PDA

View Full Version : Jan Van Denderen Vs Swerts Chico (CHI-KO )



Anonymous
26-09-2005, 12:05
Gisteren wist "Jan van Denderen" van sportschool "The Bulldogs" uit Antwerpen op KO te winnen van "Chi-Ko Swerts" van team Superpro. Het was een harde partij waar Jan in heeft laten zien dat hij zeker de betere vechter was. Swerts was denk ik in de 3de ronde al 2 x neer gegaan voor acht tellen en in de 4de ronde is hij moeten blijven liggen op nogmaals een harde stoot van Jan . Deze partij was de partij van de avond !!! Daar zijn natuurlijk 2 goede vechters voor nodig :-) , maar Jan was een maatje te groot voor "Chico van team Superpro" . Mesut van de Bulldogs stopte zijn tegenstander Elias van Superpro ook op TKO nadat hij zijn tegenstander al 4 ronden aan een stuk een pak slaag had gegeven , een harde kop had die "Elias Daniel" wel . Murat Direcki won op KO met een gesprongen knie van zijn Hongaarse tegenstander .

NU moet het toch duidelijk zijn dat Jan Van Denderen klaar is voor de Superleague !!! Hij won van één van de boegbeelden van de Superleague op KO , en niet zo maar een KO !!!!

HUNTER
26-09-2005, 12:07
3x is ietwat overdreven.... ik heb de andere 2 (dezelfde) topics maar even verwijderd

Anonymous
26-09-2005, 12:17
ja sorry, kwas iets te hevig op die submit knop aan het drukken denk ik :-)

Anonymous
26-09-2005, 12:39
Als Jan de volgende x in Antwerpen moet vechten hopen we natuurlijk dat er veel Nederlanders komen kijken. En supporteren voor Jan hé :-)

Anonymous
26-09-2005, 12:53
maar alleen als jij n account aanmaakt

( klinkt leuk als je dat als guest zegt :lol: )

Anonymous
26-09-2005, 13:32
kzal dat allemaal nog eens goed moeten bestuderen , ben niet zo pc kundig :oops:

Ronald
26-09-2005, 14:04
kzal dat allemaal nog eens goed moeten bestuderen , ben niet zo pc kundig :oops:
Gewoon op register (http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register&sid=a364d1ad105178e0aefe3704b4298813) klikken, da's alles :wink: .