PDA

View Full Version : 2 oktober 2005



payap
25-09-2005, 14:25
2 oktober 2005 wordt wel een hele bijzondere dag voor de ringsporten in Nederland. Die dag zijn er 4 gala's die stuk voor stuk de moeite waard zijn. en meen dat er in Groningen ook nog iets is maar weet dat niet zeker.

In Tilburg, Nieuwegein, Arnhem en Rotterdam zijn er gala's. Helaas zal het publiek hierdoor ook erg verdeeld worden en dat komt niet ten goede van het aantal bezoekers per gala.

Persoonlijk had ik graag naar Arnhem gewild. Lekker dichtbij (ede-arnhem) en had veteraan Jan Wessels nog wel een willen zien knokken en leuke line up. Normaal gesproken was ik hier ook zeker heen gegaan ware het niet dat mijn voorkeur uitgaat naar het gala in Tilburg. Zeker nu Matthieu lawalata daar ook vecht ! En mijn favoriet Pajonsuk waarvan ik hoop dat hij Simson treft in het tournooi en er een rematch plaats vindt van hun vorige treffen.

Wie gaat waarheen 2 oktober ?

RNLMC
25-09-2005, 15:03
naar de verjaardag van men nichtje :evil: :twak:

HUNTER
25-09-2005, 17:52
ik moet in nieuwegein vechten

Dalgliesh
25-09-2005, 19:04
Volgens mij zijn er 6 of 7 evenementen..
Nog iets richting Groningen ook!

****Beste sportvrienden,

Voor ons gala op 02 oktober te Reuver (Limburg)
Zoeken wij nog een ervaren C klasser +/- 91kg
een dame N klasse 50kg

en nog meer J, N en C klassers.

Groetjes.

****Vechters gezocht voor 2Oktober Rotterdam

wij zijn opzoek naar j.nc kl voor
Zondag 2oktober muay thai gala in sporthal Atlanticpalace
Zomerhofstraat 15
Rotterdam

dtgerald
25-09-2005, 19:10
2 oktober 2005 wordt wel een hele bijzondere dag voor de ringsporten in Nederland. Die dag zijn er 4 gala's die stuk voor stuk de moeite waard zijn. en meen dat er in Groningen ook nog iets is maar weet dat niet zeker.

In Tilburg, Nieuwegein, Arnhem en Rotterdam zijn er gala's. Helaas zal het publiek hierdoor ook erg verdeeld worden en dat komt niet ten goede van het aantal bezoekers per gala.

Persoonlijk had ik graag naar Arnhem gewild. Lekker dichtbij (ede-arnhem) en had veteraan Jan Wessels nog wel een willen zien knokken en leuke line up. Normaal gesproken was ik hier ook zeker heen gegaan ware het niet dat mijn voorkeur uitgaat naar het gala in Tilburg. Zeker nu Matthieu lawalata daar ook vecht ! En mijn favoriet Pajonsuk waarvan ik hoop dat hij Simson treft in het tournooi en er een rematch plaats vindt van hun vorige treffen.

Wie gaat waarheen 2 oktober ?Ik denk naar Tilburg of helemaal niet want ik ga ook naar Rotterdam rumble de week erop en je weet $$$$.

Highline
25-09-2005, 19:11
Tilburg natuurlijk

Aaronk
25-09-2005, 21:05
Ik krijg een ritje van dave naar niewegein

Shytown
25-09-2005, 21:15
Arnhem, alleen dat is het gala waar ik de kaartjes voor gewonnen heb.

mama
26-09-2005, 21:13
ik heb net de pers/vip kaarten van Rings binnen
heb er zin in
sebas......... sms ff de belangrijkste uitslagen naar mij door als je er toch bent.

Jeru
26-09-2005, 21:14
Nieuwegein.

Ossie
26-09-2005, 21:36
Ik ga naar Nieuwegein, waar 2 teamgenoten van mij moeten vechten.

Oltje
26-09-2005, 23:04
Tilburg :P Kijken wat Werner gaat doen... en Pajonsuk en Mes natuurlijk ook!

Anonymous
26-09-2005, 23:33
vecht panjonsuk 100% zeker??

Hoorde dat hij zelf niks wist van die partij ofzo...