PDA

View Full Version : Uitslagen Grappling Ede???



Trismegistos
26-09-2005, 12:20
Mooi jonges al die foto's, maaaarrrrrr ik wil nu wel eens de uitslagen :evil:

Anonymous
27-09-2005, 19:00
NIEMAND IN HET BEZIT VAN UITSLAGEN

ICON
27-09-2005, 20:28
jochem, maarten en david van pardoel hebben volgens mij allemaal gewonnen.

Anonymous
27-09-2005, 22:31
- 65 kg
1e: Remco van Baardewijk
2e: Minh Ho
3e: Kevin Kwee

- 70 kg
1e Furdjel de Windt
2e Sergei Gul
3e Danny Kruithof

-76 kg
1e Aram Clemens
2e Ruben

-83 kg
1e Bram van Koppen

-91 kg
1e Hans Stringer
2e Commando

-110 kg
1e Allistair Overeem
2e Jessie Gibbs
3e Hans Stringer

Jaarwinnaars:

-65 kg Remco van Baardewijk
-70 kg Furdjel de Windt
-76 kg Aram Clemens
-83 kg George Appiah
-91 kg Hans Stringer
-110 kg Allistair Overeem

Andre
27-09-2005, 23:28
voor alle uitslagen moeten jullie nog even wachten ben te druk.

Andre

Anonymous
28-09-2005, 10:04
weet iemand hoe het gevecht tussen jessy en alistair is verlopen ?

d0d0
28-09-2005, 13:28
Allistair heeft alles gewonnen geloof ik :lol:

Anonymous
28-09-2005, 16:27
Allistair heeft alles gewonnen geloof ik :lol:

Allister gewonnen door overgave ( als ik me niet vergis )

Ik weet niet van alle wedstrijden hoe iedereen heeft gewonnen, maar heb wel een lijst met namen en op welke plaats ze zijn geeindigd per gewichtsklasse en wie NL kampioenen zijn geworden.

Zoals andré al aangaf is hij heel druk, dus zal ik proberen de uitslagen vanavond te plaatsen.

d0d0
28-09-2005, 19:16
- 65 kg
1e: Remco van Baardewijk
2e: Minh Ho
3e: Kevin Kwee

- 70 kg
1e Furdjel de Windt
2e Sergei Gul
3e Danny Kruithof

-76 kg
1e Aram Clemens
2e Ruben

-83 kg
1e Bram van Koppen

-91 kg
1e Hans Stringer
2e Commando

-110 kg
1e Allistair Overeem
2e Jessie Gibbs
3e Hans Stringer

Jaarwinnaars:

-65 kg Remco van Baardewijk
-70 kg Furdjel de Windt
-76 kg Aram Clemens
-83 kg George Appiah
-91 kg Hans Stringer
-110 kg Allistair Overeem

Zijn dit niet de uitslagen? of heb je nog meer? :D

Anonymous
28-09-2005, 19:34
Allistair had 2 wedstrijden gewonnen op submission.
De partij tegen Jessy had hij gewonnen op 1 punt (voor half-mount)
tegen het einde van de partij probeerde hij een verwurging op het moment dat de tijd op was. Deze verwurging had geen effect...

[/b]

d0d0
29-09-2005, 00:17
Wie is jessy? :oops:

Anonymous
29-09-2005, 02:14
Jesse Gibs traint bij Cadu en een van de beste BJJ'ers van NL denk ik

Amazing James
29-09-2005, 04:46
- 65 kg
1e: Remco van Baardewijk
2e: Minh Ho
3e: Kevin Kwee

- 70 kg
1e Furdjel de Windt
2e Sergei Gul
3e Danny Kruithof

-76 kg
1e Aram Clemens
2e Ruben

-83 kg
1e Bram van Koppen

-91 kg
1e Hans Stringer
2e Commando

-110 kg
1e Allistair Overeem
2e Jessie Gibbs
3e Hans Stringer

Jaarwinnaars:

-65 kg Remco van Baardewijk
-70 kg Furdjel de Windt
-76 kg Aram Clemens
-83 kg George Appiah
-91 kg Hans Stringer
-110 kg Allistair Overeem

Wat ik wel vreemd vind, Andre, is dat George jaarwinnaar is geworden. Terwijl hij maar 1 tournooi mee heeft gedaan en weliswaar gewonnen heeft. Maar ik heb 2 tournooien meegedaan, waarbij ik 2x 2e ben geworden in de -83kg (gevorderd). Effe checken misschien...

