PDA

View Full Version : 26 november 2005 Only the Strongest Ter Apel



OnlyTheStrongest
26-09-2005, 17:25
Op 26 november 2005 zal Only the Strongest wederom een Muay Thai en Ringsfight evenement organiseren, ditmaal in Ter Apel (nabij Emmen en de Duitse grens).
Zoals u van ons gewend bent een evenement met veel variatie in de partijen en waarin u gevechten van alle klassen zult kunnen aanschouwen.
Op het hoofdprogramma staan oa partijen tussen Samir Boerekba (Garuda Gym) vs Antonia (Hoyer) in het Ringsfight, een Nederlands titelgevecht Muay Thai bij de dames tussen Jorina (Komen) en Hatici (Damhuis).
Verder nog een partij in de K-Max talents klasse waarbij 8 vechters tot 21 jaar zijn geselecteerd die allemaal begin B-klasse of achterin de C-klasse zijn.
De winnaar mag zich een talent voor de upcoming K-1 Max klasse noemen!

http://www.onlythestrongest.nl/images/jorianvshatici.jpg

http://www.onlythestrongest.nl/images/samirvstefan.jpg

http://www.onlythestrongest.nl/images/toernooi.jpg

http://www.onlythestrongest.nl/images/alwinvsleffert3.jpg

Anonymous
26-09-2005, 17:41
dat k-1 max talent is dat ook officieel?

Bluming
26-09-2005, 17:50
Strak Gala, ik ben er zeker bij. Verwacht ook veel van de andere losse partijen, met name van Alwin die een thuiswedstrijd vecht!

Anonymous
26-09-2005, 18:19
leuk gala ik zie nog een oude bekende van me rik kuipers heeft bij ons getraint !! suc 6 rik!!!(kuipers) haha

HUNEBED
26-09-2005, 20:34
waar staat m'n maatje Leffert dan ?

Duncan
27-09-2005, 00:59
Betwijfel of het officieel is want er staat K-max ipv K1-max...

Sjaak
27-09-2005, 10:49
Scherp opgemerkt

Fr3ddy
27-09-2005, 12:22
Ik was in eerste instantie ook gevraagd voor dat toernooitje maar werd later te oud bevonden.. sinds die tijd voel ik me een oud verwaarloosd fossiel.. wie kan ik aanklagen?

Sjaak
27-09-2005, 12:35
Ik was in eerste instantie ook gevraagd voor dat toernooitje maar werd later te oud bevonden.. sinds die tijd voel ik me een oud verwaarloosd fossiel.. wie kan ik aanklagen?

Te oud :shock: is het soms een kindertoernooi :roll:

Fr3ddy
27-09-2005, 13:19
Ik was in eerste instantie ook gevraagd voor dat toernooitje maar werd later te oud bevonden.. sinds die tijd voel ik me een oud verwaarloosd fossiel.. wie kan ik aanklagen?

Te oud :shock: is het soms een kindertoernooi :roll:
Haha nee, het is tot 21 jaar maar aangezien ik het uiterlijk van een jonge god heb ben ik ook gevraagd..

Ze hebben me overigens netjes een losse B-partij aangeboden.

SpecialX
27-09-2005, 13:26
dank je voor de info! henk nobach sloop ze 8)

Sjaak
27-09-2005, 13:51
Ik was in eerste instantie ook gevraagd voor dat toernooitje maar werd later te oud bevonden.. sinds die tijd voel ik me een oud verwaarloosd fossiel.. wie kan ik aanklagen?

Te oud :shock: is het soms een kindertoernooi :roll:
Haha nee, het is tot 21 jaar maar aangezien ik het uiterlijk van een jonge god heb ben ik ook gevraagd..


