angela Lagrand" een boobjob heeft gehad :lol:

Anonymous
24-09-2005, 09:23
Ik zou het wel doen heb zelf een spier onder mijn borst gescheurd. Het duurt ook erg lang voor dat die blesure weer hersteld is.

Dennuz
24-09-2005, 09:40
Ben vaak toch wel erg blij dat ik een tok om heb... nu zullen borsten wel niet zo gevoelig zijn als je zak, maar het lijkt me geen pretje om er een trap vol op te krijgen..

Anonymous
24-09-2005, 13:15
wat heeft dit nou weer met angela te maken ? waarom zou je haar naam erbij moeten zetten , om haar zwart te maken ofzo? :roll:

Anonymous
24-09-2005, 13:17
als je nou weet dat Angela een vergroting heeft gehad waarom vraag je het haar dan zelf niet? :lol:

Anonymous
24-09-2005, 21:02
Serieus, een spier in je borst gescheurd?? Lijkt me heel vervelend!!! Dus halen die borstbescherming

Anonymous
24-09-2005, 23:37
Zwart maken :roll:??? Heeft hier niets mee te maken lijkt mij, een borstvergroting is geen schande en volgens mij was het al algemeen bekend dat angela een borstvergroting heeft gehad!
Heb zelf ook eentje gehad en gebruik altijd borstbescherming dat deed ik voor mn vergroting ook al, wel zo veilig!

Sjaak
25-09-2005, 02:05
Zwart maken :roll:??? Heeft hier niets mee te maken lijkt mij, een borstvergroting is geen schande en volgens mij was het al algemeen bekend dat angela een borstvergroting heeft gehad!
Heb zelf ook eentje gehad en gebruik altijd borstbescherming dat deed ik voor mn vergroting ook al, wel zo veilig!

Ik zie dat zwart maken nou ook niet zo 1,2,3 :roll: en dames gewoon borstbescherming dragen voor je eigen gezondheid.

daniela
29-09-2005, 16:17
het is echt beter een borstbeschermer te dragen. een trap of harde stoot kan de borst beschadigen en sommige artsen zeggen dat het ook problemen kan geven bij eventuele borstvoeding.
heb zelf een keer een trap op mijn borst gehad en dat deed vreselijk veel pijn. (zonder beschermer) was helemaal blauw geworden en gezwollen. sindsdien train ik altijd met bescherming.

net zoals een tok, die is ook noodzakelijk bij vrouwen vind ik. een trap in de onderbuik kan de inwendige voortplantingsorganen beschadigen met onvruchtbaarheid tot gevolg. kan zelf meepraten over de pijn die een knie veroozaakt! :cry:

groeten daniela

Fr3ddy
29-09-2005, 16:26
Ik weet het niet hoor.. het zit gewoon niet lekker..

ashi76
30-09-2005, 01:45
We weten in ieder geval wel dat "Angela Lagrand" een boobjob heeft gehad :lol:

Foto's ??

:mrgreen: :mrgreen: