PDA

View Full Version : Foto's van het Grappling Toernooi in Ede



Atama
24-09-2005, 21:34
http://img74.imageshack.us/img74/7714/dsc007769jb.jpg

http://img74.imageshack.us/img74/9493/dsc007776fe.jpg

http://img74.imageshack.us/img74/3324/dsc007789qb.jpg

http://img74.imageshack.us/img74/1750/dsc007938wr.jpg

Luka
24-09-2005, 21:42
was zeker wel mooi !!! toch wel vaag als je 2de in je poule eindigt en verder nix meer van hoort of prijs krijgt ofzo ma goed..

verder zeker mooi.. zeer leuke finales en ff wedstrijdjes gekeken van Alistair Overeem :).. leek net of die erbij zat en dacht nojah moet maar even en het rooie lintje wil die niet om :P haha die goeide die weg :P

ExarKun
25-09-2005, 00:09
lekker ding, onderste foto, die jongen met die rooie band en dat witte shirt, rechts, alleen op die mat :lol:

marcelt
25-09-2005, 00:29
zie ik jou daar op de foto Jelle rising sun?

Ronald
25-09-2005, 01:52
Leuke pics :D

Impulse
25-09-2005, 02:00
hier zijn de mijne

http://www.picturetrail.com/impulse

fireblade900
25-09-2005, 12:20
Vette Pics !

Jochem
25-09-2005, 13:40
ik sta er in ieder geval genoeg op :)

mijn laatste of 1 na laatste partij is gisteren ook gefilmd door een of andere viking met een staart, iemand van hier toevallig? Dan wil ik em wel ff downen :)

groeten

RisingSun
25-09-2005, 13:46
zie ik jou daar op de foto Jelle rising sun?
Ja dat ben ik idd, ik ben voor de 1e x scheidsrechter geweest en het was wel ff moeilijker dan ik dacht zeker als sommige acties super snel gaan, maar volgens mij ging het best goed. Vond het een leuke dag en mooie partijen gezien!

Andre
25-09-2005, 16:15
was zeker wel mooi !!! toch wel vaag als je 2de in je poule eindigt en verder nix meer van hoort of prijs krijgt ofzo ma goed..

verder zeker mooi.. zeer leuke finales en ff wedstrijdjes gekeken van Alistair Overeem :).. leek net of die erbij zat en dacht nojah moet maar even en het rooie lintje wil die niet om :P haha die goeide die weg :P

Dan zat jij zeker in een poule van de -83 kg ,daar waren er 4 van daarom gaan alleen de nummers 1 door naar de kruis finale.

Andre

d0d0
25-09-2005, 16:23
Hier nog een site voor meer foto's http://www.flickr.com/photos/catteaumaru/sets/1009630/
:lol:

d0d0
25-09-2005, 16:26
Komt er trouwens ook nog een HL van det Toernooi?

fireblade900
25-09-2005, 17:41
Hey dodo,

Super die foto's maar ze zijn alleen niet te kopieren van die site....
Ik zou er wel een paar willen hebben. Kun je ze misschien nog ergens anders posten ? Of mailen ?

Thanx

Jochem
25-09-2005, 17:42
He dodo, zijn dat jouw fotos? ik wil er een stel kopieren, voor mezelf en mogelijk in de krant met een kort verhaaltje, ik zal erbij zetten van wie de fotos afkomstig zijn. ik kan ze alleen niet kopieren van je site.

groeten!

Ronald
25-09-2005, 17:48
LOL :lol:

http://static.flickr.com/26/46241668_df9c34f53a.jpg

Anonymous
25-09-2005, 18:13
uitslagen ??

d0d0
25-09-2005, 18:38
Haha, nee die site is niet van mij,
Ik heb die site van een man gekregen die daar aan het fotograferen was.
Is er geen guestbook waar je een bericht kan achterlaten op die site?

Femme Fatale
25-09-2005, 21:19
Het was echt een leuke dag! Ik was super zenuwachtig in het begin, maar uiteindelijk was het niet nodig.
Foto's zijn leuk!

Het was echt leuk dat er zoveel meiden waren. Er waren nu gewoon 2 poules. Normaal hadden we ongeveer maar 4 dames, maar deze keer was de opkomst groter!
Hoop dat er volgende keer nog meer meiden komen.

Andre
25-09-2005, 21:22
gewoon bewerken ,kopieeren klaar.