Op je jonge uiterlijk had je denk ik wel mee kunnen doen alleen paste je ego denk ik niet door de deur :lol:

Fr3ddy
27-09-2005, 17:52
:mrgreen:

jojo
27-09-2005, 18:22
my god ferry (fr3ddy) :lol: zal ik binnekort ff je bekkie verbouwen dan? :lol: (wat ik net heb getypt is heel stom geweest en dat ik zo op submit ga drukken is nog stommer haha)

OnlyTheStrongest
27-09-2005, 19:09
Helaas is Ronald de Groot afgemeld door Garuda Gym, reden hiervoor is een gebroken sleutelbeen waardoor hij dus helaas uit de roulatie zal zijn voor een flinke tijd.
Wij wensen hem uiteraard een goed en pijnloos herstel toe.

Iemand nog suggesties voor een waarlijke vervanger voor hem?
Max 72 kg en max. 22 jaar...??

jojo
28-09-2005, 14:14
rene bloothoofd loeksgym
danny mike's gym

Anonymous
28-09-2005, 22:54
Wel mooi zo'n toernooitje had ik ook wel graag wille vechten.Want tege patrick kijupers heb ik al gevochten en gewonne alleen ben geen 72 :cry:

jojo
28-09-2005, 23:36
Wel mooi zo'n toernooitje had ik ook wel graag wille vechten.Want tege patrick kijupers heb ik al gevochten en gewonne alleen ben geen 72 :cry:

deze jongen heet rik kuipers scheet

Anonymous
29-09-2005, 09:51
Sorry jo jo dat bedoelde ik :oops: haha

HUNEBED
29-09-2005, 11:14
'hoorde gister dat er 'n nieuwe poster komt... wordt-ie hier geplaatst ?! supercool

go Leffert !!

Anonymous
29-09-2005, 11:45
ik heb laatst in zaandam geken maar die Remco Hiksens ofzo is toch ook tegen de 21 aan of jonger en hij is ook pas B-klasse geworden meschien is hij een goede invaller van Angelogym

smatti
29-09-2005, 22:34
Uiteraard hebben we Remco Hiksen benaderd maar een week eerder is het grote Rings gala in Enschede waar hij natuurlijk graag voor zijn thuispubliek in actie komt.... Maar we zijn in een ver gevorderd stadium met enkele goede invallers.. :-)

jojo
01-10-2005, 15:41
nog een partij erbij zie ik !!
grappig

HUNEBED
03-10-2005, 12:47
'hoorde gister dat er 'n nieuwe poster komt... wordt-ie hier geplaatst ?! supercool

go Leffert !!

http://www.onlythestrongest.nl/images/alwinvsleffert.jpg

jojo
06-10-2005, 12:13
wie van jullie gaat heen????????

mama
06-10-2005, 13:09
wij?

chief108
06-10-2005, 13:44
wie weet?

denk het wel... :wink:

chief108

Bluming
06-10-2005, 20:34
[http://www.onlythestrongest.nl/images/alwinvsleffert.jpg[/quote]

Go Alwin! Dat wordt een streepje achter je naam en een rondje na afloop!

leffert
07-10-2005, 01:53
dat zullen we nog wel even zien rondje naar de grond bedoel je hahah kom maar make my day :lol:

Bluming
07-10-2005, 10:04
dat zullen we nog wel even zien rondje naar de grond bedoel je hahah kom maar make my day :lol:

Hahaha, i love your spirit. Succes man, maar ik hoop toch dat Alwin wint. Hij is een van mijn trainingsmaatjes.

Osu.

Anonymous
07-10-2005, 11:31
ik hoop dat we een goeie partij neer kunnen zetten en dat de beste mag winnen osu

jojo
09-10-2005, 18:59
ik hoop dat we een goeie partij neer kunnen zetten en dat de beste mag winnen osu

wie ben jij?

OnlyTheStrongest
17-10-2005, 22:14
Kijk snel voor de laatste update van het Gala op

http://www.onlythestrongest.nl/

BLONDIE
18-10-2005, 15:41
Go Leffert!!! "De Lange" (Jeroen) vindt dat jij gaat winnen!!! 8)

:twisted:

OnlyTheStrongest
01-11-2005, 15:15
Samir heeft een nieuwe tegenstander gekregen voor 26 november.
Stefan Struve van Team Schreiber..

http://www.onlythestrongest.nl/images/samirvstefan.jpg

chief108
01-11-2005, 15:47
is samir niet *ietsjes* zwaarder???