Remco R.

Shooto Holland
29-09-2005, 07:24
Echt vet om te zien dat er ook bekende vechters zoals de Windt en Alistair meedoen. Niveau word steeds hoger!

yas
29-09-2005, 10:51
women open class

1. carola - team Cadu, tevens jaarwinnaar, congratz girl!!
2. Cecilia - team Cadu
3. Nadia van der Wel - team Duncan

damesopkomst was top, pouleverdeling had anders gekund. zoals de dame uit duitsland van 56 kg alleen tegen dames moest boven de 60 kg omdat ze een blauwe band bjj is :?
ik hoop volgende keer dat er iig 'echt' twee damesdivisies zijn ipv van open klasse, maar zoals de organisatie aangaf komt dat in orde :)
dames vochten in een andere zaal, dat was mij in 1e instantie niet duidelijk tot dat ik gezocht werd. het had wel iets vreemds omdat op deze manier de dames werden gescheiden. zijn er eindelijk veel dames, worden we verborgen in een andere ruimte ;)

de organsiatie doet iig zijn best om naar feedback te luisteren, 1 daarvan was de gevraagde EHBO, netjes!

het is soms toch nog niet duidelijk hoe het puntensysteem werkt van de scheidsrechsters, zoals met catches :!:

team cadu is weer flink in de prijzen gevallen. leuk dat furdjel en sergey na hun nachtdienst zonder slaap en training toch hun tegenstanders wisten te verslaan :P en dat remco b tot GRAPPLINGMASTER is gedoopt :D

ik weet zeker dat jesse overigens veel meer in huis heeft dan wat ie heeft laten zien. zn partij tegen alistair was vnl verdediging, dat vond hij zelf ook. hans maakte het d-man moeilijker, helaas verloren, maar het was erg spannend om te zien! hans vocht overigens in een andere divisie (zie results)

ps, heeft iemand trouwens de damespartijen gefilmd?

Impulse
29-09-2005, 18:07
Dames
1 Carola Bleijendaal ( KAMPIOEN 2005 )
2 Cecilia v/d Griendt
3 Nadia van der Wel

- 65 Beginners
1 Lam Ho ( KAMPIOEN 2005 )
2 Youri Boekelman
3 Harry Seigers

- 65 Gevorderden
1 Remco van Baardewijk ( KAMPIOEN 2005 )
2 Minh Ho
3 Kevin Kwee

-70 Beginners
1 Gordon Cheung ( KAMPIOEN 2005 )
2 Olaf Hommel
3 Joost Wagman

- 70 gevorderden
1 Furdjel de Windt
2 Sergei Gul
3 Danny Kruithof
KAMPIOEN 2005 Dimitri Broes ( was niet aanwezig )

- 76 Beginners
1 Maarten Tol
2 Marko Barneria
3 Ruben Postma
KAMPIOEN 2005 Lee Lei Woo

-76 Gevorderen
1 Aram Clemens ( KAMPIOEN 2005 )
2 Rubert Caster
3 Thomas Holtman

- 83 Beginners
1 Remco v/d Brink ( KAMPIOEN 2005 )
2 Frederick ?
3 Melvin ?

-83 gevorderden
1 Bram van Koppen ( KAMPIOEN 2005 )
2 Christophe Deferme
3 Stefan Breicksoh

- 91 Beginners
1 Jochem Branderhorst ( KAMPIOEN 2005 )
2 Wouter Sep
3 Johnny van Straten

- 91 Gevorderen
1 Hans Stringer ( KAMPIOEN 2005 )
2 Davy Baute

- 110 beginners
Christiaan Ballast

- 110 gevorderden
1 Allister Overeem ( KAMPIOEN 2005 )
2 Jessy Gibs
3 Hans Stringer

Christophe
29-09-2005, 19:04
- 65 kg
1e: Remco van Baardewijk
2e: Minh Ho
3e: Kevin Kwee

- 70 kg
1e Furdjel de Windt
2e Sergei Gul
3e Danny Kruithof

-76 kg
1e Aram Clemens
2e Ruben

-83 kg
1e Bram van Koppen

-91 kg
1e Hans Stringer
2e Commando

-110 kg
1e Allistair Overeem
2e Jessie Gibbs
3e Hans Stringer

Jaarwinnaars:

-65 kg Remco van Baardewijk
-70 kg Furdjel de Windt
-76 kg Aram Clemens
-83 kg George Appiah
-91 kg Hans Stringer
-110 kg Allistair Overeem

Wat ik wel vreemd vind, Andre, is dat George jaarwinnaar is geworden. Terwijl hij maar 1 tournooi mee heeft gedaan en weliswaar gewonnen heeft. Maar ik heb 2 tournooien meegedaan, waarbij ik 2x 2e ben geworden in de -83kg (gevorderd). Effe checken misschien...

Remco R.

Wat Remco zegt is waar. Meer nog: op het tweede tornooi was George wel aanwezig, maar hij deed niet mee omdat hij last had van z'n rug (spijtig, want hij was echt wel goed). Maar een tijdje erna zag ik op de site van Yoseikan dat hij toch punten had bijgekregen (en redelijk veel ook) in de ranking 2005. Na het eerste tornooi had hij er maar 7 of 8. Ik denk ook dat Remco eigenlijk de terechte winnaar is.

Remco, waar was je zaterdag eigenlijk? Nu heb ik maar 3 keer kunnen rollen! Hopelijk tot gauw amigo! :wink:

Justinian
29-09-2005, 19:16
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Jochem
29-09-2005, 22:42
- 91 Beginners
1 Leroy van Zanten
2 Jochem Branderhorst ( KAMPIOEN 2005 )
3 Johnny van Straten

klopt niet ;)

ik was ook 1e van de dag

mzzls

Impulse
29-09-2005, 23:54
- 91 Beginners
1 Leroy van Zanten
2 Jochem Branderhorst ( KAMPIOEN 2005 )
3 Johnny van Straten

klopt niet ;)

ik was ook 1e van de dag

mzzls

Your right, naar de verkeerde rij gekeken :oops:

LOCO
30-09-2005, 01:54
@ Justi: 3 als je boem boem meerekent die in zijn klasse het wel heel makkelijk had: De enigste amateur in de klasse -110 hahaha :wink:

Amazing James
30-09-2005, 08:18
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:

Amazing James
30-09-2005, 08:23
- 65 kg
1e: Remco van Baardewijk
2e: Minh Ho
3e: Kevin Kwee

- 70 kg
1e Furdjel de Windt
2e Sergei Gul
3e Danny Kruithof

-76 kg
1e Aram Clemens
2e Ruben

-83 kg
1e Bram van Koppen

-91 kg
1e Hans Stringer
2e Commando

-110 kg
1e Allistair Overeem
2e Jessie Gibbs
3e Hans Stringer

Jaarwinnaars:

-65 kg Remco van Baardewijk
-70 kg Furdjel de Windt
-76 kg Aram Clemens
-83 kg George Appiah
-91 kg Hans Stringer
-110 kg Allistair Overeem

Wat ik wel vreemd vind, Andre, is dat George jaarwinnaar is geworden. Terwijl hij maar 1 tournooi mee heeft gedaan en weliswaar gewonnen heeft. Maar ik heb 2 tournooien meegedaan, waarbij ik 2x 2e ben geworden in de -83kg (gevorderd). Effe checken misschien...

Remco R.

Wat Remco zegt is waar. Meer nog: op het tweede tornooi was George wel aanwezig, maar hij deed niet mee omdat hij last had van z'n rug (spijtig, want hij was echt wel goed). Maar een tijdje erna zag ik op de site van Yoseikan dat hij toch punten had bijgekregen (en redelijk veel ook) in de ranking 2005. Na het eerste tornooi had hij er maar 7 of 8. Ik denk ook dat Remco eigenlijk de terechte winnaar is.

