PDA

View Full Version : 9 oktober Ahoy Rotterdam



Sjaak
24-09-2005, 11:38
Wie gaat er ?

Wheelie
24-09-2005, 11:46
Ik ben er bij , goede line-up 8)
Ga jij ook Sjaak ?

Sjaak
24-09-2005, 11:47
Denk het niet Kevin want ik wilde dolgraag Mirco en Ernesto effe zien knokken .........

Ronald
24-09-2005, 11:51
Ik ben er. Ik heb al een kaartje maar ik vind het ook een hele goeie line up. Nou weet ik wel dat er heel veel geklaagd is over o.a. de line up van Bushido Europe, maar dat heeft denk ik vooral te maken met verwachtingen en communicatie. De verwachtingen die gewekt werden waren extreem hoog. Ze je daar de huidige line up tegen af, dan valt het tegen. Voeg daar de slechte communicatie bij van de organisatie gedurende de aanloop er naar toe en dan valt het helemaal tegen. Ik denk dat de gekozen marketingstrategie achteraf gezien niet zo handig is geweest, want...

kijk je puur naar de line up zoals die nu is dan is het een evenement met 1 van de beste line ups die ik ooit bezocht heb. Ik had op voorhand al een kaartje gekocht zodat ik zeker zou weten dat ik een goeie plek had en ik ben er nu blij van dat ik dat gedaan heb. Het is mij het zeker waard.

Sjaak
24-09-2005, 11:58
Wat Ronald zegt is helemaal waar, kijk je puur naar de huidige line up dan is het een hele goede line up maar zet je deze goede line up af tegen de oorspronkelijke fantastische line up waarmee geadverteerd werd dan valt die gewoon zwaar tegen. Je moet het zien als je beloofd iemand een Ferrari en je geeft hem een BMW ............................

Maar je moet alles in perspectief bekijken en ja ik denk dat de communicatie en propaganda voor dit evenement gewoon slecht was en daar kan veel, heel veel aan verbeterd kan worden omdat het verwachtingspatroon sky high was en als er dan hele grote namen afvallen valt het bij de fans zwaar tegen. Desalniettemin Apy heel veel succes met dit mooie gala en hele goede line up.

Peete
24-09-2005, 17:52
Ik ben er ook bij, kaartjes heb ik ook al een hele tijd binnen. Heb de kaarten gewoon gekocht omdat ik er bij wil zijn, en die soccerkicks absoluut niet wil missen!

Justinian
24-09-2005, 18:36
Ik ben er sowieso bij aangezien Chico moet vechten. Verder ben ik het met Ronald eens: dit gala heeft de beste line up van alle gala's die ik ooit heb bezocht, maar de communicatie was niet al te best!