PDA

View Full Version : Semmy Shilt *spoiler*



Silat
24-09-2005, 20:15
Damn zeg, ik heb hem nog nooit zo goed bezig gezien. Wat een variatie en combinaties voor zo'n boom van een vent.

Semmy is een vd grootste kanshebbers voor de titel.

Stiekem hoop ik ook dat ie hem wint.

Feitosa is trouwens een echte bikkel zeg, met een bijna onmogelijke trap in huis. :shock:

Hollandpride
24-09-2005, 20:32
Semmy vocht echt zwaar goed idd, had niet verwacht dat ie van een topper als Feitosa kon winnen.

Chapeau!

Benjey Zimmerman
24-09-2005, 21:51
Dat komt omdat hij met mij heeft gespart :wink:

H POWER
24-09-2005, 22:54
Dat komt omdat hij met mij heeft gespart :wink:

respct voor jou maar in dit geval gaat alle krediet gaat naar Jelle waringa
die al 3 jaar 6 dagen per week komt opdraven.jij weet wat die moet incasseren :lol:

Benjey Zimmerman
24-09-2005, 23:31
Dat komt omdat hij met mij heeft gespart :wink:

respct voor jou maar in dit geval gaat alle krediet gaat naar Jelle waringa
die al 3 jaar 6 dagen per week komt opdraven.jij weet wat die moet incasseren :lol:
Ja die zal idd wel weten wat pijn is als hij zo vaak met hem spart.

Sjaak
25-09-2005, 03:59
Semmy is zeker in een bloedvorm en hij is in mijn ogen de grote kanshebber dit jaar voor de titel

jan sensei kyokushin
28-09-2005, 12:57
Semmy traint er hard voor sjaakie, semmy heeft het druk hij runt de sportschool nu ook hoorde ik , dave jonkers zit in srirlanka heeft daar en mooi huis

osu

Anonymous
28-09-2005, 13:46
Semmy traint er hard voor sjaakie, semmy heeft het druk hij runt de sportschool nu ook hoorde ik , dave jonkers zit in srirlanka heeft daar en mooi huis

osu


Nou Dave zit mooi in de sportschool, hard aan het werk en net terug uit Japan .Haalt vanmiddag Sem met zijn nieuwe Braziliaanse liefde en dikke Boon van Schiphol dus Sem had het alleen druk met Feitosa in elkaar hakken en daarna in het Prince Takanawa hotel na te genieten.
Als het meezit dan kan Sem een heel eind komen en samen met de jongens uit Breda en Jelle Waringa gaan we er keihard tegenaan.

groeten

Dave

Sjaak
28-09-2005, 14:31
"Als het meezit" :shock: kom op Dave je weet ook wel dat de vooruitzichten voor Semmy nog nooit zo goed zijn geweest. Als hij het niveau van tegen Glaube vasthoud dan pakt die ze allemaal in de finale want Glaube is een van de allerbeste en hij had werkelijk helemaal niets in te brengen tegen Sem.

Hou hem scherp he en zorg dat hij de "grote" kampioen wordt :wink:

Feliciteer Semmy van mij en jij ook de felicitatie's voor je hele grote inbreng achter de schermen :wink:

osu Sjaak

Remco
28-09-2005, 17:19
Als ik terugdenk aan de partij van Aerts - waarvan ik onder de indruk was - en ik kijk dan naar Sem, denk ik dat Peter niet veel in te brengen zal hebben. De slepende en slopende stijlen van deze vechters komen sterk overeen, Sem is alleen wat groter en sterker en wint daarom deze pot alvast op zeker.

MMArco
28-09-2005, 17:41
Wat weegt hij nou?

Anonymous
28-09-2005, 17:49
Als ik terugdenk aan de partij van Aerts - waarvan ik onder de indruk was - en ik kijk dan naar Sem, denk ik dat Peter niet veel in te brengen zal hebben. De slepende en slopende stijlen van deze vechters komen sterk overeen, Sem is alleen wat groter en sterker en wint daarom deze pot alvast op zeker.

peter niet veel in te brengen.... yeah right

redjuh
28-09-2005, 18:07
Als ik terugdenk aan de partij van Aerts - waarvan ik onder de indruk was - en ik kijk dan naar Sem, denk ik dat Peter niet veel in te brengen zal hebben. De slepende en slopende stijlen van deze vechters komen sterk overeen, Sem is alleen wat groter en sterker en wint daarom deze pot alvast op zeker.

peter niet veel in te brengen.... yeah right

remco, ik begrijp dat je sem-supporter bent, maar damn man je praat nu echt zwaar poep. Peter Aerts heeft tegen iedereen veel in te brengen!!!

marcelt
28-09-2005, 18:17
Ignashov was ook niet zo zwaar als Sem! :D

Muay Thai Elite
28-09-2005, 19:11
Als ik terugdenk aan de partij van Aerts - waarvan ik onder de indruk was - en ik kijk dan naar Sem, denk ik dat Peter niet veel in te brengen zal hebben. De slepende en slopende stijlen van deze vechters komen sterk overeen, Sem is alleen wat groter en sterker en wint daarom deze pot alvast op zeker.

peter niet veel in te brengen.... yeah right

remco, ik begrijp dat je sem-supporter bent, maar damn man je praat nu echt zwaar poep. Peter Aerts heeft tegen iedereen veel in te brengen!!!

x 2

robholland
28-09-2005, 23:54
ik ga ook voor semmy, hij heeft al een overwinning op bonjaski en ook hoost versloeg hij naar mijn mening (ook al was het een draw). Ik denk niet dat aerts het beter doet tegen hem imo....

H POWER
29-09-2005, 09:00
Wat weegt hij nou?

rond de 120-122 kg gaan naar 126 kg, dus dan wel draaog aan de haak!!!

Remco
29-09-2005, 10:12
Ik ben zeker een Sem-fan, maar eerder nog een Aerts-fan. In mijn ideale wereld zou Peter Aerts K-1 kampioen van 2005 worden. Mijn post is gebaseerd op een objectieve mening en niet op een supporterswens!

Na de partij van Aerts zag ik die van Sem. In mijn ogen zullen de stijlen van Peter en Sem niet "mixen", helaas dus in het nadeel van Sem.

Nergens heb ik willen suggereren dat iemand als Peter Aerts over het algemeen 'niets heeft in te brengen'. Ik zie Peter wel van Remy, Jerome, Ray en Choi winnen. In het geval van Sem Schilt vrees ik echter dat Peter het bijzonder moeilijk zal krijgen.

Luka
29-09-2005, 10:41
ik zelf denk dat het zeker een mooie partij word.. en het kan elke kant op gaan.. zeker vind ik het mooi als sem wint.. maar zou niet makkelijk gaan natuurlijk.. maar het is een beer van een vent waar je niet zo heel simpel bij kan komen.. hopen dat sem niet tevaak zn dekking laat vallen die wil die nog wel is te laag houden.. als die dat goed houd dan heeft die een zeer goeie kans te winnen !!!

Luka
29-09-2005, 10:53
trouwens zitten sem/aerts/allistair/bonjasky enzo nu niet in japan ofzo?? of zouden mensen om hem heen ook mails beandwoorden.. ALS ze mails beandwoorden?

H POWER
29-09-2005, 13:25
trouwens zitten sem/aerts/allistair/bonjasky enzo nu niet in japan ofzo?? of zouden mensen om hem heen ook mails beandwoorden.. ALS ze mails beandwoorden?

Wel handig als je een topic waar je in post ook even leest.
Zie post van dave en je hebt je antwoorden.

Sjaak
29-09-2005, 13:52
:D

Luka
29-09-2005, 14:09
hehhee.. jah ok.. maar hoorde eigenlijk in mijn topic was fout gepost :P.. zit op stage en dan soms wil je typen komt baas eraan en als die weg is kun weer verder maja... sorry van post :D..

marcelt
29-09-2005, 20:15
Tegen Feitosa was Sem wel zeer overtuigend. Vond het zowat zielig voor Feitosa tegen grote Sem. Terwijl Feitosa toch zee overtuigend zijn voorronde won, maar tegen Sem had hij niets in te brengen.

Mighty Me
29-09-2005, 20:18
Sem The Men

Ik ben na dit gevecht een fan van schilt geworden

ashi76
30-09-2005, 01:31
Ashihara all the way !

Kick sum aars Sem !!!

Pimp-Daddy
30-09-2005, 02:27
Schilt wordt de K-1 kampioen van 2005...

Mark my words...

Anonymous
30-09-2005, 08:20
Schilt wordt de K-1 kampioen van 2005...

