PDA

View Full Version : jerome lebanner * SPOILER*



A.F.
24-09-2005, 14:35
voor degene die het gezien hebben...

zagen jullie hoe Jerome baalde dat hij Goodridge ze been kapot heeft getrapt.

Volgens mij zag ik zelfs waterige ogen...


Die Goodridge is trouwens ook een bikkel... hij bleef maar opstaan... alleen hij had niet echt veel in te brengen.... rare verdediging heeft ie trouwens

Anonymous
24-09-2005, 14:38
ondanks dat ik nederlander ben... gun ik het die Lebanner toch wel...om een keer de GP te winnen...

Ben ik de enige?

Wheelie
24-09-2005, 14:55
ondanks dat ik nederlander ben... gun ik het die Lebanner toch wel...om een keer de GP te winnen...

Ben ik de enige?

Nee, LeBanner is zelfs mijn favoriet voor de titel :wink:

The Bulldog
24-09-2005, 15:09
Ik denk dat hij erg ver kan komen..

Zagen jullie hoe hij reageerde toen ie goodridge zal liggen..
Hij werd weggetrokken terwijl hij de indruk maakte te willen checken of het wel met hem ging..
De manier waarop hij nu in de ring staat, met zoveel rust is een mooi gezicht...

Denk dat de nederlanders het zeker zwaar krijgen tegen hem , want ik vind hem vreselijk technisch knokken met een groot overzicht.

Highline
24-09-2005, 15:18
le banner vocht technisch en full power.. blijft een super vechter

ICON
24-09-2005, 15:30
lebanner en goodridge zijn goeie vrienden

Thomasmurda
24-09-2005, 15:43
Ik vond z'n kick ook echt goed in deze partij, hij had zelfs een snelle highkick in huis. Ik vraag me af wie dit blok spier van 128 kilo tegen kan houden op zn weg naar de top 8)

jaco
24-09-2005, 16:01
le banner draaide erg goed, zeker een van de kanshebbers in de finale.

Shytown
24-09-2005, 16:08
lebanner en goodridge zijn goeie vrienden

Dat is dan zeker pas na die partij in Pride

Ik geef Sem en Jerome de grootste kans dit jaar te winnen. Le Banner heb ik altijd al een topper gevonden, maar hij zal zijn handen vol hebben aan Sem.

MMA Davy
24-09-2005, 16:18
le banner is een topper alleen jammer van zijn glaze kinnetje....maar ik hoop toch echt dat 1 van de nederlanders wint.....NEDERLAND moeten rulen in de vechtsport wereld voor altijd :lol: :wink:

ICON
24-09-2005, 16:23
lebanner en goodridge zijn goeie vrienden

Dat is dan zeker pas na die partij in Pride

Ik geef Sem en Jerome de grootste kans dit jaar te winnen. Le Banner heb ik altijd al een topper gevonden, maar hij zal zijn handen vol hebben aan Sem.
klopt

edit: dat stuk over: na die partij in pride dan

The Maniac
24-09-2005, 16:26
Sem is een goede vechter maar hij zal heel veel moeite hebben met de zeer complete stijl van Jerome als het erop aankomt grootse kanshebbers zijn toch zeker Semmy,Sefo en Jerome in mijn ogen.

Hollandpride
24-09-2005, 20:35
le banner is een topper alleen jammer van zijn glaze kinnetje

Noem eens een partij waaruit dit bleek dan?

En dan bedoel ik een partij tegen een wat mindere puncher he. Niet tegen een echte powerpuncher zoals Hunt, want daar kan iedereen tegen KO gaan IMO.

MJOKKIE
24-09-2005, 21:09
ondanks dat ik nederlander ben... gun ik het die Lebanner toch wel...om een keer de GP te winnen...

Ben ik de enige?


Nee, je bent zeker niet de enige! Ik ben ook voor Le banner, omdat ik vind dat hij het verdient. Peter gun ik het ook, maar dan heeft ie er netzoveel als ernesto en dat trek ik niet! (eerlijk he)
Remy is een aardige gozer, maar had babbels over ernesto terwijl hij en de hele wereld weten dat Ernesto vorig jaar in hun onderlinge partij is gepikt. Sem vind ik de meest oncharmante vechtstijl van iedereen hebben, sorry, kwestie van smaak.

Go jerome

Anonymous
24-09-2005, 21:24
Oh ja, Remco, niet gaan lopen huilen dat remy wel terecht heeft gewonnen, voordat ik spontaan ga gapen :D :P

Ossie
24-09-2005, 22:08
Le Banner is ook mijn favoriet!!
Dat was hij jaren terug ook al. Zoals ik al eerder schreef: het is echt kut dat hij een paar keer erg dicht bij de titel zat en er net naast greep...
Ik hoop echt dat hij de titel dit jaar meeneemt naar huis.