Chief108

Bluming
01-11-2005, 19:32
Samir oogt misschien zwaarder maar die andere jongen is echt heel groot.

HUNEBED
01-11-2005, 21:47
Samir oogt misschien zwaarder maar die andere jongen is echt heel groot.

nou ja groot ?! LANG zou hier beter op z'n plaats wezen... héél erg lang !!!

Jeru
01-11-2005, 22:05
Stefan Stroeve vocht in Nieuwegein (op 2 oktober jl.) toch een nieuwelingen partij? Nu vecht hij A-klasse? Hoe werkt dit....

chief108
02-11-2005, 11:30
Samir oogt misschien zwaarder maar die andere jongen is echt heel groot.

nou ja groot ?! LANG zou hier beter op z'n plaats wezen... héél erg lang !!!
LOL...

eg wel...

maar ik dacht dat samir z'n laatste gevecht was op 100+ kg (zie: dit (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16073&highlight=samir)

en nou tegen iemand van 85 kg???


dat scheelt toch wel een poepie...

Chief108

HUNEBED
26-11-2005, 16:40
heute abend leute !

Marco (scheids)
27-11-2005, 12:42
Iemand de volledige uitslagen?

Richelieu
27-11-2005, 13:52
Effe een kort verslagje voor de mensen die er niet waren. Was er zelf ook pas om tien uur en heb helaas de eerste 8 partijen niet gezien.

Bij binnenkomst hoorde ik dat mijn trainingspartner bij Tooy Gym Esah Ullah in de kwartfinale van het Cusley 70Kg toernooi had verloren op punten van Martin Reemijer (KB Groningen)

De andere halve finalisten waren behalve Martin...

Kevin Leuhary (Tabonon) (reservematch winnaar)
Ruud Benjamin (King Petch Lelystad)
Anthony Fictorie (Team Full House)

Verder was de nieuwelingen zwaargewichtpartij tussen Leffert de Klein (Briggs) en Alwin Kremer (Team Full House) erg leuk om naar te kijken, met als winnaar op punten Leffert.

De Ringsfight tussen Samir Boerekba (Garuda Gym) en Ahmed Zolt (Team Schreiber) werd gewonnen door Ahmed nadat de scheidsrechter de partij in de 2de ronde had gestaakt na een clnich tussen beide vechters. Samir was furieus op de scheidsrechter en verkocht deze een stoot en later bespuwde hij hem nog...niet al te best dus. Ahmed was dan wel weer mans genoeg om gewoon aan te kondigen dat hij altijd een rematch zal accepteren...

De B partij van Ferry Suitela (Fr3ddy - KB Komen) tegen Wachagan Melkonian (Team Relax) was een knaller. Vijf ronden lang top Muay Thai met in het begin een felle Ferry die aanviel met snelle stoot combinaties gevolgd door een low kick. Naarmate de partij vordere zakte de conditie van Ferry en begon Wachagan veel druk te zetten door Ferry tegen de touwen te houden. Na vijf ronden won hij dan ook op punten, wat ik vooral te danken vind aan de uitstekende conditie van Wachagan, omdat hij zo in de laatste twee rondes meer punten pakte dan Ferry...helaas voor Fr3ddy dus....

Jorina Baars (JoJo - KB Komen) vocht voor de Nederlands titel bij de dames Muay Thai tot 65Kg tegen Hatici (Team Santing/Damhuis)....leuke rapomkomst van Jojo en daarna een emotionele speech van Jorina ter nagedachtenis aan de overleden trouwe verzorger van KB Komen, Ome Guus. Zowel Jorina als Ferry droegen zijn naam op hun trunk. De partij tussen de twee dames begon fel met een goed boksende Hatici en een counterende Jorina. Dit beeld bleef naar mijn mening de hele partij zo....een boksende Hatici die goed doorkwam met haar harde stoten, maar het was toch Jorina die completer vocht en het meer bij het kickboksen hield en veel meer trapte. Daarna won Jorina op punten en is een titel rijker...Gefeliciteerd !!!!!!

Als laatste partij van de avond vochten Anthony Fictorie (Team Full House) en Martin Reemijer (KB Groningen) tegen elkaar om de Cusley toernooi titel. De partij begon aardig...beide vechters waren natuurlijk al vermoed (ze hadden er al 6x2 rondes op zitten) en vooral bij Anthony kwamen de combinaties er niet lekker uit. In de tweede ronde maakte Martin een uitstekende achterwaarde draaitrap die vol op de nier/lever van Anthony belande. Nu was het voor Martin een afmakertje en na een tweede down stopte de scheidsrechter de partij. Winst dus voor Martin Reemijer op TKO en winnaar van de Cusley Middlewight Talent Toernament

Al met al een mooi gala, lekker druk, goede matchmaking en partijen, mooie zaal en nog een goede ringspeaker...Martin en Anthon....TOP gala !!!!

Ronald
27-11-2005, 14:13
Thanks Challenger Gym :D

Wheelie
27-11-2005, 15:50
Samir was furieus op de scheidsrechter en verkocht deze een stoot en later bespuwde hij hem nog...niet al te best dus.

:shock:

Jojo, gefeliciteerd ! :P

Marco (scheids)
27-11-2005, 18:32
Samir was furieus op de scheidsrechter en verkocht deze een stoot en later bespuwde hij hem nog...niet al te best dus.

:shock:

Jojo, gefeliciteerd ! :P

x2

Anonymous
27-11-2005, 19:54
Die samir is echt een idioot. Hij werd terecht uitgeteld en kon niet tegen zijn verlies...Een trainer hoort dan in te grijpen, maar die deed ook niks. Zonde, want heet was een smet op een mooie avond.

Fr3ddy
27-11-2005, 20:21
1 woord:

onacceptabel!

In de ring kunnen je emoties hoog oplopen, we zijn allemaal mensen en in een stressvolle situatie, zoals wanneer je je in de ring bevindt, kan je misschien wat heftiger reageren dan dat je ooit buiten de ring zou doen. Maar er zijn absoluut grenzen, die niet overschreden mogen worden!

Anonymous
28-11-2005, 01:36
Weet iemand wat er nu precies allemaal is gebeurd? Wie was die scheidsrechter die geslagen is? Hoe reageerde het aanwezige publiek?

MissGG
28-11-2005, 09:19
Hoe reageerde het publiek??
Nou eerst was iedereen stil... Toen kwam Bob Schreiber de ring in om een evt gevecht te voorkomen... Toen de spreker na die tijd de winnaar bekend maakte en zei dat we ook de tegenstander niet moesten vergeten begon het publiek te joelen. Ik vind dat ze hem preventief hadden moeten ruimen.. :lol:

Velen met mij!! Hij werd niet eens de zaal uitgegooid!!! Wat mij toch wel degelijk op zijn plaats leek na zo'n onsportieve houding...

Anonymous
28-11-2005, 09:55
op zich we lef als je dat durft te doen terwijl bob schreiber in de andere hoek staat :D

maar ja t slaat natuurlijk weer helemaal nergens op

dokter flinstone
28-11-2005, 10:13
gefeliciteerd JOJO

Sjaak
28-11-2005, 10:57
Hoe reageerde het publiek??
Nou eerst was iedereen stil... Toen kwam Bob Schreiber de ring in om een evt gevecht te voorkomen... Toen de spreker na die tijd de winnaar bekend maakte en zei dat we ook de tegenstander niet moesten vergeten begon het publiek te joelen. Ik vind dat ze hem preventief hadden moeten ruimen.. :lol:

Velen met mij!! Hij werd niet eens de zaal uitgegooid!!! Wat mij toch wel degelijk op zijn plaats leek na zo'n onsportieve houding...

