PDA

View Full Version : Triest nieuws.



Marco (scheids)
26-09-2005, 22:08
Van onderstaand bericht schrok ik toch wel behoorlijk.

Ik herinner mij Hurly in mijn tijd bij de MTBN als een zeer gewaardeerd, eerlijk en oprechte collega scheidsrechter.

Mijn oprechte deelneming gaat naar zijn familie, vrienden en kennissen.

*******************

Beste Sportvriend(in),

Met enorm verdriet delen wij u mede dat onze zeer gewaardeerde scheidsrechter en jurylid Hurly Gill onverwacht is overleden.

In verband met zijn overlijden worden de wedstrijden van zaterdag 1 oktober in Alpagu Gym geannuleerd.

Hurly is aan het begin van een les plotseling onwel geworden. Reanimatie in de sportschool en later in het ziekenhuis heeft tot ons grote verdriet niet meer mogen baten. Hurly is 46 jaar geworden.
Op circa 13 jarige leeftijd is Hurly komen trainen bij sportschool Samurai en is daarna zijn hele leven verbonden gebleven met Samurai.

Eerst alleen als leerling, later als wedstrijdvechter en daarna ook als assistent-leraar. In die zelfde tijd is hij ook actief geworden als scheidsrechter en jurylid voor de M.T.B.N. en later de M-O-N. Zijn onvoorwaardelijke inzet voor de muaythai sport, zijn persoonlijke betrokkenheid bij het welzijn van alle wedstrijdvechters en zijn onnavolgbare gevoel voor humor zullen ons altijd bij blijven. Wij wensen zijn familie veel sterkte.

In verband met het overlijden van Hurly Gill zijn de wedstrijden van 1 oktober 2005 in Amsterdam geannuleerd.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.samuraisports.nl

Dinsdagavond 27 september, donderdagavond 29 september en vrijdagavond 30 zal op onze nieuwe trainingslokatie Alpagu Gym, A.Haspelsstraat 6, 1063 TE Amsterdam vanaf 18:00 tot 21:00 uur gelegenheid zijn om gezamenlijk het overlijden van Hurly te verwerken. Iedereen kan daar ook persoonlijk een condoleance register tekenen.


Met sportieve groet,

Muaythai Organisatie Nederland (MON)

Mies Stolp, secretaris

HUNEBED
26-09-2005, 22:51
nabestaanden sterkte !

Ronald
26-09-2005, 22:54
46 Is echt te jong. RIP.

mama
26-09-2005, 22:55
idd veelste jong
rip
sterkte voor de nabestaande

Johan H
26-09-2005, 23:02
R.I.P.

Jeru
26-09-2005, 23:06
Triest!! R.I.P.

LOCO
26-09-2005, 23:32
R.I.P.

Mijn condoleances voor alle nabestaanden, zowel de familie als zijn sportvrienden...................

Ronny
27-09-2005, 01:09
shit man. Ik heb nog eens samengewerkt met hem bij een sportproject. Aardige vent en altijd heel vitaal.

Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte

Anonymous
27-09-2005, 07:57
klote nieuws sterkte

Barang
27-09-2005, 22:42
Wij wensen alle familieleden en nabestaanden heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.