Andre

a.s.c.
25-09-2005, 22:55
mooie foto's :D

d0d0
25-09-2005, 22:57
Jochem Branderhorst in t echt ben je veel groter dan die foto op je signature menn k zag je gister, je was goed bezig man! :lol:

d0d0
25-09-2005, 23:08
een manier om je foto´s van die site af te halen:
klik je foto aan, druk op print screen (Prt Scrn), ga naar paint, druk ctrl+V, en dan bewerken met paint :lol:

Triker
26-09-2005, 02:36
In ieder geval veel heerlijke foto's :D

Anonymous
26-09-2005, 12:22
ik sta er in ieder geval genoeg op

mijn laatste of 1 na laatste partij is gisteren ook gefilmd door een of andere viking met een staart, iemand van hier toevallig? Dan wil ik em wel ff downen

groeten

Hey jochem het was het laatste gevecht met mij! (Wouter Sep) die viking is een maatje van me! Zodra ik van hem het dvdtje krijg dan rip ik die ene fight voor je en kun je hem downloaden! Heb hem gister nog bekeken, moest wel lachen toen je hem de middelvinger gaf :lol:

Anonymous
26-09-2005, 12:33
d0d0, nice picts eindelijk een goede vervanger voor Triker als ie niet fotografeert.

Jochem
26-09-2005, 12:55
ik sta er in ieder geval genoeg op

mijn laatste of 1 na laatste partij is gisteren ook gefilmd door een of andere viking met een staart, iemand van hier toevallig? Dan wil ik em wel ff downen

groeten

Hey jochem het was het laatste gevecht met mij! (Wouter Sep) die viking is een maatje van me! Zodra ik van hem het dvdtje krijg dan rip ik die ene fight voor je en kun je hem downloaden! Heb hem gister nog bekeken, moest wel lachen toen je hem de middelvinger gaf :lol:

hehehe, hier is een foto van dat ik dat net ga doen, je ziet net mijn middelvinger

ik hoor et wel als het gevecht er is, bedankt he!
http://img222.imageshack.us/img222/6894/jochem46hb.jpg

Triker
26-09-2005, 13:21
d0d0, nice picts eindelijk een goede vervanger voor Triker als ie niet fotografeert.

Mijn foto's mislukken toch alleen maar de laatste tijd ;)

Gelukkig heeft d0d0 mooie pix gemaakt.

Mighty Me
26-09-2005, 13:52
jammer dat die van jou mislukt zijn triker

Ik had toch graag die van jou willen zien want die van jou zijn ALTIJD goeie kwaliteit jammer :cry:

MMArco
26-09-2005, 14:17
Bedankt voor de foto's, sta er verrassend genoeg erg vaak op! Leuk aandenken :D

Anonymous
26-09-2005, 14:43
steek je je middelvinger op terwijl je nog bezig bent!?!?! :lol: :lol:
mafkees

Jochem
26-09-2005, 16:22
steek je je middelvinger op terwijl je nog bezig bent!?!?! :lol: :lol:
mafkees

Wouter ging voorlopig nergens heen, en zijn maatje moedigde hem iets te enthousiast aan naar mijn zin, dusse ik flipte de camera waarmee die filmde :P

Ben
26-09-2005, 19:18
ik vond die vinger wel stoer jochem
en dat minden in een gevecht :lol:

ICON
26-09-2005, 19:35
steek je je middelvinger op terwijl je nog bezig bent!?!?! :lol: :lol:
mafkees

Wouter ging voorlopig nergens heen, en zijn maatje moedigde hem iets te enthousiast aan naar mijn zin, dusse ik flipte de camera waarmee die filmde :P

die guest was ik. echt lmao :lol:
ik wil trouwens ook dat shirt

Anonymous
26-09-2005, 20:29
Nee ging nergens heen was een erg leuk en intense match voor mij! Hoop voor jou ook een beetje jochem :wink: Had geen energie meer voor de aanval maar was blij dat ik een tap-out heb kunnen voorkomen! Maar absoluut een wel verdiende overwinning! Moet toch vaker gaan trainen denk ik! :lol: Maar je hoort nog van me wanneer ik het filmpje heb!

d0d0
26-09-2005, 20:54
d0d0, nice picts eindelijk een goede vervanger voor Triker als ie niet fotografeert.

Mijn foto's mislukken toch alleen maar de laatste tijd ;)

Gelukkig heeft d0d0 mooie pix gemaakt.

Ff voor de duidelijkheid, die foto´s heb ik niet gemaakt, een man die daar foto´s aan t makan was had ik aangesproken en vroeg hem naar zijn site.
Omdat dit zijn 1e keer was dat hij foto´s aan het maken was van grappling(of een andere vechtsport) vroeg hij mij om een URL zijn site op mixfight te zetten omdat hij ook niet bekend was op mixfight.

Maar het zijn idd wel mooie foto's :D

Ronald
26-09-2005, 21:18
Omdat dit zijn 1e keer was dat hij foto´s aan het maken was van grappling(of een andere vechtsport) vroeg hij mij om een URL zijn site op mixfight te zetten omdat hij ook niet bekend was op mixfight.

Maar het zijn idd wel mooie foto's :D
Vraag 'm anders ff een accountje aan te maken ofzo... :D

d0d0
27-09-2005, 01:22
Omdat dit zijn 1e keer was dat hij foto´s aan het maken was van grappling(of een andere vechtsport) vroeg hij mij om een URL zijn site op mixfight te zetten omdat hij ook niet bekend was op mixfight.

Maar het zijn idd wel mooie foto's :D
Vraag 'm anders ff een accountje aan te maken ofzo... :D

ik ken hem niet persoonlijk, heb alleen die site van m gekregen.
mischien een note achter laten in zijn guestbook op zijn site?

Mighty Me
27-09-2005, 01:30
Hier nog een site voor meer foto's http://www.flickr.com/photos/catteaumaru/sets/1009630/
:lol:

Weet iemand hoe het komt dat die site niet werkt??

d0d0
27-09-2005, 02:59
Hier nog een site voor meer foto's http://www.flickr.com/photos/catteaumaru/sets/1009630/
:lol:

Weet iemand hoe het komt dat die site niet werkt??

Hij werkt bij mij prima :?

Ben
27-09-2005, 18:48
zeker mooie fotos :) goed gedaan dodo :lol:

Atama
28-09-2005, 11:20
http://img388.imageshack.us/img388/2268/dsc005949yl.jpg

http://img363.imageshack.us/img363/1229/dsc005984jp.jpg

Iwan
28-09-2005, 11:27
Nee ging nergens heen was een erg leuk en intense match voor mij! Hoop voor jou ook een beetje jochem :wink: Had geen energie meer voor de aanval maar was blij dat ik een tap-out heb kunnen voorkomen! Maar absoluut een wel verdiende overwinning! Moet toch vaker gaan trainen denk ik! :lol: Maar je hoort nog van me wanneer ik het filmpje heb!

Nou Sepke, het feit bezien dat Jochem volgens mij een blauwe band BJJ is, denk ik dat het een enorme prestatie is dat je zo geknokt hebt. Super man!

d0d0
28-09-2005, 13:26
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Anonymous
28-09-2005, 15:23
Heey Iwan!! Ja ja ben ook heel tevreden! :lol: Maar denk wel dat ik weer meer als 1 keer per week moet gaan trainen om deze toppers te laten tappen :wink:

Maar dodo het is wel raar, maar vond het ook weer erg leuk om tegen gevorderde zoals hans stringer bijv. te moeten. Laat weer even zien dat je nog ver te gaan hebt! :P

Christophe
28-09-2005, 16:40
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Ik ben blij dat je het zegt, ik vind namelijk ook dat de indeling "Beginners/Gevorderden" soms wat twijfelachtig is in het verder fantastisch georganiseerde Ede.

* Een pro-worstelaar in -83 beginners die dan eventjes iemand suplexed (maar goed dat die kerel redelijk goed neerkwam, voor hetzelfde geld breekt 'ie z'n nek)
* Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)
* Iemand met al 24 punten in het "T-shirt klassement" (die dus blijkbaar regelmatig wint met submission) ... bij de beginners?!

Volgens mij was de bedoeling van het onderscheid tussen beginners en gevorderden om ervoor te zorgen dat iedereen kon vechten tegen mensen van (min of meer) hetzelfde niveau. Misschien toch beetje in de gaten houden?!

Anonymous
28-09-2005, 17:43
Ja die suplex stond ik ook even raar van te kijken! Is inderdaad beetje link!

MMArco
28-09-2005, 17:49
Ik zag t ook, maar in het reglement staat toch dat alle worstel- en judoworpen toegestaan zijn? Dan moet je daar als vechter toch enigzins voorbereid op zijn? (Neemt niet weg dat het er vervaarlijk uitzag hoor.)

Anonymous
28-09-2005, 17:58
Ja maar voor de wedstrijden begonnen werd nog geinstrueerd dat dit soort dingen juist niet de bedoeling waren, slammen was niet toe gestaan en werd als voorbeeld gegeven! Nu vind ik persoonlijk slammen en suplexen erg dicht bij elkaar liggen! Maar goed alles is goed verlopen!! :wink:

Christophe
28-09-2005, 18:02
Ja maar voor de wedstrijden begonnen werd nog geinstrueerd dat dit soort dingen juist niet de bedoeling waren, slammen was niet toe gestaan en werd als voorbeeld gegeven! Nu vind ik persoonlijk slammen en suplexen erg dicht bij elkaar liggen!

Inderdaad ... volgens mij is suplexen zelfs gevaarlijker dan slammen! Maar er werd door de scheidsrechters niet op gereageerd, dus ik vind het een beetje onduidelijk. Zou het nu toegelaten zijn of niet?

RNLMC
28-09-2005, 18:49
? :oops: suplex???? :oops:

ICON
28-09-2005, 18:54
randleman tegen fedor gezien?

d0d0
28-09-2005, 18:59
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Ik ben blij dat je het zegt, ik vind namelijk ook dat de indeling "Beginners/Gevorderden" soms wat twijfelachtig is in het verder fantastisch georganiseerde Ede.

* Een pro-worstelaar in -83 beginners die dan eventjes iemand suplexed (maar goed dat die kerel redelijk goed neerkwam, voor hetzelfde geld breekt 'ie z'n nek)
* Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)
* Iemand met al 24 punten in het "T-shirt klassement" (die dus blijkbaar regelmatig wint met submission) ... bij de beginners?!

Volgens mij was de bedoeling van het onderscheid tussen beginners en gevorderden om ervoor te zorgen dat iedereen kon vechten tegen mensen van (min of meer) hetzelfde niveau. Misschien toch beetje in de gaten houden?!

En ik zat in de -83 beginners :roll:

Anonymous
28-09-2005, 19:22
Ja maar voor de wedstrijden begonnen werd nog geinstrueerd dat dit soort dingen juist niet de bedoeling waren, slammen was niet toe gestaan en werd als voorbeeld gegeven! Nu vind ik persoonlijk slammen en suplexen erg dicht bij elkaar liggen!

Inderdaad ... volgens mij is suplexen zelfs gevaarlijker dan slammen! Maar er werd door de scheidsrechters niet op gereageerd, dus ik vind het een beetje onduidelijk. Zou het nu toegelaten zijn of niet?

Ik denk het niet. Maar ik denk omdat er geen gewonden bij gevallen zijn, en de partij even fel door ging na die suplex. De scheids besloten heeft de partij niet te onderbreken!

Jochem
28-09-2005, 19:22
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Ik ben blij dat je het zegt, ik vind namelijk ook dat de indeling "Beginners/Gevorderden" soms wat twijfelachtig is in het verder fantastisch georganiseerde Ede.

* Een pro-worstelaar in -83 beginners die dan eventjes iemand suplexed (maar goed dat die kerel redelijk goed neerkwam, voor hetzelfde geld breekt 'ie z'n nek)
* Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)
* Iemand met al 24 punten in het "T-shirt klassement" (die dus blijkbaar regelmatig wint met submission) ... bij de beginners?!

Volgens mij was de bedoeling van het onderscheid tussen beginners en gevorderden om ervoor te zorgen dat iedereen kon vechten tegen mensen van (min of meer) hetzelfde niveau. Misschien toch beetje in de gaten houden?!

En ik zat in de -83 beginners :roll:


die blauwe band bjj, dat ben ik :)
Even ter verdediging, ik heb gevraagd of ik overgezet kon worden. Maar waar je in de klasse dat jaar begint, moet je afmaken in Ede. (Aangezien je je punten niet mee kan nemen naar de gevorderde klasse. ;) ) Begin dit jaar was ik nog geen jaar bezig met grappling/bjj, en geen blauwe band BJJ, vandaar beginners. Overigens maakt het in mijn gewichtsklasse niet eens uit, de gevorderden worden ingedeeld in poules samen met beginners, vanwege tekort. Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer gewoon ff aan in Ede zelf, dan hoeft het niet via het forum.

mvg,
Jochem

Anonymous
28-09-2005, 19:39
Ook raar om iemand die voor het allereerst mee doet met een grappling wedstrijd (en geen worstel of judo achtergrond heeft) te zien grapplen in de gevorderden poule tegen o.a. alistair :lol: Of niet Boem Boem :lol: En het niet eens slecht deed naar mijn bescheiden mening :D

Anonymous
28-09-2005, 20:38
die blauwe band bjj, dat ben ik :)
Even ter verdediging, ik heb gevraagd of ik overgezet kon worden. Maar waar je in de klasse dat jaar begint, moet je afmaken in Ede. (Aangezien je je punten niet mee kan nemen naar de gevorderde klasse. ;) ) Begin dit jaar was ik nog geen jaar bezig met grappling/bjj, en geen blauwe band BJJ, vandaar beginners. Overigens maakt het in mijn gewichtsklasse niet eens uit, de gevorderden worden ingedeeld in poules samen met beginners, vanwege tekort. Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer gewoon ff aan in Ede zelf, dan hoeft het niet via het forum.

mvg,
Jochem

Nou jochem al had je een zwarte band, mij maakt het niet uit! Vond het een leuke match en heb toch weer wat leuke trucjes van je geleerd! Heb de dvd trouwens maar krijg wat vervelende foutmeldingen met het rippen van die partij! Maar ben er mee bezig!
Groeten Wouter

Christophe
28-09-2005, 22:47
die blauwe band bjj, dat ben ik :)
Even ter verdediging, ...

Hoezo "ter verdediging"?! Werd je "aangevallen" dan? :?



... ik heb gevraagd of ik overgezet kon worden. Maar waar je in de klasse dat jaar begint, moet je afmaken in Ede. (Aangezien je je punten niet mee kan nemen naar de gevorderde klasse. ;) ) Begin dit jaar was ik nog geen jaar bezig met grappling/bjj, en geen blauwe band BJJ, vandaar beginners. Overigens maakt het in mijn gewichtsklasse niet eens uit, de gevorderden worden ingedeeld in poules samen met beginners, vanwege tekort.

De eerste keer dat ikzelf meedeed in Ede, had ik (als witte gordel) slechts met een paar BJJ-tornooien meegedaan en nog nooit met een grappling-tornooi. Het ging vlot, ik won wat gevechten. De tweede keer schreven m'n leraars (gebroeders Goffart) me weer in bij de beginners, en werd ik door de organisatie "automatisch" naar de gevorderden getransfereerd. Geen probleem voor mij, ik ging zowiezo om bij te leren en geloof me: elke keer als ik vecht in m'n klasse, leer ik bij (ik mag vechten tegen toppers als Niek Tromp, Bram van Koppen, Remco Rettob, Jasper Van der Gaag, ...). Maar neem je het me dan kwalijk als ik het wat raar vind dat er mensen duidelijk boven het niveau van de beginnersklasse uitstijgen en er toch in blijven "hangen"?!



Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer gewoon ff aan in Ede zelf, dan hoeft het niet via het forum.


Ik reageerde op iets wat dOdO zei over het niveau van sommige mensen in de beginnersklassen. Als ik me niet vergis, is dat waar een forum om draait: meningen, reacties, gedachten. Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer op een tornooi gewoon even aan. Ik ben zaterdag op het BJJ-tornooi in Erpe-Mere, jij ook? :wink:

yas
29-09-2005, 10:58
Ik reageerde op iets wat dOdO zei over het niveau van sommige mensen in de beginnersklassen. Als ik me niet vergis, is dat waar een forum om draait: meningen, reacties, gedachten. Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer op een tornooi gewoon even aan. Ik ben zaterdag op het BJJ-tornooi in Erpe-Mere, jij ook?

LOL, gaat leuk worden in belgie zaterdag :D

anyway, as zaterdag zal het duidelijk zijn wie in welke klasse terecht komt door de belt - indeling !

Jochem
29-09-2005, 12:50
Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)


Hoezo "ter verdediging"?! Werd je "aangevallen"

Ja, had wel het idee dat ik me moest verdedigen, na je laatste post nog steeds overigens. Maarre, ik spreek je zaterdag wel ff dan ;)

groeten

Christophe
29-09-2005, 19:11
Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)


Hoezo "ter verdediging"?! Werd je "aangevallen"

Ja, had wel het idee dat ik me moest verdedigen, na je laatste post nog steeds overigens. Maarre, ik spreek je zaterdag wel ff dan ;)

groeten

Jammer dat je dat idee had, was zeker niet als aanval bedoeld. Het feit dat ik schrijf dat een blauwe band BJJ "wonder boven wonder" wint in de beginnersklasse is een voortzetting van wat ik zei toen jij aankondigde dat je je eigen club zou beginnen, nl. dat iemand die een blauwe band krijgt in BJJ al een behoorlijke basis heeft en op de grond zeker geen beginner is ... remember?!

Tot zaterdag! :)

Ben
29-09-2005, 20:09
jochem maak je toch niet zo druk man .
jij kan er niks aan doen zijn de regeljs van de organisatie
cristophe die grieks romeinse greep werkt echt :lol:

Christophe
29-09-2005, 20:18
Christophe die grieks romeinse greep werkt echt :lol:

Zolang je me daar geen foto's van toont, is het goed! :lol:

Eigenlijk mogen we zo'n krachtige techniek niet voor onszelf houden hé?! Dus als er Mixfight-members meer willen weten, zal Ben het met plezier demonstreren. Wel alleen voor Die Hard MMA-fans die tegen een stootje kunnen! :twisted:

Mighty Me
29-09-2005, 20:22
:lol:



Wel alleen voor Die Hard MMA-fans die tegen een stootje kunnen! :twisted:

Zo er worden hier sarcastische stoten uitgedeeld...

Ben
30-09-2005, 00:25
sarcastische stoten waar heb je het over,
cristophe had een hele mooie techniek en die werkt echtkan alleen drie dagen
niet zitten :lol:

Christophe
30-09-2005, 09:40
sarcastische stoten waar heb je het over,
cristophe had een hele mooie techniek en die werkt echtkan alleen drie dagen
niet zitten :lol:

:lol: LMFAO :lol:

Ben, je moet het langzaam opbouwen amigo. Jij hebt natuurlijk al onmiddelijk de driedubbel gedraaide backtwister geprobeerd ... dat is voor gevorderden man! :lol:

Atama
30-09-2005, 13:16
Jij hebt natuurlijk al onmiddelijk de driedubbel gedraaide backtwister geprobeerd ... dat is voor gevorderden man! :lol:

Christophe het klinkt als een Tijgertje van Winnie de Pooh beweging man :wink:

Christophe
30-09-2005, 19:55
Jij hebt natuurlijk al onmiddelijk de driedubbel gedraaide backtwister geprobeerd ... dat is voor gevorderden man! :lol:

Christophe het klinkt als een Tijgertje van Winnie de Pooh beweging man :wink:

Klinkt misschien wel zo, maar het is echt véél gevaarlijker!!! En zeker niet geschikt voor kinderen! :wink:

Ben
30-09-2005, 21:23
he cristophe je had hem ook aan arram geleerd en die is nu fan van deze techniek :lol:

Christophe
30-09-2005, 21:45
he cristophe je had hem ook aan arram geleerd en die is nu fan van deze techniek :lol:

Als zijn tegenstanders in Ede nu al gek worden van z'n "Heelhook from Hell", gaan ze hier echt helemaal mee afzien! Go get them tiger! :lol:

Ik weet wel niet of die beelden dan geschikt zullen zijn voor het compilatiefilmpje van Ede! :lol:

Andre
30-09-2005, 22:37
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Ik ben blij dat je het zegt, ik vind namelijk ook dat de indeling "Beginners/Gevorderden" soms wat twijfelachtig is in het verder fantastisch georganiseerde Ede.

* Een pro-worstelaar in -83 beginners die dan eventjes iemand suplexed (maar goed dat die kerel redelijk goed neerkwam, voor hetzelfde geld breekt 'ie z'n nek)
* Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)
* Iemand met al 24 punten in het "T-shirt klassement" (die dus blijkbaar regelmatig wint met submission) ... bij de beginners?!

Volgens mij was de bedoeling van het onderscheid tussen beginners en gevorderden om ervoor te zorgen dat iedereen kon vechten tegen mensen van (min of meer) hetzelfde niveau. Misschien toch beetje in de gaten houden?!

En ik zat in de -83 beginners :roll:


die blauwe band bjj, dat ben ik :)
Even ter verdediging, ik heb gevraagd of ik overgezet kon worden. Maar waar je in de klasse dat jaar begint, moet je afmaken in Ede. (Aangezien je je punten niet mee kan nemen naar de gevorderde klasse. ;) ) Begin dit jaar was ik nog geen jaar bezig met grappling/bjj, en geen blauwe band BJJ, vandaar beginners. Overigens maakt het in mijn gewichtsklasse niet eens uit, de gevorderden worden ingedeeld in poules samen met beginners, vanwege tekort. Als je dat raar vindt, spreek me volgende keer gewoon ff aan in Ede zelf, dan hoeft het niet via het forum.

mvg,
Jochem


Als organisatie zijn wij een beetje afhankelijk van wat de mensen opgeven wat niveau betreft.
Dit seizoen hebben we er voor gekozen om twee niveaus te draaien.
wat christoffe betreft was het vorige seizoen nog geen sprake van twee niveaus ,alleen deelde we wel een beetje de poules in op het niveau wat wij dachten wat goed was.
Dus Christoffe zat bij de wat betere grapplers ,om dat je al zij dat je de eerste keer alles won.
Wij gaan er van uit dat iedereen graag een potje wil knokken en niet komt om op zijn slofjes te winnen.
Wat dat betreft snapt Christoffe helemaal wat de bedoeling is ,lekker knokken en veel leren van een ander.
Dit is ook de gedachten van de organisatie om de competitie te organiseren, veel knokken en zoveel mogelijk ervaring op doen
De prijzen en e T-shirts zijn een leuke beloning maar eigenlijk minder belangrijk.
Jochem werd als beginner in geschreven dit seizoen.
Wij hebben er voor gekozen om iedereen die bij de beginners zit er het hele seizoen te laten afmaken. Anders neemt degene uit de beginners poule naar twee dagen veel punten mee naar de gevorderden poule en wordt daar dan even kampioen.
Het is erg moeilijk om een goede indeling te maken om dat wij ook niet iedereen kennen.
De worstelaar zij ook dat hij een beginner was moeten wij dan weten of hij dat dan wel of niet is?
Hij zelf weet waarschijnlijk ook niet wat het niveau is van beginners en gevorderden in deze competitie .
De jongen met de 24 punten die was 15!!! toen hij de vorige twee keer mee deed.
Heeft alleen maar Judo ervaring en doet zins een maand mee met de grappling training.
Het seizoen hier voor toen hij 14 jaar was zat hij in een poule met o.a Ken van Gilbergen en Bram van Koppen toen werd hij aan alle kanten binnen no time gesubmit.
volgend seizoen zit hij wel bij de gevorderden.
Het is erg moeilijk om iedereen op het zelfde niveau in te delen om dat we niet iedereen kennen,en dus afhankelijk zijn van de info de we krijgen.
Ik zag laatst hier op het forum ook dat Furgel de Windt met BJJ deel nam in de witte band klasse en daar door iedereen met zijn eerste plaats wordt gefeliciteerd met zijn winst .naar mijn mening hoorde hij daar ook niet.
volgend seizoen gaan we ook een ander punten systeem hanteren
we staan ook open voor ideeën zodat het bovenstaande kan worden voorkomen.

