PDA

View Full Version : 8mans toernooi superleague Istanbul *spoiler*



marcelt
25-09-2005, 00:27
Zo respect voor Alviar Lima. Ff 8manstoernooi gewonnen halve finale Gunyar en in de finale El amrani verslaan. Niet mis!!! :!: El amrani versloeg in het toernooi al Crook en Merza, ook erg goede vechters. Moet wel zeggen dat Gunyar in de halve finale al in de eerste ronde moest opgeven, dus Lima was wel frisser. Had twee rondes minder gevochten. Ik kende hem nog niet. Maar was minder verbaasd toen ik zag dat Krauweel en Kraus in zijn hoek stonden. Simon Rutz heeft weer een naam op zijn lijstje voor het volgende Arena spektakel! :idea: :P

marcelt
25-09-2005, 01:44
Ook grappig dat Gunyar en Lima niet als Nederlanders te boek staan, maar als Turk en Kaapverdiaan. Lekker internationaal doen!

Anonymous
25-09-2005, 16:19
Ik kom net terug uit Istanbul, was een mooi toernooi met erg vette partijen.
Het was ook mooi om mee te maken hoe het publiek tekeer ging toen Ali Gunyar opkwam, Ali deed wat ie moest doen en versloeg Laursen in een spetterpartij! Helaas sloeg de pech toe tegen Lima (die een zeer sterk toernooi vocht) Ali blesseerde zn hand zo zwaar dat hij niet meer verder kon vechten.

Lima vocht zeer sterk en luisterde perfect naar zn hoek hij won van Jose Reis, Ali Gunyar en in de finale van El Amrani! Een mooie prestatie en goed teamwork van Krauweel-Kraus-Lima.

Anonymous
25-09-2005, 18:29
Gefeliciteerd Lima. Was een erg vette finale!

dtgerald
25-09-2005, 18:34
De eerste partij van Ali Gunyar vond ik de mooiste van de avond.

Anonymous
25-09-2005, 18:55
Vond ik ook, mede door het publiek en ook omdat Ole Laursen een van de favorieten was, Ali vocht GOED!
1e ronde voor Gunyar, 2e voor Laursen en de 3e weer voor Gunyar.

Wij, (scheidsrechter Rick, zn vriendin Iris en ik) arriveerde Woensdag in Istanbul samen met Ali en zn broer/coach Suleyman, de sfeer was erg gezellig, in het hotel aangekomen bleek dat je alleen samen op de kamer mocht slapen als je getrouwd was :lol: , s'middags waren er interviews met Ole Laursen en Ali Gunyar op een historische plek in Istanbul, de 7 torens, daarvan staat een verslag op www.superleague.tv .
Joop arriveerde Vrijdag pas omdat hij Woensdag eerst een partij in Tokio moest scheidsen. (el Asrouti kamakura tegen een japanner, el Asrouti helaas verloren)
Ik zal morgen ofzo even een verslagje Istanbul op de off topic zetten.

Wheelie
25-09-2005, 20:02
Ik zal morgen ofzo even een verslagje Istanbul op de off topic zetten.

Ben benieuwd ;)
Mooie en goede prestatie van Lima, top 8)

Anonymous
26-09-2005, 13:01
cool voor lima ken hem nog van ommoord...is een goede gast gun hem het zeker

marcelt
26-09-2005, 22:09
Tof dat je er was JC Sport. Helaas heb ik de partij tegen Laursen niet gezien, maar er komen nog wel herhalingen. Over de partij van gunyar tegen Lima moet ik nog wel zeggen dat Ali al twee keer 8 tellen had gekregen en dat het er sowieso uitzag dat Lima hem zou verslaan.

Arjan
26-09-2005, 22:19
supertop die partijen en supervet dat het live was toen... jammer van die handblessure was dik voor um!

marcelt
26-09-2005, 22:29
Wel eigenlijk een zeperd voor de Superleague zelf. Grote jongens die er altijd bij zijn :werden verslagen door "outsiders".