Misschien hebben jullie het artikel gelezen waarvan Hody (Ironlife) de link plaatste. Jerome en Gary zijn weer helemaal chill tegen elkaar. Goodridge gaf zelfs aan te gaan juichen voor Le Banner in de volgende rondes. Hij zei ook dat ie in zijn hoek zou komen staan en dat hij verwachtte dat Jerome hetzelfde bij hem zou doen als Goodrigde zou winnen.

Anonymous
24-09-2005, 23:01
le banner verliest van zichzelf
Zoveel anabolen gaan je spieren stijf van staan, zeker drie partijen.
Le Banner is goed maar als hij tegenstand krijgt zakt hij vaak al weg naae een of twee rondes.
Gary is niet meeer wat het was en wordt ouder en is nooit echt een kickboxer geweest, wel een enorme knal in huis.
Laten we eens zien wat Jehrome tegen Sefu, Aerts, Bonjaski en Schilot doet.
Interresant wordt het zeker

Anonymous
24-09-2005, 23:05
le banner verliest van zichzelf
Zoveel anabolen gaan je spieren stijf van staan, zeker drie partijen.
Le Banner is goed maar als hij tegenstand krijgt zakt hij vaak al weg naae een of twee rondes.
Gary is niet meeer wat het was en wordt ouder en is nooit echt een kickboxer geweest, wel een enorme knal in huis.
Laten we eens zien wat Jehrome tegen Sefu, Aerts, Bonjaski en Schilot doet.
Interresant wordt het zeker

hmmmm....deze spelling komt me bekend voor...dat dyslectische

MB667
25-09-2005, 13:02
Dat Goodridge de k1 usa won, of wat dat ook was, laat toch wel duidelijk zien wat voor niveau ze daar hebben.

Thomasmurda
25-09-2005, 13:13
Dat Goodridge de k1 usa won, of wat dat ook was, laat toch wel duidelijk zien wat voor niveau ze daar hebben.

True, dat bedacht ik me ook. Als je zag hoe makkelijk hij daar van z'n tegenstanders won.. Ik dacht even dat ie goed geworden was.. Niet dus 8)

Thomasmurda
25-09-2005, 13:14
ondanks dat ik nederlander ben... gun ik het die Lebanner toch wel...om een keer de GP te winnen...

Ben ik de enige?


Nee, je bent zeker niet de enige! Ik ben ook voor Le banner, omdat ik vind dat hij het verdient. Peter gun ik het ook, maar dan heeft ie er netzoveel als ernesto en dat trek ik niet! (eerlijk he)
Remy is een aardige gozer, maar had babbels over ernesto terwijl hij en de hele wereld weten dat Ernesto vorig jaar in hun onderlinge partij is gepikt. Sem vind ik de meest oncharmante vechtstijl van iedereen hebben, sorry, kwestie van smaak.

Go jerome

Mooi gesproken, 100% correct.

dtgerald
25-09-2005, 13:54
http://media.putfile.com/sept-2005-Banner

Silat
25-09-2005, 15:50
Wat een geweldenaar is het toch zeg...

Erg mooie combo, lowkick, highkick, jab, hook.

strak werk van Jerome :twisted:

hij verdient de titel het meest.

Ronny
25-09-2005, 15:54
le banner verliest van zichzelf
Zoveel anabolen gaan je spieren stijf van staan, zeker drie partijen.
Le Banner is goed maar als hij tegenstand krijgt zakt hij vaak al weg naae een of twee rondes.
Gary is niet meeer wat het was en wordt ouder en is nooit echt een kickboxer geweest, wel een enorme knal in huis.
Laten we eens zien wat Jehrome tegen Sefu, Aerts, Bonjaski en Schilot doet.
Interresant wordt het zeker

hmmmm....deze spelling komt me bekend voor...dat dyslectische


mij ook al

Chico
25-09-2005, 19:45
Als het dit jaar geen mag nederlander worden ben ik ook voor Lebanner :mrgreen:

RED SCORPION
25-09-2005, 20:59
nu er Iggy niet bij is, wil ik wel Le Banner als winnaar zien. (van GP)

Aaronk
25-09-2005, 21:04
le banner verliest van zichzelf
Zoveel anabolen gaan je spieren stijf van staan, zeker drie partijen.
Le Banner is goed maar als hij tegenstand krijgt zakt hij vaak al weg naae een of twee rondes.
Gary is niet meeer wat het was en wordt ouder en is nooit echt een kickboxer geweest, wel een enorme knal in huis.
Laten we eens zien wat Jehrome tegen Sefu, Aerts, Bonjaski en Schilot doet.
Interresant wordt het zeker

hmmmm....deze spelling komt me bekend voor...dat dyslectische


mij ook al

Beste Ronny en Arno,

Ik kijk de laatste tijd heel weinig op mixfight. Ik wou alleen even meedelen dat ik het geweldig vind dat jullie nog aan me denken.

Groeten,

Aaron