Remco, waar was je zaterdag eigenlijk? Nu heb ik maar 3 keer kunnen rollen! Hopelijk tot gauw amigo! :wink:

3x keer maar... Das niet veel. Waren er maar vier man totaal in jouw klasse? Kon zaterdag helaas niet komen. Zit voor mijn werk een maand in Manila... :lol:

Next time bro...

Christophe
30-09-2005, 09:34
3x keer maar... Das niet veel. Waren er maar vier man totaal in jouw klasse? Kon zaterdag helaas niet komen. Zit voor mijn werk een maand in Manila... :lol:

Next time bro...

We waren inderdaad maar met 4 man: Bram van Koppen (is 1ste geworden), Bart Creemers, Stevan Huppeldepup (Duitser van Gracie Barra, is 3de geworden) en ik (ben dan maar 2de geworden)! :wink:

Een maand in Manila?! Zit je in het internationaal bankwezen, of ...? :wink:

Hurry back home amigo, er komen een paar leuke tornooitjes aan! :)

Anonymous
30-09-2005, 12:25
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Hey Justi; ik tel weer niet mee he.... :wink: :wink:

Osu

Chris

Boem Boem
30-09-2005, 12:27
@ Justi: 3 als je boem boem meerekent die in zijn klasse het wel heel makkelijk had: De enigste amateur in de klasse -110 hahaha :wink:

ach ja; ik wou gewoon knokken en dus gewoon meedoen met de ervaren jongens:

Een betere leerschool kan ik me niet wensen......gewoon door blijven trainen en dan komen we er wel...... :lol:

Osu

Chris

Anonymous
30-09-2005, 19:30
- 91 Beginners
1 Leroy van Zanten
2 Jochem Branderhorst ( KAMPIOEN 2005 )
3 Johnny van Straten

klopt niet ;)

ik was ook 1e van de dag

mzzls

winnaar 91 beginners?
was jij niet een blauwe bander?

Justinian
30-09-2005, 19:35
- 91 Beginners
1 Leroy van Zanten
2 Jochem Branderhorst ( KAMPIOEN 2005 )
3 Johnny van Straten

klopt niet ;)

ik was ook 1e van de dag

mzzls

winnaar 91 beginners?
was jij niet een blauwe bander?
Jochem wilde zich laten overschrijven naar de gevorderden, maar dat kon niet meer aangezien hij het toernooi is begonnen als beginner.

Justinian
30-09-2005, 19:37
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:
Hahaha ben inderdaad al dertig, dus. Nee, misschien doe ik wel een keer mee. Eerst maar eens m'n conditie op peil brengen. Ik train nu in ieder geval weer iedere woensdag bij Remco Pardoel en daarnaast doe ik nog aan judo en fitness (en geef les). Wie weet komt het er nog wel een keertje weer van ;)

Andre
30-09-2005, 22:56
women open class

1. carola - team Cadu, tevens jaarwinnaar, congratz girl!!
2. Cecilia - team Cadu
3. Nadia van der Wel - team Duncan

damesopkomst was top, pouleverdeling had anders gekund. zoals de dame uit duitsland van 56 kg alleen tegen dames moest boven de 60 kg omdat ze een blauwe band bjj is :?
ik hoop volgende keer dat er iig 'echt' twee damesdivisies zijn ipv van open klasse, maar zoals de organisatie aangaf komt dat in orde :)
dames vochten in een andere zaal, dat was mij in 1e instantie niet duidelijk tot dat ik gezocht werd. het had wel iets vreemds omdat op deze manier de dames werden gescheiden. zijn er eindelijk veel dames, worden we verborgen in een andere ruimte ;)

de organsiatie doet iig zijn best om naar feedback te luisteren, 1 daarvan was de gevraagde EHBO, netjes!

het is soms toch nog niet duidelijk hoe het puntensysteem werkt van de scheidsrechsters, zoals met catches :!:

team cadu is weer flink in de prijzen gevallen. leuk dat furdjel en sergey na hun nachtdienst zonder slaap en training toch hun tegenstanders wisten te verslaan :P en dat remco b tot GRAPPLINGMASTER is gedoopt :D

ik weet zeker dat jesse overigens veel meer in huis heeft dan wat ie heeft laten zien. zn partij tegen alistair was vnl verdediging, dat vond hij zelf ook. hans maakte het d-man moeilijker, helaas verloren, maar het was erg spannend om te zien! hans vocht overigens in een andere divisie (zie results)

ps, heeft iemand trouwens de damespartijen gefilmd?