Ben het helemaal met je eens Miss GG, dit kan niet toegestaan worden en moet krachtig de kop worden ingedrukt. Het is precies zoals Freddy zegt : onacceptabel !!!!!

Snap niet dat zijn coach niet heeft ingegrepen en dat de organisatie hem niet per direkt uit de sporthal heeft verwijderd. Emetotie's horen bij het leven en de vechtsport maar dit gaat veel te ver. Vindt dat die jongen achteraf zeker "geschorst" moet worden en de organisatie moet hem niet meet toelaten op gala's.

Als dit niet keihard wordt aangepakt zijn de scheidsrechters straks vogelvrij en stoppen die jongens er mee want dit slaat nergens op en dit verdiend niemand :!:

Marco (scheids)
28-11-2005, 13:29
Als dit niet keihard wordt aangepakt zijn de scheidsrechters straks vogelvrij en stoppen die jongens er mee want dit slaat nergens op en dit verdiend niemand :!:

Lijkt me zeker geen goed idee .... ben benieuwd wie de scheids was, Samir is wel een opgewonden standje, maar sta echt even perplex dat ie een scheids een klap gaf .... weet iemand t zeker dat t een klap was, en niet een wegwerp gebaar ofzoiets?

iig geen goede promotie ....

HUNEBED
28-11-2005, 13:34
Als dit niet keihard wordt aangepakt zijn de scheidsrechters straks vogelvrij en stoppen die jongens er mee want dit slaat nergens op en dit verdiend niemand :!:

Lijkt me zeker geen goed idee .... ben benieuwd wie de scheids was, Samir is wel een opgewonden standje, maar sta echt even perplex dat ie een scheids een klap gaf .... weet iemand t zeker dat t een klap was, en niet een wegwerp gebaar ofzoiets?

iig geen goede promotie ....

was geen echte klap maar een soort wegduwen van het hoofd (!) van de scheids en verder ook nog 'n duw, tja domme actie van Samir, zorg dan dat je je handjes weer hoog heb als de scheids je 8 tellen geeft - terecht of onterecht - (wedstrijden stonden onder auspicieën van NOVER)

Marco (scheids)
28-11-2005, 13:39
Als dit niet keihard wordt aangepakt zijn de scheidsrechters straks vogelvrij en stoppen die jongens er mee want dit slaat nergens op en dit verdiend niemand :!:

Lijkt me zeker geen goed idee .... ben benieuwd wie de scheids was, Samir is wel een opgewonden standje, maar sta echt even perplex dat ie een scheids een klap gaf .... weet iemand t zeker dat t een klap was, en niet een wegwerp gebaar ofzoiets?

iig geen goede promotie ....

was geen echte klap maar een soort wegduwen van het hoofd (!) van de scheids en verder ook nog 'n duw, tja domme actie van Samir, zorg dan dat je je handjes weer hoog heb als de scheids je 8 tellen geeft - terecht of onterecht - (wedstrijden stonden onder auspicieën van NOVER)

Dus eigenlijk een beetje overtrokken dat Samir de scheids een klap heeft gegeven...kon t me al niet voorstellen.

Bij de 8 tellen moet je iid in de gevechtshouding staan....en anders wordt je uitgeteld .... bij tel 6 zeg ik ook altijd tegen een vechter dat ie zn handen omhoog moet doen .....

chief108
28-11-2005, 14:40
Als dit niet keihard wordt aangepakt zijn de scheidsrechters straks vogelvrij en stoppen die jongens er mee want dit slaat nergens op en dit verdiend niemand :!:

Lijkt me zeker geen goed idee .... ben benieuwd wie de scheids was, Samir is wel een opgewonden standje, maar sta echt even perplex dat ie een scheids een klap gaf .... weet iemand t zeker dat t een klap was, en niet een wegwerp gebaar ofzoiets?

iig geen goede promotie ....

was geen echte klap maar een soort wegduwen van het hoofd (!) van de scheids en verder ook nog 'n duw, tja domme actie van Samir, zorg dan dat je je handjes weer hoog heb als de scheids je 8 tellen geeft - terecht of onterecht - (wedstrijden stonden onder auspicieën van NOVER)

Dus eigenlijk een beetje overtrokken dat Samir de scheids een klap heeft gegeven...kon t me al niet voorstellen.