Andre

Anonymous
01-10-2005, 14:28
Nou Andre vind dat je het toch goed voor elkaar hebt gekregen! Dit was de aller eerste keer dat ik heb mee gedaan en wist ook niet wat te verwachten! Ik heb veel geleerd en een enorme leuke dag gehad en dat ik 2e heb mogen worden is helemaal te gek!! Kijk uit naar de volgende keer!
Groeten Wouter Sep

a.s.c.
01-10-2005, 15:26
he cristophe je had hem ook aan arram geleerd en die is nu fan van deze techniek :lol:

Als zijn tegenstanders in Ede nu al gek worden van z'n "Heelhook from Hell", gaan ze hier echt helemaal mee afzien! Go get them tiger! :lol:

Ik weet wel niet of die beelden dan geschikt zullen zijn voor het compilatiefilmpje van Ede! :lol:

Ik kende de techniek al wel maar christophe heeft me ervan overtuigd hem veel vaker toe te passen hij was zeer doeltreffend :D :wink:

Atama
01-10-2005, 21:53
Christophe kan je misschien uitleg erover geven want ik ben best benieuwd over jouw geheime :wink: techniek

Christophe
02-10-2005, 15:10
Andre, laat ik beginnen met te zeggen dat ik een absolute fan ben van jullie grappling-gebeuren in Ede. De organisatie, de sfeer, de ervaring die iedereen er kan opdoen ... het is allemaal top,waarvoor dank! :wink:

Wat dat onderscheid tussen beginners en gevorderden betreft: ik denk dat nogal wat mensen niet beseffen waarop die indeling precies slaat. Het gaat er - volgens mij - niet om of je al jaren in Ede komt knokken of er een eerste keer komt meedoen. Waar het om draait om te bepalen of je een beginneling bent of een gevorderde is je ervaring in het "Grapplen". Dit is geen specifieke term, maar eerder een soort van verzamelnaam voor hetgeen BJJ, Judo, Worstelen, ... doen en waar ze elkaar allemaal een beetje raken, en dit met algemene regels zodat er niemand bevoor- of benadeeld wordt.

Het kan misschien helpen als jullie een "beschrijving" maken van wat een gevorderde is: dat kan van redelijk vaag tot behoorlijk concreet gaan, bijv. meer dan x jaar ervaring in BJJ, Judo, Worstelen, ...; competitie-ervaring in één van deze sporten; een bepaalde graad (zoals ik hierboven al zei, is een blauwe band BJJ géén beginner op de grond), e.d.
Er kan dan als logisch vervolg vermeld worden dat iemand die niet aan één of meerdere van deze punten voldoet, een beginner is.

Er zou daarenboven ook een systeem kunnen komen waarbij iemand die bij de gevorderden al zijn partijen op submissie verliest naar de beginners moet/mag, en iemand die bij de beginners al zijn partijen op submissie wint naar de gevorderden moet/mag. Dit zou er voor kunnen zorgen dat iedereen (in de mate van het mogelijke) op zijn niveau kan rollen. Wat de punten betreft, zou je hier kunnen opteren om bij de gevorden dubbele punten te geven: 4 punten voor winst met submissie, 2 punten bij winst op punten of beslissing. Zo kan er - waar nodig - gewisseld worden tussen beginners en gevorderden - met behoud van punten - zonder iemand een zwaar voor- of nadeel te geven, en binnen een categorie maakt het absoluut geen verschil met het huidige systeem.

Benieuwd wat je hiervan denkt. Heb je trouwens al wat meer info over hoe dat EK Grappling gaat verlopen. Ik meen begrepen te hebben dat er met het eliminatie-systeem gaat gevochten worden. Is er ook een beginners- en gevorderdenklasse?

Andre, ik zie je wellicht de 23ste in Ede ... tot dan!

Christophe
02-10-2005, 15:15
Christophe kan je misschien uitleg erover geven want ik ben best benieuwd over jouw geheime :wink: techniek

Zo geheim is die techniek niet hoor: Ben, Aram, Niek, Marc Duncan, Willem Peeters, ... kennen 'm allemaal al. Als je het aan één van hen (of aan mij als we elkaar eens tegen het lijf lopen) vraagt, zullen ze 'm zeker met veel plezier demonstreren. Want uitleggen gaat vrij moeilijk, het is namelijk een behoorlijk technische bedoening.

Gewoon vragen naar die "speciale" techniek uit het Grecco-Romaans worstelen.

Wel één ding beloven ... nooit op mij doen (op competitie of daarbuiten). Véél te pijnlijk! :wink:

Atama
02-10-2005, 15:20
ok deal :wink:

hoe was het trouwens gisteren ?

Christophe
02-10-2005, 15:35
Gisteren was zeer ok, ik vind het zowiezo altijd gezellig om een dagje gezellig met BJJ bezig te zijn.