De dames poule is erg moeilijk de ene keer zijn er 3 dan zijn er weer 5 dan weer 2 nu waren er 9!!! het probleem blijft als je op gewicht en niveau ga indelen dat je dan 2 dames per poule heb.
Ik was deze keer al blij dat we twee poules hadden.
Om dat de vorige keren telkens de opmerking kwam dat een lichte de eerste partij tegen een zware moest(ik zie het probleem niet of je de eerste of je tweede partij tegen een zware moet)had ik dus een zware en een lichte poule gemaakt.
de dame uit Duitsland heb ik daar in geplaatst niet omdat ze blauwe band is maar om dat ze een half uur te laat was en ik geen gegevens zo als gewicht en kleur band van haar had.
Ik hoopte daarom ook dat ze zwaar zou zijn maar helaas.
Dat de dames in een andere zaal moesten draaien had ook niets met het feit te maken dat jullie dames zijn maar dat kwam zo uit .
jullie poule was nog niet gestart en anders ging het te lang duren.
De volgende keer vind ik het wel fijn als de dames zelf even de poule helpen maken :lol: .

Andre

Boem Boem
30-09-2005, 23:09
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:
Hahaha ben inderdaad al dertig, dus. Nee, misschien doe ik wel een keer mee. Eerst maar eens m'n conditie op peil brengen. Ik train nu in ieder geval weer iedere woensdag bij Remco Pardoel en daarnaast doe ik nog aan judo en fitness (en geef les). Wie weet komt het er nog wel een keertje weer van ;)

@Justi: is een leuk" project" justi om weer eens mee te doen met wedstrijden!! :lol:

Osu

Chris

Justinian
30-09-2005, 23:55
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:
Hahaha ben inderdaad al dertig, dus. Nee, misschien doe ik wel een keer mee. Eerst maar eens m'n conditie op peil brengen. Ik train nu in ieder geval weer iedere woensdag bij Remco Pardoel en daarnaast doe ik nog aan judo en fitness (en geef les). Wie weet komt het er nog wel een keertje weer van ;)

@Justi: is een leuk" project" justi om weer eens mee te doen met wedstrijden!! :lol:

Osu

Chris
LMAO :lol: Nog gefeliciteerd met je eerste plaats trouwens ;)

Atama
01-10-2005, 16:22
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:
Hahaha ben inderdaad al dertig, dus.

Moet je doen Justinian dan zijn we tenminste met ze 2 boven de 30 :wink:

Justinian
01-10-2005, 19:31
Prachtig, twee jongens van mij in de prijzen gevallen tijdens hun eerste toernooi (ooit) :D Uiteraard ben ik bijzonder trots!

Wanneer doe jij een keer mee? Of ben je te oud voor die shit? :wink:
Hahaha ben inderdaad al dertig, dus.

Moet je doen Justinian dan zijn we tenminste met ze 2 boven de 30 :wink:
:lol: als jij ook zo rond de 95kg weegt kunnen we mooi tegen mekaar ;)

Ben
02-10-2005, 14:57
ik denk dat er heel veel jongens en dames rond lopen die gewoon een witte band hebben , maar eigelijk hoger horen
dit komt omdat ze geen examen doen of ergens trainen waar ze geen examen kunnen doen. misschien moet er een comissie zijn die hun kan beordelen zodat die mensen ook een band halen .kijk ik bedoel bijvoorbeeld
dat mensen zoals virgel marc duncan niek tromp cristophe enz zijn geen witte banders meer