Mark my words...

ja nou heb je het al verklapt!!

pisou
30-09-2005, 09:06
vreemd forum.
eerst is iedereen voor aerts, le banner en weet ik wat.
Nog geen jaar geleden hoort schilt niet thuis in de k1 en is houterig wordt genegeerd als kickbokser, is iedereen voor Iggy...., en nu het echt gaat gebeuren en schilt is de man?
Jongens, laat het is maar gebeuren, schilt is fysiek en conditioneel een beest, mag dan van origine geen kickbokser zijn, maar heeft alles in huis om een kampioen te zijn en te worden.
Draait zijn hand niet om alles te doen wat voor handen ligt;UFC, Pride,K1, Daidojuku, Karate, dus dat verdient alleen al respect. Buiten dat presteert hij op alle fronten ook, verlies of winst, fedor of noguira.
En het belangrijkste van alles: hij blijft gewoon en geen jongen die zich sterallures aanmeet of buitensporige dingen doet. Respect dus.

Remco
30-09-2005, 10:47
Inderdaad respect voor Sem.

"Iedereen" is echter geen forumlid. Bij het ene onderwerp spreken dan ook andere forumleden dan bij andere. Beetje makkelijk om te roepen dat "iedereen" hier van mening wisselt.

Daarnaast had bijvoorbeeld Iggy eerst goede, toen slechte en nu tegen Remy in mijn ogen weer een hele goede partij! Hij is in mijn ogen weer top 8. Beetje wisselvallig dus, maar ligt dat aan mijn mening of aan Iggy's partijen?

Thomasmurda
30-09-2005, 11:01
vreemd forum.
eerst is iedereen voor aerts, le banner en weet ik wat.
Nog geen jaar geleden hoort schilt niet thuis in de k1 en is houterig wordt genegeerd als kickbokser, is iedereen voor Iggy...., en nu het echt gaat gebeuren en schilt is de man?
Jongens, laat het is maar gebeuren, schilt is fysiek en conditioneel een beest, mag dan van origine geen kickbokser zijn, maar heeft alles in huis om een kampioen te zijn en te worden.
Draait zijn hand niet om alles te doen wat voor handen ligt;UFC, Pride,K1, Daidojuku, Karate, dus dat verdient alleen al respect. Buiten dat presteert hij op alle fronten ook, verlies of winst, fedor of noguira.
En het belangrijkste van alles: hij blijft gewoon en geen jongen die zich sterallures aanmeet of buitensporige dingen doet. Respect dus.

Huilie :D

Thomasmurda
30-09-2005, 11:30
vreemd forum.
eerst is iedereen voor aerts, le banner en weet ik wat.
Nog geen jaar geleden hoort schilt niet thuis in de k1 en is houterig wordt genegeerd als kickbokser, is iedereen voor Iggy...., en nu het echt gaat gebeuren en schilt is de man?
Jongens, laat het is maar gebeuren, schilt is fysiek en conditioneel een beest, mag dan van origine geen kickbokser zijn, maar heeft alles in huis om een kampioen te zijn en te worden.
Draait zijn hand niet om alles te doen wat voor handen ligt;UFC, Pride,K1, Daidojuku, Karate, dus dat verdient alleen al respect. Buiten dat presteert hij op alle fronten ook, verlies of winst, fedor of noguira.
En het belangrijkste van alles: hij blijft gewoon en geen jongen die zich sterallures aanmeet of buitensporige dingen doet. Respect dus.

wat een rare jongens zijn we toch, ik schaam me dood, nu ik zo met mijn neus in de feiten wordt gedrukt :oops:


hihihihihihi

*lacht als klein meisje* :D

H POWER
30-09-2005, 15:32
wat een rare jongens zijn we toch, ik schaam me dood, nu ik zo met mijn neus in de feiten wordt gedrukt :oops:

En terecht, dit soort bijdehante opmerkingen zijn volgens sommige meelopers(Thomasmurda) dan leuk en die gaan vervolgens totaal debiel reageren, er zijn hier maar een paar forumleden die echt weten waar ze over praten (zonder hun viel er nergens over te praten dus wees blij dat ze reageren), ga die even lekker zitten afzeiken jongens dan kan er straks door jullie onderling gediscussieerd worden welk level je bereikt hebt met je playstation.