Bij de 8 tellen moet je iid in de gevechtshouding staan....en anders wordt je uitgeteld .... bij tel 6 zeg ik ook altijd tegen een vechter dat ie zn handen omhoog moet doen .....
samir ging in discussie over die 8 tellen en daardoor deetie dus nie z'n handjes netjes omhoog en telde de scheids gewoon door...

was ook meer een duw als een klap voor zover ik het kon zien

domme actie nevertheless

gelukkig gebeurden er ook een hele boel mooie dingen die avond

vond het tournooi geweldig!!!
mooie partijen, goede vechters, echt top!!!

Chief108

TommySoprano
28-11-2005, 14:48
Wel amateuristisch in elkaar gezet die posters, die griet op t plaatje zal toch geen OZTRUK heten 8-) ik ken wel wat OzTURK families! :wink:
en idd dat Kmax gebeuren, erg leuk om onwetende fans te trekken, daarentegen kan 2 van die foutjes ook een medewerker met dyslectie betekenen..... :twisted:

paspoes
28-11-2005, 15:45
Zelf ben ik jurylid van NOVER en zaterdag moest ik jureren. Die ene partij met Samir Boerekba (Garuda gym) een goede bekenden (vechter en trainer) van mij tegen Ahmed CIFT (Bob Schreiber team) was terecht, 8 tellen was zeker terecht en stop zetten was ik niet mee eens maar het is de scheidsrechter z'n beslissing, één ding wat alle vechters moeten accepeteren en in hun hoofd printen altijd RESPECT tonen voor een scheidsrechter, nooit een scheidrechter slaan of duwen!!! in de ring is hij de baas wat er ook gebeurt mee of niet mee eens. iedere vechter en/of coach kan in beroep gaan tegen de uitspraak. Wat mij ook jammer vond is de verlies van Anthony Victory goede vechter. ik zie hem graag vechten, maar zaterdag avond was hij niet echt op zijn best halve finale ging hij op een nippertje door, zo'n toernooi is zwaar, drie partijen achter elkaar ! petje af. als laatste de nederlandse titel van hatici tegen jorina, de eerste drie ronde waren voor jorina maar 4e en 5e ronde kwam hatici terug en de punten telling scheelde niet veel. als het geen titel gevecht was had ik het onbeslist, het was zeker een extra ronde waard.
Wat betrefd de scheidsrechter naam is niet belangrijk. als jullie graag willen weten google maar effe op nkbb.

Groetjes

Anonymous
28-11-2005, 17:05
kan 2 foutjes.. = kunnen 2 foutjes..
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten! :)

TommySoprano
28-11-2005, 18:19
haha idd stoute ballenkaatser :oops:

joost
28-11-2005, 18:38
Zo`n jonge zou ik niet meer meelaten doen met gala`s..

NOOB!

Mighty Me
28-11-2005, 18:40
IK zou graag de foto's willen zien zijn er foto's?

Fr3ddy
28-11-2005, 19:46
Zo`n jonge zou ik niet meer meelaten doen met gala`s..

NOOB!
Het erge is dat het geen NOOB is.. die jongen draait al heel lang mee

joost
28-11-2005, 20:03
Zo`n jonge zou ik niet meer meelaten doen met gala`s..

NOOB!
Het erge is dat het geen NOOB is.. die jongen draait al heel lang mee


ik bedoel het ook niet in dat opzicht.. gewoon noob qua gedrag en respect!!

BP
29-11-2005, 19:22
IK zou graag de foto's willen zien zijn er foto's?

Hier zijn de foto's tot de pauze:

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=7604

Ben pontier

BP
29-11-2005, 20:38
Was een leuke partij, Sebas.
Was jij er niet?

ps check de nieuwe school van Bob en Irma.

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=7602