Jochem
02-10-2005, 15:08
ik denk dat er heel veel jongens en dames rond lopen die gewoon een witte band hebben , maar eigelijk hoger horen
dit komt omdat ze geen examen doen of ergens trainen waar ze geen examen kunnen doen. misschien moet er een comissie zijn die hun kan beordelen zodat die mensen ook een band halen .kijk ik bedoel bijvoorbeeld
dat mensen zoals virgel marc duncan niek tromp cristophe enz zijn geen witte banders meer

vandaar de t-shirts ranking.
Als je ergens een band in wilt halen, moet je die sport maar gaan beoefenen. Tis maar een band, hecht niet zoveel waarde aan banden, dat zegt zooo weinig.

Christophe
02-10-2005, 15:30
ik denk dat er heel veel jongens en dames rond lopen die gewoon een witte band hebben , maar eigelijk hoger horen
dit komt omdat ze geen examen doen of ergens trainen waar ze geen examen kunnen doen. misschien moet er een comissie zijn die hun kan beordelen zodat die mensen ook een band halen .kijk ik bedoel bijvoorbeeld
dat mensen zoals virgel marc duncan niek tromp cristophe enz zijn geen witte banders meer

Bedankt voor het compliment amigo, maar ik ben inderdaad geen witte bander meer. Ik heb sinds Juni dit jaar m'n blauwe band gekregen van Maurice & Michel Goffart en Ken Van Gilbergen (het Exit-topmanagement :lol: ). Ik heb hiervoor geen examen moeten afleggen (wat bij BJJ toch al geen gewoonte is), en er is ook geen zwarte bander BJJ aan te pas gekomen (wat eigenlijk wel een BJJ-gewoonte is). Ik ben persoonlijk heel trots dat ik m'n blauwe band binnen Exit en van M&M en Ken heb gekregen en voel het zeker niet aan als een gemis dat er geen zwarte bander bij was. Ik denk ook niet dat iemand m'n blauw in twijfel trekt, dus dat is dan weer wel helemaal BJJ ... de resultaten/capaciteiten tellen, niet het aantal trainingen of technieken! :lol:

Ben heeft wel overschot van gelijk als hij zegt dat als Niek Tromp, Marc Duncan, e.d. met BJJ-competities willen meedoen, ze niet in de witte banden-categorie thuishoren. Ze hebben dan misschien wel niet (officieel) een blauwe band BJJ (en die commissie zal er wel niet komen zolang er ook geen federatie is), ze zitten toch zeker op dat niveau en er zal dan ook niemand ze tegenhouden om zich op tornooien in te schrijven in de blauwe banden-divisie.

Dus jongens, we zien jullie op de Dutch Open! :wink:

Atama
02-10-2005, 15:30
:lol: als jij ook zo rond de 95kg weegt kunnen we mooi tegen mekaar ;)

nou het wordt een superfight dan want ik ben veel te licht voor jou :wink:

yas
03-10-2005, 17:54
De dames poule is erg moeilijk de ene keer zijn er 3 dan zijn er weer 5 dan weer 2 nu waren er 9!!! het probleem blijft als je op gewicht en niveau ga indelen dat je dan 2 dames per poule heb.
Ik was deze keer al blij dat we twee poules hadden.
Om dat de vorige keren telkens de opmerking kwam dat een lichte de eerste partij tegen een zware moest(ik zie het probleem niet of je de eerste of je tweede partij tegen een zware moet)had ik dus een zware en een lichte poule gemaakt.
de dame uit Duitsland heb ik daar in geplaatst niet omdat ze blauwe band is maar om dat ze een half uur te laat was en ik geen gegevens zo als gewicht en kleur band van haar had.
Ik hoopte daarom ook dat ze zwaar zou zijn maar helaas.
Dat de dames in een andere zaal moesten draaien had ook niets met het feit te maken dat jullie dames zijn maar dat kwam zo uit .
jullie poule was nog niet gestart en anders ging het te lang duren.
De volgende keer vind ik het wel fijn als de dames zelf even de poule helpen maken :lol: .

Andre
haha andre, is goed hoor! en bedankt voor je uitleg 8)