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15679

Atama, waar was jij trouwens? :wink:

Atama
02-10-2005, 16:30
Atama, waar was jij trouwens? :wink:

ik was thuis met me 2 dochters :)

yas
03-10-2005, 18:15
onze grouppic :D

http://img22.imageshack.us/img22/3541/teamcaduedeseptember20053nm.jpg (http://imageshack.us)

Triker
28-10-2005, 22:12
Pfew, het heeft even moeten duren, maar hierbij nog enkele foto's van het grappling genomen vanuit mijn oogpunt ;)

.......

Triker
28-10-2005, 22:13
oops, was te snel, nog bezig met de upload !!! :D

Ben
28-10-2005, 22:24
he striker kom op met die fotos :lol:

Triker
28-10-2005, 22:39
Hierbij het album:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/index.htm

Enne, de rechtermuisknop functie staat weer zo'n fijne beveiliging op, maar dat is geen probleem!!!

bijvoorbeeld de foto met de volgende url http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/imagepages/image43.htm

die is te downloaden via een kleine aanpassing:
http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/043.jpg

En er zijn nog meer extra tools via bv het opslaan in XP en dergelijke mogelijkheden!! Maar mocht het je om de een of andere reden niet lukken, gewoon bovenstaand foefje even uitvoeren ;)

Triker
28-10-2005, 22:40
Hierbij het album:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/index.htm

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/048.jpg

Triker
28-10-2005, 22:41
Hierbij het album:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/index.htm

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/066.jpg

Triker
28-10-2005, 22:45
Hierbij het album:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/index.htm

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/060.jpg

sparklin
28-10-2005, 23:48
echt superscherpe fotos!!!
echt top !!!!

ontzettend bedankt triker! :D :!:

Ronald
29-10-2005, 00:52
Het zijn weer buitengewoon mooie foto's. Top Triker!

LOL@Brammetje :lol:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/043.jpg

d0d0
29-10-2005, 02:50
Het zijn weer buitengewoon mooie foto's. Top Triker!

LOL@Brammetje :lol:

http://www.xs4all.nl/~triker/tijdelijk/images/043.jpg

LOL :D :D

Ben
29-10-2005, 12:35
Triker het zijn zeker mooie fotos heb je ook nog ,
fotos van de dames :wink:

yas
29-10-2005, 12:42
TOP FOTO'S ARTIST :D

d0d0
29-10-2005, 12:48
Heb je nog meer foto's van de -83 beginners poule Triker?

d0d0
29-10-2005, 12:49
Erg mooie foto's trouwens :lol:

Triker
29-10-2005, 14:12
Nope, dit zijn zo'n beetje de foto's die ik heb!!! Maar tja, kan me moeilijk verdelen over 5 wedstrijdmatten :shock: :D

Nishiki
29-10-2005, 16:56
bedankt voor de 2 foto's triker :D

Anonymous
29-10-2005, 18:34
dat foefje werkt bij mij niet, kan iemand wat meer foto's op de site posten ?

Kimura
30-10-2005, 01:41
1 woord: SUPER! Scherp, goed getimed etc. (Hmm, dat is toch meer dan 1 woord :lol:)

Triker
30-10-2005, 03:43
dat foefje werkt bij mij niet, kan iemand wat meer foto's op de site posten ?

Welke foto zou je evt specifiek willen hebben? Ofwel de url?

Anonymous
22-11-2005, 10:10
het is af en toe wel raar ingedeeld, pro worstelaars bij de beginners :?

Ik ben blij dat je het zegt, ik vind namelijk ook dat de indeling "Beginners/Gevorderden" soms wat twijfelachtig is in het verder fantastisch georganiseerde Ede.

* Een pro-worstelaar in -83 beginners die dan eventjes iemand suplexed (maar goed dat die kerel redelijk goed neerkwam, voor hetzelfde geld breekt 'ie z'n nek)
* Een blauwe band BJJ bij de beginners (die dan - wonder boven wonder - kampioen wordt)
* Iemand met al 24 punten in het "T-shirt klassement" (die dus blijkbaar regelmatig wint met submission) ... bij de beginners?!

Volgens mij was de bedoeling van het onderscheid tussen beginners en gevorderden om ervoor te zorgen dat iedereen kon vechten tegen mensen van (min of meer) hetzelfde niveau. Misschien toch beetje in de gaten houden?!

Vaak is het moeilijk om dit in te schatten, bij inschrijving geeft men zelf aan beginner of gevorderde. Iemand die goed is in zijn eigen tak van sport en voor het eerst meedoet met grappling wordt als een beginner geizen. Ik weet niet wie jij bedoeld in de -83kg klasse, maar volgens mij zaten daar allen maar grappling beginners in. Als ik het fout heb moet je het even zeggen hoor

Anonymous
22-11-2005, 12:58
Ik denk dat ie Melvin van Kops bedoelt